Sari la conținut

Pareri BMW seria 1


tudor_tigau
 Share

Postări Recomandate

Un numar de pistonase mai mare pe etrier nu inseamna automat frane mai bune.

Diferenta intre suspensie totusi a fost notabila. Conceptional, ce e pe E12 vine din era 2002, ce au pus pe E28 a fost folosit si la E34, E32.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:crack: nu stiu cat % este scrisa din experienta sau mentalitate/perceptie dar nota 10 pt umor.

propun sa scrii o carte despre n43 ala pe care l-ai vazut tu cu cucuzinetii in baie , poti sa o vinzi si la aia cu fiat,reno,pejo citron ... sa aibe si ei la ce sa se gudure cat timp le sta gunoiu in servis (sa fie groasa cartea cam cat 2 pagini haurii)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: nu stiu cat % este scrisa din experienta

fiat m-a ajutat sa intru in lumea minunata a mecanicilor si sa vad cum arata primul motor desfacut tot

 

reno m-a ajutat sa transfer o buna parte din bani in alte buzunare

 

pejo cam la fel dar a muncit , n-am avut decat autoutilitare cumparate noi ... bine ca am invatat ceva mecanica pe fiat ...

 

citron... pai o stii p'aia cu fool me once ... astia m-au prostit de mai multe ori , citron n-o sa se intample ever ever

 

practic pt mine nu exista decat Mercedes, BMW si brandurile ieftine de la VAG dar prefer oricand un bmw sau merc cu un an mai batran decat un vag mai nou.

 

ultima masina care a intrat in servis a fost pejo , prin 2008 unde mi-au schimbat tamburii pe spate cu unii vechi , masina era la servisul de 10k , le-am parcat-o pe o stradutza cand am plecat din tara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei bmw, nu trebuie sa te intereseze distributia pe lant, curea, guma sau prastie , trebuie sa intereseze o masina cu istoric si revizii facute la bmw pana la data cumpararii .oricum orice masina ai cumpara e o loterie, cand e noua ai garantie dar platesti obligat servisarile la firma ... ca si cum ai repara-o pe banii tai ...

Corect si asta. Ca sa nu mai discutam cit costa una noua, fatza de un SH pe care il poti schimba la 3-4 ani si iesi mai bine cu banii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ initiatorul topicului

Pt oras (bai dar doar in oras) putere de mixer din asta 80-107 cai este de ajuns.

 

Eu iti zic din experienta cu sotia mea, in UK am stat ceva timp si faceam naveta, a avut un 407 coupe 2,7 hdi resoftat 248bhp 550Nm, si facea naveta evident pe autostrada si ceva drum national evident pline de masini limita 70mph ( iti ajung in teorie 30de cai pt asta ), cu cateva luni inainte sa plecam a avut un accident pe autostrada a fost un accident in lantla 40mph ceva de genul , bun masina aia facut dauna economica, ne-au dat banii pe ea si am luat pt ca stiam ca plecam rapid un ''boiler'' :crack: cum zice S1000RR Peugeot 308 1.6hdi 110cai si 250Nm, pt ca stiam ca lumea cauta in UK boilere si o dadeam rapid , dovada ca am vandut-o in 2ore dupa ce am postat-o pe net, inainte sa venim acasa.

 

Iti zic ca sotia (nefiind vitezomana/dar nici nu doarme pe ea la volan) ajungea acasa :eek: :eek: nu pot sa reproduc pe forum parea ei despre siguranta oferita de cei "cica" de ajuns 110 cai, pur si simplu incepuse sa urasca masina aia si sa prefere boilerul/cazanul meu de acolo Laguna 2.2dci pt ca era mai safe in reprize, decat un mixer 1.6hdi.

Sigur consuma cu 1,5litrii mai putin la regim de autostrada decat 2,7hdi resoftat, dar putea sa consume si cu 10l mai putin, a 2-a oara nu o sa mai facem greseala cu mixere de 110 cai.

Te ajuta mult un motor DISPONIBIL si care merge ROTUND care sa fie PREZENT cand ai nevoie de el la naveta, mai ales la naveta.

Iesea mult mai usor din situatii neplacute sau le putea evita fara stress, aoleu stai ca treb sa franez in situatia asta ca nu trage boilerul, sau aoleu nu ma lasa jegosul ala sa ma bag pe autostrada, NU talpa si ciao tati, ajuns la 70mph si tinuta acolo, fara sa creezi situatii stresante sau fara sa mai depinzi de altii care ar avea masini sa zicem egale cu tine ca putere daca discutam de 90-110cai.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Iesea mult mai usor din situatii neplacute sau le putea evita fara stress, aoleu stai ca treb sa franez in situatia asta ca nu trage boilerul, sau aoleu nu ma lasa jegosul ala sa ma bag pe autostrada, NU talpa si ciao tati, ajuns la 70mph si tinuta acolo, fara sa creezi situatii stresante sau fara sa mai depinzi de altii care ar avea masini sa zicem egale cu tine ca putere daca discutam de 90-110cai.

 

Din cate am observat eu, situatiile neplacute tind sa fie create tot de pasionatii de cazane sau smecheri fara o urma elementara de bun simt a.k.a. jeguri de oameni.

 

Observand parcarile din Romania, persoanele cu disabilitati au cele mai smechere masini.... ics6, 5,7, Geuri, Melee, Auri de toate natiile, Faitoane.... sunt conduse de handicapati....

 

Sa te fereasca sfantu' sa te prinda pe banda 2 cu 110-120 ceva hidrocefal sa vezi flash-uri de te miri ca nu ii sar csenoanele..... tui in coor de nesimtiti....

 

Specimene aparte de s-au trezit cu 3 lei in buzunar si acum se pisha pe toti din jur.... Manca-i-ar corhazu'

Editat de 1xu1xf1xu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic:

Fiecare conduce cum doreste.

Din punctul meu de vedere sa conduci plecand de la premisa ca masina te ajuta, adica sa te bazezi pe sutele de CP ai masinii este eronat. Inseamna sa predai decizia unei masinarii care oricand poate ceda.

Un sofer priceput nu este cel care iese din situatii neplacute pentru ca are motor de 248 CP, ci este cel care nu ajunge in ele. Talpa si ciao este exact genul de atitudine care te baga in cacao, nu te scoate. Nu ai loc sa te bagi fara ''talpa si ciao'' atunci stai cuminte pina ai loc.

 

Puterea mare a unui motor este necesara la o masina de lux, care poate urca dealul in treapta 6 si nu trebuie sa scoti sufletul din motor in a patr cu 6000 rot/min, careia poti sa ii pui roata de 21'' ca sa nu simti toate hopurile etc.

 

Da, puterea mare la motor te ajuta sa te inscrii elegant si rapid usor in trafic, sa nu amesteci in cutia de viteza, sa mergi la turatii mici (= galagie mica in masina), adica sa ai un drum confortabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa imi iau si eu la un moment dat 120D. Gasisem unul de prin 2007 parca cu piele, navigatie etc. Am stabilit sa ma vad cu vanzatorul impreuna cu amic care avea interfata de BMW si softul hackuit. Ajunge Bo$$ic-ul in parcare, lasa masina parcata pe doua locuri, se da jos vorbind la telefon, nici un salut nimic. Dupa ce am vazut masina la exteriot i-am cerut acordul vanzatorului sa o verificam cu interfata, moment in care ne-a si cerut sa ii stingem si lui un bec de airbag ca se tot aprindea (LOL). A incercat amicul sa se concteze, dar fiind hackuit programelul avea tot felul de erori de comunicatie care l-au enevrvat pe Bosic care a inceput sa ne ameninte ca hai sa ne batem ca noi am venit sa ii verificam lui masina sa o punem pe net si etc. Ma rog, s-a urcat asta in masina si a plecat cu scartait de roti... . La final remarca amicului "specialist" in BMW-uri ... "Bah asta a plecat cu scart si nu a dat fum, e buna masina". Deci daca se enerveaza proprietarul si pleaca cu scartz fara fum... e buna (se aplica la diesel!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Din cate am observat eu, situatiile neplacute tind sa fie create tot de pasionatii de cazane sau smecheri fara o urma elementara de bun simt a.k.a. jeguri de oameni.

 

Observand parcarile din Romania, persoanele cu disabilitati au cele mai smechere masini.... ics6, 5,7, Geuri, Melee, Auri de toate natiile, Faitoane.... sunt conduse de handicapati....

 

Sa te fereasca sfantu' sa te prinda pe banda 2 cu 110-120 ceva hidrocefal sa vezi flash-uri de te miri ca nu ii sar csenoanele..... tui in coor de nesimtiti....

 

Specimene aparte de s-au trezit cu 3 lei in buzunar si acum se pisha pe toti din jur.... Manca-i-ar corhazu'

E corect ce zici cu educatia, una e sa faci km si sa stii ce e aia si alta e sa vinzi un teren si sa iti iei Cayenne.

Totusi romanul e bleg. Daca ar comenta in fata unui asa zis handicapat parcat pe locul de handicapati poate lucrurile se schimba, dar din masina il deranjeaza Flash-uri si atunci comenteaza. Si pe mn ma deranjeaza flash-urile.

Depinde de tine daca le primesti in prop de 50%.

Fac des Campina -Bucuresti ba cu 80 de cai ba cu 240 de cai iar pe DN1 Campina-Romanesti se merge cu 120 lejer pe banda de langa axul drumului.

Sigur vin unii tare dar daca te vede ca pui semnal si te dai la o parte nu iti da flash-uri ba dimpotriva unii mai pun si avarii in semn de multumrie dupa ce trec de tine.

Depinde de tine cat de Gica contra esti, "am cazan merg fix cu suta ca este legal atat 100, da-i naibii pe aia cu Phaeton etc "....na iti iei fulgere.

 

Ca sa leg asta cu puterea unei masini, cand merg cu Renoul 80de cai il vad pe Phaeton in spate chiar daca este sa zicem coada pe dreapta si eu ma tarai cu cazanul la 130 bai ma dau pt ca pot pt ca nu am dc sa ma intrec cu el si nu am cu ce, il inteleg perfect, si rar imi iau flash-uri.

Cand fac acelasi drum cu ailalta nu merg cu 130 unde se poate, am statia pe ea si imi vad de drum nu dau flash pun semnal stanga ( daca e cazul ) si lumea se da la o parte mai le multumesc mai primesc si flash-uri scurte din spate de la ei, cum ca au inteles ca am apreciat gestul lor si viceversa.

Daca vine unu tare de tot in functie de cat de aglomerata este banda 1 ori ma dau la parte imediat ori o calc (ca sa nu stau sa franez ca atunci cand merg cu symbol 1.5dci) ajung la viteza aluia din spatele meu si ma dau la o parte frumos imediat ce este liber.

 

Conteaza educatia si ATITUDINEA ta la volan, indiferent ce boiler/cazan/ozn conduci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

principiul asta il aplic si eu, daca l-am ajuns inseamna ca merge mai incet ca mine, daca ma ajunge e invers si ma dau la o parte.

acum la seria 1, am condus pentru scurt timp asa ceva, 120 d, avea putere ok, dar mi s-a parut foarte mic, nu atat in fata cat in spate, de cate ori se urca cineva trebuia sa faca un pic de contorsionism Daca s-a blocat pe Seria 1 vei cumpara Seria 1 :) Dar sunt multe alte masinii la banii aia care "ofera" mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E corect ce zici cu educatia, una e sa faci km si sa stii ce e aia si alta e sa vinzi un teren si sa iti iei Cayenne.

 

Fac des Campina -Bucuresti ba cu 80 de cai ba cu 240 de cai iar pe DN1 Campina-Romanesti se merge cu 120 lejer pe banda de langa axul drumului.

Sigur vin unii tare dar daca te vede ca pui semnal si te dai la o parte nu iti da flash-uri ba dimpotriva unii mai pun si avarii in semn de multumrie dupa ce trec de tine.

Depinde de tine cat de Gica contra esti, "am cazan merg fix cu suta ca este legal atat 100, da-i naibii pe aia cu Phaeton etc "....na iti iei fulgere.

 

.

Am si eu o curiozitate: cand erai in UK circulai legal? Sau pe un drum de 100 Km/h o dadeai lejer cu 120-130 km/h pe langa axul drumului? Intrebarea este sincera si nu doresc sa te iau peste picior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba...deci ne am dat dreaqu! Numa figuri avem in cap, numai cai putere si cuplu, numai turbine si cmc peste 3000. Nu mai stim sa mergem cu masini mici, cu motoare mici, suntem jupani. Dar avem rate si la telecomanda universala de la plasma si alimentam de 100 de lei doar cand luam salariul. Tipic romanesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o curiozitate: cand erai in UK circulai legal? Sau pe un drum de 100 Km/h o dadeai lejer cu 120-130 km/h pe langa axul drumului? Intrebarea este sincera si nu doresc sa te iau peste picior.

No problem.

Da, dar orientat cand nu deranjam si unde stiam ca se poate asta pe autostrazi.

Daca te uiti la UK si crezi ca sunt un model de respectare a limitei lor de 70mph te inseli.

Ca si in RO in comune sate oras d-astea mersul legal este cel mai bun/corect, evident datorita riscurilor.

Aveam colegi care mergeau regulat cu 80mph pe autostrada, bine multi mi-au zis ca poti sa mergi cu un 10mph in plus pe autostrada, I'll be fine.

Depinde unde mergeam, pe M25 centura Londrei, nu prea puteai sa misti peste 70mph din doua motive, 1 trafic si 2 camere ( dar pe alea le stiam/invatasem deja ), oricum mai mult de 70mph pe M25 nu avea rost.

In schimb daca te duci London-Coventry pe M40 unde nu sunt camere din 5 in 5 minute 80mph este de baza dar sunt destui care ii dau 90mph, acolo de ex am prins 129mph cu rombul si unu cu A4 era in portbagajul meu, m-am dat la o parte si dus a fost.

De regula in UK e nasol rau de tot daca sari cu 50mph peste viteza legala sub limita asta ai amenzi destul de mari dar ramai la amenzi din cate am inteles. Eu acolo in UK nu am luat o amenda nici macar de parcare (tin la masina mea indiferent de valoarea ei), am fost atent si orientat/pe faza cand mai ciupeam viteza.

Ceea ce am vzt si mi-a atras atentia este ca in UK pe autostrada cel putin daca era limita de viteza X 50- 60-70 motocicletele nu aveau treaba depaseau viteza recomandata si masinile si nu am prins nici un eveniment din asta in care sa vad o motocicleta trasa pe dreapta.

Ceea ce am observat eu acolo este ca politia NU te vaneaza ca in RO dar ii deranjeaza destul de mult crosetatul, asa daca e sa te prinda cu un 10mph (mai sunt echipaje neinscriptionate care merg cu ''flow-ul'') nu prea comenteaza, dar sa faci stanga dreapta banda 1 - --> banda 3 asta ii deranjeaza si daca mergi cu 70mph in limita legala.

 

Asta pot sa zic eu din experienta mea de 40.000mile in UK acum, poti sa fie feedback-uri si feedback-uri.

 

Prea mult offtopic.

» Post actualizat in 09 Jan 2018 20:06

principiul asta il aplic si eu, daca l-am ajuns inseamna ca merge mai incet ca mine, daca ma ajunge e invers si ma dau la o parte.

acum la seria 1, am condus pentru scurt timp asa ceva, 120 d, avea putere ok, dar mi s-a parut foarte mic, nu atat in fata cat in spate, de cate ori se urca cineva trebuia sa faca un pic de contorsionism Daca s-a blocat pe Seria 1 vei cumpara Seria 1 :) Dar sunt multe alte masinii la banii aia care "ofera" mai mult.

Corect, Ai N producatori pe segmentul lui seria 1. Daca e pasionata domnisoara de ideea unei tractiuni spate......atunci aia e nu ai decat seria 1 in acest segment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveam seria 1 imi era rusine sa scriu pe forumuri si sa ma dau si smecher. Ai gura mare da esti gramada! :))))

numai tu esti boss de boss cu 520d tzipla spalat la islaz ...chiar e al tau sau iar pui poze cu lucrurile altora? .... nu raspunde era mai mult o afirmatie ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveam seria 1 imi era rusine sa scriu pe forumuri si sa ma dau si smecher. Ai gura mare da esti gramada! :))))

Rusinea ar treb sa stea in ''prostie/lipsa de orizonturi'' nu in ''boilerul'' pe care il conduci sau posezi.

Conteaza ce ai in cap, nu sigla de pe covrig, respectiv ''boiler''.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

principiul asta il aplic si eu, daca l-am ajuns inseamna ca merge mai incet ca mine, daca ma ajunge e invers si ma dau la o parte.

acum la seria 1, am condus pentru scurt timp asa ceva, 120 d, avea putere ok, dar mi s-a parut foarte mic, nu atat in fata cat in spate, de cate ori se urca cineva trebuia sa faca un pic de contorsionism Daca s-a blocat pe Seria 1 vei cumpara Seria 1 :) Dar sunt multe alte masinii la banii aia care "ofera" mai mult.

la bani da , sunt multe masini care ofera mult mai mult , DAR daca vrei un hot hatch premium cu tractiune spate .... nu mai ai decat A klasse care este mai scump

 

eu am avut multe coupeuri , fix nu ma intereseaza confortul alora din spate , daca m-ar interesa asta in nici un caz nu m-as uita la seria 1

 

ca fapt divers, seria 1 e bazata pe platforma z4 nu e 90 sau f30 , cu echiparea castigatoare, jante si cauciucurile potrivite e ca un kart gigantic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...