Sari la conținut

Vreun posesor de Mini Cooper sau chiar un R56?


dedant68
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Am intrat in posesia acestui "bolid" si poate ma sunt motocooper-isti pe aici :hug:

 

 

 

 

post-74268-0-80382500-1511901741_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta merge in pachet cu ZX12, una ulei si alta benzina :D Am mai auzit de consumuri exagerate de benzina la variantele S de 174 CP si 200 CP, undeva la 18-22 l /100 km in oras. Sincer, am in jur de 800 km cu ea si uleiul este OK, am urcat-o pe elevator si nu are pierderi, scut curat, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le cam place uleiul, il papa cu pofta :P Iar daca merge cu nivel sub limita, normal, sufera motorul. Faza cu joja mi-a spus-o un amic care a lucrat la bavaria, aveam un client doritor de Mimi si asta era prima verificare pe care mi-a sugerat-o. Cica se intepeneste jojo in locas daca a mers cu ulei putin, si miroase a rogodele coapte in carter :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne-am invatat sa stam la volan si sa conducem, iar daca masina are o problema, ECU sa ne avertizeze prin diferite lampi la bord, ce sa zic,comoditate maxima. Mai ridci capota la 2 sap, mai verifici si uleiul :D si iti mai arunci un ochi, etc. Depinde de configuartia electronica, se poate ca la nivel minim de ulei sa se aprinda lampa galbena MIL(Malfunction Indicator Lamp) la bord si sa te avertizeze ca ai o probleme. Pe tester nu apare nimic/niciun cod de eroare, dar singurul loc unde trebuie sa verifici este nivelul de ulei. In alte cazuri se aprinde direct lampa de avarie motor/ rosie, iar daca nu o vezi sa opresti motorul la timp,il faci praf in 5 km. Cooperul este ca 'motocicleta pe 4 roti' :D se lipeste de asfalt si ii place curbele la nebunie. Dupa WV, Mazda, Audi, Skoda, Renault, masinuta asta chiar mi-a intrat la suflet, rau de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu tentat sa iau o conserva cu motorul asta de 1.6 (PSA in colaborare cu BMW). Am fost m-am dat cu masina , mi-a placut si a ramas sa ne vedem dupa 1 saptamana (nu putea atunci proprietarul) sa facem actele, dar dupa ce am citit pe net despre el m-am linistit.

https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine

Acum poate esti norocos si nu ai probleme cu el.

Posibile necazuri :

 

1) timing chain guide rails are a very common failure point on these engines, a heavy knocking noise is the only warning your going to get.

2) Carbon coking is another common issue it can be rectified by walnut blasting the valves

3) Vanos solenoid issues can play up & leak.

4) These engines require a good quality synthetic oil 5w30 recommended. Its a good idea to change it regularly to prevent excess wear on the vanos & valvetrain.

5) They also like to drink oil!! make sure its checked regularly to prevent catastrophe!!

6) With cars over 100k its not uncommon for oil pumps to fail, i would recommend its changed as precautionary maintenance to prevent any nasty surprises!

7) Coil packs can play up, this causes rough running & misfires + fault codes

 

Si chiar daca esti ghinionist , il pui pe picioare si te bucuri dupa de el.

Drumuri bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pasionat de 'home made' asa ca nu o sa-mi ies din mana :D, dar posibil sa ma 'friga' la buget. Si eu am citit inainte de a cumpara acest MINI, multe defectiuni apar si din neglijenta de de respecta un grafic de verificari si reparatii, iar unele sunt din erori de exploatare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ai verificat si ai cutie midland sau getrag ? Daca ai grija de anumite lucruri specifice nu te lasa la greu.

Ai grija la scaune/ac/nivel ulei/radiator/cutie/ornamente fata spate (se fura in draci).

 

Porti sanatos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ai verificat si ai cutie midland sau getrag ? Daca ai grija de anumite lucruri specifice nu te lasa la greu.

Ai grija la scaune/ac/nivel ulei/radiator/cutie/ornamente fata spate (se fura in draci).

 

Porti sanatos !

Multumesc!

Este cutie Getrag, motor 1600 cmc benzina, 88 KW, fabricatie luna 10/2006, 114.000 km reali la bord. BMW a pus eticheta pe cutia de viteze ca uleiul este ' long life' , dar trebuie schimbat la 80-100 k, nu poti lasa un ulei in cutie 200 k!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: nici la logan nu trebuie sa ai atatea griji.... :lol:

 

La 1.4mpi nu, la restu ai alte griji, cea mai mare e la rasturnare in rest tine cu casa like no other :P (nu, n-am logan)

 

Multumesc!

Este cutie Getrag, motor 1600 cmc benzina, 88 KW, fabricatie luna 10/2006, 114.000 km reali la bord. BMW a pus eticheta pe cutia de viteze ca uleiul este ' long life' , dar trebuie schimbat la 80-100 k, nu poti lasa un ulei in cutie 200 k!

 

Excelent atunci sa te tina mult si bine zic ! Da, schimba preventiv uleiul din cutie, restul de pe langa si cel de servo. Foloseste doar original, frumos, verde, de bentley -> http://www.pentosin.net/specsheets/pentosin_chf_11s.pdf

 

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu tentat sa iau o conserva cu motorul asta de 1.6 (PSA in colaborare cu BMW). Am fost m-am dat cu masina , mi-a placut si a ramas sa ne vedem dupa 1 saptamana (nu putea atunci proprietarul) sa facem actele, dar dupa ce am citit pe net despre el m-am linistit.

https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine

Acum poate esti norocos si nu ai probleme cu el.

Posibile necazuri :

 

1) timing chain guide rails are a very common failure point on these engines, a heavy knocking noise is the only warning your going to get.

 

2) Carbon coking is another common issue it can be rectified by walnut blasting the valves

 

3) Vanos solenoid issues can play up & leak.

 

4) These engines require a good quality synthetic oil 5w30 recommended. Its a good idea to change it regularly to prevent excess wear on the vanos & valvetrain.

 

5) They also like to drink oil!! make sure its checked regularly to prevent catastrophe!!

 

6) With cars over 100k its not uncommon for oil pumps to fail, i would recommend its changed as precautionary maintenance to prevent any nasty surprises!

 

7) Coil packs can play up, this causes rough running & misfires + fault codes

 

Si chiar daca esti ghinionist , il pui pe picioare si te bucuri dupa de el.

Drumuri bune !

Nu e mai rau decat orice VW tsi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice tip/marca de auto are problemele specifice pe partea electrica sau mecanica. Din punctul meu de vederea, pasiunea intrece grija pentru defectiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit si nu mai asculta povesti de la cei care nu au aceasta masina, dar au auzit de la alti. Am una din 11.2016, am lucrat putin la ea, schimbate uleiuri, filtre, lichide, placute si discuri fata, bucsele de capat bascule fata, cauciucuri noi si igienizata. Merge foarte frumos, se aseaza bine pe sosea, este foarte stabila, are demaraj excelent si frine pe masura daca pui placute bune. Nu consuma ulei daca respecti indicatiile producatorului 5W30, eu am Liqui Moly la care am adaugat un Motor Protect tot de la ei, are 149000 km am facut 6.000 si este in regula totul. In schimb consumul este 7-8% mi se pare destul de mare pentru 1600 cmc comparativ cu Porsche 944 de 2500 cmc care consuma 8-9%.

 

post-48168-0-42404000-1511961781_thumb.jpg

Editat de bmwio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu imi fac probleme privind tehnica acestei masini, sunt interventii normale pe care trebuie sa le faci daca nu ai un istoric bine definit. Stiu ce a facut primul proprietar si stiu ce am eu de facut mai ales ca am toate conditiile la domiciliu sa lucrez( SDV-uri, scule, echipamente, etc.). Primul impact l-am avut cu un Cooper in 2013 in UK, iar de atunci mi-am propus ca urmatorul auto sa fie Mini Cooper. A intrat in etapa de igienizare si verificare, practic urcat si pe elevator si vizualizat/identificat eventuale probleme tehnice. Schimburi/interventii pana in prezent:
-filtru aer MAN;
-bujii BERU Z336;
-anvelope pentru iarna;
iar ca design interior: nuca schimbator de viteze si maner+buton decuplare frana de mana;
Urmeaza:
-schimb ulei motor(Castrol Edge 5w 30);
-schimb ulei cutie viteze( Castrol SMX-S 75W 90);
-cele doua protectii PVC longitudinale caroserie zona inferioara;
-far stanga(prezinta o mica fisura);
-interventii pe suspensia sport spate/up grade;
In plus pentru mine este o placere sa-l conduc si sa-l intretin se numeste masina de SUFLET

Apropo, ai fost la intalnirea MyMiniDays / MMD de la Paltinis din iulie anul acesta?

post-74268-0-80112200-1511969713_thumb.jpg

post-74268-0-22034100-1511969761_thumb.jpg

post-74268-0-37541900-1511969808_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rog nu mai folosi Castrol doar daca nu vrei sa-l schimbi dupa 1,000 km, adica pentru spalat motorul, foloseste un Liqui Moly si adauga si un Protect Motor care se pune la 50,000 km si o sa vezi diferenta.

Nu am fost la intilniri, nu am intrat in club si nu am stiut, dar te rog sa imi dai semn cind mai sint,

cele bune,


» Post actualizat in 29 Nov 2017 20:33

Ai doua masini???
Mama, ce chiabur!

Salut sefu, am jucarii nu masini, sint iubitele mele MC, Porsche 944, M190E, Vw kafer 1300 in reconstructie si cele 2 moto BMW 1100 LT si Yamaha 1300 Royal Venture, nu ma lasa sotia la mai multe. Poate mai iesim si noi la o tura ca pe vremuri, ca doar nu s-a scumpit benzina, cele bune!

post-48168-0-03777300-1511987678_thumb.jpg

post-48168-0-44689000-1511987885_thumb.jpg

post-48168-0-00784500-1511988003_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia brand-ul uleiurilor este fara sfarsit, care este cel mai bun/performant si low price, etc. Probabil ca ai vazut ca pe cadrul capotei BMW recomanda Castrol, recomanda dar nu "insista". Este alegerea ta privind tipul de ulei. Daca vreau sa tin cont de un anumit brand, atunci ma indrept spre AMSOIL, acest brand il folosesc de 3 ani la Kawasaki ZX12, si sunt multumit de valentele motorului, ambreiajului si cutiei de viteze cu Motul 300 V. In plus, nu sunt de acord cu aditivarea uleiului, un ulei calitativ nu mai are nevoie de aditivi, daca indeplineste conditiile API si ACEA low SAPS atunci este corect. Sunt multe cazuri cand aditivare in ulei a cauzat problemei in catalizator.

 


» Post actualizat in 30 Nov 2017 08:02

Misto ca tre' sa te pravalesti peste cracii pasagerei ca sa deschizi sala masinilor. Ca sa completezi oloiul zic :P Englezoii beamveisti nu s-au obositsa mute si clantaul capotei dupa volan.

Povesti, deschiderea clapetei se face de la sofer, este o clapeta pe stalpul de la usa, usor de actionat. Mini Coper nu consuma ulei, sau mai vrei un client in plus la E NUL :D

post-74268-0-15695900-1512028194_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asa tin minte de la putinele Mimi care mi-au trecut prin mana, clantaul capotei era in dreapta.

Am spus eu cuiva sa nu bage Castron sau alte potiuni? Ai lansat o intepatura de prost gust, nu inteleg de ce ai simtit nevoia sa ma ataci astfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La R50 deschiderea capotei e undeva dupa partea dreapta a gambei drepte a partenerei din dreapta. Excelent dealtfel, Daca e un coleg ceva in dreapta il rogi pe el nu te mai apleci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...