Sari la conținut

Rog recomandare scuter


Daniela2k
 Share

Postări Recomandate

Bună!

 

Mă atrage foarte mult ideea de a avea un motor, dar din cauza legislației ciudate de la noi am picat încă de la fișa medicală (am miopie, dioptrii mai mari decât prevede legea, așa încât, deși cu lentile/ochelari văd perfect [20/20], tot nu am putut să trec de proba medicală) așa că m-am gândit să mă reorientez înspre un scuter care, din câte știu, poate fi condus fără permis sau doar cu B-ul (pe care îl am luat de acum câțiva ani).

 

Iar în aceste condiții aș vrea să vă cer părerea în privința unui tip/brand/model de scuter, care sa nu necesite permis sau să poată fi condus cu B-ul (presupun ca asta înseamnă 49cc), dar care, dacă se poate, să semene măcar cu un motor (deci nu genul de scuter clasic). Dacă considerați că următoarele informații sunt relevante pentru o recomandare, sunt fată, am 1.73 m și 78 de kilograme.

 

În ceea ce privește prețul, limita este, cred eu, mai mult decât generoasă, pentru un ceva de 49cc și anume un 10.000 - 12.000 de euro.

 

Mulțumesc anticipat pentru orice răspunsuri!

Editat de Daniela2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Troll.

 

Îmi pare rău dacă asta consideri (presupun că e din cauza faptului că am precizat că am un buget suficient pentru o motocicletă/mașină), dar te asigur că nu e nici într-un caz vorba de trolling; am explicat exact motivele pentru care am ajuns la opțiunea asta.

» Post actualizat in 28 Oct 2017 08:40

Pentru ochi acum se pot face multe, poate e bine sa incerci noile tehnologii in domeniu. :)

 

hiar si pentru 49cc trebuie permis de conducere categoria AM: http://www.autogeneral.ro/catetoria-am.html

Cei 10-12.000 euro ar fi mai bine investiti intr-o operatie de tip LASIK care ar face corectia optica sa dispara.

 

On-topic: AM-ul nu e inclus automat în B (pe care, așa cum am precizat mai sus) îl am deja?