Sari la conținut

Pareri BMW seria 1


tudor_tigau
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor, si la multi ani !

 

S-au cum a-r zice maria grapini, "L-a mulțean !".

 

Prietena mea ar vrea sa isi schimbe masinuta, si ii surade un bmw seria 1, pe benzina, SH, an de fabricatie cam 2010-2014 (sa fie euro 5 in orice caz).

As fi curios daca aveti experienta cu motoarele bmw pe benzina, care din ele prezinta probleme, care sunt alte probleme uzuale, sau care sunt

modelele de evitat cu orice pret...

Stiu ca toate motoarele lor pe benzina pana in 2000 de cmc sunt cu distributie pe lant...

 

multumesc mult, o seara faina !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N43 parca e codul celui cu valvetronic + injectie directa de benzina care e de evitat. Cam toate sfarsesc cu cuzineti de biela invartiti. Arborele nu e prevazut cu cota de reparatie decat la fusurile palier. Mi-a murit unul "in brate" si, cautand solutie de reparare/ motor sh, am aflat ca e boala raspandita (nici nu am gasit de altfel un motor sh functional). Nici pompele de inalta presiune pt injectia directa de benzina nu sunt monumente de fiabilitate.

Dpmdv m-as uita la alte branduri, bmw din generatiile noi au prea multe probleme grave (si f scump de reparat) pt o marca premium. Se pareca nu-i intereseaza decat clientii care cumpara nou, preferabil din 2 in 2 ani, si pt care sunt culanti cu garantiile. Pe urma - praf si pulbere, vanzarea de piese pesemne ca e o sursa de venit importanta.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cite stiu eu, la N43 exista probleme cu bobina de inductie si cu injectoarele, dar, totusi, nu sunt de acord cu afirmatiile din ultimul paragraf.

 

N43 parca e codul celui cu valvetronic + injectie directa de benzina care e de evitat. Cam toate sfarsesc cu cuzineti de biela invartiti. Arborele nu e prevazut cu cota de reparatie decat la fusurile palier. Mi-a murit unul "in brate" si, cautand solutie de reparare/ motor sh, am aflat ca e boala raspandita (nici nu am gasit de altfel un motor sh functional). Nici pompele de inalta presiune pt injectia directa de benzina nu sunt monumente de fiabilitate.
Dpmdv m-as uita la alte branduri, bmw din generatiile noi au prea multe probleme grave (si f scump de reparat) pt o marca premium. Se pareca nu-i intereseaza decat clientii care cumpara nou, preferabil din 2 in 2 ani, si pt care sunt culanti cu garantiile. Pe urma - praf si pulbere, vanzarea de piese pesemne ca e o sursa de venit importanta.


» Post actualizat in 08 Jan 2018 18:48

Eu m-as indrepta catre un diesel, unde sunt bine cunoscute problemele cu distributia pe lant sau volanta la N47. In fond, ghinion poti avea oricind...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tata are prima generatie cumparata la ocazie cu ceva de genu 35K km dupa 2-3 ani de la prima achzitie.
Momentan are bine peste 300K km si inafara de revizii si consumabile nu a avut probleme.

Dar! are motoru ala nasol de 1.6 benzina care e lenes si consuma ca inecatul. Drept urmare acuma cativa ani a mai luat un Lupo ca sa il foloseasca in oras..
Altceva nu stiu ce sa zic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N43 parca e codul celui cu valvetronic + injectie directa de benzina care e de evitat. Cam toate sfarsesc cu cuzineti de biela invartiti. Arborele nu e prevazut cu cota de reparatie decat la fusurile palier. Mi-a murit unul "in brate" si, cautand solutie de reparare/ motor sh, am aflat ca e boala raspandita (nici nu am gasit de altfel un motor sh functional). Nici pompele de inalta presiune pt injectia directa de benzina nu sunt monumente de fiabilitate.

Dpmdv m-as uita la alte branduri, bmw din generatiile noi au prea multe probleme grave (si f scump de reparat) pt o marca premium. Se pareca nu-i intereseaza decat clientii care cumpara nou, preferabil din 2 in 2 ani, si pt care sunt culanti cu garantiile. Pe urma - praf si pulbere, vanzarea de piese pesemne ca e o sursa de venit importanta.

ai vazut tu unu cu 600k km si repede toate sunt la fel , oi fi mers cu el cat am mers eu cu lada niva sau nici atat.... iti dadeai imediat seama ce e cu masina aia .

motorul ala e senzatie , are cuplu si consum de dizel doar ca trage de la 1500rpm pana la 6500 .

bobinele se schimba foarte usor si costa ~100E toate 4 . daca are o ezitare la plecarea de pe loc e de la bobine , poti schimba doar de la cyl 1 sau sa vezi care cyl a dat misfire si sa schimbi doar una

distributia costa 80E

pompa inalte 300E

kit reparatie valvetronic 7-800E

in 100k km daca iti consuma cu 2L in medie mai putin decat alta troaca iesi cu 3k euro mai ieftin, acopera toate reviziile si reparatiile in km astia .

 

 

El oricum vorbeste de modelul urmator F20 (2011-prezent) care nu are N43

 

Vrei bmw, nu trebuie sa te intereseze distributia pe lant, curea, guma sau prastie , trebuie sa intereseze o masina cu istoric si revizii facute la bmw pana la data cumpararii .oricum orice masina ai cumpara e o loterie, cand e noua ai garantie dar platesti obligat servisarile la firma ... ca si cum ai repara-o pe banii tai ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de 600k avea 120. Reali, istoric, bla-bla. Si pe langa informatiile adunate de la dealerii din Ro tin legatura cu seful atelierului mecanic de la un dealer bmw din D.

BMW nu mai are de peste 20 ani motoare proprii cu curea de distributie.

Ca idee de fiabilitate, bavaria schimba in garantie mai multe motoare intr-un an decat importatorul Fiat in 5 ani...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut inchiriat 4 zile modelu din 2016 motor 1.5 107 cai 12mii de km in Germania, suna a diesel fiind in 3 pistoane .

Consum mediu pe 400 km din care vreo 60 km prin oras 10L/100km, dar pedala la podea si 170-180 cat puteam pe autostrada .In vitezele 5 6 abia tragea saraca dar pentru 107 cai se misca foarte bine.

Pana la 160 trage chiar bine pt cati cai are.

Ce era misto e ca se simte ca e masina premium totul la locul lui bine inchegata, navigatie era ok, silentioasa la viteza de autostrada, dimineata cu parbrizu inghetat in 5 min masina era gata de drum nu avea parbriz incalzit .

Daca parcam intre 2 masini avand 185 si 47 la picior abia reuseam sa scot picioru sa ies din ea are pragu destul de sus.

Ce as vedea ca minus sau incomod pentru o fata e ca pedala de ambreiaj e mult mai tare la apasare fata de vectra C a mea.

Suspensia tipic BMW mai tare unpic.

Editat de TwinS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de 600k avea 120. Reali, istoric, bla-bla. Si pe langa informatiile adunate de la dealerii din Ro tin legatura cu seful atelierului mecanic de la un dealer bmw din D.

BMW nu mai are de peste 20 ani motoare proprii cu curea de distributie.

Ca idee de fiabilitate, bavaria schimba in garantie mai multe motoare intr-un an decat importatorul Fiat in 5 ani...

muhahahah , comparatia cu fikkt e priceless

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar datele sunt reale! Iar nr de unitati aflate in garantie e mai mare la fikkt care mai are si utilitare in portofoliu (si care sunt abuzate mai ceva decat turismele). Trist pt bmw.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

107cai pe un BMW :( ce gluma proasta, motorizari pt corporatii/flote.

Daca tot domnisoara vrea o masina deloc practica sa arunce un ochi si aici:

https://www.autovit.ro/anunt/peugeot-rcz-ID7GoIn7.html#693d19e3be

sau benzina 200de cai https://www.olx.ro/oferta/vand-rcz-ID9P6Tr.html#b89557e770

Este in bugetul de seria 1 si ....ai alt power train-performante pentru suma de bani pe care o cheltuiesti.

 

Asa nasoale sa fie benzinarele de la BMW?

Dar B58 o fi si el asa de fiabil? Eu am avut noroc cu N57 multumesc lui Dumnezeu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu doar benzinarele. La alt brand nu am auzit inca "nu a apucat sa faca decat o revizie, dar ii schimbam a 2-a oara motorul". Drept ca si serviceul marcii e plin de somitati, dupa o interventie te poti astepta la orice (dar nu in sensul bun).

107cp (frumosi) ca 107cp, dar bmw cu 3 cilindri?!? Un soi de Matiz mai cu staif :P

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mi-as mai lua BMW.... Am avut experiente triste cu BMW-ul....

 

Singurul lucru bun este ca se gasesc piese OEM la preturi decente la orice dealer de cartier care poate sa comande la Autonet, Autototal etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mi-as mai lua BMW.... Am avut experiente triste cu BMW-ul....

 

Singurul lucru bun este ca se gasesc piese OEM la preturi decente la orice dealer de cartier care poate sa comande la Autonet, Autototal etc....

Dar ce ti-ai lua ? N-o lasa asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca alegeti sa luati un seria 1 atentie la istoric si mai apoi la locul unde o tineti. Accesoriile de pe ele au tendinta sa mai plece singure de pe masina... Gen oglinzi, sigle, stergatoare and stuff :)

 

Bmw de romanica nu's fiabile pt ca un exemplar ca asta ajunge la noi cu vreo 20mii euro si 199mii km in bord, impecabil etc.

Si apoi se mira romanul ca-i pica distributii, turbine si relantiul in baie :) Proaste rau...

 

post-40715-0-54332600-1515488938_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accesoriile pleaca de pe mai toate bmw. Au plecat inclusi bare de protectie "M" din parcari. Frumos demontate, fara zgarieturi.

"Operazione primavera" se practica pe scara larga, doar ca eu am dat exemplul unei masini cu istoric verificat, doar interventii in retea, si care avea cam 4 ani cand si-a dat obstescul sfarsit, la 120k asa cum am spus. Plus informatii despre defecte in garantie. Garantie la care nu au acces exemplare cu km falsificati.

Da' nu vad data primei inmatriculari la septuagenarul din poza! Nu scria in anunt cate motoare i s-au inlocuit? :lol:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce imi place cand citesc cum ca daca mobra nu are un milion de CP iar masina 2 milioane atunci sunt de cacao, abia te misti cu ele, cu pasager e vai de lume, etc.

 

''pedala la podea si 170-180 cat puteam pe autostrada''.. Auzi bai nene, abia prinde 170-180 Km/h. Normal ca daca dai in ea in halul asta o sa consume 10% mediu (sincer este chiar bun consumul).

 

Ce sa faci nene cu viteza asta in RO? Ne punem cenusa in cap cat de periculos este pe sosele din RO dar daca masina abia prinde 2800 Km/h spunem ca e de cacao.

 

Stiti prea bine ca pentru o femeie cel mai important este sa ii placa cum arata masina (altfel cum draqu s-ar mai vinde Nissan Juke :crack: ?). Tehnica vine pe locul 4 (locurile 2 si 3 sunt neocupate )

 

Pai daca schimba motoare astia de la BMW iar Fiat-urile zac in service daramate, eu zic ca mai bine sa ia Logan si face 4-500.000 Km fara probleme, nu?

 

Nea Tudor, o iei pe doamna de mana si mergi la Contempo Cars, si va suiti in masinuta mult visata. Dati o tura cu ea. Vede si ea cum sta la volan, cum stai si tu, daca doamna nu este prea inalta poate mai incape si cineva in spate, oricum nici aia prea inalt ca da cu capul de tavan.

 

Ar fi interesant sa ne spui in ce regim va circula masina. Daca va fi 90% urban (sau sa spunem face naveta pina la serviciu si inapoi) te asigur ca 107 CP sunt absolut suficienti.

 

Apoi mai dai cu ochiul prin service si vezi care fiare zac la reparat pe acolo, mai intreaba cate un mecanic. Iar partea cea mai importanta verifica daca ai piese de schimb disponibile rapid (nu as vrea sa fiu rautacios dar elementele de caroserie pot fi importante :) ) si daca are cine sa o repare cum trebuie. Din ce spune @superbec pare in regula la capitolul costuri piese de schimb uzuale.

 

Oricum un SH din 2010-2014 cu Km rezonabili este cam greu de gasit. Gasesti dar trebuie sa ai rabdare. Cand vei gasi una atunci sa aiba istoric de service si ai grija sa fie service-ul facut la unul BMW sau partener BMW, nu la Ylmaz Auto....

 

Ideal este ca masina sa fi avut un singur proprietar iar vanzatorul sa fie persoana fizica, nu Autohaus.

 

Acuma un an cand am luat Goldwing-ul chiar langa hotel era un dealer de SH-uri. Majoritatea Skoda si VW, si toate aratau impecabil (cum ar veni erau tzipla :) ) si aveau intre 3 si 5 ani vechime. Asa ca m-am dus si eu sa vad poate gasesc ceva interesant. Nici una nu avea mai putin de 150.000 Km. Majoritatea pe la 200.000 Km ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre 3 si 5 ani diesel ar trebui sa aiba minim 150-250kkm, nu e deloc exclus un rulaj >100k/an. Ylmaz-neylmaz, au dilarii stampile pe alese! Istoricul doar daca il poti verifica la reprezentanta, cartile sunt doar povesti frumoase. S-au falsificat inclusiv date in sistemele marcilor.

Nu viteza iti trebe in Ro, ci acceleratie sa poti depasi in siguranta! Pe vremuri 518 se vindea doar in Tr si Gr (tari, nu judete), pt D era considerat periculos.

Stai linistit ca sunt multe masini care au depasit 1/2 milion, poate chiar si un f laudat E60 520d. Ca nu ii arata pe bord si in cartea service frumos redactata e alta poveste :lol:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremuri 518 se vindea doar in Tr si Gr (tari, nu judete), pt D era considerat periculos.

Asta iar e inside information?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu viteza iti trebe in Ro, ci acceleratie sa poti depasi in siguranta! Pe vremuri 518 se vindea doar in Tr si Gr (tari, nu judete), pt D era considerat periculos.

 

Ai impresia ca daca dai bice si depasesti tot ce iti iese in cale faci mare rahaat? Ai depasit un TIR dupa care dai in urmatorul si tot asa.

Nu poti depasi in siguranta cu farasul astepti inca 3-4 miunute pina poti si gata. Circulatul intr-o vesnica depasire nu te ajuta pe soselele din RO. Ma rog, te ajuta sa ai un consum de 15%.

Am incercat si eu acuma cativa ani un drum Cluj-Buc in care am depasit tot ce iesea in cale (unele depasiri au fost de cacao). Am ajuns cu vreo 10-15 minute mai repede in Bucuresti. Concluzia a fost ca nu merita.

Daca ai vazut majoritatea celor care fac parpad prin depasiri sunt cei ''cu masini capabile'' care considera ca au cu ce si se baga in depasire orice ar fi ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre 3 si 5 ani diesel ar trebui sa aiba minim 150-250kkm, nu e deloc exclus un rulaj >100k/an.

traiesti in trecut ... benzina e la putere de cativa ani ... cu dizelu vezi cum nu mai ai voie prin centrul oraselor ... mai iesi si tu din cartier frend ca e pacat, lumea e largo .

 

 

propun sa scrii o carte despre n43 ala pe care l-ai vazut tu cu cucuzinetii in baie , poti sa o vinzi si la aia cu fiat,reno,pejo citron ... sa aibe si ei la ce sa se gudure cat timp le sta gunoiu in servis (sa fie groasa cartea cam cat 2 pagini haurii)

 

ie proaste rau bmwurile dar pe autostrada cand mergi nu trece minutu si te depaseste unu ... a n-aveti autostrada in cartier?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea, am fost in we vreo 500km pe autostrada in Ro si cred ca doar 1 bmw m-a depasit. In rest vw, skoda, ford, hyundai, range rover. A, eu eram cu bmw :P

Nu e vb de depasit tot ce merge pe strada, banuiesc ca pricepeti si voi unde ajuta mai mult powee si, mai ales, torque.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar cu un seria 7 de 313 ponei. Pt mine seria 1,3 sunt pocnitori. 5-6-7 da.

Iti spun eu, e60 ul care il am e foarte bun, fata de ce visezi tu! Cu atat mai mult ca e lci.

 

Polo prin oras n are rival, deci abtine te! Si are 45 ponei. Doar unul care se minte spune ca are nevoie de mai mult in oras! Ala ori vrea sa para pilot, ori e incuiat. Punct.

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...