Sari la conținut

Pareri motoare ford 1.8 vs 2.0 diesel


dragonlord
 Share

Postări Recomandate

Domnilor,

 

Da-ti si voi cu parerea daca a-ti avut motoare de la Ford.

M-am stabilit la S-max si in principiu le gasesti cu 2 motorizari:

- 1.8 cu 125 CP

- 2.0 cu 140 CP

 

Intrebarile sunt:

- is la fel ca si fiabilitate ( adica la VW in intre 1.9 si 2.0 sunt diferente) ?

Eu am auzit ca mai au probleme cu furtune care pusca si pompa de motorina

- se simte diferenta de 15 CP? la ce drumuri si trafic avem de multe ori ai nevoie de CP sa scapi din c*rul unui camion

 

 

eventual alte bube de care stiti la S-max

- frana de mana electrica am auzit ca mai face figuri din cand in cand oricum prefer sa-l evit ca nu-mi place idea, in caz de nevoie e ultima ta sansa sa mai reduci viteza masinii

- trebe avut grija de grilajul de sub stergatoare ca daca se infunda apa se poate scurge catre electronica masinii (problema de design nu mi se pare critica)

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De unde comparatia la vw intre 1.9 si 2.0 tdi cand tu vrei ford? La passat b6 si nu numai, ci la toate modelele, 1.9 tdi a fost sfant! 2.0 tdi-ul o panarama multi ani de zile. Nu stiu cum sta treaba la cele mai noi dar nici nu sunt curios. Referitor la forduri? Panarame!

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Pai era un exemplu ca la VW 1.9 (105 CP) e mai fiabil decat 2.0 (140 CP) ... confirmat de utilizatori si mecanici.

De acea intreb daca este si la ford aceasta diferenta. Ca la CP e mult mai mica deci na... daca 1.8 e mai OK poate alegem acel model

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am motorul de 2.0, dar pe Mazda 6. Masina trage bine pentru 140 de cai, problema este cu filtrul de particule, ca de altfel la toate masinile. La mine a fost anulat, dar chiar asa cateodata, daca mergi subturat (cum merge prietena mea), incepi sa ai lipsa de putere (ca si cum nu intra Turbo). Consumul e decent, cuplul e mai mult decat decent. Nu-i place neam sub 1700 tr/min.

In general la motoare si cutii Ford sta bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.4 tdi de la vw mi se pare mult mai slab decat 1,4 tdci de la ford. 1.9-2.0 tdi mi se pare mai slab ca 2.0 tdci. Ma refer la performante. Despre fiabilitate spun doar ca in urma cu cativa ani lucram la o firma de inchiriat masini care avea toata gama ford dar nu avea nici un vw. Concluzia o tragi singur. Tot cand lucram la inchirieri mai venau tot felul de oameni in varsta are vroiai s-max dar cu sofer. Timisoara - Sibiu mergeam destul de des fara probleme cu 170 km/h . Partea aiurea era ca de exempu ca sa schimbi un bec era vreo 100 lei manopera fiindca trebuai dat jos o gramada de chestii. Una peste alta si eu am cautat un s-max acum 2 ani dar nu am gasit nimic in mitile lui si am luat altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diesel-ul nu e pt oricine, din pacate. Mai ales nu e pt oras! Am avut un diesel cu care s a mers subturat, s a dus egr ul, turbina, samd. Cand o exploatezi corect, 100% nu ai probleme cu egr ul, dpf ul, turbina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea aiurea era ca de exempu ca sa schimbi un bec era vreo 100 lei manopera fiindca trebuai dat jos o gramada de chestii. Una peste alta si eu am cautat un s-max acum 2 ani dar nu am gasit nimic in mitile lui si am luat altceva.

 

100 RON manopera? Farul la S-max sta in doua suruburi. Unul sus si unul un pic mai ascuns in spate dar accesibil cu orice surubelnita. Scoti mufa si gata... iese tot farul. Dupa mai ai nevoie de un imbus ca is doua suruburi mici care tin clemele de la bec.

Chiar am cautat cum se face ca de asta fug de Renault :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, si am mers si cu 1.8 pe Focus, e cam lesinat. Daca nu ma insel are in jur de 90 de cai (mi-e lene sa caut). Am fost 4 insi in masina cu bagaje, masina mergea bine, dar cum am spus, lesinata. Tovarasu' meu o are si acum, deci masina inca merge bine. Diferenta de putere/cuplu este mare intre 1.8 si 2.0.

Eu as merge clar pe 2.0, dar tine cont ca nu o schimbi la 2000 tr/min, altfel o ingropi. Daca mergi cum merg eu, consum mediu sub 7(poate si mai mult) n-ai sa vezi.

Macar schimbatul becului sa fie marea ta problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100 RON manopera? si mie mi s-a parut foarte mult dar platea firma ....

Diesel-ul nu e pt oricine, din pacate. Mai ales nu e pt oras! Depinde despre ce diesel vorbim. Dieselurile de cilindree mica eu zic ca nu au probleme in oras. La 1.4 tdi nu ai cum sa prea mergi sub 2000-2200 de ture ca stai pe loc. 1.9-2.0 nu mi-as lua nici eu niciodata sa merg prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.8 e motorul lor propriu , conceptie veche (varianta initiala 90 cai) , vine tocmai de pe Mondeo 1.

2.0 e motorizare Peugeot hdi ( ma rog , botezat TDCI). Nu exista termen de comparatie intre ele. HDI-ul este cel mai de succes diesel de 10-15 ani incoace. Am vazut cateva trecute de 350-400.000 km fara interventii. Nu ma intereseaza parerile celor cu TDI sau alte superdiesel-uri de TRACTOR.

Editat de Aurex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Ford Focus 2.0 diesel 140 cai an 2011 mk3 adică penultimul. Și îl am de vreo 8 luni și merg zilnic pe oraș doar în trafic și nu are nimic. Adică am făcut vreo 30.000 km în 7-8 luni pe Timișoara. Duc mașina doar și doar la reprezentanța Ford (calea sagului) și nu mă sperii niciodată de prețuri pe manopera și piese originale, deci sunt fff mulțumit. Ce s-a stricat la mașină a fost un furtun de intercooler care s-a fisurat și l-am înlocuit cu alt furtun original la reprezentanta și a costat 510 lei parcă. Dacă vrei dai nr pe pm și faci o probă gratis cu mașina mea și pe exterior și pe oraș. Pe exterior ajunge destul de repede la 160_180/h apoi pana în 200/h ajunge mai greu și cam acolo se rămâne, maxim 210/h. Eu sunt mulțumit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.8 e motorul lor propriu , conceptie veche (varianta initiala 90 cai) , vine tocmai de pe Mondeo 1.

2.0 e motorizare Peugeot hdi ( ma rog , botezat TDCI). Nu exista termen de comparatie intre ele. HDI-ul este cel mai de succes diesel de 10-15 ani incoace. Am vazut cateva trecute de 350-400.000 km fara interventii. Nu ma intereseaza parerile celor cu TDI sau alte superdiesel-uri de TRACTOR.

 

Pai asta ma intereseaza...sa stiu daca merita sa stau sa vanez unul cu 2.0 . Oricum acuma o sa inceapa sa aduca din nou.

» Post actualizat in 03 Jan 2018 14:55

Eu am Ford Focus 2.0 diesel 140 cai an 2011 mk3 adică penultimul. Și îl am de vreo 8 luni și merg zilnic pe oraș doar în trafic și nu are nimic. Adică am făcut vreo 30.000 km în 7-8 luni pe Timișoara. Duc mașina doar și doar la reprezentanța Ford (calea sagului) și nu mă sperii niciodată de prețuri pe manopera și piese originale, deci sunt fff mulțumit. Ce s-a stricat la mașină a fost un furtun de intercooler care s-a fisurat și l-am înlocuit cu alt furtun original la reprezentanta și a costat 510 lei parcă. Dacă vrei dai nr pe pm și faci o probă gratis cu mașina mea și pe exterior și pe oraș. Pe exterior ajunge destul de repede la 160_180/h apoi pana în 200/h ajunge mai greu și cam acolo se rămâne, maxim 210/h. Eu sunt mulțumit

Pai de furtune am citit si eu. Lumea zice ca alea is mai sensibile mai ales la modelele mai vechi. Dar na e cauciuc, plastic... alea pusca si la alte modele... stiu Opel Insignia, VW si masini de 4-5 ani care au patit astfel de chestii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa mori tu? Ai si tu un cazan din 1850 si gata, e cel mai bun din parcarea goala, este? Tot ciobanu stie ce e ala un diesel. Sictir!

Nu ma intereseaza parerile celor cu TDI sau alte superdiesel-uri de TRACTOR.[/size]

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fugi tata de Ford-uri.

Sunt mediocre, ciori vopsite, iti ia ochii cu nuj ce extra optiune sau cu nuj ce exercitiu de design.

Sunt masini facute exclusiv sa tina maxim cat sunt in garantie.

Motorul de 1.8tdci este facut de Ford 100% si este old school ceea ce se poate simti (daca ai mers) si vedea pe harta ei de cuplu si putere.

1.4 1.6 2.0 si 2.2( 2.2 de pe vehicule civile) sunt motoare PSA la origine o leaca modificate pe partea de piese si subansamble. PSA-uri cu un cost reduction dus la extrem.

Niciodata HDI-ul original de PSA nu se va putea compara cu panarama de TDCI la capitolul fiabilitate chiar daca "culmea" au aceeasi conceptie dar nu si aceleasi materiale.

O spun in cunostiinta de cauza nu o spun de pe youtube.

 

La motoare mici diesel 2.0-2.2 cum a mai spus un coleg, PSA este taticul lor, oricum PSA a livrat licenta la multe alte companii din induatria auto, la motoare mici diesel 2.0-uri in special they are the best, fara dar si poate.

» Post actualizat in 03 Jan 2018 17:35

Decat Ford nou din reprezentanta mai bine PSA SH cu aceeasi motorizare vechi de un an si cu 80.000km la bord.

O sa simti pe pielea ta fiabilitatea unui Ford.

 

Ford EU acorda multa atentie in R&D doar la versiunile care au un anumit segment de clientela ST-urile si RS-urile in rest...puncte puncte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbim de masini 2007 - 2011.

1.8 este motorul propriu Ford, foarte bun dar cu distributia aia ciudata - lant+curea prin ulei. Cupluri identice - 320 NM. E motor montat pe mondeo mk4, studiaza pe forumul dedicat. 2.0 e mai gurmand iar posesorii spun ca nu are zvacul de 140 de cai.

Sunt motoare relativ noi, evita cele cu DPF de prima generatie. Din ce-am citit 1.8 ar fi fara filtru de particule.

O seara buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merg cu un 2.0tdci din 2005 (codu e FMBA) de vreo 50k km (in 5 ani) si am schimbat o volanta, un vacuum la egr (cu unu SH) si intinzatoarele de la cureaua de accesorii. e un motor misto parerea mea, de la consum si pana la putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa mori tu? Ai si tu un cazan din 1850 si gata, e cel mai bun din parcarea goala, este? Tot ciobanu stie ce e ala un diesel. Sictir!

Ai report . Aveam o banuiala ca nu ai varsta legala sa postezi aici....iar adresarea de mai sus sa o folosesti la tine in familie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMWs1000 ... daca nu ai nimic obiectiv de scris la tema in discutie te rog abtine-te si pastreaza un limbaj civilizat. Am vazut ca esti gigi contra la multe topicuri.

Aici se discut motoare ford si atat. Daca ai argumente pro/contra le scrii daca nu da de scroll si mergi mai departe.


Din cate am vazut S-max foloseste strict versiuni de Duratorq si Duratec.

 

Cat despre ciori vopsite...sincer toate au devenit la fel. NU se mai fac masini fiabile. Am ramas dezamagit de touran cat de repede si de mutl i se degradeaza interiorul. adica plastic vopsit??? daca era Tata intelegeam ca na e mai ieftin ...dar un VW?? Sa nu mai zic ca aceasi poveste... volanta cu masa dubla, pompa de ulei, egr... sunt multe.

Oricum depinde foarte mult si de cum conduci, unde conduci, cand si cum se fac reviziile.
Alt optiune oricum nu prea am ... masini pana in 5000 euro la categoria asta sunt:
- zafira B - pe bancheta din spate nu incap 3 scaune de bebe

- mazda 5 - pe bancheta din spate nu incap 3 scaune de bebe

- galaxy 1/ seat alhambra/ VV sharan 1 - mari butucanoase motoarele de 2.0 toate lumea zice sa fugi de ele

- VV touran - motorul de 2.0

- ford galaxy 2 - mare am zis ca totusi nu

- for s-max - castiga la design, la comfort, chiar daca e apropae cat galaxy 2 pare un pic mai slim, nu-ti da impresia ca stai intr-un container cu 4 roti

 

Puterea ma intereseaza deoarece ne gandeam si la idea ca poate in viitorul apropiat sa luam/inchiriem rulota pentru excursii ca e greu cu 3 copii la pensiuni/cort.
Planul oricum este sa tinem masina 4-6 ani dupa care daca la copii le plac dumetiile (pana acum la fetita de 2 ani ii plac mult - vedem gemenii cum o sa fie :)) ) si au crescut si nu le mai trebe atatea patuturi si nebunii sa luam un 4x4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boss, importanta e concluzia.

Strict la ce vrei tu, clar 2.0, pentru ca 1.8 e deja destul de puturos, daca mai pui si rulota...

2.0 e ok, are putere/cuplu, doar ca trebuie sa mergi mai turat sa nu infunzi filtrul de particule, asta daca nu-l scoti de tot (s-ar putea probleme la ITP apoi).

Motoru' si cutia sunt bune, parerile de pe aici au fost in general bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am adus aminte ca am mers intr-un concediu cu un s max din asta, dar avea motor de 1.6d parca, cu start/stop.

Consum mi s-a parute maricel, cam 8% in regim de autostrada legal (120km/ora) si suspensie prea moale. In rest era ok ca si people carrier intr-o tara unde nu ai de facut depasiri pe DN-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am adus aminte ca am mers intr-un concediu cu un s max din asta, dar avea motor de 1.6d parca, cu start/stop.

Consum mi s-a parute maricel, cam 8% in regim de autostrada legal (120km/ora) si suspensie prea moale. In rest era ok ca si people carrier intr-o tara unde nu ai de facut depasiri pe DN-uri.

Pai 1.6 e mic pe ditamai masina. Vad diferenat dintre Vectra B si Zafira A care au aceleasi motor de 1.6 16V ...zafira consuma mai mult si mere mai turat.

 

 

Pai atunci ramane motorul de 2.0 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu s a rasturnat cu asa un sofer rotund? :)

Cu arcurile cum sta?

Fizica zice ca greutatea ajuta la stabilitate. Am schimbat amortizoarele cand am luat-o la 160k :P

Cel mai nesuferit lucru la modelul asta sunt bucsele de la subcadru. Toti mecanicii stiu ca de acolo vin zgomotele, stiu si cum se schimba dar unu nu a zis hai sa o facem..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...