Sari la conținut

Merita AWD pe crossover nou?


juld5
 Share

Postări Recomandate

@Silver Arrow vezi ca esti nitel in eroare! 4x4 offroad "dure" NU au diferential interaxial! Merg 4x2 sau 4x4 cu aceeasi turatie a puntilor fata/spate. Suvurile, crossoverele, strutocamilele au diverse confuguratii, de la 3 diferentiale open pe Rav 4 gen a 2-a (2000-2005) pana la vascocuplaje, Haldex-uri, Torsen-uri si altele. Iar pe strada, fie ea si uda sau cu mazga, merge orice masina moderna 4x2 in toata siguranta.

Ca sa beneficiezi de avantajele unui 4x4 permanent pe asfalt ai nevoie de minim 300 cp si sa te dai "cu genunchiul jos", altfel masa + pierderile prin frecari dau cu -. Sistemul de la Rav gen a 2-a e de toata jena, adica e un 4x4 care ramane impotmolit cand ii patineaza o singura roata! Pai se descurca mai bine Panda 4x4 cu un amarat de vascocuplaj.

Altfel oamenii iau suvuri ca sa se uite de sus la prostime, alt motiv nu vad pt ce ai merge cu asa ceva prin oras...

» Post actualizat in 04 Feb 2018 16:08

Dual clutch este tot o cutie MECANICA ROBOTIZATA!! Doar ca e ceva mai rapida si putin mai desteapta. Si MULT mai scumpa de servisat cand vine vorba de ambreiaje. Si nu vine f greu, roboteii uneori patineaza ambreiajele ca niste incepatori :P

Nu ai citit cu atentie: exact asta am spus ca masinile 4x4 zis si 4WD nu au diferential intre punti. Nu am folosit termenul de diferential interaxial pentru ca poate nu toti sunt familiarizati cu el. Cele care au diferentialul interaxial se numesc AWD si pot merge in regim integral permanent.

Beneficiezi de tractiune integrala si la puteri mai mici. Sa vezi ce piruete imi ies cu Koles-ul pe zapada :). in modul 4WD nu LOCK.

Ceea ce spui cu RAV e perfect adevarat si nu mi-a venit sa cred cum ramane impotmolita.

 

Doamna si-a dorit o masina cu cutie automata si nefiind mare admirator de CVT-uri sau mai noua EDC care asa cum corect spui tot mecanica robotizata este, am ales sa cumpar un Nissan X Trail din 2006 cu cutie automata. Iesi la 40% din pretul unui Suzuki sau Duster nou.

Iaca si masina:

 

post-89376-0-28978600-1517763304_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu esti amator de diesel, ok, dar esti total paralel si faci afirmatii care sunt valabile la cine stie ce boilere diesel! Referitor la tractor, ai avut ocazia sa auzi cum suna un tractor adevarat si nu o pocnitoare romaneasca? Nici mama motoarelor pe benzina nu suna asa, pt cultura ta generala, nu alta.

Am insignia diesel, care da, troncane in interior a diesel, mai ales la rece.

Bmw nu face asta, nici 2.0 nici 3.0.

Pt mine ambele masini despre care se vb aici sunt cazane la cat se cere pe ele/cum arata/ce ofera/ce stiu sa faca/etccccc

 

Bun, esti admirator BMW. Nemarginit admirator avand in vedere de apelativele folosite pentru alte marci, mai ales daca nu sunt germane.

Ca nu se aude la interior este datorat antifonarii foarte bune. Nu are legatura cu motorul.

 

Au existat niste motoare diesel care nu trancaneau asa de rau: cele cu injectie indirecta. De ex motorul OM602 de la Mercedes. Un motor de 2,5 sau 2,9 litri in 5 cilindrii. Ultimul motor nemuritor produs de Mercedes.

 

Oricum ma amuza genul tau: "E romanesti? Atunci nu e bune" (Citat dintr-o sceneta a marelui Toma Caragiu. De prin 1975 )

 

Nissan-ul este cu motorul de 2,5 L benzina :).

 

Gata, ca stricam topicul omului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde in ce oras stai, daca este zona de munte cu zapada multa pe o perioada mare de timp merita, pentru restul este fandoseala.

Si eu ma gandeam intr.o vreme sa dau BMW ul si sa revin la 4x4, dar la ce iarna avem in Bucuresti (btw, ieri erau 14 grade!) ar fi doar o prosteala.

» Post actualizat in 04 Feb 2018 08:08

Tot nu esti convingator, pentru cumparaturi si un carucior de copil poti lua Skoda Octavia care are un portbagaj in care incap Dusterul si Vitara la un loc. Vrei neaparat 4x4? Tot Skoda Octavia.

Intr-adevar skoda octavia scout este de luat in calcul, dar noua este peste 25 000E.

» Post actualizat in 04 Feb 2018 21:15

Nu ai citit cu atentie: exact asta am spus ca masinile 4x4 zis si 4WD nu au diferential intre punti. Nu am folosit termenul de diferential interaxial pentru ca poate nu toti sunt familiarizati cu el. Cele care au diferentialul interaxial se numesc AWD si pot merge in regim integral permanent.

Beneficiezi de tractiune integrala si la puteri mai mici. Sa vezi ce piruete imi ies cu Koles-ul pe zapada :). in modul 4WD nu LOCK.

Ceea ce spui cu RAV e perfect adevarat si nu mi-a venit sa cred cum ramane impotmolita.

 

Doamna si-a dorit o masina cu cutie automata si nefiind mare admirator de CVT-uri sau mai noua EDC care asa cum corect spui tot mecanica robotizata este, am ales sa cumpar un Nissan X Trail din 2006 cu cutie automata. Iesi la 40% din pretul unui Suzuki sau Duster nou.

Iaca si masina:

 

attachicon.gifIMG-20180126-WA0003.jpeg

M-am uitat si eu dupa nissanul X-trail second, pare mai capabila in off-road light vechea versiune decat asta noua. Chiar o sa merg sa vad cateva exemplare inainte sa ma decid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui problema de unghiuri de atac si degajare înseamnă ca ți-ar plăcea sa te joci un pic cu mașina măcar pe diferite forestiere. Mașina nu o alegi doar rațional deci probabil ti-ar plăcea si ar merita un 4x4.

Daca mergi putini km cu ea pe an (pana in 20k pe an) nu cred ca va fi mare diferenta la consum sau alte consumabile (fără sa fac calcule)

Mergând mai departe, ar trebui văzut daca ți se potrivește mai bine un Crossover (mai înalt deci cu vizibilitate mai buna si cu un acces mai ușor in ea) sau un break înălțat (ce este mai stabil pe sosea la viteze mari si astfel mai plăcut de condus la drumuri lungi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am inceput sa prospectez piata CrossOvere/SUV cu AWD benzinare sub 18 000 Euro. Modelele care trec de acest filtru si pe care le-am testat sunt Duster si Vitara. Impresiile pe care mi le-au lasat:

 

 

  • noul Duster echipare Comfort cu niste optionale (~18000Euro):

 

Ce mi-a placut:

Foarte capabil in offroad.

Suspenia ok si in offroad si pe sosea.

Cutie de viteze manuala in 6 trepte

Are roata de rezerva FullSize.

Portbagaj foarte mare.

Revizii la 20 000km.

In pretul asta intra infotainment cu navigatie si bluetooth + camera pentru mersul inapoi.

Ce nu mi-a placut:

Bordul, desi este desenat interesant este facut din plastic tare, similar loganului.

Sistem-ul infotainment este destul de slabut ca si functionalitate, pare mai degraba o tableta ce are cateva functii dedicate.

Motorizarea 1.2 Tce, singura pe benzina este disponibila doar pe versiunea de echipare medie si pare a fi un motor complex, nu stiu cat de bine stapanesc tehnologia francezii. Poate sa faca probleme in 7 ani de exploatare 70% urban.

Pe motorizarea de benzina nu se poate pune clima automata

Frane pe tambur pe spate, desi franarea mi s-a parut destul de buna.

Mici detalii care tradeaza radacinile de very cheap car cum ar fi parasolare fara lumina de curtoazie si fara clapeta peste oglinda. Butonul de incalizre in scaune pare rigid, greu de apasat cu doar o treapta.

Comenzi pe volan neiluminate.

Cotiera foarte prost facuta, mai mult incomodeaza.

  • Suzuki Vitara echipare Prestige (~17500)

 

Ce mi-a placut:

Interior mai desenat si executat cu materiale ce par durabile si in acelasi timp placute la privire.

Suspenia pare sa fie ok, dar nu la fel de rafinata ca la Duster, are un pic mai mult balans masina la manevre stanga dreapta.

Motorul 1.6 benzina este foarte fiabil in statistici. Are distributia pe lant si este aspirat made in Japan. Deci este bulletproof.

Foarte multe dotari in banii astia: Infotainment cu camera pentru mers inapoi, scaune incalzite cu doua trepte, Aer conditionat automat, Cruise control adaptiv.

Sistemul infotainment facut destul de bine care raspunde foarte bine comenzilor.

Frane pe disc pe toate 4 rotile

Overall pare o masina bine inghegata care nu este gandita pentru lux, dar pare genul pe care o lasi mostenire la nepoti.

Ce nu mi-a placut:

Unghiurile de atac si degajare limiteaza capabilitatile offroad.

Cutie de viteze manuala in 5 trepte.

Nu vine cu roata de rezerva, doar kit de pana.

Portbagajul jumatate cat cel de pe duster si mai putin loc la scaunele din spate.

CIclarea prin functiile computerului debord se face cu un buton de pe bord.

Nu are cotiera.

Nu ma pot decide daca sa vad si crossovere doar cu traciune fata, ar fi cateva modele interesante totusi. Dar am impresia ca o masina cu garda la sol mare fara 4x4 e ca o bere fara alcool... ca o iarna fara zapada... .

 

Ce parere aveti despre cele doua masini descrise mai sus? Merita AWD atat de mult cat sa exclud din calcul variantele de crossover care nu se incadreaza in 18 000E decat cu FWD?

 

Mentionez ca masina va fi folosita 60% in oras si 35% in afara 5% drumuri forestiere.

Interesant topic. De urmarit.

Aceeasi dilema o am/am avut-o si eu.

Daca iei o masina inalta dc sa nu fie 4x4?

Din descrierea ta sincer tu nu ai nevoie de un 4x4 ai nevoie sa zicem de Sandrero Stepway sau de MCV Stepway.

Eu de ex cu un Symbol 2007 din ala cu roti de 14" dar cu o garda la sol decenta( se mai inatmpla sa atinga uneori) merg pe drumuri forestiere de tara cu remorca in spate cu materiale de constructii sau cu Pegaso-ul si urca decent cat timp nu e mocirla, daca e mocirla trebuie avant si ajutor de la cel de sus.

Pe zapada proaspata iarasi se descurca onorabil daca stii sa conduci si nu o ti in 4000rpm intrebandu-te dc oare patineaza.

Eu folosesc masina aia de ex 50% pt asta si 50% pt mers in B.

Datorita situatiilor delicate cu mocirla (cum a fost azi de ex cand am plecat spre B inapoi) ma gandesc si eu la un 4x4 ca si tractiune. A trebuit sa urc 2 pante abrupte cu remorca dupa mine in conditiile in care a plouat toata noaptea si pe jos era namol. Garda la sol fiind de ajuns la 10-20km/h, NU si la 40km/h luand-o cu avant si atingand evident cu podeaua masinii "poteca/drumul" pe alocuri.

 

Referitor la japoneza old school si romanca high tech. Eu nu as alege nici una dintre ele pentru ca:

1. Dacia Duster are 3 stele la crash test iar la crash-ul lateral e varza rau. La cel frontal se tine cat de cat.

In rest... serios nu am ce comenta negativ.

2. Nu as alege Vitara pt ca iti da un motor cu tehnologie veche aspirata. Curba de cuplu si elasticitate inferioare unui 1.2tce. Este o masina JOASA in comparatie cu Duster, ce sa zic e cat un logan standard nu stepway ca si garda la sol.

De apreciat totusi cruise control adaptiv, dar asta doar daca faci km multi extra-urban. Oricum repet mie mi se pare o masina joasa care nu are cu ce sa se laude cand vine vb de garda la sol, raportat la ceea ce doreste ea sa para.

 

Datorita situatiei mentionate mai sus eu m-am uitat in showroom la Duster si Vitara dar si la Qashqay 2017 1.6d oferta SH 12-13mii euro. Am mers si cu ASX tot asa 1.6d.

Problema unui suv/crossover ieftin este ca antifonarea nu prea exista. Nu poti sa vb la tel la 100km/h trebuie sa reduci la 80km/h ca sa te poti intelege de ex pe bluetooth (mie asta mi se pare ....de k.k.t.....mai ales in ASX varianta full). Au motoare foarte mici pe caroserii mari cu frana aerodinamica mare si consuma nu mult dar nici putin 7% e cifra magica la mers normal diesel. Duster 1.2tce 8-8.5% la mers normal/legalish nu la taraiala cu 90km/h, dar ai si cu ce adica motorul este prezent nu doarme pe el.

Versiunea Duster 1.6 aspirat 115cai este pur si simplu sedata ca si Vitara, zgomot mult si carburant ars aiurea. Un Duster 1.6 16v 115cai full 4x4 ca si configuratie la 130km/h mentinuti(nu varfuri) pe autostrada consuma cam 12-13% 156Nm la 3500 sau 4000rpm te rup la buzunar. Cu Vitara nu am avut sansa sa merg pe autostrada dar... oricum e un aspirat amarat nu cred ca ai ce sa ii ceri (ma refer la consum).

1.2 tce chiar e misto, merita incercat inainte de a fi criticat. Nu mai stai cu grija ca la diesel ba ce motorina pui ba ca DPF sau una alta.

Pe Duster diferenta de consum intre 1.5dci si 1.2tce este de 1-1.5%, diferenta care merita in opinia mea pt caracterul lui 1.2tce, nu e o bestie nu este "puternic" dar te poti baza pe el, la mers mai sportiv raspunde mai bine si mai direct decat 1.5dci, fata de 1.6 16v aspirat.... no comment ...ala trage.."trage sa moara".

 

Un topic dilematic ce merita a fi urmarit. Sunt curios cum va evolua.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De luat in calcul si ca sunt practicate tarife mai mari pentru prestare servicii la un 4x4 (SUV, CUV, 4x4 aparent, etc...) incepand cu spalarea, vulcanizarea, directie/geometria ... in general activitati service.

Editat de 1xu1xf1xu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma ce naiba cheltuieli mai mari cu SUV la spalatorie. E treaba ta poti cauta singur o alta spalatorie sau te duci la spalatorie standard 13-15lei si aia e. Dai sa zicem 5 lei in plus fata de un logan dar asta doar prin prisma lenei de a nu cauta alta spalatorie.

 

Cum a zis si colegul mai devreme geometrie vulcanizare acolo discutam de diameteul jantei ca e Clio Rs sau Duster .

» Post actualizat in 05 Feb 2018 07:22

Nu din asta faci economie, din tigari sau alcool faci economie daca te lasi de cheltuieli extra.

"Savings" nu faci daca iei turism vs SUV.

Asta e ca aia gen imi iau clio nu laguna pt ca sunt cheltuieli de intretinere mai mici, da... 100ron pe an poate daca ambele sunt 1.5dci si au jante pe 16" economia sta doar in paranoia utilizatorului.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma ce naiba cheltuieli mai mari cu SUV la spalatorie. E treaba ta poti cauta singur o alta spalatorie sau te duci la spalatorie standard 13-15lei si aia e. Dai sa zicem 5 lei in plus fata de un logan dar asta doar prin prisma lenei de a nu cauta alta spalatorie.

 

Cum a zis si colegul mai devreme geometrie vulcanizare acolo discutam de diameteul jantei ca e Clio Rs sau Duster .

» Post actualizat in 05 Feb 2018 07:22

Nu din asta faci economie, din tigari sau alcool faci economie daca te lasi de cheltuieli extra.

"Savings" nu faci daca iei turism vs SUV.

Asta e ca aia gen imi iau clio nu laguna pt ca sunt cheltuieli de intretinere mai mici, da... 100ron pe an poate daca ambele sunt 1.5dci si au jante pe 16" economia sta doar in paranoia utilizatorului.

 

la "reprezentanta", tariful de manopera este cu vreo 20lei/h mai scump la 4x4 decat la 2x4....

 

cel putin la aia de merg eu...

» Post actualizat in 05 Feb 2018 07:41

un search si ales la intamplare....

 

inxfxFl.png?1

» Post actualizat in 05 Feb 2018 07:42

WwQ3q1I.png?1

 

 

te costa mai mult de 100lei/an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

la "reprezentanta", tariful de manopera este cu vreo 20lei/h mai scump la 4x4 decat la 2x4....

 

cel putin la aia de merg eu...» Post actualizat in 05 Feb 2018 07:41un search si ales la intamplare....

 

inxfxFl.png?1

Da. Corect. Poate fi un punct de vedere. Eu unul prin definitie evit reprezentantele si ma duc doar la service-uri de cartier unde personalul este MULT mai bn pregatit si pretul este mai mic.

Parerea mea e ca la reprezentante sunt cei mai "inalti" idioti ca si atitudine/ cunostiinte.

Dupa noua lege o masina in garantie poate fi dusa la orice service agreat RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Corect. Poate fi un punct de vedere. Eu unul prin definitie evit reprezentantele si ma duc doar la service-uri de cartier unde personalul este MULT mai bn pregatit si pretul este mai mic.

Parerea mea e ca la reprezentante sunt cei mai "inalti" idioti ca si atitudine/ cunostiinte.

Dupa noua lege o masina in garantie poate fi dusa la orice service agreat RAR.

 

Plecam cu presupunerea ca unitatile autorizate au competente similare, iar oportunitatea de a "beli" pe unul cu masina mai scumpa este la fiecare pas....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bigfoot, nu tu cautai acum ceva timp pareri despre lada niva? Pai e posibil? Spui pe topicul asta ca dusterul e varza la n cup, vitara are motor de generatie veche....esti interesat de topic ca e mega interesant...dar tu ai renuntat la niva de 2500€ ca ti ai luat aragaz sh sau mobila din germania. O arzi pe topicuri, te bati cu pumnii in piept cu fel de fel de explicatii aiurea, legate de tot felul de aberatii gen consum, viteza, depasiri...etc si ridici in slavi un e90 semi mort !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bigfoot, nu tu cautai acum ceva timp pareri despre lada niva? Pai e posibil? Spui pe topicul asta ca dusterul e varza la n cup, vitara are motor de generatie veche....esti interesat de topic ca e mega interesant...dar tu ai renuntat la niva de 2500€ ca ti ai luat aragaz sh sau mobila din germania. O arzi pe topicuri, te bati cu pumnii in piept cu fel de fel de explicatii aiurea, legate de tot felul de aberatii gen consum, viteza, depasiri...etc si ridici in slavi un e90 semi mort !

Observ ca esti la curent te intereseaza asa ce mai fac una alta.

Bai o "ard" si eu cum pot. Zic "ard" ca sa fiu pe intelesul tau.

Mi-as dori si eu sa fiu asa de bogat/bazat ca tine.

P.l.m. poate intr-o zi ajung si eu intr-o sfera asa mai elitista, pana atunci as usual vai de pl mea. ;)

Stii cum e aia get rich or die trying :)

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Stii cum e aia get rich or die trying :)

Mnaa,get busy living or get busy dying...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mnaa,get busy living or get busy dying...

Corect corect dar mai am pana acolo este deja next level, treb sa trec pragul get rich or die trying, nu-s ca altii :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput sa prospectez piata CrossOvere/SUV cu AWD benzinare sub 18 000 Euro. Modelele care trec de acest filtru si pe care le-am testat sunt Duster si Vitara. Impresiile pe care mi le-au lasat:

 

Ce nu mi-a placut:

Unghiurile de atac si degajare limiteaza capabilitatile offroad.

Merita AWD atat de mult cat sa exclud din calcul variantele de crossover care nu se incadreaza in 18 000E decat cu FWD?

 

Mentionez ca masina va fi folosita 60% in oras si 35% in afara 5% drumuri forestiere.

 

Recunosc, nu am rabdarea sa citesc tot ce scrie aici, deci poate s-a mai sicutat... ce nu inteleg:

 

1. Sunt total de acord ca in Ro este necesara o masina ceva mai inalta, dar nu musai 4x4... insa nu esti sigur ca vrei 4x4 dar vorbesti de unghiuri de atac/degajare?

 

2. nu am inteles, iti trebuie neaparat masina noua? Cum naiba sa dai, ca un om care pare ca are habar de masini si are niste asteptari, pe un Duster 18.000 € cand (pe) la banii astia poti lua (de exemplu) un Tiguan in firea lui (din Germania, delaer, carte service etc) cu DSG, scaune incalzite, xenon etc. care face pipi de sus la orice capitol de utilizare normala (cred) pe Duster?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o sa imi spun parerea despre CUV. Am Kia Sportage. Nu imi dau cu parerea despre consum, service 4x4 sau altceva. Am vazut ca ai scris ca ai nevoie sa pui carucior de copii si alte bagaje. Masina e foarte mica la interior . si portbagaj la fel mic. Nu e practica de loc, . dpdv al meu e un rahat de masina fara nici un sens.

E ok pentru 2 persoane, si hai inca un copil. Dar copilu o sa creasca:).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc, nu am rabdarea sa citesc tot ce scrie aici, deci poate s-a mai sicutat... ce nu inteleg:

 

1. Sunt total de acord ca in Ro este necesara o masina ceva mai inalta, dar nu musai 4x4... insa nu esti sigur ca vrei 4x4 dar vorbesti de unghiuri de atac/degajare?

 

2. nu am inteles, iti trebuie neaparat masina noua? Cum naiba sa dai, ca un om care pare ca are habar de masini si are niste asteptari, pe un Duster 18.000 € cand (pe) la banii astia poti lua (de exemplu) un Tiguan in firea lui (din Germania, delaer, carte service etc) cu DSG, scaune incalzite, xenon etc. care face pipi de sus la orice capitol de utilizare normala (cred) pe Duster?

 

Daca nu esti pretentios la anul de fabricatie, iti mai ramane de avans la prima casa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. nu am inteles, iti trebuie neaparat masina noua? Cum naiba sa dai, ca un om care pare ca are habar de masini si are niste asteptari, pe un Duster 18.000 € cand (pe) la banii astia poti lua (de exemplu) un Tiguan in firea lui (din Germania, delaer, carte service etc) cu DSG, scaune incalzite, xenon etc. care face pipi de sus la orice capitol de utilizare normala (cred) pe Duster?

nu intelegi multe... tu crezi ca are 18k cash? il ia in rate ca toti ceilalti care formeaza cozi interminabile la semafoare.

 

la 18k te dai la x5 gen 2 ..nu mai scrii pe forumuri ca esti ocupat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Recunosc, nu am rabdarea sa citesc tot ce scrie aici, deci poate s-a mai sicutat... ce nu inteleg:

 

1. Sunt total de acord ca in Ro este necesara o masina ceva mai inalta, dar nu musai 4x4... insa nu esti sigur ca vrei 4x4 dar vorbesti de unghiuri de atac/degajare?

 

2. nu am inteles, iti trebuie neaparat masina noua? Cum naiba sa dai, ca un om care pare ca are habar de masini si are niste asteptari, pe un Duster 18.000 € cand (pe) la banii astia poti lua (de exemplu) un Tiguan in firea lui (din Germania, delaer, carte service etc) cu DSG, scaune incalzite, xenon etc. care face pipi de sus la orice capitol de utilizare normala (cred) pe Duster?

1. Inca mai vreau 4x4, mi se pare ca ajuta mult chiar daca doar in 5% din lifetime-ul masinii. Daca aceasta perioada scurta de timp este critica eu zic ca isi face banii. De exemplu mergi in concediu si ai cazare la o cabana la 2 km de drum forestier si.. surpriza a nins. Ce fac? Merg 98% din drum cu FWD, ajung la poteca din padure si iau valiza in spinare 2km ca nu mai urca cazanu la prima panta mai abrupta. P.S. de obicei urcam pe jos, dar acum trebuie sa il iau in calcul si pe junior. Sigur as putea sa iau FWD mai chipesa la unele aspecte, dar renunt la vacanta la cabana si merg la valea prahovei cazat la sosea.

 

2. Momentan vreau o masina pe care sa o tin cel putin 7 ani la care sa ii cunosc istoricul si ce poate si ce nu poate. Din ce am avut pana acum sh am tot gasit cate o manarie care mi-a stricat ziua. Nu mai este nici neamtul ce era o data..

» Post actualizat in 05 Feb 2018 12:59

nu intelegi multe... tu crezi ca are 18k cash? il ia in rate ca toti ceilalti care formeaza cozi interminabile la semafoare.

 

la 18k te dai la x5 gen 2 ..nu mai scrii pe forumuri ca esti ocupat ...

Voi incerca sa parchez si pe sina de tramvai, sa fie tacamaul complet. :D glumesc, in oras prefer metroul, trotineta sau moto.

Editat de juld5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu intelegi multe... tu crezi ca are 18k cash?

 

Boss, n-oi fi asa istet ca tine dar din cate stiu poti face leasing si la masina de afara... sau in cel mai rau caz un credit si faci cam ce vrei cu banii. Fiecare cu socotelile lui.

» Post actualizat in 05 Feb 2018 13:51

1. Inca mai vreau 4x4, mi se pare ca ajuta mult chiar daca doar in 5% din lifetime-ul masinii.

 

2. Momentan vreau o masina pe care sa o tin cel putin 7 ani la care sa ii cunosc istoricul si ce poate si ce nu poate. Din ce am avut pana acum sh am tot gasit cate o manarie care mi-a stricat ziua. Nu mai este nici neamtul ce era o data..

 

1. Stiu ce inseamna 4x4, il apreciez din plin. Sunt de acord ca este suficient sa ai nevoie doar de cateva ori si isi merita banii, tocmai d-aia la ultimile masini am tot luat tractiune integrala, pentru ca am avut cateva situati in trecut iarna unde i-am simtit lipsa. Pt asta suporti greutate in plus, pret mai mare, consum mai mare... dar pentru mine merita. Si din fericire locuiesc intr-o tara unde in general unde deszapezirea nu este o problema, dar chiar si asa... viata bate filmul. Si nu am nevoie de SUV, ci doar de 4x4.

Eu am vrut sa zic insa doua chestii: 1. ca tu ai zis ca nu neaparat 4x4 si 2. ca in Ro, intre garda la sol mai mare si 4x4, prima mi se pare necesara.

Asadar, normal ca daca poti, merita.

 

2. Nu vreau sa te conving eu de nimic... dar cred ca de exemplu un VW tine mult mai bine 3-4 ani pe care ii are deja plus alti 7 in comparatie cu o Dacie noua +7... apoi mai intervine si facorul economic, daca vrei sa vinzi Tiguan dupa 2 ani ca nu-ti mai place, pierzi ceva... dar la orice masina noua ai pierdut mult mai mult.

Iar performantele / confortul / SIGURANTA / dotarile unei masini bune le ai si la 100-200.000. Pe cand la o Dacie n-o sa le ai nici macar de noua, orice ai face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...