Sari la conținut

Cumpar autoturism. ~10 000Eur


Stefrusu
 Share

Postări Recomandate

Si daca operatorul de leasing are "in house" si dealer(i) de marca? Sa-ti spun cum se fac reviziile? Pe carnet si in sistemul informatic tot "din pix"! Cu tot cu nr de km "previzionat".

Da' sa-l vezi pe dom' directoras curatand zapada inghetata de pe masina de serviciu (de +30k€) de la riesling cu lopata de aluminiu, hâr-hâr pe vopsea si geamuri, priceless :P Asta am vz live de la fereastra, mi-a stat ceasul. Ambreiajul facut "peruca" de acelasi personaj la 1800km a fost bonus.

Ideea e ca se pot lua "lamâi" dar si masini ok in sistemul asta, in general sunt filiere bine puse la punct care fac bani din alea bune, inclusiv cei din interior, angajatii rieslingului.

Revenind la subiect, in afara de exclusivistul Circoen c5 ce modele s-ar mai incadra in "caietul de sarcini"?

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten bun care are C5, ce-i drept fabrictie 2007, dar cand urc in el mereu il intreb unde e compostorul de bilete, e cat un autobuz si la exterior si la interior, dar ce-i drept la drum lung stai ca pestele, si fiind Citroen binenteles o gramada de butoane si butonase.

 

Probleme la el a avut pe partea de turbo de 2 ori pana acum.

Editat de fratzyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am doi colegi unul cu F30 316d 115cai si altul cu C5 III 2.0 exclussive de 163 de cai.

Ambele masini au costat aproximativ la fel de mult, un pic mai scump BMW ca deh e BMW.

Am avut sansa sa merg cu ambele masini, ma refer sa le conduc.

Ca sa fac o scurta comparatie cu e90-ul meu F30-ul si C5-ul 3 Exclussive, pot zice asa:

1. Daca vrei LINISTE deplina la 130-150 sa zicem, clar C5.

 

2. Din punctul de vedere al confortului ma refer aici la scaune la suportul lateral si la tinuta de drum (atentie nu ma refer la sportivitate sa iei un viraj pe 3 roti) mai mult decat clar C5 III cu hydractice 3+. Efectiv mergi cu un covor fermecat chiar daca are balon mic la anvelope.

Ca si confort si izolare fonica E90 si F30 sunt pistol cu apa. O persoana speriata de bombe in E90 pe Bucuresti-Bv la un mers alert in C5 are toate sansele sa adoarma sau sa citeasca o carte.

Varianta de 163 de cai prinde 180 fara tocmeala daca chiar ai nevoie.

 

3. Ceea ce mie imi pare genial este ca pe acelasi drum unde eu cu E90 merg pe jos sau mai dau cu Symbol de pamant, langa Campina, C5 III din buton se face SUV si nu o dai de pamant ai spatiu destul.......bate asta daca ai cum.....aici da KO la orice sedan, poate si drum forestier poate si 180-200constant pe autostrada si costa 10.000euro sh.

 

4. Daca chiar tii cu tot din adinsul sa te crezi la curse cu un C5 III Exclussive pe serpentine, nu este masina ideala, prea calma prea rafinata prea matura pt prostii din astea. Are buton de sport se lasa de bot mult si pe spate ramane normala ca si garda. Poti sa te dai cu ea mai urat dar din intuitie 50% pt ca iti mascheaza multe din senzatiile unui drum, asta am simtit eu VS E90 3.0d, ma refer strict la trenul de rulare. Poate si de aceea un pasager ipohondru in E90 adoarme in C5 III.

Ca sa fac o alta comparatie din cadrul PSA la 407 2.7hdi coupe GT aveam suspe suspensie electronica adaptabila (doar pe compresie NU si pe inaltime), dar caracterul era total diferit fata de C5 III hydractive+

 

5. Consumul la C5 2.0 163 de cai e cam mare pe B-Bv daca o calci 80 comuna - 180 in afara unde se poate, daca se poate 7,4% cam.....mult in opinia mea.

 

6. Portbagajul este OK pt clasa ei dar accesul la varianta sedan nu e stralucit, trolere intra dar .... altceva mai mare nu prea ramai cu portbagajul deschis.

 

 

Nu am avut ocazia sa merg cu 2.2hdi bi-turbo de la PSA din pacate. Oricum promite multe la 204cai si 450Nm ca defapt astia conteaza. Am inteles din research-ul facut ca 508 si C5 2.2hdi au alt tren de rulare pe fata fata de variantele 2.0hdi.

 

Ca sa revin la ce au colegii mei F30 316d si C5 III ca tot discutam de tinuta de drum, nu am iesit cu 316d pe serpentine dar ce am observat in ronduri fata de C5 (fara a apasa pe sport) este ca F30 316d e mai ....bleg are un pic de ruliu, are si alte anvelope cu balon mare, eu cu E90-ul de ex sunt sudat pe asfalt si simt fiecare crapatura din suprafata de rulare.

 

Oricum C5 III Exclussive din experienta avuta imi pare o masina foarte misto un compromis ideal intre confort (dar confort nu gluma) si versatilitate mergi cu ea pe orice drum o ridici din suspensie si te bagi pe orice drum prost fara dubii.

 

La 10.000euro este nobrainer din 2013 iar in clasa ei nici o alta masina nu iti ofera gramada de optiuni pe care ea le are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai sa vezi cand incep sa dea dude toate gizmourile! Nu ca bmw ar fi vreun monument de fiabilitate, dar la ele pica motoare si cutii, stii din start ce ai de inlocuit. La Circoen bajbaie intai specialistii (pe banii tai, normal) vreo 2-3 luni pana identifica de ce a cāpiat. Daca identifica. Oare de ce o fi asa ieftun pe piara sh?

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca operatorul de leasing are "in house" si dealer(i) de marca? Sa-ti spun cum se fac reviziile? Pe carnet si in sistemul informatic tot "din pix"! Cu tot cu nr de km "previzionat".

Da' sa-l vezi pe dom' directoras curatand zapada inghetata de pe masina de serviciu (de +30k€) de la riesling cu lopata de aluminiu, hâr-hâr pe vopsea si geamuri, priceless :P Asta am vz live de la fereastra, mi-a stat ceasul. Ambreiajul facut "peruca" de acelasi personaj la 1800km a fost bonus.

Ideea e ca se pot lua "lamâi" dar si masini ok in sistemul asta, in general sunt filiere bine puse la punct care fac bani din alea bune, inclusiv cei din interior, angajatii rieslingului.

Revenind la subiect, in afara de exclusivistul Circoen c5 ce modele s-ar mai incadra in "caietul de sarcini"?

Caietul de sarcini este aproape fara solutie. Problema este evident pragul financiar pentru cerintele tehnice. Doar sa stea la panda sa pice o pomana (cum am prins eu cu Koleos-ul de 9500 Km).

M-am uitat si eu din curiozitate pe mobile si asa cum era de asteptat in zona care corespunde solicitarilor colegului este populata preponderent de Renault - mari amatori de gadget-uri , dar care nu sunt limuzina. Idem si cu Suzuki.

Singurele masini conform cerintelor sunt niste Ford Mondeo, toate spre 200.000 Km, lucru normal dat fiind ca asta este la multe firme masina agentilor/reprezentantilor de vanzari de prin Germania.

Tot ce are de facut este sa astepte pina prinde ceva. Va fi nevoie sa caute vreun prieten pe la un service care face intretinere de flote de la firme mari. Sau unul la o firma de leasing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai sa vezi cand incep sa dea dude toate gizmourile! Nu ca bmw ar fi vreun monument de fiabilitate, dar la ele pica motoare si cutii, stii din start ce ai de inlocuit. La Circoen bajbaie intai specialistii (pe banii tai, normal) vreo 2-3 luni pana identifica de ce a cāpiat. Daca identifica.

 

Oare de ce o fi asa ieftun pe piara sh?

 

 

Pentru ca este PLIN de melteni (60%) care prefera Haudi sau Bamve musai 2.0 care NU fac probabil km multi si care stiu ca blazonul adevarat tata e dat de sigla de la cazan. De aceea.

Nu conteaza neaparat ce iti ofera masina tie sau versatilitatea ei cat conteaza imaginea oferita atunci cand te dai jos din ea. Aia e. Cred ca exemplul de mai sus F30 316d 115cai vs C5 III Exclussive 163 de cai cu de toate pe ea spune tot....pretul este aproximativ acelasi.

 

 

De cazut cum ai zis cad toate ce imi e o distributie cu supape de N47 vs o suspensie de Citroen din punct de vedere financiar.

Un service de cartier sau un mecanic cunoscut si probat aninla randul se descurca orice i-ai pune in fata fara tarif de reprezentanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar in cazul in care bate pe cineva gandul sa-si ia robotizata de la Dacia, din pacate/fericire am avut ocazia sa merg cu una noua, in 2016.

Schimbarea se face insotita de o frana de motor foarte puternica (pentru gusturile mele, iar eu nu sunt foarte pretentios) in orice treapta de viteza, evident la treapta superioara.

Daca poti sa treci peste asta, masina merita banii (cei mai putini). Eu clar as merge pe manuala in conditiile astea.

Am vazut pe cineva ca zicea de Mazda 6, am eu modelul 2009, 2.0 diesel. Masina e ok, foarte spatioasa, cutie manuala, la mine nu cred ca scade consumul mediu sub 7.

Nu uitati ca este un Ford cu haine de Mazda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GLE 350d, 2016, 30k km, scartaia scaunul soferului. Ala da confort =))

 

G350d, 2012,~130k km, am urcat primavara 15km la munte si sus s-a aprins check engine.

Sigur nu era EGR?

» Post actualizat in 02 Jan 2018 16:26

Nu vreau break,hatchback. Va multumesc.

De ce nu hatchback?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar n-am. Nu m-a interesat. Cert este ca nu s-a oprit cat timp l-am folosit eu. Ideea mea era ca este inacceptabil la o masina de 100+k euro sa se intample asa ceva dupa 5-6 ani.

La diesel de 130.000 e normal. Vezi la cati km trebuiau revisuite / servisate injectoarele si EGR conform planului de service.

Stii ca un benzinar productie 2009 de 35.000 de iepuroi e normal sa consume 500-1000 ml de ulei la 5000 km? Asa scrie in carte.

» Post actualizat in 02 Jan 2018 20:52

Stai tranquilo, se intampla uneori si pe drumul de la dealer, dupa golden momentul de livrare, spre casa! Indiferent de pretul masinii.

+asta.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e la fel la orice diesel. Am avut cateva pana acum si n am intampinat asa ceva! Nici la cele care le am acum. Poate e normal la cele conduse de ciobani si servisate regulat, la umbra pomului, in fata blocului!

La diesel de 130.000 e normal. Vezi la cati km trebuiau revisuite / servisate injectoarele si EGR conform planului de service.

Stii ca un benzinar productie 2009 de 35.000 de iepuroi e normal sa consume 500-1000 ml de ulei la 5000 km? Asa scrie in carte.

» Post actualizat in 02 Jan 2018 20:52

+asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

...

Stii ca un benzinar productie 2009 de 35.000 de iepuroi e normal sa consume 500-1000 ml de ulei la 5000 km? Asa scrie in carte.

...

Asa e si la multe diesele noi.La mine la Jetta 2.0 TDI din 2015 vine pe langa consum de ulei de fabrica,cu loc de bidon de ulei pentru completat in portbagaj pe panoul interior lateral stanga...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luati-va masini noi :)))

Speedy cred ca vorbeste de 320 benzina, 2008/09 si chiar si mai multe, daca nu ma insel.

Ca multe in lumea asta, unele sunt de cumparat, altele sunt de ferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si skoda si opel. Si acum am un opel 2.0 cdti si nu are nici o problema. Singurul care chiar consuma ulei este polo-ul. Insa e 1.2 in 3 cilindri, merge in oras si e normal.

Bine...la bembeuri nu e niciodata ca la masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Dacia 1300 avea in specificatii, acceptabil consumul de ulei la valori similare (<1000ml/1000km).

 

In schimb, la toate "motoriztele detinute pana in prezenta, nu am avut de completat ulei intre schimburi, cu exceptia DR-urilor care la un plin consumau ~100ml ulei.

 

Renault, Opel, VW... nu a fost cazul sa completez.

 

PS: Opelul "jegea" cel mai grav uleiul....

Editat de 1xu1xf1xu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luati-va masini noi :)))

Speedy cred ca vorbeste de 320 benzina, 2008/09 si chiar si mai multe, daca nu ma insel.

Ca multe in lumea asta, unele sunt de cumparat, altele sunt de ferit.

Nu, e vorba de motor mic, 1.4 turbo, 125 de cai, cutie automata. Maaare marca de lux!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, toti dau gherle acum( si de ceva timp incoace). Nu mai exista constructor mai bun, exista model mai bun, motorizari mai bune.

Noi pentru ei suntem mancare, iar mancarea trebuie impartita sa ajunga la toata lumea.

Spuneam de BMW 320i e90, am prieten care a cumparat 2 bucati, de noi. Manca 1l de ulei la 1000-2000 km, s-a dus la BMW, raspunsul a fost ca e conform. A rezistat omu' vreo cativa ani (2-3), le-a dat inapoi si a cumparat un seria 5 nou, diesel. Nu mai are nicio problema cu consum anormal de ulei.

De asta zic, trebuie un pic studiat inainte, dar nici foarte mult, ca apoi nu-ti mai iei nimic. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...