Sari la conținut

Audi A8 sau Bmw 730d?


sektor89
 Share

Postări Recomandate

Apelez la toti cei care sunt in masura sa mi dea cateva sfaturi cu privinta la cumpararea unei masini....as dori sa achizitionez una din aceste 2 masini...un Audi A8 3.0TDI an 2005 sau un Bmw 730d an 2005

 

nu stiu la ce as putea sa ma astept pe viitor(ma refer la probleme tehnice)!

 

Ma intereseaza care din aceste 2 masini e mai fiabila... motor... cutie...etc

Va multumesc in speranta ca ma veti ajuta!

 

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunt prea vechi si de picat la ele...pica tot ce se poate. Mai ales daca au pana in 250.000 km "reali". In germania am vazut doua e65'uri cand mi am luat eu f01-le cu vreo 500-600.000 km si aratau bine masinile.

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator nitsugua

Pe viitor sa te astepti sa te beleasca statu de bani ca bemveu si haudi de 3litriii nu ie autoutilitare. Daca estei handicapat si iti cumperi, scapi mai ieftin.

De stricat o sa se strice cam tot ce se duce dracului la o masina de 12-13 ani, dar nu prea multe pentru ca oricum toate au kilometriii putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apelez la toti cei care sunt in masura sa mi dea cateva sfaturi cu privinta la cumpararea unei masini....

 

Sfatul meu: nu va mai cumparati masini pe care nu vi le permiteti. Pentru un A8/Seria 7 ai nevoie de minim 4k euro/luna venit ca sa iti permiti reviziile, consumabilele, casco, etc. Si cand zic "permiti" ma refer sa nu te cocoseze, sa nu fie cazuri in care iti rupi de la gura ca ai de facut revizia sau mai stiu eu ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg de unde ati inteles voi ca omu' nu-si permite...????

Plus ca 3.0 sunt motoare ca toate celalalte, nu vad care-i problema.

Nu stiu sa fie probleme majore/cunoscute pe motoarele mai sus mentionate si nici pe cutiile de viteza.

Depinde doar daca Audi e Quattro, evident ca esti un pic mai avantajat decat BMW.

In rest sunt niste masini care consuma multicel (pentru un diesel) si de la care nu iei nimic mai mult decat un comfort sporit.

Impozitul e maricel, asigurarea depinde de persoana, atlfel sunt niste masini fiabile care duc sute de mii de km daca sunt intretinute cum trebuie.

Sincer sa fiu (am mai spus-o), am mult mai multa incredere in masini mai vechi decat in masini mai noi, nu mai vorbesc de calitatea materialelor, fiabilitate, etc.

Daca nu-ti iei o masina foarte veche, nu pierzi mult nici la siguranta, evident masinile mai noi fiind superioare la capitolul asta, (cred ca) de altfel si singurul.


» Post actualizat in 23 Nov 2017 10:56


P.S. Eu as alege BMW, ca (aproape) tot romanasu' :))))

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg de unde ati inteles voi ca omu' nu-si permite...????

 

Cand te uiti la o masina din 2005 e clar ca nu-ti permiti. Daca vorbeam de MY 2015 mai ziceam...

 

Iar cine are venit de A8/Seria 7 nu intreaba pe forumuri...de motociclism :D

 

LEDIT: ca sa nu las lucurile asa (si poate invata si OP-ul ceva), o masina ti-o permiti daca pretul ei de achizitie nu depaseste venitul tau net pe 1 an. Altfel, costurile de exploatare te vor priva de un trai decent. Un A8 nou incepe de la 91.000 euro..deci...you do the math ;)

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe a8 se pune numai quattro din ce stiu eu. Si da, totul depinde de buget. Daca ai bani doar sa o cumperi si apoi te uiti lung, mai bine stai in banca ta, pentru ca singura nu o sa se repare :crack: Adevarul este ca pretul unor astfel de masini precum cele mentionate de initiator au ajuns sa fie considerabil de mici si automat tenatia este mult mai mare. In schimb, sa cumperi un A8 la 10-15% din pretul lui initial de nou este o 'realizare' pentru unele persoane.

 

Eu sunt fan Audi, asa ca daca mi-as permite, A8 ar fi alegerea fara indoala pentru mine.

 

Bafta in luarea deciziei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti foarte glumet. Deci ai nevoie de un venit de ~18.000 lei/luna sa intretii o masina de 15 ani? Mai exact sa faci niste revizii. Pai cat crezi tu ca, costa o revizie la un 7? Aici intra uleiul si toate filtrele. Uleiul la cutie nu il mai pun la socoata...dar e cam 3000 lei. Deci o revizie totala la asa o masina, pe care clar nu o cunosti pt ca o cumperi acum, te ajunge la 5000 lei. Asta o data la 10.000 km cum fac oamenii normali. Pai la asa un venit, clar iti poti permite sa faci revizia asta luna de luna. Nu are logica ce spui, dar ma rog. Cunosc baieti cu bmw generatie destul de noua care alimenteaza de 50 lei, fac reviziile din an in paste si tot asa.

 

Sfatul meu: nu va mai cumparati masini pe care nu vi le permiteti. Pentru un A8/Seria 7 ai nevoie de minim 4k euro/luna venit ca sa iti permiti reviziile, consumabilele, casco, etc. Si cand zic "permiti" ma refer sa nu te cocoseze, sa nu fie cazuri in care iti rupi de la gura ca ai de facut revizia sau mai stiu eu ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg de unde ati inteles voi ca omu' nu-si permite...????

 

Pentru ca isi cumpara o masina premium de 12 ani, model de top, pret intre 4-7k euro. Are rost sa dezbatem de ce se vand asa ieftin?

 

Trebuie retinut doar ca sunt masini de ~6000 euro cu cost de intretinere a unei masini de 100k euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ovi - Cred ca exagerezi un pic.
In primul rand nu cred ca este o regula ce spui tu acolo.

In al doilea, un A8 nou(2016-2017) nu se compara din foarte multe puncte de vedere cu unul din 2005.

In al treilea, sunt pe forumul asta oameni cu bani "cacalau", deci nu vad de ce nu ar cere, ca tot omu', o parere.

@Vlad si @Ovi, sunt niste masini normale. Doar pentru noi (romanii, poate si bulgarii) sunt niste OZN-uri la care costa intretinerea 5 salarii pe luna.

De fapt, sunt niste masini cu comfort sporit si dimensiuni generoase, cu motoare nu foarte complicate (aceleasi motoare se pun si pe seria 3,5 sau pe Audi A4).

Pe aceeasi logica inseamna ca si A3 3.0 TDI sau 330 D sunt masini care nu se cumpara.

Functioneaza pe acelasi principiu, nu au perne de aer, sau mai stiu eu ce "complicaciune" care poate ridica la un nivel inalt o eventuala inlocuire/interventie.

Sunt ieftine pentru ca asa dicteaza piata, cu chestii noi care ies din 3 in 3 luni. Nu e valabil numai la masini, ci la mai toata tehnologia. Telefoane, gadget-uri, orice are un ritm foarte rapid de dezvoltare.

Daca vii in UK iti iei un 750Li cu 1500£, si nu vorbesc de o masina praf care cade maine.

Asta e piata, asa merg lucururile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa citez dintr-un forum de afara, de pe vremea cand visam la un Phateon, astea fiind in aceeasi clasa.

 

 

I purchased an 04 2.5 years ago with 70,000 km. I now have 173,000km.

I've had just about everything replaced but here are the major ones:
- headlight assemblies ($2,000 under warranty)
- shifter ($1500 under warranty)
- new transmission 2 weeks ago ($10,000 under warranty)
- prop shaft (I think $500-1000 under warranty)
- kessy module ($900 under warranty)
- center and passenger vents and servos (not sure but under warranty)
- windshield wiper motors (under warranty)
- drivers window regulator ($900 under warranty)
- aerial and remote ($500 under warranty)
My total warranty work is up over $30,000 in the 2 years I've owned the vehicle.

 

Binenteles, exista optiunea sa o repari pe genunchi sau sa mergi cu asa, mai rateaza automata un schimb de treapta, se mai blocheaza scaunul electric... etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pentru ca masina aia chiar a fost un esec din mai toate punctele de vedere, de unde (probabil) si motivu' pentru care lumea intreaba.

Toata lumea aude ceva, dar e ca la telefonu' fara fir, pana ajunge la al' de jos, se pierd multe detalii.

A8 si 730D sunt foarte departe de Phaeton. Nu zic ca este imposibil sa se intample, evident ca poti sa ai surprize oricand, dar este putin probabil (daca se verifica istoricul si daca sunt semne de incredere). Dar pe acelasi principiu poti sa ai surprize si in garantie, cu o masina noua.

In cazul asta totul se rezuma la cat de mica e probabilitatea si cat esti dispus sa "pariezi".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1

Corect Ady, sunt multi romani care inca nu au aflat/stiu ca pentru aceste masini trebuie sa ai sofer, pt ca intr o tara cu apa calda normal ai un anumit statut ca sa ti permiti asa ceva. Dar daca un becali sau mai stiu eu ca oier o conduce el.....ai masina clasa business te doare la banana ca se strica ceva, cat consuma, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg de unde ati inteles voi ca omu' nu-si permite...????

In principiu, masinile astea le iei noi, pe firma si poate angajezi si un sofer sa o conduca. Banuiesc ca nu vei considera ce am spus ca fiind argumente valide, asa ca iti spun si logic. Cu trecerea anilor, tehnologia avanseaza. Avanseaza atat de mult incat au bagat astia aer conditionat automat, televizoare in bord si cutii automate pe Dacii. De ce naibii sa iei un A8 sau Seria 7 vechi de 12-13 ani cand un A6 sau o Seria 5 noi si cu ceva optionale pe ele sunt peste ce sunt navele amiral vechi de 12-13 ani? Doar iti permiti, nu?

 

Realistic vorbind, omul probabil ca nu are bani de un Logan nou cu echipare mai de top. De Duster nici nu se pune problema.

» Post actualizat in 23 Nov 2017 12:41

Acum am vazut justificarea aia cu "Masina veche e mai buna!". Pai de ce sa te opresti la 2005 cand poti sa cumperi si mai veche. Adica si mai buna. Audi il gasesti de pe la mijlocul anilor 90 si BMW-ul de prin anii 70.

Editat de Endurache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cati bani dai pe oricare, mai bagi cel putin 50% din pret(in rate, ca tot pica) si valoarea de revanzare este cam cat pretul de achizitie de acum. In plus, sa ai o masina de 3.0 pentru oras, nu merita. Consum exagerat, cost mare RCA si impozit. Eu am luat unade 2.0 hdi , am bagat in ea inca pe atat si mai am de bagat. Acum aflu de ITP anual (alte costuri). Sigur va urma si un impozit mai mare.

Editat de Csj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, vezi de ce nu-mi place mie sa ma incurc in discutii, probabil nu sunt singurul cu motivul asta.

Pentru ca la "noi" nu poate fi gri cu nuante de rosu, e alba ori neagra, ca pe topicul cu refugiati.

Sa revenim la subiect, Dacia Sandero sau Dacia Duster sunt masini foarte bune, numai ca si echipate cu navigatie, A/C automat si cutii automate, nu sunt nici macar aproape de ce punea BMW sau Audi in 2005 pe oricare dintre modele.

Sa vii sa-mi zici de ce nu te duci pana la anii '70, asta e copilarism. Sau daca vrei sa intram in subiect, as putea sa-ti zic ca nemtii (si nu numai) faceau masini de serie cu performante care depasesc si in ziua de azi orice Dacie de serie, dar asta e alta discutie.

Ca sa ajung la concluzie cu anii masinilor, care ar fi mai bune si de ce, as putea sa spun ca s-au facut masini bune pana au venit discutii despre consum (de bunuri, nu de combustibil, desi combustibilul a jucat si el un rol important aici) si reduceri de costuri, sau cu momentul cand am realizat ca populatia se inmulteste foarte repede si ca societatea de consum este directia (evident plus alte maruntisuri pe langa - poluare, etc.)

Asta s-a intamplat, din punct de vedere "masini" prin 2005 (aprox), cand au inceput sa puna mai mult rahat( a se citi kakat) si pentru era evident ca putzea si arata urat, au inceput sa-l ambaleze frumos (mai o navigatie, mai un A/C automat. consum de cumbustibil (pe hartie) de invidiat, smecherii din astea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate.

Mai incerc o data.

Ai scris ca masinile de acum fac in principiu aceleasi lucruri ca masinile astea (despre care e vorba, ca doar de astea discutam, adica 730 si A8 3.0), deci de ce ai da banii.

Eu ti-am zis, in cuvinte mai multe si un pic detaliat, ca masinile de acum Dacia Sandero, Duster si tot ce se invarte la pretul lor au in comun doar optiunile pe care le-ai enumerate, adica A/C auto, Satnav, incalzire in scaune.

Ce-am spus eu este ca desi par la fel, de fapt sunt la ani lumina departare de 730 si A8 (motoare, suspensii, frane, siguranta (aici poate vine Einstein si adauga, pentru ca nu sunt foarte sigur)


» Post actualizat in 23 Nov 2017 13:33

@Einstein, correct, dar alea nu se duc ca motorina. Ma indoesc ca ai bani sa-ti iei un 730 (nu stiu sigur cat e in Ro) si nu ai bani de cauciucuri. Brate, suspensie, nu le inlocuiesti in fiecare zi, da-le in sange. Toate alea sunt si un motiv in plus pentru care cumperi un SH din 2005 in loc de una noua, pana la urma urmei.

Cert e ca poti sa cumperi un SH care s-a dovedit fiabil la viata lui fara sa te scufunzi in intretinere. Evident ca nu o sa poti face asta cu salariu de 1200 de lei pe luna, dar toti am ati plecat de la concluzia ca omu' care a deschis topicu' e sarac. :)))))) no offence, initiatorule!


» Post actualizat in 23 Nov 2017 13:36

P.S. Nu sunt discriminator, daca tot a venit in discutie Dacia, sunt de parere ca nu exista masina noua mai buna la banii aia, dar daca ne uitam la performante, care este are o pondere destul de mare la alegerea unei masini, nu sunt multe lucruri de zis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apelez la toti cei care sunt in masura sa mi dea cateva sfaturi cu privinta la cumpararea unei masini....as dori sa achizitionez una din aceste 2 masini...un Audi A8 3.0TDI an 2005 sau un Bmw 730d an 2005

 

Desi sunt fan BMW de fel, cred ca intre astea doua as alege A8 cel putin din doua motive: din cate stiu, 3.0 tdi a fost exclusiv cu quattro iar seria 7 despre care vorbim a cam fost urata cu spume (opera "marelui artist" Chris Bangle) :D Si pare mai invechit decat A8 echivalent.

In caz ca alegi 730d, tocmai in 2005 au trecut de la 218 cp la 231 cp, asa ca poate alegi a doua varianta, nu numai pt. cp dar poate au revizuit si alte chestii la motor.

 

Acum, revenind la realitate: pe clasa de lux intotdeauna se pun ultimile tehnologii si cele mai delicate si complexe chestii. Ceea ce inseamna ca daca pica ceva, si ai toate sansele, s-ar putea sa te coste foarte mult; si pot fi chestii pe care le gasesti exclusiv originale. Mai ales ca sunt multe chestii care implica electronica.

Apoi, mi-e greu sa cred ca faci prea usor sau ieftin un casco la masini ce costa de noi 80-100.000 €. Si in cazul unui poc... iar te costa de te rupe.

Tocmai din aceste motive le scade pretul atat de mult pt. ca un client mai rational nu prea cumpara asa ceva.

 

Normal, revizii gen ulei & filtre nu te costa exagerat, ca pana la urma poti avea acelasi motor si pe un A4 sau seria 3... diferenta o fac celelalte piese, ce tine de suspensii, frane, anvelope etc.

» Post actualizat in 23 Nov 2017 13:51

Masinile astea...sunt gama business , nu inteleg de ce tot romanu isi ia sa le conduca el

 

Nu, asta este clasa LUX! Cu astea merg "bogatii" si presedintii. :D

Business sunt seria 5, A6, E-class.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...