Sari la conținut

ce touring recomandati


XorX
 Share

Postări Recomandate

Asta este. Nu le poti avea pe toate. Nu este o bucurie sa intri intr-un oras aglomerat cu o canapea pe roti. Cum s-a mai spus: alegerea este un compromis. Vezi ce este mai important pentru tine si alegi in consecinta.

 

Pe langa casca alba care exista sa imi iau si costum alb :) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are si GW doua gaurele in carena dar sunt ca si degeaba. Sincer ma asteptam la noul GW sa puna ceva ca lumea, de ce nu chiar un AC, dar din pacate nimica. Pina si autobuzele lui Firutza au aer conditionat :crack:

 

Singura chestie buna la asta vechi sunt niste clapete in dreptul picioarelor pe care daca le deschizi sulfa aer cald de la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana inventeaza astia ceva ma multumesc si cu genul acesta de "umbrella deployment", da numai sa le intalnesc la fiecare semafor...

 

post-70685-0-31018800-1524223430_thumb.jpg

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

concluzia dupa SMAEB...

Trebuie sa recunoasc, cea mai confortabila si surprinzatoare a fost BMW K1600 (Grand America). Inca nu-mi e clar cum monstrul ala se simtea atit de usoara.

Oricum, ca si GW, pe linga pretul enorm (K1600 = 32kEuro) nici nu ma vad mergind pe asa ceva.

Africa Twin si Super Tenere, f. ok pentru mine dar nu prea au primit multe voturi de la pasager(a). In categoria asta intra si Multistrada, oferta bunicica dar totusi trebuie sa fi fan Ducati ca altfel daca pui in balanta ce ofera Honda/Yamaha si diferenta de bani logic te duci pe japoneze. E clar ca Ducati se cumpara cu inima si nu cu capul :)

FJR, marea mea dezamagire. Nici pe departe ce ma asteptam.. pur si simplu pt. mine pozitia pe ea era una nefireasca. Poate pentru cineva care vine de pe sport vede in FJR un motor confortabil dar pt mine nu.

Si a ramas VFR 1200 X, la care nu am multe de comentat (negativ) poate doar protectia la vint. Totusi cei de la standul Honda sustineau ca practic la drum o carenata full nu e mereu indicata si ca un curent usor (in virful castii, pe la umeri/brate, lateralul piciorului) te ajuta sa te racoresti. Ramine sa fac un test in zilele care urmeaza.

Multumesc tuturor pt sfaturi!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai 30.000 euro care iti prisosesc iti iei un BMW sau GW nou. Consider ca este mult mai eficient financiar vorbind sa iti iei un SH care cu un 30-40.000 Km la bord este ca si nou.

Avantajul vine la accesorii care "nu se pun" la pretul de SH.

Ai simtit K-ul foarte usor pentru ca are centrul de greutate foarte jos. Idem este si pe GW. Daca insa il pui pe o parte si vrei sa o ridici iti garantez ca se schimba impresia :).

 

Noroc cu astia de la Honda ca am aflat si noi ca daca te sufla vantul te racoresti. Sa ii sufle pe ei vantul un drum 6-800 Km "o leaca" pe la bratre , umeri si picioare, eventual cu o ploaie marunta.

 

Banuiesc ca daca vroiai sa cumperi un GW iti explica cat de minunata este protectia totala la vant pentru un tourer.

 

Desi poate ar fi o mare smecherie sa ai si aer conditionat pe un tourer, poti simplu sa lasi parbrizul mai jos si te-ai rezolvat cu curentul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ii sufle pe ei vantul un drum 6-800 Km "o leaca" pe la bratre , umeri si picioare, eventual cu o ploaie marunta.

exact la asta m-am gindit si eu si exact asta i-am si zis celui de la stand... Dar cum VFR1200F nu se mai fabrica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc cu astia de la Honda ca am aflat si noi ca daca te sufla vantul te racoresti. Sa ii sufle pe ei vantul un drum 6-800 Km "o leaca" pe la bratre , umeri si picioare, eventual cu o ploaie marunta.

 

Eu sunt de acord cu "astia de la Honda"... daca nu te bate putin vantul, mai bine iti iei un cabrio, macar nu te mai infofolesti in echipament, cizme etc :D

 

Nu stiu cat si pe unde motociclesti tu dar eu minim 90% din timp merg pe vreme buna sau decenta. Din astia 90% se intampla destul de des sa fie caldura mare, cand dai orice sa adie putin vantul pe tine. Restul de maxim 10% (dar e mult rau 10%) cand vremea este nasoala, ma bucur ca am echipament bun (indiferent ca vorbim de costum de ploaie, bluze termo etc.) si manere incalzite :)

 

Asadar, pentru cei +90% din timp, astia de la Honda cam au dreptate. Sa fim seriosi, nu esti mereu pe la Nordkapp... iar in tarile misto de motocicleala, in sezonul firesc de moto (sa zicem aprilie-octombrie) vremea buna predomina iar cea foarte calduroasa este destul de probabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de acord cu "astia de la Honda"... daca nu te bate putin vantul, mai bine iti iei un cabrio, macar nu te mai infofolesti in echipament, cizme etc :D

 

Nu stiu cat si pe unde motociclesti tu dar eu minim 90% din timp merg pe vreme buna sau decenta. Din astia 90% se intampla destul de des sa fie caldura mare, cand dai orice sa adie putin vantul pe tine. Restul de maxim 10% (dar e mult rau 10%) cand vremea este nasoala, ma bucur ca am echipament bun (indiferent ca vorbim de costum de ploaie, bluze termo etc.) si manere incalzite :)

 

Asadar, pentru cei +90% din timp, astia de la Honda cam au dreptate. Sa fim seriosi, nu esti mereu pe la Nordkapp... iar in tarile misto de motocicleala, in sezonul firesc de moto (sa zicem aprilie-octombrie) vremea buna predomina iar cea foarte calduroasa este destul de probabila.

De acord cu tine.

 

Ideea este ca pe GW de ex nu trebuie sa te infofoflesti. Exista jachete de vara, pantaloni la fel. Deseori merg in blugi si cu genunchiere. Daca lasi parbrizul mai jos te flutura vantul in piept (cel putin pe mine).

 

Am mai scris acuma vreo 2 ani cand luasem BMW-ul ca la o plimbare scurta pina in Apuseni am preferat Transalp-ul. A fost evident mai placut sa ma fluture vantul cu totul.

Dar linga Zlatna m-a prins ploaia (din aceea meseriasa de vara) fix 4 minute pina m-am putut adaposti undeva. M-a facut muci.

 

Daca pina la vara merg toate cum trebuie, o sa prezint parerea mea despre protectia la vant pe timp de vara dupa ce voi face o tura prin Grecia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut. Hai sa‘mi dau si eu cu parerea. Sunt posesor de ZZR si pot spune ca pt curse lungi e extraordinara. Pentru pasager indiferent de bagaje e comoda, fara sa schimbata. Sa nu vorbesc de performanta mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...