Sari la conținut

Achizitie Burgman de 650


AparTeGeorge
 Share

Postări Recomandate

Salutare !!!

 

Vreau sa vand Banditul de 1200 si vreau sa iau un Burgman de 650 2005-2008 ,depimde ce gasesc , ma intereseaza sa fie Executivul cu ABS si km cat mai putini si cat mai "tipla" ptr ca am impresia ca o sa il cam tin :) , vreau sa tin Burgmanul strict ptr iesiri afara, ptr oras am Beverly de care sunt super multumit

Ma intereseaza daca este un scuter "capricios" daca are probleme gen "boala lui" sau daca ma pot baza pe el la drumuri de 1000-1500km ca nu ma lasa in drum , plus alte sfaturi care le aveti ptr mine dupa ce sa fiu atent cand il achizitionez sau peste ce an sa caut daca anumite generatii au probleme ....sfaturi etc

Faptul ca vin dupa un Bandit de 1200 e putin ciudat, sper sa fiu multumit de "relativa" putere a Burgmanului...dar in primul rand caut confort la drum lung ptr mine si pasager si las pe locul doi puterea,iar Burgmanul cred ca imi va oferii confortul dorit,voi ce spuneti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai banditul pt un scuter ? De ce nu un FJR 1300 sau un VFR 1200 X poate un PanEuropean ... zic

Burgmanul de 650 are ceva probleme cunoscute , si cum zic si colegii mai sus rotile cam mici

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ceea ce este mai jos am scris pe alt topic, eu am avut Executive din 2004, se spune ca la versiunile mai noi au schimbat ce era deranjant, desi - la cat stiu ca sunt de conservatori japonezii - nu cred!

 

Am avut 650 Executive din 2004, la curea nu sunt probleme, curelele sunt garantate pe viata.

Problema reala este la transmisie, in interiorul cutiei de viteze sunt niste role de plastic care se uzeaza si incep sa cloncane la relanti pina in 1500 rot/min.

Multi samsari ca sa ascunda defectul dau relantiul mai mare de 1500/1600 si nu se mai aude nimic, in mod normal relantiul la 650 sta undeva la 1000/1100 ture.. ;) .

Mai este acolo si un ax care se poate rupe si belesti toata transmisia.

Avand intentia sa-l tin eu luasem la a mea ulterior toate reperele care se strica, toate duc undeva cam pana in 400 euro..Manopera insa este destul de costisitoare, trebuie rupt maxi-ul in doua..

Acuma nu-i neaparat ca toate sa aiba defectul asta, apare aleatoriu si nu tine cont de numarul de kilometri, dar daca vrei modelul asta este bine sa stii la ce sa te astepti..

Restul este buletproof..

Calitati:

-Spatiu de depozitare arhisuficient.

-Pozitie foarte comoda in sa.

-Forma frumoasa, design super.

-Consumul de benzina fata de concurenta.

-Motor puternic, fiind capacitate mare nu ai probleme cu consumul de ulei ca la cele de 400, frane bune si performante.

-Toate gadgeturile (selectorul electronic de treapta, selectorul de mers sportiv care creste turatia cu aproximativ 700 rot/min si acceleratia raspunde instant, maxi-ul pleaca glont de la semafor).

-Farurile foarte bune, lumineaza foarte bine, daca ii pui si un kit xenon este vis.

Defecte:

-Cursa suspensiilor foarte mica, orice denivelare o resimti in plin, orice groapa efectiv te arunca in sus de pe sa, mai ales pasagerul..

Chiar nu stiu ce a fost in capul japonezilor, suspensiile sunt exclusiv fabricate pentru asfalt sticla, din pacate nu se pot regla decat pe spate si aia cam degeaba. Problema mare este pe fata..eu mi-am schimbat kitul de internale in amortizoarele fata si situatia s-a ameliorat simtitor, m-a costat cam 300 euro. La Silverwing este exact pe dos, suspensiile sunt foarte moi si cer intarite, dar este mult mai bine sa ai suspensii moi decat tari ca piatra..

-Oglinzile care dau exact in oglinzile masinilor la strecuratul printre sirul de automobile.

-Fiind un maxi lung si greu vei avea probleme la strecuratul printre masini si manevrele pe loc, este o balena lunga si asta il penalizeaza, ca sa-ti faci o idee eu ma descurc mult mai usor cu LT-ul de 400 kg decat o faceam cu B650.

-Vad ca esti inalt, te vei lovi de parbrizul care protejeaza insuficient si toate turbulentele le vei lua in fata, ca sa scapi de asta trebuie sa schimbi parbrizul cu unul aftermarket, alta cheltuiala. Eu mi-am luat unul GIVI si am fost foarte multumit.

Consumul...mie nu mi-a consumat niciodata peste 6%, chiar am remarcat ca lua exact 6 indiferent ca mergeam in oras sau afara, eu merg intins, nu urc in rosu dar nici nu o lalai pe strada.

Prin comparatie Silverwingul de 600 nu scoate sub 7/8..

 

In concluzie, daca esti chitit pe model ia-ti cat mai nou (peste 2007 cum spun baietii) si musai Executive din doua motive:

1.Oglinzile sunt pliabile electric si te ajuta foarte mult in oras.

2.Parbrizul reglabil electric.

3.ABS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce este mai jos am scris pe alt topic, eu am avut Executive din 2004, se spune ca la versiunile mai noi au schimbat ce era deranjant, desi - la cat stiu ca sunt de conservatori japonezii - nu cred!

 

Am avut 650 Executive din 2004, la curea nu sunt probleme, curelele sunt garantate pe viata.

Problema reala este la transmisie, in interiorul cutiei de viteze sunt niste role de plastic care se uzeaza si incep sa cloncane la relanti pina in 1500 rot/min.

Multi samsari ca sa ascunda defectul dau relantiul mai mare de 1500/1600 si nu se mai aude nimic, in mod normal relantiul la 650 sta undeva la 1000/1100 ture.. ;) .

Mai este acolo si un ax care se poate rupe si belesti toata transmisia.

Avand intentia sa-l tin eu luasem la a mea ulterior toate reperele care se strica, toate duc undeva cam pana in 400 euro..Manopera insa este destul de costisitoare, trebuie rupt maxi-ul in doua..

Acuma nu-i neaparat ca toate sa aiba defectul asta, apare aleatoriu si nu tine cont de numarul de kilometri, dar daca vrei modelul asta este bine sa stii la ce sa te astepti..

Restul este buletproof..

Calitati:

-Spatiu de depozitare arhisuficient.

-Pozitie foarte comoda in sa.

-Forma frumoasa, design super.

-Consumul de benzina fata de concurenta.

-Motor puternic, fiind capacitate mare nu ai probleme cu consumul de ulei ca la cele de 400, frane bune si performante.

-Toate gadgeturile (selectorul electronic de treapta, selectorul de mers sportiv care creste turatia cu aproximativ 700 rot/min si acceleratia raspunde instant, maxi-ul pleaca glont de la semafor).

-Farurile foarte bune, lumineaza foarte bine, daca ii pui si un kit xenon este vis.

Defecte:

-Cursa suspensiilor foarte mica, orice denivelare o resimti in plin, orice groapa efectiv te arunca in sus de pe sa, mai ales pasagerul..

Chiar nu stiu ce a fost in capul japonezilor, suspensiile sunt exclusiv fabricate pentru asfalt sticla, din pacate nu se pot regla decat pe spate si aia cam degeaba. Problema mare este pe fata..eu mi-am schimbat kitul de internale in amortizoarele fata si situatia s-a ameliorat simtitor, m-a costat cam 300 euro. La Silverwing este exact pe dos, suspensiile sunt foarte moi si cer intarite, dar este mult mai bine sa ai suspensii moi decat tari ca piatra..

-Oglinzile care dau exact in oglinzile masinilor la strecuratul printre sirul de automobile.

-Fiind un maxi lung si greu vei avea probleme la strecuratul printre masini si manevrele pe loc, este o balena lunga si asta il penalizeaza, ca sa-ti faci o idee eu ma descurc mult mai usor cu LT-ul de 400 kg decat o faceam cu B650.

-Vad ca esti inalt, te vei lovi de parbrizul care protejeaza insuficient si toate turbulentele le vei lua in fata, ca sa scapi de asta trebuie sa schimbi parbrizul cu unul aftermarket, alta cheltuiala. Eu mi-am luat unul GIVI si am fost foarte multumit.

Consumul...mie nu mi-a consumat niciodata peste 6%, chiar am remarcat ca lua exact 6 indiferent ca mergeam in oras sau afara, eu merg intins, nu urc in rosu dar nici nu o lalai pe strada.

Prin comparatie Silverwingul de 600 nu scoate sub 7/8..

 

In concluzie, daca esti chitit pe model ia-ti cat mai nou (peste 2007 cum spun baietii) si musai Executive din doua motive:

1.Oglinzile sunt pliabile electric si te ajuta foarte mult in oras.

2.Parbrizul reglabil electric.

3.ABS

Ms l.u.v , am citit tot ce scrisesei mai demult ...chiar asa nasol se simt rotile alea micute la gropi ???

» Post actualizat in 20 Apr 2018 09:43

dai banditul pt un scuter ? De ce nu un FJR 1300 sau un VFR 1200 X poate un PanEuropean ... zic

Burgmanul de 650 are ceva probleme cunoscute , si cum zic si colegii mai sus rotile cam mici

Pur si simplu pozitia "usor lungita" de pe Burgman ma face sa cred ca ar fi foarte confortabil la drum lung , am vrut Fjr-ul dar nu cred ca e mare diferenta ca si pozitie intre Banditul meu si Fjr...adica si la bandit cu tot cu inaltatoare de ghidon, tot stau putin aplecat pe fata iar asta nu imi place...singrurele motociclete care stai drept cum as vrea eu sunt genul bmw f650, tdm-ul ...genul asta, dar nu prea ma atrag ,asta e problema..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, nu am exagerat deloc. Este un scuter pentru drumuri perfecte, la noi vei avea foarte mult de furca, practic nu vei avea confort deloc tu sau pasagerul din punctul acesta de vedere.

Eu zic sa te reorientezi catre SilverWing sau orice altceva, dar cu diametrul rotilor cat mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in loc de motoret special de concediu, nu mai bine iei avionul pana in tarile cu viraje si inchiriezi acolo? mai putin stress, mai multa relaxare. Bine, sta daca ai 2à de zile de concediu pe an, daca-ti permiti mai multe i mai multe plimbari, desigur ca merita.

» Post actualizat in 20 Apr 2018 07:26

 

integra-1.JPG?mode=max&quality=90&scale=

 

 

deci exista si cu bagaje, si cutia e cu pinioane, mai faina decat CVTurile....

 

Am probleme cu zburatul ,la modul ca am frica mare rau de tot de avion, am zburat de multe ori pana acum dar la mine in loc sa se atenueze disconfortul la zbor, sa amplificat atat de mult incat nu mai pot zbura deloc , deci fff nasol ptr ca imi doresc sa calatoresc mult in viata asta .... si deasta tre sa gasesc alternative

» Post actualizat in 20 Apr 2018 09:48

Da, nu am exagerat deloc. Este un scuter pentru drumuri perfecte, la noi vei avea foarte mult de furca, practic nu vei avea confort deloc tu sau pasagerul din punctul acesta de vedere.

Eu zic sa te reorientezi catre SilverWing sau orice altceva, dar cu diametrul rotilor cat mai mare.

Pffff mi-ai spulberat toate visele maestre.... dar te cred si iti multumesc ca am de la cine sa asimilez informatiile astea importante👍

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca este si berverly de 500, dar nu prea e touring esi are roti mari. Gilera fuoco?

Ms mane, le stiu, vreau fix Touring Touring , imi place ideea de Honda dar frate, mi se pare urata rau de tot SilverWingul,....strict ptr gustul meu..

» Post actualizat in 20 Apr 2018 09:54

Fac altceva, dau banditul si cu banii in mana ma duc si ma dau si cu Banditul de 650 (ca sa imi iasa din cap) si cu Silverwingul de 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate un NC750X DCT?

Nu ma atrag....

» Post actualizat in 20 Apr 2018 20:45

Singurul care ar mai fi alternativa ar fi um bmw R1150rt ....dar nu stiu cum sta pe fiabilitate...am tot citit una alta despre model si are o gramada de probleme... cineva ceva de detalii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Gramada aia de probleme sunt cam doua daca ai norocul sa cada, unitatea de ABS (cam 3-400 euro sh) si senzorii Hall (in jur de 200). Poate si rulmentul de la grup, dar ala se schimba fara probleme. In rest mobra, daca gasesti una in mintile ei, este foarte solida si confortabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gramada aia de probleme sunt cam doua daca ai norocul sa cada, unitatea de ABS (cam 3-400 euro sh) si senzorii Hall (in jur de 200). Poate si rulmentul de la grup, dar ala se schimba fara probleme. In rest mobra, daca gasesti una in mintile ei, este foarte solida si confortabila.

Hai ca e de bine atunci, am gasit pe italia pe la 50-60.000 si intr-o stare fff buna, mai degraba as da 3000 pe un rt decat pe un burgman , dar sa cam inteles ce gen caut.

L.u.v ,ca s8 sfat din partea ta, sa ma orientez catre bmw ul rt 1150 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Daca vrei confort si faci drumuri afara din oras este tot ce iti trebuie. Mobra are o ciclistica fenomenala, pe langa optionalele oferite, parbriz electric, manere incalzite, tempomat si poate radio.

Vezi insa ca arhitectura boxer este mai din topor, mersul la relanti este putin balbait si fata de eleganta unui 4 in linie aduce a tractor, incearca.l intai la cineva pentru ca s.ar putea sa nu.ti placa.

Mentenanta se face la 10.000 km si aici trebuie sa.i reglezi tachetii si clapetele de admisie, lucru care costa cam 350 ron.

In general in Italia kilometrii se dau inapoi, foarte greu de crezut ca o mobra de 15-16 ani are doar atat, recomand Germania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei confort si faci drumuri afara din oras este tot ce iti trebuie. Mobra are o ciclistica fenomenala, pe langa optionalele oferite, parbriz electric, manere incalzite, tempomat si poate radio.

Vezi insa ca arhitectura boxer este mai din topor, mersul la relanti este putin balbait si fata de eleganta unui 4 in linie aduce a tractor, incearca.l intai la cineva pentru ca s.ar putea sa nu.ti placa.

Legat de mersul celor 2 cilindrii nu e problema, avut V-uri , deci stiu despre ce este vorba, nu ma deranjaza trepidatiile,bâlbâiala

Mentenanta se face la 10.000 km si aici trebuie sa.i reglezi tachetii si clapetele de admisie, lucru care costa cam 350 ron.

In general in Italia kilometrii se dau inapoi, foarte greu de crezut ca o mobra de 15-16 ani are doar atat, recomand Germania.

Asta urmaresc , drumuri cat mai confortabile afara, ptr oras am un Piaggio Beverly de care sunt multumit , mentenanta nu este o problema la mine, ii fac absolut tot ce este necesar , gasesc pe italia de la 50-60.000 pana la 80.000-chiar si la 190.000

Pai atunci am sa ma orientez catre modelul asta ,ca de rt-ul de 1200 nu ma apropii si nici nu vreau sa tin atatia bani bagati intr-o motocicleta

Ms de sfaturi si in mod special tie l.u.v , indata ce dau banditul ,ma apuc de cautat ;)

Editat de AparTeGeorge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci te-ai hotarat sa iti iei si tu bavarian money waster ?

Japs rulzz , tine minte asta !

Tin minte ,cum nu tin io minte dar nu ma incadrez in buget ptr un tourer japonez... sau poate cine stie.. dar pana atunci ramane bmw r1150rt tinand cont ca Banditul sa vandut astazi cu 2500€ , iar pana la anu am timp sa strang ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum aspiram catre fjr-ul de 1300 doar ca pozitia este tot prea "aplecata" ptr mine, sunt mic de statura ptr mobrele astea si ma incomodeaza ,io vreau sa stau fix drept ,iar asta a fost si motivul ptr care am dat banditul, cu tot cu inaltatoare si adus ghidonul spre şa si tot putin aplecat stateam ... trebuie sa incerc mai multe motoare si clar sa vad pe care as sta cel mai drept...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...