TNG Postat Noiembrie 26, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2017 Vorbesc de fiabilitate,calitatea materialelor,motorul,injectia,electronica... Legat de cuplu...un Tracer sau MT 09 cu ECU softat te face sa uiti de triumph. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 26, 2017 Share Postat Noiembrie 26, 2017 (editat) am mutat topicul la locul lui. desi tracerul e un model nou, el vine sa umple golul lasat de TDM, adica o motocicleta polivalenta dar in haine si cu tehnologie noua Cred ca si golul lasat de fazer 8/fazer 1 desi parerea mea nu il umple pe deplin,inca astept un mt-10 tracer nu doar varianta echipata de touring care au facuto si nu a avut cn stie ce succes in fata la z 1000 sx.suzuki gsxs1000f,bmw xr 1000 Si pe mine ma intereseaza topicul,imi place tracer 900,poate pe viitor cine stie poate o sa iau unul,astept sa vad cat de fiabila este,am mers la test ride acu 2 sezoane,nu prea m-a incantat pozitia prea dreapta(socurile le iei direct in noada),acu nu am mers foarte mult sa vad cat de buna este suspensia,dar despre pozitie o fi fost si din cauza ca sunt obijnuit cu fazerele care ai o pozitie mai de atac,mi s-a parut foarta lata in ghidon si handguardurile ar incurca in trafic,nu ar fi o problema pentru cine nu prea merge in oras,iar parbrizul avea un tremurat enervant ,cica ar fi fost strans,in rest mi-a placut designul,raspunsul la acceleratie,mai ales pe modul full power,este o sportiva deghizata dar si un tourer capabil zic eu,nu am dat atentie la sha daca e prea lata,pacat ca nu are scaritele cauciucate. Tracer GT pare si mai promitator dar sunt curios de pret,daca o sa fie cum zice tng cu 4000E in plus nu stiu daca o sa merite. Editat Noiembrie 26, 2017 de Robert Rmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 Ma uit la Tracer de cateva luni. Am intentionat si un ridetest dar m-am nimerit in perioada de concedii de la Yamaha si apoi au aparut diverse la mine , asa incat a ramas pe primavara. Ce ma freaca este partea de macadam. Stiu, nu e vreun adventure, n-am de gand sa o bag pe unde am bagat KLE-ul. Dar in Romanica esti nevoit de multe ori sa faci cativa km de drum neasfaltat daca vrei sa ajungi in locuri misto. Asa ca as vrea niste pareri de posesor care a scos Tracerul de pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 Luigi dupa ce o sa mergi cu o motocicleta cu qs o sa-ti dai seama cat timp ai pierdut mergand fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 (editat) Legat de cuplu...un Tracer sau MT 09 cu ECU softat te face sa uiti de triumph. Daca incadram Tracer-ul la "motociclete de viteza" sau supermoto, da, e un motor potent . Pe de alta parte exista o categorie destul de insemnata de rideri care vor sa foloseasca mobra mai mult pentru touring, iar pt ei conteaza in principal confortul, protectia la vant si apoi urmeaza puterea. Iar acea categorie de oameni se uita si la Tiger 800 ori Multistrada 950. Editat Noiembrie 27, 2017 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 (editat) Sau bmw s 1000 xr,kawasaki z 1000 sx sport-tourer,versys 1000,1200 gs,si poate or mai fi cateva dar zic eu ca tracerul are ceva aparte,ceva special,ofera si confort dar are si sange de sportiva ,misto ca au aplicat tehnologia crossplane pe un 3L,sper sa nu vorbesc prostii,dar suna destul de fun 3L crossplane Editat Noiembrie 27, 2017 de Robert Rmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 27, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2017 (editat) Are crossplane! Editat Noiembrie 27, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 Un tracer 900 stock e 10000. Nu comparati cu gs uri, si altele. Pe categoria lui, singurul concurent, la acest buget, e tigerul de 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 27, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2017 Un tracer 900 stock e 10000. Nu comparati cu gs uri, si altele. Pe categoria lui, singurul concurent, la acest buget, e tigerul de 800. CORECT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 Pozitia pasagerului cum este? Credeti ca un pasager la 1.75 sta bine, in special cu picioarele? Comparativ cu fz1 eventual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 27, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2017 (editat) Depinde de pasager,de experienta lui,greutate,daca are topcase..etc. Ce pot sa spun este ca,sotia mea nu a avut nici o problema in concediul trecut cu etape de 500/600km pe zi. Editat Noiembrie 27, 2017 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 (editat) Noul Tiger XRT nu este deloc full adjustable. Front Suspension Showa 43 mm upside down forks, with adjustable rebound and compression damping, 180 mm travel Rear Suspension Showa monoshock with hydraulically adjustable preload, 170 mm rear wheel travel Daca ar fi avut fata-spate full, mai ca l-as fi pus la vanzare pe al meu sa iau versiunea 2018. As fi vrut sa vad si cornering ABS pe el, macar ca optiune. Daca vrei sa vezi cum te simti pe Tiger mobra mea e in showroom la United, ierneaza acolo. Oricum comparatia intre MT-09 si Tiger XR[C/T] este totusi un pic fortata. Ambele sunt mobre de touring in general, dar cu Tigerul poti face si ceva offroad, MTul este mai spre sportiva si nu prea poti sa o bagi pe coclauri. Editat Noiembrie 27, 2017 de RuInCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JUST4TNT Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 Dar cardan la enduro touring-uri middleweight oare chiar nu o sa vedem ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 Noul Tiger XRT nu este deloc full adjustable. Daca ar fi avut fata-spate full, mai ca l-as fi pus la vanzare pe al meu sa iau versiunea 2018. As fi vrut sa vad si cornering ABS pe el, macar ca optiune. Daca vrei sa vezi cum te simti pe Tiger mobra mea e in showroom la United, ierneaza acolo. Oricum comparatia intre MT-09 si Tiger XR[C/T] este totusi un pic fortata. Ambele sunt mobre de touring in general, dar cu Tigerul poti face si ceva offroad, MTul este mai spre sportiva si nu prea poti sa o bagi pe coclauri. Asa e, e doar furca (in plus fata de modelul anterior). Faza cu off-road-ul..well...e relativa. Pe drumuri de pamant si forestiere m-am bagat si eu cu XJ6-le. Daca e uscat si prin locul respectiv poate circula o masina, atunci vei putea trece pe acolo cu aproape orice mobra. Daca e noroi, atunci e game-over si asta in principal din cauza pneurilor. Cu Tiger ai avantajul unei garzi la sol mai mare (Tracer are doar 135mm, fix ca MT-09-ul) si posiblitatea de alege din o gama mai variata de pneuri mixte. Vei fi mai increzator pe anumite portiuni pe care cu o stradala vei merge mai precaut. Dar pun pariu ca 99% din rideri se vor descruca cu ambele modele pe 99% din traseele intalnite Una peste alta, daca nu uit, eu cu siguranta voi trece pe la United ca sincer n-am mai vazut un Tiger in showroom sau la vreun salon moto de foarte multi ani » Post actualizat in 27 Nov 2017 17:11 Dar cardan la enduro touring-uri middleweight oare chiar nu o sa vedem ? Moto Guzzi V85 concept - dam niste acatiste sa il bage in productie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 @George: de curand am dat cu oistea-n gard cu fz6-le si ma mananca undeva sa iau mobra noua cu ABS. Din experienta ta, Tracer-ul de 900 s-ar descurca preponderent in Bucuresti cu rare drumetii, sau il chinui degeaba si ar trebui sa ma uit la un 07? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 27, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2017 Se descurca de minune cu doar cei 200kg ale lui,doar ghidonul mai lat ar fi un impediment..dar si un avantaj manevrabilitatea Dar, daca timpul petrecut este preponderent in oras..atunci un scuter sau un maxiscuter face legea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 Tracerul 2018 are ghidonul mai ingust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 (editat) cu rare drumetii.. Depinde cat de rare si ce intelegi prin drumetii . Daca vrei "weekend blast", sa rupi fashu pe curbe, singur, fara bagaje, atunci un naked cu o_o cred ca te-ar face fericit. Imi vine in minte Street Triple R, e un model pe care multi vloggeri/jurnalisti moto il au in garaj. Tracer 700 daca vrei ceva protectie la vant, o pozitie mai dreapta, dar mobra e mica tare, nu cred ca pasagera va avea prea mult confort. Tre sa te sui pe ea sau sa faci un drive-test ca sa-ti dai seama daca e pt tine. E si cam scumpa pt ce ofera. Daca ai de gand sa faci drumuri lungi, cu bagaje si pasagera...atunci ceva mai mare, gen Tracer 900 minim sau arunca un ochi si la MTS 950. P.S: Tracer 700 - latime 806 mm Tracer 900 - latime 850 mm Editat Noiembrie 27, 2017 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 Salut! Sunt posesor MT-09 2017. Dupa cautari indelungi, am ajuns sa cred ca nu exista concurenta in segmentul asta de pret. Pana acum am avut toate felurile de mobre (de la enduro touring la super sport etc.). TNG mi-a deschis apetitul si m-am convins ca are dreptate. La modelul meu sunt cateva imbunatatiri si ceva electronica pe ea: Faruri full LED, Traction control, ABS, moduri de putere, QS, Slippery clutch, Throttle by wire, Full adjustable suspension. Daca mi-ar mai placea ceva sa fie in plus, ar fi o suspensie mai rigida si frane mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 Asa e, e doar furca (in plus fata de modelul anterior). Faza cu off-road-ul..well...e relativa. Pe drumuri de pamant si forestiere m-am bagat si eu cu XJ6-le. Daca e uscat si prin locul respectiv poate circula o masina, atunci vei putea trece pe acolo cu aproape orice mobra. Daca e noroi, atunci e game-over si asta in principal din cauza pneurilor. Cu Tiger ai avantajul unei garzi la sol mai mare (Tracer are doar 135mm, fix ca MT-09-ul) si posiblitatea de alege din o gama mai variata de pneuri mixte. Vei fi mai increzator pe anumite portiuni pe care cu o stradala vei merge mai precaut. Dar pun pariu ca 99% din rideri se vor descruca cu ambele modele pe 99% din traseele intalnite Una peste alta, daca nu uit, eu cu siguranta voi trece pe la United ca sincer n-am mai vazut un Tiger in showroom sau la vreun salon moto de foarte multi ani » Post actualizat in 27 Nov 2017 17:11 Moto Guzzi V85 concept - dam niste acatiste sa il bage in productie ) E relativa faza cu off-roadul, dar nu 99%. De exemplu anul asta la MAN erau 2 variante de ajuns la locatie, cu o stradala puteai face doar varianta mai usoara si mai scurta, varianta pe care un enduro touring o faceai cu 10 min mai rapid. Plus ca sunt portiuni de drum (Poiana Largului - Vatra Dornei de exemplu) carpite si ras-carpite unde roata de 19 se simte. Cardan pe mid-range nu cred ca o sa vedem prea curand. Creste pretul, creste greutatea mobrei, iar cand o compari cu surata de 1200-1300 cmc nu o sa-ti mai faca cu ochiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 Un tracer 900 stock e 10000. Nu comparati cu gs uri, si altele. Pe categoria lui, singurul concurent, la acest buget, e tigerul de 800. Yamaha ar trebuii sa isi asume ca nu are un sport-tourer de 1000 la bataie cu concurenta (care sunt destule)probabil daia este si pus in fata sa dea piept cu ele,am vazut parca 1-2 videoclipuri pe net si se tine f bn,e genial motorul 3L crossplane(dpmdv),poate asta este si atuul lui forte,am mers cu mt-10 tourer edtition si e woow...dar nu e de touringareala parerea mea. Interesant si triumphul de care tot se vorbeste,partea nasoala e ca e cam inalta si pt cei sub 1.73-1.65m posibil sa fie o problema. De curiozitate cat consuma un tracer900?? Mers regim touring cu sau fara pasager/bagaje,mers sportiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JUST4TNT Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 Este varianta xrx (low) la Triumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 Interesant si triumphul de care tot se vorbeste,partea nasoala e ca e cam inalta si pt cei sub 1.73-1.65m posibil sa fie o problema. Pai nush daca e chiar asa.. Tiger 800 XRT: 810 - 830 mm Tracer 900: 850 - 865 mm Pe Tiger 800 din ce-mi amintesc puteam sa pun ambele talpi jos (la 1.75 inaltime). Comparativ, pe MTS 950 (seat height 840mm), aveam doar "balls of my feet" jos, dar in adidasi. Asta ar fi cam limita de sus la inaltimea seii pe care eu ma simt in control. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 Are si tracerul alternativa de sa coborata. La 830. Eu am 1.79, si ajung pe stock cu ambele picioare jos, jumatate de talpa. E ok. Saua in schimb, prea lata, colturoasa si dura. Tigeru se lauda ca are super sa. N am avut ocazia sa verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Noiembrie 27, 2017 Share Postat Noiembrie 27, 2017 Interesant si triumphul de care tot se vorbeste,partea nasoala e ca e cam inalta si pt cei sub 1.73-1.65m posibil sa fie o problema. Din contra, pe Tiger se pot urca fara probleme si rideri mai scunzi. Eu am 1.70 si ajung binisor jos, adica juma de talpa. Are si tracerul alternativa de sa coborata. La 830. Eu am 1.79, si ajung pe stock cu ambele picioare jos, jumatate de talpa. E ok. Saua in schimb, prea lata, colturoasa si dura. Tigeru se lauda ca are super sa. N am avut ocazia sa verific Saua pentru rider mi se pare foarte misto la Tiger. Am fost ok si dupa 800 km de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.