Sari la conținut

BMW F750GS si F850GS (2018)


Postări Recomandate

post-9546-0-67179500-1510222019_thumb.jpgpost-9546-0-52203400-1510222002_thumb.jpgpost-9546-0-13682500-1510222073_thumb.jpg
post-9546-0-19227900-1510221802_thumb.jpgpost-9546-0-13682500-1510222073_thumb.jpg


Din informatiile oficiale de presa ale BMW Group:

Motor bicilindru puternic, cu doi arbori de contrabalansare și secvență de aprindere optimizată pentru liniaritate și sunet distinctiv

Obiectivul principal al echipei de dezvoltare a fost creșterea netă atât a puterii, cât și a momentului motor. Suplimentar, un grad mare de atenție a fost acordat economiei de carburant. Cilindreea de 853 cc livrează în cazul modelului F 750 GS o putere de 77 CP la 7.500 rpm, mai mult decât suficient. Noul F 850 GS pune la roată 95 CP la o turație de 8.250 rpm, datorită unui nivel superior de performanță al motorului.

Inginerii au obținut un sunet puternic folosind un arbore cotit modificat și o secvență de aprindere optimizată. Vibrațiile nedorite sunt absorbite de cei doi arbori de contrabalansare ai motorului. Ambreiajul cu anti-hopping este acum mai ușor de acționat, în timp ce optimizare curbei de cuplu crește nivelul de siguranță. Puterea este transmisă roții spate cu ajutorul unei cutii manuale cu 6 trepte, poziționată acum pe partea stângă a motocicletei.

Modurile de condus “Road” și “Rain”, plus ABS și ASC asigură plăcerea pilotajului și siguranța crescută ca echipamente standard. Modurile de condus profesionale sunt disponibile ca echipament opțional

Noile modele GS se adresează cerințelor riderilor cu ajutorul modurilor “Road” și “Rain”, iar în combinație cu sistemele ABS și ASC asigură un grad crescut de stabilitate și siguranță.

Atât F 750 GS, cât și F 850 GS pot fi echipate cu opțiunea Moduri de condus profesionale (“Dynamic”, “Enduro” și “Enduro Pro” – disponibil doar pentru F 850 GS), care aduce după sine sistemul dinamic de control al tracțiunii DTC și sistemul ABS Pro, cu funcționalitate crescută chiar și în situații de frânare cu motocicleta înclinată.

Cadru nou din oțel cu structură monococă, geomtrie optimizată a suspensiilor și o poziție nouă pentru rezervor

Cadrul tip pod al noilor modele GS din gama F este realizat din componente din oțel sudate. Acesta integrează motorul bicilindru ca element structural și oferă beneficii în dreptul rigidității torsionale și a robusteții. Rezervorul a fost pozițional în locul clasic, între articulația furcii și șaua riderului, pentru un desing compact și un centru de gravitație îmbunătățit.

Profil GS mai agresiv datorită designului nou

Atât F 750 GS, cât și F 850 au o identitate complet nouă, în urma adoptării unui design mai agresiv și mai dinamic. În plus față de versiunea standard, modelele F au acum în lista de echipamente opționale linia de stil Exclusive. Varianta Rallye este disponibilă doar pentru F 850 GS și evidențiază orientarea spre offroad a acestui model.

Gamă variată de echipamente opționale și accesorii originale BMW Motorrad

Noile GS-uri ale gamei F debutează cu o gamă de echipamente opționale unică în clasa mijlocie. Fie că vorbim despre multiplele șei (cu înălțimi diferite), fie că vorbim despre parbrize, farul cu LED, opțiunea Connectrivity cu display TFT de 6,5 inci sau eCall, lista echipamentelor disponibile clienților le oferă acestora posibilitatea de a-și construi GS-ul perfect, în funcție de nevoile proprii – experiența turelor pe asfalt sau aventuri în jurul lumii. 

Caracteristici ale noilor BMW F 750 GS și F 850 GS:

  • Motor bicilindru, doi cilindri în linie cu o cilindree de 853 cc
    • F 750 GS – 77 CP la 7.500 rpm și 83 Nm la 6.000 rpm
    • F 850 GS – 95 CP la 8.250 rpm și 92 Nm la 6.250 rpm
  • Sunet puternic și distinctiv, produs de un arbore cotit reproiectat și o secvență de aprindere optimizată
  • Cadru nou din oțel cu structură monococa pentru dinamică îmbunătățită
  • Furcă telescopică sau telescopică upside-down nouă, plus basculă spate dublu-braț cu arc central pentru o ținută de drum mai responsivă
  • ABS, ASC și modurile de condus Rain și Road în echiparea standard
  • Moduri de condus Pro (Dynamic, Enduro și Enduro Pro – doar pentru F 850 GS) cu ABS Pro și lumină de frânare dinamică și DTC disponibile ca echipament opțional
  • Suspensie reglabilă electronic ESA disponibilă ca echipament opțional
  • Ambreiaj anti-hopping optimizat pentru utilizare facilă
  • Far full LED (inclusiv lumini de zi LED) disponibil ca echipament opțional
  • Connectivity cu display TFT color, multifuncțional, de 6,5 inci plus multiple funcții de conectivitate disponibile ca echipamente opționale
  • Sistem inteligent de apel de urgență eCall ca premieră în segmentul motocicletelor adventure de cilindree medie
  • Capabilități crescute în offroad și touring, precum și protecție la intemperii revizuită
  • Profil mai agresiv al motocicletei datorită noului design
  • Noi scheme de culoare disponibile, precum și variantele Rallye și Exclusive
  • Gamă de echipamente opționale și accesorii unică prin varietate în segmentul mijlociu (Keyless Ride, Shift Assistant Pro, Dynamic ESA, eCall, Connectivity etc.)

Greutatea cu plinurile facute, gata de drum: 229 kg la F800GS si 224 kg la F750GS.
Nu am gasit inca informatii oficiale despre preturi dar tind sa cred ca nu vor fi diferite sensibil fata de fostele F700 si 800 GS.

F800GS:

post-9546-0-56072600-1510222507_thumb.jpgpost-9546-0-53714500-1510222573_thumb.jpgpost-9546-0-02866400-1510222591_thumb.jpg

Bordul (optional) Connectivity:

post-9546-0-34057000-1510222558_thumb.jpgpost-9546-0-57041000-1510222545_thumb.jpg
post-9546-0-76926700-1510222811_thumb.jpgpost-9546-0-35870400-1510222841_thumb.jpg

F750GS:

post-9546-0-68460700-1510222886_thumb.jpgpost-9546-0-61145700-1510222897_thumb.jpg
post-9546-0-19252900-1510223113_thumb.jpgpost-9546-0-28358400-1510223162_thumb.jpg

Sei de inaltimi diferite (in afara de cea standard):

post-9546-0-33331400-1510223246_thumb.jpgpost-9546-0-10084500-1510223315_thumb.jpg


Informatii mai detaliate si datele tehnice complete (in engleza):

The_new_BMW_F750GS_F850GS.pdf



Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

F850GS - de la 11.700€. L-am configurat cu "de toate" (LED, ESA, display TFT, etc) si bate spre 16.000 (fara cutii).

 

Din experienta "forumistica" anterioara, pretul asta de 16.000 € cu "de toate" o sa genereze multe discutii de la cei care gandesc ceva mai lent si or sa inceapa ca e mult mai scump decat modelul X sau Y.

De mentionat ca in banii astia intra chestii care la alte marci sunt inca SF, cel putin la clasa asta: bordul connectivity, pilot automat, proiectoare led, asistent de schimbare a treptelor, ABS Pro, suspensia electronica, alarma, pregatirea pentru navigatie etc etc.

Pentru cine o ia s-o "munceasca" in off-road mai mult, multe dintre optiunile astea pot fi evitate.

 

Asadar pretul de referinta comparabil cu alte marci trebuie inteles ca este cel de baza de 11.700 €, asa cum il prezinta si ceilalti :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mosule, compare this:

 

- BMW F750GS - base model: 9200 Euro. Fara nik pe el, nici macar traction control. Roti aliaj 17/19, putere 77CP @ 224Kg.

- V-Strom 650 - 7600 Euro. Traction control standard, setup roti la fel ca bmw-ul, putere 71CP @ 213Kg.

 

Bmw-ul e cu 21% mai scump, mai greu cu 11kg si cu doar 6CP in plus. Barem de lasau motorul full power, ca pe varianta F850GS.

 

Hai sa lasam fanatismul legat de anumite marci. Cum era aia cu ganditul lent ? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum era aia cu ganditul lent ? ;)

 

N-ai inteles ideea... eu vorbeam cele doua preturi ale F800GS-ului enuntate de tine (cu si fara "de toate") si ziceam ca unul dintre ele este mai indicat pentru comparatii corecte cu alte moto decat celalalt, din motive evidente.

Nu contest cu nimic ce ai comparat tu aici cu V-strom.

Dar daca, de exemplu, vine unu' si compara ATwin cu F800GS si incepe cu "pai da, da' 800GS costa 16.000€" nu este relevant deloc, ca AT nu are toate alea incluse in pretul publicat de Honda undeva. Iar greseala asta s-a facut cel mai frecvent in orice discutie despre BMW in general.

 

Deci... ce ziceai cu gandirea lenta, ca nu am inteles? ;) La fel si cu fanatismul... daca cineva zice ca 1+1=3 si tu il corectezi si zici 1+1=2 inseamna ca esti fanatic?

Asta este stilul "forumistic" despre care vorbeam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amu serios, oi fi eu tampit, dar zau ca nu inteleg. In loc sa fie mai usoare, toate seria ii din ce in ce mai grea. Pentru cativa cai in plus, ai mai bine de 10Kg in plus. Si rezervorul mai mic... Dar ai bord TFT.

Sa-mi explice si mie cineva de ce as da 9.200Euro pentru F750, cand pot sa iau la sub 6.000 un F650GS Twin, cu foarte putini Km si in mod evident mai normal la cap (mai usor cu "numai" 31 26 de Kg). Unde ma-sa-i progresul? Numa' ca suna mai bine motorul? Pffffff...

LE - am gresit, nu-i mai greu cu 31 de Kg, ci "doar" cu 26 de Kg...

Editat de greenharleyd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F700GS (in special F650GS twin - prima iteratie) era pana acum o alternativa pt cine vroia un V-Strom mai usor (de fapt cu centrul de greutate mai jos).

 

La fel si F800GS, alternativa mai manevrabila in off-road pentru un Tiger 800XC sau mai nou AT-ul. Iar la genul asta de bike treaba cu gadgetaria pe mine nu ma intereseaza.

 

Modelele astea lansate acum au devenit "vaci" grase, cu rezervor amplasat clasic. Dintre un Tiger 800 XR/XC din asta nou si un F750/850GS configurate similar (cruise control, far LED, etc), greutati similare si preturi similare (daca nu chiar mai mari in cazul BMW), decizia inclina mult spre "marfa" de la Triumph. Fiindca BMW nu vad sa mai aiba vreun "as in maneca", ba mai mult se stie ca stau cam prost cu fiabilitatea.

 

Comparatii aici pe forum s-au facut mereu intre AT si R1200GS (si implicit si flame-urile pe aceasta tema). Acolo da, se lua in calcul un pret eronat pt R1200GS (gen 19-20k), cand de fapt trebuia comparat R1200GS-ul chel, cu roti spitate + far LED, iar atunci diferenta de pret e destul de mica (si ma rog, se justifica in chestii utile pt touring - gen cardan, telelever). Dar daca in cazul GS-ului "mare" sunt multe tehnologii unice pe genul asta de mobra, astea scoase acum nu mai au nici un avantaj tehnic evident fata de concurenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi place de mor asta:

FXX50GS: "Rezervorul a fost pozițional în locul clasic, între articulația furcii și șaua riderului, pentru un desing compact și un centru de gravitație îmbunătățit."

FXX00GS: "Thanks to the under-seat gas tank, it’s light with a low centre of gravity"

Deci cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa-i cand pui Product Manager pt dezvoltarea unei motociclete o femeie...

 

 

 

 

I-auzi la ea: au mutat rezervorul acolo pt o "distributie a maselor mai buna", care acum e "aproape 50-50". Pai ce draq bre, e masina sport sa o faci 50/50 ? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cativa cai in plus, ai mai bine de 10Kg in plus. Si rezervorul mai mic... Dar ai bord TFT.

Sa-mi explice si mie cineva de ce as da 9.200Euro pentru F750, cand pot sa iau la sub 6.000 un F650GS Twin, cu foarte putini Km si in mod evident mai normal la cap (mai usor cu "numai" 31 26 de Kg). Unde ma-sa-i progresul? Numa' ca suna mai bine motorul? Pffffff...

 

Diferenta la rezervor este de numai 1 L. Normal, e rau cand e in minus, naiba stie, poate asa le-a iesit la design cand au mutat rezervorul de sub sa.

Oricum, motocicleta are o autonomie teoretica de cca. 350 km ceea ce este decent.

Iar pt. amatorii de 800GS probabil ca va aparea din nou o varianta Adv cu rezervorul marit.

 

Legat de comparatia la pret intre o motocicleta noua si una cu destui ani vechime, si cu, sa zicem, doua generatii diferenta, mi se pare deplasata.

Legat de diferenta de greutate dintre ele, gandeste-te si tu cand compari: 650 avea un singur disc de frana (implicit etrieri, placute etc. care atarna la cantar) care facea ca franarea sa fie mediocra, nu avea in standard (asa cum se dau datele tehnice) ABS si ASC care au si ele aportul lor la greutate, apoi si trecerea la normele Euro 4 aduce din cate stiu ceva greutate in plus la catalizator. Poate si noul motor are si el aportul lui, poate si alte chestii adaugate. Nu stiu daca toate astea adunate inseamna fix diferenta in kg dar cu siguranta in mare parte da.

» Post actualizat in 09 Nov 2017 16:03

Fiindca BMW nu vad sa mai aiba vreun "as in maneca", ba mai mult se stie ca stau cam prost cu fiabilitatea.

 

De exemplu densitatea retelei de dealeri... care inseamna locul unde testezi, cumperi, mergi la servisare, duci motocicleta in cazul unui incident/accident, cauti piese sau diverse accesorii.

Asta este valabil in Ro cat si in restul Europei.

 

Nu vreau sa intru in discutii pe tema fiabilitatii BMW dar ma gandesc ca daca erau pe strada la fel de multe Triumph-uri, cresteau considerabil si sansele sa auzim de eventuale probleme.

» Post actualizat in 09 Nov 2017 16:24

Dar daca in cazul GS-ului "mare" sunt multe tehnologii unice pe genul asta de mobra, astea scoase acum nu mai au nici un avantaj tehnic evident fata de concurenta.

 

Mie mi se pare ca din contra... daca la clasa 1200 KTM si Ducati (iar intr-o oarecare masura si altii) au implementat tot felul de tehnologii moderne, ceea ce au pus acum BMW la clasa asta cu 750/850 este la "ani lumina" fata de concurenta.

Poti compara de exemplu ce ofera acum BMW cu Africa Twin in materie de tehnologie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, m-am exprimat gresit. In loc de "tehnologie" trebuia sa folosesc termenul "solutii tehnice". Eu ma refer la cardan (nu-i SF, dar il gasesti pe o mana de mobre, mai ales in clasa asta), motor boxer, suspensie telelever. Combinatia asta e unica si e motivul pt care as lua R1200GS. Da, ESA e misto, dar nu-i musai. Quicksfhiter-ul e si el misto, dar iar nu-i musai. Chiar asta zicea si Marius de la BMW Rider Academy, daca nu ai bani de toate gadget-urile astea, oricum GS-ul mare va fi peste multe mobre din clasa sa. Cumperi pana la urma experienta, nu optionalele.

 

La 750/850 in schimb tot lant e de iti vine acru sa-l ungi, tot furca conventionala cu dive pronuntat (mai ales la 800GS) si motor paralel twin cum au si altii (nu-i exclus ca altii sa aiba variante mai reusite - a se vedea cel de pe AT sau MT-07). Daca era ceva ce ma facea sa ma uit spre clasa medie de la BMW era rezervorul plasat sub sa si implicit centrul de greutate mai jos, deci manevrabilitate superioara. Si greutatea ok-ish. Acum toate astea s-au dus. Au aparut display-uri TFT, keyless si alte bling-bling-uri. Neinteresant, cel putin pt mine.

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii au niste date (noi) tehnice si preturi de parca ar reinventa motocicleta.)))

Si când te gandesti ca si cu jaf de 600 euroi poti face Stelvio,Nordkapp,Mongolia,Podisul Tibet etc. )))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar pt. amatorii de 800GS probabil ca va aparea din nou o varianta Adv cu rezervorul marit.

Adica la greutate de R1200GS :D

 

De exemplu densitatea retelei de dealeri... care inseamna locul unde testezi, cumperi, mergi la servisare, duci motocicleta in cazul unui incident/accident, cauti piese sau diverse accesorii.

Asta este valabil in Ro cat si in restul Europei.

In RO nu, scuze, nu se poate vorbi de vreo densitate la 3 dealeri. Din care cel din capitala e ca si inexistent.

 

 

Nu vreau sa intru in discutii pe tema fiabilitatii BMW dar ma gandesc ca daca erau pe strada la fel de multe Triumph-uri, cresteau considerabil si sansele sa auzim de eventuale probleme.

That hurt :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fost posesor de 800GS trebuie sa recunosc ca-mi place. E un concurent decent pentru Africa la un pret mai mic. Si au scapat de farul ala imbecil care a stat in productie 9 ani.

 

Cred ca ar fi putut sa stoarca mai multa putere sa se duca inspre 1090 dar isi canibalizau GS-ul mare. Cu bunatati pe el la 16k e aberant insa. Esti in pret de 1290 SAS si GS mare. Straniu.

 

De cel de 750 nu stiu ce sa zic. Tot timpul mi s-au parut tampite fie ele 650 - 700 - 750 GS.

Editat de steph
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au aparut display-uri TFT, keyless si alte bling-bling-uri. Neinteresant, cel putin pt mine.

 

Pai, asa cum zicea Marius, nu trebuie neaparat sa le iei.

Iti spun insa altceva: in momentul in care le vei avea, brusc or sa devina interesante si pentru tine :) Si dupa, n-o sa mai vrei fara. Am patit-o si eu si multi altii, e natura umana.

 

Adica la greutate de R1200GS :D

 

In RO nu, scuze, nu se poate vorbi de vreo densitate la 3 dealeri. Din care cel din capitala e ca si inexistent.

 

Pai si pana acum, conform datelor oficiale, parca vreo 7 kg erau diferenta. In realitate diferenta era de fapt sensibil mai mare pt. ca 800ADV are 4L de benzina in plus, multe fiare (crashbar, suporturi sidecase metalice), jante cu spite etc. pe care daca le pui la GS creste si ala.

 

Inteleg ca tie si altora nu va place dealerul "din capitala" dar totusi el exista si multe lume isi face treaba cu el. La Triumph cati dealeri/reprezentante stii?

 

 

Cu bunatati pe el la 16k e aberant insa. Esti in pret de 1290 SAS si GS mare. Straniu.

 

Tot timpul mi s-au parut tampite fie ele 650 - 700 - 750 GS.

 

Nu mi se pare nimic aberant atata timp cat nu te obliga nimeni sa le iei... poti alege doar tempomatul si/sau pregatirea de navi (care sunt foarte utile si nu costa prea mult) sau orice altceva care te atrage, sau nimic. Ti se pare mai bine la celelalte marci unde nu mai ai mare lucru de ales?

Iar comparatia cu 1200GS nu este relevanta pt ca proportiile se pastreaza daca pui aceleasi optionale... sau poti s-o vezi altfel/invers: mai bine un 800 "cu de toate" decat un 1200 chel...

 

De ce tampite 700? Mi mi s-a parut misto cand m-am dat cu ea (dupa dezamagirea de pe 650 twin). Nu toata lumea vroia iz pronuntat de off ca la 800, roata de 21" care pe strada/curbe nu este deloc un avantaj, fara tubeless, inaltimea mare pt multa lume... iar pt femei era ideala. Era si este totusi cel mai accesibil GS (nu iau in calcul noul 310GS :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce tampite 700? Mi mi s-a parut misto cand m-am dat cu ea (dupa dezamagirea de pe 650 twin).

Ce anume a facut diferenta?

 

Legat de comparatia la pret intre o motocicleta noua si una cu destui ani vechime, si cu, sa zicem, doua generatii diferenta, mi se pare deplasata.

Legat de diferenta de greutate dintre ele, gandeste-te si tu cand compari: 650 avea un singur disc de frana (implicit etrieri, placute etc. care atarna la cantar) care facea ca franarea sa fie mediocra, nu avea in standard (asa cum se dau datele tehnice) ABS si ASC care au si ele aportul lor la greutate, apoi si trecerea la normele Euro 4 aduce din cate stiu ceva greutate in plus la catalizator. Poate si noul motor are si el aportul lui, poate si alte chestii adaugate. Nu stiu daca toate astea adunate inseamna fix diferenta in kg dar cu siguranta in mare parte da.

Avand in vedere ca, din punct de vedere practic, de fapt nu-i nici un plus (cel putin intre variantele standard) eu zic ca sta in picioare comparatia. Mai putin la pret, de acord. Dar hai sa comparam atunci cu F700, model 2017, si tot ne ramane o diferenta de 12+1 Kg. De data asta cu tot cu ABS, 2 discuri, EURO4, etc. Mult, orice ar vrea marketingul sa spuna...

PS - ca sa ma fac clar inteles, consider F650GS-ul ca cel mai apropiat model de "unicorn" - cel putin ca si platforma: putere rezonabila, consum foarte bun, greutate mica, centru de greutate jos, capacitate de incarcare mare. Cu ceva upgrade-uri la suspensii (si eventual un rezervor suplimentar) este, din punctul meu de vedere, mobra ideala pentru touring de lunga distanta, fara pretentii de off-road in sensul tehnic. Ceea ce nu prea face nimeni cand pleaca in jurul lumii pe bune, nu de show la TV. Insa mi se pare ca nu fac altceva decat sa se indeparteze de zona asta ideala, in loc sa profite de pozitia unica de pana acum. Si nu inteleg de ce, dpdv practic. Al vanzarilor insa, da, pricep...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din categoria unicorn 650gs Sertao (desi este un produs mediocru ca si suspensii) ar fi si evident 690 enduro sau 701 enduro.

Acum fereasca Dumnezeu sa cada pe tine intr-o tura off road o moto de 230kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din categoria unicorn 650gs Sertao (desi este un produs mediocru ca si suspensii) ar fi si evident 690 enduro sau 701 enduro.

Acum fereasca Dumnezeu sa cada pe tine intr-o tura off road o moto de 230kg.

Sertao este mai usor, dar motorizarea este din pacate prea slaba pentru calatorit cu pasager plus bagaje. Stiu ce zic, am avut F650GS - single.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mai aud discutii de rezervoare turbez... NU ai probleme cu benzina ever ever never never... se gaseste oriunde pe glob in momentul de fatza... oriunde gasesti o sticla de apa gasesti si carburant... si pt ala 1% caz (care pana acum, real, pe 'turma' de cateva motrete a fost intr-un singur loc - Himalaya ) ai bidoane de $1 bucata sau peturi).


» Post actualizat in 10 Nov 2017 21:46

cam 250km fara benzina e maximul ce am vazut in viata mea... culmea, si aia din cz ca nu am vrut sa ies de pe autostrada - in locuri civilizate...


» Post actualizat in 10 Nov 2017 21:52

exagerez un pic. dar cam asta e ideea. orice rezervor din gama e decent. hai s-o lasam balta cu 25 vs 15...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu', daca turbezi vazand inca o postare despre rezervoare apasa si tu 'x'-ul din colt, dreapta-sus :crack:

 

Un rezervor mare iti ofera, in primul rand, confort. Eu am rezervor de 20L si mi-ar fi placut sa fie mai mare. Nu pentru ca nu as avea autonomie suficienta (pot merge linistit 350+), ci pentru ca trebuie sa alimentez mai des, ca nu pui numai cand se termina benzina si, minune mare, ai fix acolo pompa. Daca esti familiarizat cu zona sau ti-ai planificat bine tura (asa am auzit, ca mie nu imi iese partea asta), poti sta relaxat. Pentru ca nu-mi place sa tot opresc, deseori constat ca mai am zeama de 30 km si habar nu am unde gasesc benzina. Si tre' sa stau sa butonez GPS-ul, eventual sa ma abat de la drum. Desigur, acu' niste zeci de km am trecut pe langa o benzinarie, dar nu aveam chef de oprit, ca era drumul misto, si oricum nu era brand-ul preferat. Cu un rezervor dublu, tot in situatia asta as ajunge, dar macar mai rar. Si uite-asa, am ajuns sa am 3 bidoane de benzina prin casa. (Nu ca as lua de obicei vreunul cu mine!)

Da, stiu, daca m-as apuca de fumat, mi-as rezolva problema capacitatii rezervorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...