Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Probleme pornire kawasaki klr 650


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 madalinbest13

madalinbest13

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Numar: CL 98 KOX

Posted 12 February 2018 - 04:25 PM

Salut! Am intampinat o problema legata de pornire la mobra mea, un kawasaki klr 650 din '89. In momentul in care ii dau la automat, se aude releul ( starterul) cum tacane , dar electromotorul nu invarte ( tin sa mentionez ca electromotorul l-am dus la electrician , deoarece cand l-am scos era blocat) . Astazi am motat electromotorul reparat si surpriza , tot nu merge , doar releul se aude tacanind. Electromotorul daca-l pui pe baterie invarte foarte bine, si mobra porneste daca ii fac scurt la starter. Am schimbat 3 startere , dar fara succes . Din buton nu vrea sa porneasca de nicio culoare si  am mai observat ca nu mai porneste la cald fara shock .

 

Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi ! 



#2 Adrian M.

Adrian M.

    EU

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,272 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: tdm 900
  • Club: nu

Posted 12 February 2018 - 04:31 PM

Pun si eu 2 intrebari:

1-bateria?

2-gaz mai ai?

:D



#3 madalinbest13

madalinbest13

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Numar: CL 98 KOX

Posted 12 February 2018 - 04:47 PM

bateria este noua, incarcata si verificata. rezervorul este plin . Problema este ca nu invarte electromotorul cand ii dau la buton.



#4 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 9,650 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 12 February 2018 - 05:46 PM

Bendixul.


Edited by Speedy.K, 12 February 2018 - 05:48 PM.


#5 madalinbest13

madalinbest13

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Numar: CL 98 KOX

Posted 12 February 2018 - 08:46 PM

Bendixul.

daca era bendixul , nu invartea cand ii dadeam pe direct la starter 



#6 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 9,650 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 12 February 2018 - 11:21 PM

Atunci ai un fir intrerupt intre buton si releul de pornire (daca aluia ii spui tu starter...)


Edited by Speedy.K, 12 February 2018 - 11:21 PM.


#7 catas_him

catas_him

    exentric

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,428 posts
  • Gender:Male
  • Location:VASLUI DE BUCOVINA
  • Moto: Honda VT 1300 CX FURY
  • Numar: HIM
  • Club: SECU

Posted 13 February 2018 - 07:22 AM

Tacaneala la releu se aude când apeși butonul de pornire?
Dacă da,ai iarasi electromotorul blocat.Ori e defect electromotorul, (nereparat) ori angrenajul electomotor pinion,ax, coroana are uzura și ceva se înclină pe acolo.
Mergi la un mecanic.
Sau spor la treaba.

Edited by catas_him, 13 February 2018 - 07:23 AM.


#8 ZAPPY

ZAPPY

    TeTeA

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,038 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cel mai mioritic plai
  • Interests:To ride again tomorrow!
  • Moto: Chopper de viteza
  • Club: CIRC SI BALAMUC

Posted 13 February 2018 - 09:38 AM

Daca releul suna o data "tac" cand apesi butonul, si inca o data "tac" cand iei degetul de pe buton, este electromotorul (demarorul).

Daca releul suna "tac-tac-tac-tac-tac-tac-tac" cat timp tii butonul apasat, eu zic sa incerci cu alta baterie, ca asta e dusa.


IF SPEED DOESN'T SCARE YOU, THE BIG TRUCK AROUND THE CORNER WILL!!!


"I would rather be sitting on my motorcycle, thinking about God,

than sitting in church, thinking about my motorcycle."

shoei_qwest-logo-250.jpg


#9 kinzo_2004

kinzo_2004

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 472 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: xv1100
  • Numar: SB-06-YNY

Posted 13 February 2018 - 10:35 AM

Kill switch? 



#10 Ashtray

Ashtray

    Rider

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,355 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motorcycles until i die and after....
  • Moto: Kawasaki Versys 1000

Posted 13 February 2018 - 10:45 AM

O sa sune banal...dar sunt bine stranse bornele de la baterie?

#11 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 9,650 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 13 February 2018 - 11:20 AM

Daca  porneste cu scurt pe releul de pornire banuiesc ca sunt stranse...



#12 catas_him

catas_him

    exentric

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,428 posts
  • Gender:Male
  • Location:VASLUI DE BUCOVINA
  • Moto: Honda VT 1300 CX FURY
  • Numar: HIM
  • Club: SECU

Posted 13 February 2018 - 12:49 PM

Mai încearcă o varianta....
Baga mora în treapta II și impinge_o fata spate de câteva ori.
Apoi apasă pe butonul de pornire sa vezi ce se întâmplă.
Îi poți da suplimentar curent și de la o alta baterie sau mașină.
Spor la treaba.

#13 superbec

superbec

    Incepator

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,365 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zuid-Limburg
  • Interests:ascunse
  • Moto: in 3 timpi
  • Club: sanwich

Posted 13 February 2018 - 09:30 PM

Mai încearcă o varianta....
Baga mora în treapta II și impinge_o fata spate de câteva ori.
Apoi apasă pe butonul de pornire sa vezi ce se întâmplă.
Îi poți da suplimentar curent și de la o alta baterie sau mașină.
Spor la treaba.

nu-i bmw-u si nici dacia 1300 frend iar ai inceput cu sfaturile moldovenesti?

 

verifici intai cablurile de la releu la electromotor ! sa fie stranse sa nu fie coapte pe dinauntru sa nu fie coapte la capete sa nu fie oxidati conectorii !

 

Bateria se verifica Voltaj si CCA ... poate sa aiba 13v si 0.5 A  ...

 

poti incerca cu o baterie de masina 

 

daca tot nu merge probabil e releul .. contactele arse la interior 


in tara pupatorilor de moaste, belbodul este un geniu


#14 madalinbest13

madalinbest13

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Numar: CL 98 KOX

Posted 13 February 2018 - 10:56 PM

Am pus baterie de masina de 100 Ah, dar tot asa face. Cand ii dau la buton se aude doar releul cum tacane, doar cand apas pe buton , si daca tin apasat nu mai tacane, coroana este buna, am invartit-o cu surubelnita, merge ok, electromotorul este bun , daca ii dau in scurt pe starter(releu de pornire) invarte ok . NU STIU UNDE ESTE PROBLEMA !! Am verificat bornele, am verificat si conectarea lor , sunt ok , chiar le-am frecat cu smilgher sa fiu sigur . Releul este ok , am schimbat 3 de care stiu sigur ca sunt functionale , toate fac la fel . 


Edited by madalinbest13, 13 February 2018 - 11:00 PM.


#15 catas_him

catas_him

    exentric

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,428 posts
  • Gender:Male
  • Location:VASLUI DE BUCOVINA
  • Moto: Honda VT 1300 CX FURY
  • Numar: HIM
  • Club: SECU

Posted 13 February 2018 - 11:37 PM

nu-i bmw-u si nici dacia 1300 frend iar ai inceput cu sfaturile moldovenesti?
 
Da.Sfaturi de astea dau ca la BMW și dacie,nu ție, omului..
Dacă nu le găsești utile ignora-le...Poate lui îi folosesc. .
E plin forumul de ezperti de alde tine care nu spun nimic,sfatul cu bateria i l-am dat eu,...ce_ți place sa te ca.ci. peste c.u.r.
 
 

Edited by catas_him, 13 February 2018 - 11:38 PM.


#16 Endurache

Endurache

    I see dead mice

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,107 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Ceaiul, teatrul, fotografia pe film, motociclismul, muntele si alte cateva.
  • Moto: SP42A
  • Numar: una singura
  • Club: Tobe stock!

Posted 13 February 2018 - 11:52 PM

Trebuie sa le iei prin eliminare. Poti incerca intai cu butonul. Desfaci comenzile si faci scurt la cablurile conectate la buton. Asa elimini butonul. Daca face la fel, elimini cablurile conectate la buton. Vezi unde au prima conexiune pe circuit plecand de la buton (adica o mufa) si faci scurt acolo. Mergi asa pe circuit pana la capat.


» Post actualizat in 13 Feb 2018 22:36

Ideea e sa verifici tot daca ajungi in situatia "NU STIU UNDE ESTE PROBLEMA !!". Vreificarea asta trebuie facuta cu cap, de la un cap la celalalt. Nu de la mijloc. De asta am zis sa incepi de la buton si sa mergi pe circuit.


If loud pipes save lives just imagine what learning to ride that thing could do!

#17 ZAPPY

ZAPPY

    TeTeA

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,038 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cel mai mioritic plai
  • Interests:To ride again tomorrow!
  • Moto: Chopper de viteza
  • Club: CIRC SI BALAMUC

Posted 14 February 2018 - 06:35 AM

Tot la starter e problema, sau de la releu si pana la starter inclusiv.

IF SPEED DOESN'T SCARE YOU, THE BIG TRUCK AROUND THE CORNER WILL!!!


"I would rather be sitting on my motorcycle, thinking about God,

than sitting in church, thinking about my motorcycle."

shoei_qwest-logo-250.jpg


#18 binox

binox

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,612 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila/Bucuresti
  • Moto: VFR750F

Posted 14 February 2018 - 09:51 AM

daca ii dau in scurt pe starter(releu de pornire) invarte ok 

Cand ii dau la buton se aude doar releul cum tacane, doar cand apas pe buton , si daca tin apasat nu mai tacane

Pai din afirmatiile astea 2, daca-s corecte e clar ca problema e la releul de pornire. Daca acesta tacane cand apesi pe buton dar nu da curent la electromotor iar daca faci scurt pe bornele releului electromotorul functioneaza e mai mult decat evident ca releul de pornire e de vina.

Prin ''contacte arse'' superbec s-a referit la contactele din forta din interiorul releului, presupun ca tu ai curatat cu smirghel bornele exterioare. Daca poti desface releul de pornire fara sa-l distrugi ai ceva sanse sa-l repari, cel putin pt o perioada de timp....


Realizez montaje electronice si automatizari la comanda http://www.youtube.c...h?v=v_cPdP3V4yk


#19 TNG

TNG

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,840 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ilfov
  • Numar: TNG

Posted 14 February 2018 - 03:53 PM

Pai din afirmatiile astea 2, daca-s corecte e clar ca problema e la releul de pornire. Daca acesta tacane cand apesi pe buton dar nu da curent la electromotor iar daca faci scurt pe bornele releului electromotorul functioneaza e mai mult decat evident ca releul de pornire e de vina.
Prin ''contacte arse'' superbec s-a referit la contactele din forta din interiorul releului, presupun ca tu ai curatat cu smirghel bornele exterioare. Daca poti desface releul de pornire fara sa-l distrugi ai ceva sanse sa-l repari, cel putin pt o perioada de timp....


Corect!

TNG PERFORMANCE


#20 madalinbest13

madalinbest13

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Numar: CL 98 KOX

Posted 15 February 2018 - 05:12 PM

Întrebare : firele acelea 2 care ies din starter unde duc ?
» Post actualizat in 16 Feb 2018 14:47

Problema a fost rezolvata , era din cauza unui alt releu care nu functiona . Va multumesc pentru pareri ! 






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status