Sari la conținut

How to... Procedura corecta de transport moto cu remorca


Postări Recomandate

Salutare !

 

Deschid acest topic pentru a aduna si ( sau ) crea o referinta pentru transportul corect al motocicletelor cu remorca specializata.

Nu ma pricep si vreau sa invat , intrucit mi se pare tot mai probabil ca unul dintre noi sa aiba tot ce ii trebuie si sa nu stie.

 

Va invit sa scrieti ce stiti sau sa puneti eventual tutoriale serioase.

 

Bitzi bitzi si aflat in seama nu este cazul . Am intzeles ca e o procedura cu multe clenciuri dupa ce am vazut cum isi ancoreaza marfa un sofer profesionist.

 

Multumesc

 

https://www.wikihow.com/Trailer-a-Motorcycle

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informatia asta nu e corecta: "A general rule for strapping anything is to attach the straps as high as possible on the bike and as low as possible on the trailer for the greatest holding power. "

 

Chingile nu se pun peste motocicleta. Daca le treci pe sa, rupi materialul. Daca le treci peste rezervor, carene sau alte piese vopsite risti sa apara zgarieturi. Se prind de bascula si furca/jug.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se prind de cadru spate si furca/jug astfel incat sa comprime amortizoarele la 75-85% din cursa. Minim 4 chingi.

Buna ideea ta. Era si a mea pe vremuri. Arcuri uzate. La o groapa neprevazuta, mai ales daca in furci sint 5-10ml de ulei in plus, sanse mari sa pocneasca simeringurile de ulei. Caz vazut live.

 

 

Sint baieti care participa de mai mult de 8 ani in ROSBK, FRM, care-si transporta motoretele cu furcile comprimate la zero. Leaga chingile fata de etrieri, in plus, leaga janta fata de suportul rotii fata aflat pe remorca. Inca 2 chingi de bascula si aia este.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am stiut la inceput. Transportat 2 moto de la Buc la Pannoniaring, ambele au avut nevoie de inlocuirea arcurilor la circuit. Fiind presati de timp am achitat un pret exorbitant pe arcuri, ulei si manopera. Am mers 1000km cu amortizoarele comprimate peste 70%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mai efectuez transport de motociclete cu remorca din dotare si in majoritatea cazurilor folosesc 4 chingi:
- doua in spate (cu prindere de scaritele de pasager sau bascula
- doua in fata (cu prindere de jugul inferior).

Niciodata nu prind de carene / rezervor.. etc.. intotdeauna incerc sa prind de elemente cat mai zdravene.
Motoreta trebuie sa stea cat mai in fata pe remorca ca sa pice cat mai multa greutate pe masina.. in caz contrar, poate sa intre remorca in balans pe curbe.

In general strang chingile pana observ ca se compreseaza suspensiile fata / spate, insa nu le compresez mai mult de 25% din cursa lor.
Frana fata tot timpul legata cu un arici.. si motoreta bagata in viteza.

Mult succes! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La transportul motocicletelor de endure/cross am vazut ca exista ceva distantier care se monteaza intre jugul inferior si cauciuc, foloseste cineva asa ceva ? Adica este util sau nu merita sa dau 60-100 lei pe unul ?

 

Ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Dirt bike fork brace support.

 

https://www.google.com/search?q=fork+protection+enduro+transport&oq=fork+protection+enduro+transport&aqs=chrome..69i57.14305j0j4&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

 

Eu l-am văzut pe ceva mobre la transport, dar nu mă pricep/pot pronunța despre cat de util este.

 

Este exclusiv pentru enduro/motocross.

post-3763-0-29436100-1521248628_thumb.jpg

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi!

Merge folosit si la vitezana asa ceva, doar ca trebuie sa demontezi aripa. In felul asta nu mai comprimi furca si se comprima doar roata. Dar nu dauneaza jantei sau cauciucului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va invit sa scrieti ce stiti sau sa puneti eventual tutoriale serioase.

Asta ce vrea sa insemne?!

» Post actualizat in 22 Mar 2018 20:29

Topicul nu-si are rostu'.

In primul rand nu exista o reteta universal valabila. In functie de motoreta si remorca e mai indicat sa legi intr-un fel sau altu.

Apoi...nu stiu cam ce-ai vrea tu? Sa-ti descriem ce si cum legam la mobre?! Ca banuiesc ca, de vreme ce ai fost in stare sa faci un topic, esti in stare si sa gasesti niste fimari pe iutub... Deci postatul de filmulete nu-si are rostu'.

Asa ca...daca nu te lamuresti dar ti-ai luat deja mobra si remorca da un semn aici8 sau pe privat, lasa-mi numarul de telefon si adresa si vin eu sa-ti arat cum se face exact cu mobra si remorca in cauza.

 

 

PS Incerca sa te uiti la clipuri in care protagonistii nu sunt americani. Aia nu stiu nici sa-si lege sireturile corect, daramite o motoreta. De exemplu astia cu vitezana din remoca aia de nutret pentru vaci.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Speedy , cine intreaba pare prost 1 minut , cine nu , ramine prost toata viatza.

Ti s-a intimplat sa patesti ceva si apoi sa vina tot satul sa se uite cu ochi tembeli la tine si sa zica ,,,,,,,,,,,,,,,,aaaaaaaaaaaaaaa,,,,pai nu stiai ? ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Eu studiez in continuare si repet , cea mai buna lectia am luat-o de la un sofer de tir .

Americanii sint intr-adevar ,,,,,,,,,,,,,,cam americani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Inainte sa citesc topicul asta si eu legam motorul pe la jug si comprimand arcurile si am crezut ca nu ii mare lucru, dar dupa ce am citit sfaturile de aici am zis sa incerc metoda legand motorul pe la etrier astfel incat sa nu fie comprimate arcurile.
Au tinut excelent, de acuma incolo doar asa le leg si nu mai am frica ca poate va sari vreun simering.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informatia asta nu e corecta: "A general rule for strapping anything is to attach the straps as high as possible on the bike and as low as possible on the trailer for the greatest holding power. "

 

Chingile nu se pun peste motocicleta. Daca le treci pe sa, rupi materialul. Daca le treci peste rezervor, carene sau alte piese vopsite risti sa apara zgarieturi. Se prind de bascula si furca/jug.

frend, nu zice nicaieri "peste" zice as high as possible"

» Post actualizat in 08 May 2018 09:56

 

 

Topicul nu-si are rostu'.

numai pentru sfatul ala sa nu comprimi furca topicul face toti banii. si mie mi-a fost transportata asa, probabil multi procedeaza asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai pentru sfatul ala sa nu comprimi furca topicul face toti banii. si mie mi-a fost transportata asa, probabil multi procedeaza asa.

Multi? Eu cred ca toti pe care i-am vazut. Inclusiv dealeri de motociclete noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Vizitator goe 75

Daca maresti poza se vede destul de clar si observi ca merge la fel de bine si pentru etrieri radiali ca si pentru modelul pre.


» Post actualizat in 03 Jun 2018 01:35

S-a intaplat ca in ziua respectiva am folosit setul de chingi lungi si pare mai complicat decat este pentru ca am mai facut o bucla in plus pentru a fixa restul de 1.5m de material care era in plus.

post-69648-0-27407200-1527989357_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...