Sari la conținut

Dosar suspect de frauda


eugenjnr
 Share

Postări Recomandate

Reparatia va costa mai mult decat sa precizat in primul deviz. La ce greutate are motocicleta in impact s-au deformat mai multe elemente.Preocuparea ta trebuie indreptata spre reprezentanta sa refaca constatarea.Crezi ce vrei dar 90% stramba in impact frontal televerul,pivotul,jugul si cadrul fata.Vezi daca nu sa indoit traiectul esapamentului.Spor !

 

primul deviz se face fara a demonta motocicleta(unul din motive e fix cel cu care se confrunta acum), dupa care vine aprobarea de la asigurari si se procede mai departe, demontare, reconstare cu poze si deviz completat, posibile chiar si mai multe reconstari. Un far spart si un cadru fata atarna greu la un deviz initial, iar de obicei valoarea lui doar creste :)

» Post actualizat in 28 Oct 2017 15:08

Pentru ca e aiurea sa umbli cu rahatul ala pe cap ? Sa ai o grija in plus ? Pentru unii inseamna sa se miste rapid -in oras , pentru altii relaxare - touring , nu sa isi piarda vremea cu gadgeturi.

 

Da , e utila in unele cazuri dar mi se pare de rahat sa nu poti pleca de acasa daca nu ai camera si o drona cu functie de urmarire.

 

nu ai nici o grija in plus, marea majoritate a camerelor au posibilitatea conecatarii wifi a telefonului sau o telecomanda. apesi butonul de rec inainte sa dai cheia si aia e.. nici nu trebuie cine stie ce camera fix pt situatii de genul. ca stanga peste dubla continua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Ca un update:

Am fost sunat de alt inspector de la euroins, chemat sa dau o declaratie cu privire la cele intamplate in momentul accidentului, ceva mai detaliata decat prima. Am fost, am declarat, am semnat, iar domnul inspector m-a anuntat ca vor notifica service-ul pentru a incepe reparatia motocicletei conform devizului atasat la dosar. In ceea ce priveste echipamentul, se pare ca voi fi contactat de alt inspector, care imi va face o oferta pentru casca si geaca. Se pare ca intr-adevar acea notificare cum ca dosarul meu este suspect de frauda a fost doar o formalitate prin care inspectorul care face constatarea escaladeaza catre un superior dosarul. Pana acum totul a functionat exact asa cu a trebuit, iar oamenii de la Euroins par sa fie foarte seriosi. Acum nu mai am decat sa astept telefonul celor de la service sa imi spuna ca s-au apucat de treaba. O sa scriu aici fiecare etapa prin care trec, iar ultimul post pe care il voi publica aici sper sa fie cu pozele motocicletei reparate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@22iulian mersi frumos!

 

Update 2: am fost contactat de cei de la euroins, daune non-auto, sa ma duc la sediul lor sa predau echipamentul. Casca Schuberth c3 pro pret de achizite 2100 ron in decembrie 2016 si geaca Clover Dakar pret de achizitie 1800 ron in aprilie 2017. Oferta lor pe care am si acceptat-o a fost 1860 ron pentru casca si 1800 ron pentru geaca. Am predat, am semnat si astept sa imi intre banii in cont in maxim 48 de ore dupa spusele lor.

Am profitat de ocazie si am discutat si cu inspectorul de frauda, caruia i-am scris declaratia saptamana trecuta, care mi-a confirmat ca nu mai exista nici o suspiciune de frauda, iar dosarul de dauna pentru motocicleta s-a intors la cei de la daune auto care inca il instrumenteaza. Sper ca saptamana viitoare sa am acceptul de intrare in reparatie de la ei si cei de la Automobile Bavaria sa se apuce de lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update 3:

 

Iata ca cei de la Euroins trebuie sa faca ceva sa isi ''respecte'' renumele capatat pe parcursul anilor. Dupa ce a mers excelent cu cei de la non auto pentru echipament, nu am mai putut sa iau legatura cu nimeni care sa imi dea detalii pentru dosarul de moto. Am sunat la call center, nu este in masura sa imi dea informatii si nici nu stie cu cine sa vorbesc ca sa imi raspunda la intrebari, am sunat inspectorul de daune de 3 ori, nu mi-a rraspuns la telefon si nici nu m-a sunat inapoi, am incercat si prin e-mail, surpriza nu mi-a raspuns nimeni. Asa ca mi-am refacut programul si ieri am mers la sediul din Pipera. Acolo domnisoara de la receptie mi-a spus ca service-ul trebuie sa retrimita solicitarea de intrare in reparatie pentru ca dosarul a fost la frauda. Am plecat direct pe capul celor de la Automobile Bavaria si cu mine in birou, seful de service a retransmis mailul cu solicitarea catre 3 adrese indicate de domnisoara mai sus mentionata. Ca idee mi-am setat termen 7 zile sa raspunda. Daca nici dupa aceste 7 zile nu imi raspund o sa incep sa fac reclamatii la ASF si OPC si probabli ca voi lua legatura si cu cei care mai sus s-au oferit sa ma ajute cu niste sfaturi.

In ceea ce priveste echipamentul, banii au intrat in cont dupa fix 48 de ore, asa cum au spus cei de la Euroins.

Motocicleta sta in curte la AB exaact in starea in care a fost adusa de aproape o luna dupa accident. Cei de la Euroins nici macar acceptul de intrare in reparatie nu au transmis catre ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update 4:

 

Dupa multe zile de nervi incercand sa gasesc un om care sa imi raspunda la intrebari de la Euroins am hotarat sa fac reclamatie la ASF. Sun si surpriza: nu exista legal termenul de accept de intrare in reparatie. Sunt doua variante 1 Service-ul are contract de colaborare cu Euroins si atunci se da acceptul de plata inainte ca motocicleta sa intre in reparatie; 2 Nu exista contract de colaborare, caz in care service-ul repara motocicleta, imi da factura, eu personal ma duc la sediul Euroins cu factura si cu cererea de despagubire si ei sunt obligati sa plateasca in termen de 10 zile. Deci eu am pierdut aproximativ 2 saptamani incercand sa iau legatura cu cineva care sa imi explice asta.

Neintelegerea a aparut in momentul in care cei de la Automobile Bavaria au aflat despre dosarul suspect de frauda. Ei voiau sa primeasca un mail in care cei de la Euroins sa le confirme faptul ca dosarul nu mai este suspect de frauda ca sa se poata apuca de reparatie. Cei de la asigurare au pastrat linistea in ideea ca legal nu este nevoie de acest acord si au mai castigat niste timp pana sa trebuiasca sa plateasca despagubirea.

Miercuri i-am contactat pe cei de la service care deja au lansat comanda pentru piese si acum astept sa imi repare nemtoaica.

De curand am aflat si eu ca a aparut posibilitatea unui supliment la polita rca care iti permite sa iti repari masina/motocicleta prin compania care te-a asigurat pe tine, dar numai daca nu esti vinovat de producerea accidentului. Adica la primavara rca la Allianz, cu acest supliment, chiar daca va fi ceva mai scump, parerea mea este ca merita daca te scuteste de toata bataia de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update 4:

 

 

De curand am aflat si eu ca a aparut posibilitatea unui supliment la polita rca care iti permite sa iti repari masina/motocicleta prin compania care te-a asigurat pe tine, dar numai daca nu esti vinovat de producerea accidentului.

Salutari,

Sigur ca da, exista aceasta posibilitate. Acest serviciu facultativ se numeste decontare directa si presupune ca reparatia sa fie platita de catre compania de asigurare a pagubitului, urmand ca aceasta sa-si recupereze banii de la asiguratorul celui vinovat. Cu alte cuvinte nu mai depinzi de cel vinovat sau de compania lui. Decontarea directa este facultativa pentru cel care se asigura, dar asiguratorii sunt obligati sa o prezinte la incheierea unui nou RCA. Ce trebuie luat in calcul, este faptul ca serviciu de decontare directa difera ca pret de la un asigurator la altul fiecare stabilind un pret dupa propria politica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate in curand afli si termenul legal de raspuns la o cerere avizata la Registratura asiguratorului tau...

Am incercat sa nu fac prea multe valuri in ideea in care daca era o situatie ca cea prezenta, adica lipsa mea de informatii, sa nu incerce dupa ce inregistram eu ceva sa lungeasca si mai mult procedura de despagubire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oarecum ontopic : De vreo 3 ani caut in tara asta o firma de asigurari dispusa sa imi asigure (desigur contra unui comision consistent) riscul de neplata al societatilor de asigurari. Adica, mai pe scurt, vreau sa fiu asigurat de catre cineva, ca in cazul in care , respectand niste proceduri prealabil impuse, repar o motocicleta, la decontare sa nu iau tapa sau sa trebuiasca sa ma judec cu firmele de asigurari .

 

Conform teoriei "corb la corb nu-si scoate ochiul" desigur ca nu vrea nimeni in Romania sa asigure asa ceva.

 

Oare de ce nu ma mira?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca de ce sa plateasca ei ca tu nu ai dat un document asiguratorului sau ai pus ore de manopera fara numar conform cu autodata pentru o operatie de nimic.

 

Am scris mai sus ca doresc doar "respectand niste proceduri prealabil stabilite" . Adica sa nu se schimbe regulile jocului in timpul meciului. Eu doresc de fapt, sa primesc o aprobare prealabila a reparatiei, dupa care, odata raparat pe baza unui deviz initial aprobat ... sa nu mai existe "sa vezi ... avem o nelamurire..." si alte magarii din astea. Desigur ca dupa ce m-am ars de cateva ori cu asigurarile la motociclete , nu mai repar pe povesti si semnaturi ale asiguratorului, ci doar cu banii clientului, urmand ca acesta sa isi futa creierii cum scoate banii de la asigurator. Aceasta procedura nu e benefica nici pt confratii nostri pagubiti si nici pt mine. In primul caz poate nu au banii de reparatie si atunci eu nu repar precum in al doilea caz clientul se intelege la o suma modica cu asiguratorul, suma din care de regula doar carpeste motorul, iar noi service-urile ne scarpinam in cap. Din toata situatia asta nu castiga doar asiguratorul. Noi motociclistii nu castigam. De aia vreau eu sa ma asigur impotriva hotiilor !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu doresc de fapt, sa primesc o aprobare prealabila a reparatiei,

Din ce am inteles eu, acea aprobare prealabila este echivalentul acordului de plata. Ca sa iti dea acest acord inainte de inceperea reparatiei trebuie tu, ca service, sa ai nu stiu ce contract de colaborare cu asiguratorul.

In alta ordine de idei,

Update 5:

Am fost sunat de cei de la service, motocicleta este 100% reparata, astazi sau maine o sa primesc factura, cu care ma voi duce la sediul Euroins ca sa solicit despagubirea. Din momentul depunerii actelor, au obligatia ca in termen de maxim 10 zile sa faca plata.

Cei de la Automobile Bavaria au fost cu mult peste asteptarile mele, care erau destul de ridicate, comunicarea a fost excelenta si s-au miscat foarte repede. Pana cei de la Eurioins fac plata motocicleta sta in service si ca sa nu stea degeaba o sa primeasca un set de cauciucuri noi si revizia de 21000 km.

Revin dupa ce Euroins plateste factura catre AB.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pe 21 decembrie am inregistrat cererea de despagubire. Daca scazi zilele libere de Craciun si revelion mai au la dispozitie cateva zile. Intr-adevar, nu stiu daca au la dispozitie 10 zile in total sau 10 lucratoare. Astazi sau luni vor face plata, conform spuselor doamnei de la call center.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buuun! Dupa 3 luni de la producerea accidentului, astazi am confirmarea celor de la Auto Bavaria ca au intrat banii pentru reparatia motocicletei. Cei de la service, inca o data o spun, au fost super profesionisti, am fost anuntat de absolut fiecare pas, s-au miscat extraordinar de repede cu reparatia si au fost foarte intelegatori cu vizitele mele repetate pentru a obtine informatii pe care nu erau obligati sa mi le dea.

Cei de la Euroins si-au indeplinit partea lor, despagubirea pentru echipament de 3600 ron parca, a venit la scurt timp dupa deschiderea dosarului, iar despagubirea de 30200 ron pentru reparatia motocicletei a fost achitata catre service in termenul legal de 30 de zile de la depunerea cererii de despagubire. Ce nu am apreciat deloc la ei a fost ca nu am putut sa obtin absolut nici o informatie de la ei, nimeni nu stia absolut nimic, sunt varza la capitolul comunicare si profesionalism. Insa concluzia este ca si-au indeplinit partea de contract, respectand termenele legale si fara sa se puna problema sa fiu despagubit cu doar o parte din suma. Acum astept o zi calda in care sa pot sa iau pe roti motocicleta de la service.

Multumesc colegilor de pe forum care mi-au dat sfaturi si mi-au oferit ajutorul.

Daca cineva are intrebari despre orice etapa prin care am trecut, raspund cu cea mai mare placere in masura in care pot.

Asfalt uscat si cat mai multi kilometri fara evenimente neplacute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...