Sari la conținut

BMW F750GS si F850GS (2018)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stiu ca am riscat, aproape ca nu e model nou de BMW in ultimii 15 de ani fara probleme serioase la frane/suspensie/alimentare cu benzina, etc. dar nici nu puteam sa iau modelul vechi la pret de model nou (diferenta e de cateva sute de euro).

 

Nu, chiar nu stiu nimic... doar ca daca oficial apare la vanzare in mai, ma gandesc ca asa e programata productia. Ce a fost de show room sau prezentare, e altceva.

 

Nici nu ma gandeam sa mai iei 700 nou ci pt un an, un s.h. decent la care sa nu pierzi mare lucru la revanzare. Si puteai trai un an cu uratenia.

 

Referitor la probleme, hai sa nu fim asa apocaliptici ca nu e nici pe departe asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi aduc bine aminte, in postare am mentionat ca am vazut un film de prezentare pe iutub. Aici ai linkul, daca nu l-ai vazut deja:

 

Asa se promoveaza un produs

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekend-ul asta a fost press launch la noile BMW-uri. Momentan pe yt am vazut doar review-uri scurte, din timpul testului, cum e cel de mai jos. Probabil in saptamanile ce urmeaza vor aparea articole mai detaliate.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am vazut 850-ul la SMAEB (ca probabil majoritatea celor care au dat un ochi pe acolo), mi se pare o porcarie, pute a ieftin chinezesc - bazat pe ce am vazut si atins, ca altfel nu stiu cum merge...si sincer nici nu ma intereseaza. Trecand peste cum arata, impresia mea este ca au facut o moticicleta de strada dar pe care au uitat roata de 21". Chiar si asa, fata mi se pare lasata iar spatele foarte rigid. Electronica e bullsh|t. Toba...nu stiu daca pana acum am vazut ceva mai oribil si disproportionat in raport cu motocicleta.

Editat de razvano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut 850-ul la SMAEB (ca probabil majoritatea celor care au dat un ochi pe acolo), mi se pare o porcarie, pute a ieftin chinezesc - bazat pe ce am vazut si atins, ca altfel nu stiu cum merge...si sincer nici nu ma intereseaza. Trecand peste cum arata, impresia mea este ca au facut o moticicleta de strada dar pe care au uitat roata de 21". Chiar si asa, fata mi se pare lasata iar spatele foarte rigid. Electronica e bullsh|t. Toba...nu stiu daca pana acum am vazut ceva mai oribil si disproportionat in raport cu motocicleta.

 

True.

 

Am calarit si eu la SMAEB atat F750, cat si F850. Ca finisaje e mult sub pretul cerut. Comparativ cu fratele mai mare (R1200GS-ul), carenajul din zona fata e mai ieftin la atingere, iar vopseaua de pe capacul rezervorului arata de parca ar fi data cu oja. Nu-si ascunde "reputatia" de mobra facuta in tara lui Chici Chan :D.

 

Nu mi-a placut nici dimensiunea partii frontale (carenaj + bord). E cat o cutie de servetele + combinata cu un parbriz fix cat o palma (cel putin pe 750) => protectie la vant indoielnica.

 

Ambele erau cu toate dotarile posibile, iar F850-ul expus ajungea parca pe la 13.800 euro. Avand in vedere ca un R1200GS "chel" e 14.700, well...cred ca primesti mai multa mobra in banii aia (si nu ma mira faptul ca e cel mai bine vandut model din gama BMW).

 

Concluzia: decat un par mai rarut, mai bine o chelie deasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subliniez, pe care am vazut-o eu. :)

 

Totusi la Suzuki arata decent, nu pot sa ma pronunt penrtu ca nu stiu cum at trebui sa fie toba perfecta la o sportiva. Dar uite-l pe BMW, e tot numai un balon. :) Am gasit o poza mai real life, asa, ca alea oficiale sunt manarite din unghiuri. :) Si ma refer la tot ansamblul de evacuare, nu (doar) la finala.

post-74749-0-07477100-1524480944_thumb.jpg

Editat de razvano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am remarcat de prima data sublinierea, d-asta am zis sa vezi poze mai intai.

Chestie de perceptie, la GSXR ansamblul e oarecum mascat de carene si vezi doar finala. Insa finala mi se pare mult mai mare (balon) si urata. O tipa care nu area treaba cu fenomenul a vazut o poza si primul comentariu a fost: wow, chestia aia strica tot aspectul, zici ca e pusa acolo in ciuda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Tocmai am citit in Motorrad ca livrarea de 750/850 GS a fost oprita din cauza unor probleme cu o piesa la motorul produs in China la Loncin, ce afecteaza 1385 motociclete la nivel de Europa. Se stie exact ce serii sunt afectate, majoritatea lor se pare ca ar fi (inca) la dealeri.

 

Asadar, asa cum as fi sfatuit pe oricine, nu va grabiti sa luati un model din primul an de fabricatie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ok, revin, o am de cca. 3 saptamani. Am mers 1.500 km.

La inceput i-am gasit numai puncte slabe pana cand mi-am data seama ca o comparam cu r1200gs. Evident nu suporta comparatie, saua mai incomoda, puterea mai mica, suspensia are cursa mai mica, frana nu are dual brake si e mai slaba in general,protectia la vant ciuciu, etc.

Daca tinem cont de pret, e mai mult decat ok. Pretul este 60-65% din cel al r1200gs.

Puncte tari in comparatie cu r1200gs:

- intra in viteze mai bine fara clantanitul specific

- cam atat :)

post-87615-0-33915800-1529949695_thumb.jpg

post-87615-0-23649800-1529949706_thumb.jpg

Editat de dellnegro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E prea devreme sa ma pronunt dar avand in vedere ca o am pentru inchiriat ma voi lamuri repede asupra fiabilitatii :)

Razvano, stiu ca e aiurea comparatia dar alta nu pot sa fac pentru ca nu am mers cu alte mobre suficient de mult incat sa-mi fac o parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai numai daca iei stricaciunile de pe forum la BMW-uri care par intretinute si e clar care e treaba cu ele, niste cazane supraapreciate. Or avea ele calitatile lor, nu contest, dar fiabilitatea nu este una dintre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@petre81

Am avut intentia sa raspund la afirmatia cu fiabilitatea, dar nefiind fanboy BMW (mi se rupe pe ce motocicleta merg atata timp cat ea serveste scopul si nevoile de moment) am zis sa ma abtin. Totusi...detii o statistica oficiala (daca ar putea exista as ceva) referitoare la lipsa fiabilitatii motocicletelor BMW? Nu de alta, dar ai putea face afirmatia asta despre orice brand/model de motocicleta, nu crezi? Mai ales in conditiile in care incerci sa fortezi limitele motocicletei sau o utilizezi necorespunzator - de intretinere regulata, facuta altfel decat in spatele blocului, nu mai zic.

 

Daca reperul tau este forumul si, mai mult decat atat, o tara ca a noastra unde majoritatea motocicletelor care ajung sunt niste cazane...no comment. La fel si forumurile auto sunt pline de probleme, dar asa e cand iti iei masina indreptata si vopsita dupa dauna totala.

In plus, in mare parte a cazurilor, pe forum ajungi cand/daca ai o problema. La fel si la medic, nu mergi de placere. Iti arat o gramada de bmw-uri cu 100k+ care nu au avut nevoie de altceva cu exceptia operatiunilor obisnuite de mentenanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul meu sta exact in formulare: numai daca iei stricaciunile de pe forum. Asta inseamna ca in afara de stricaciunile de pe forum mai stiu si altele care nu ajung pe forumuri. Am un prieten care este mecanic moto (adica din asta traieste) si-l umfla rasul de cate ori aude de BMW. Nu sunt fan BMW si nici nu sunt impotriva acestei marci (chiar am in plan sa-mi cumpar o babaciune de BMW din anii '50) dar sunt realist si vad ce probleme au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@petre81

Am avut intentia sa raspund la afirmatia cu fiabilitatea, dar nefiind fanboy BMW (mi se rupe pe ce motocicleta merg atata timp cat ea serveste scopul si nevoile de moment) am zis sa ma abtin. Totusi...detii o statistica oficiala (daca ar putea exista as ceva) referitoare la lipsa fiabilitatii motocicletelor BMW? Nu de alta, dar ai putea face afirmatia asta despre orice brand/model de motocicleta, nu crezi? Mai ales in conditiile in care incerci sa fortezi limitele motocicletei sau o utilizezi necorespunzator - de intretinere regulata, facuta altfel decat in spatele blocului, nu mai zic.

 

Daca reperul tau este forumul si, mai mult decat atat, o tara ca a noastra unde majoritatea motocicletelor care ajung sunt niste cazane...no comment. La fel si forumurile auto sunt pline de probleme, dar asa e cand iti iei masina indreptata si vopsita dupa dauna totala.

In plus, in mare parte a cazurilor, pe forum ajungi cand/daca ai o problema. La fel si la medic, nu mergi de placere. Iti arat o gramada de bmw-uri cu 100k+ care nu au avut nevoie de altceva cu exceptia operatiunilor obisnuite de mentenanta.

 

 

Lasa-l in durerea lui, nu vezi ca are Harley, dar vorbeste despre fiabilitate. Cealalta varianta ar fi ca e troll.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...