Jump to content


Photo

17 - Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix

Sepang International Circuit

  • Please log in to reply
318 replies to this topic

#301 xt600

xt600

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,736 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Numar: Fara importanta

Posted 04 November 2017 - 04:50 PM

Imi cer scuze. Chiar nu intelegeam unde era problema. 

 

Bineinteles ca nu le iese intotdeauna. Si anul asta au plecat ca favoriti, din pacate nu termina decat pe 3. Asta este... acum sa vedem ce va mai fi la anul... 


» Post actualizat in 04 Nov 2017 14:52

Cum mama ei sa mai aiba 3-4 ani de glorie pe culmi inalte cand in 2012 s-a schimbat cam tot? Cand Furusawa s-a retras erau motoarele de 800cc. In 2012 s-a introdus motorul de 1000. Aia e alta motocicleta. Si motor si cadru si tot.

Pai el saracu' vorbea de motocicleta pe care o lasa, de un' sa stie ca se va schimba cilindreea in 2012. 


"When in doubt, gas it!"

"Once the throttle is cracked on, it is rolled on smoothly, evenly,

and constantly throughout the reminder of the turn"

 

JORGE LORENZO: "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo"


#302 Endurache

Endurache

    I see dead mice

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,216 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Ceaiul, teatrul, fotografia pe film, motociclismul, muntele si alte cateva.
  • Moto: SP42A
  • Numar: una singura
  • Club: Tobe stock!

Posted 04 November 2017 - 05:48 PM

Trecerea nu a fost facuta peste noapte. Uite articol din 2009 care anunta mutarea. 

https://motomatters...._from_2012.html

 

Daca am aflat noi in 2009 probabil ca Dorna si MSMA s-au pus de acord cu mult inainte.

 

Eu am inteles ce ai vrut tu sa insinuezi dar nu e asa. Nu mai au treaba motocicletele de acum cu cele din 2010. S-a schimbat tot dpdv al solutiilor tehnologice. Si electronica si cutie de viteze, tot.


» Post actualizat in 04 Nov 2017 15:58

Uite si din gura lui Furusawa: http://www.motorcycl...g-800-in-2012-/

 

El se gandea sa ramana si din 2012 la 800cc, nu pentru ca era motocicleta prea buna ci pentru ca nu aveau bani. Toata lumea dadea din colt in colt dupa criza.


Edited by Endurache, 04 November 2017 - 05:49 PM.

If loud pipes save lives just imagine what learning to ride that thing could do!

#303 danypop

danypop

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 262 posts

Posted 04 November 2017 - 06:28 PM

Acum la supersport Sofuoglu are cam tot atâtea șanse cate are și Dovi sa ia campionatul.

Edited by danypop, 04 November 2017 - 06:38 PM.


#304 ZaiR

ZaiR

    om negru adoptat de romani

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,965 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Inca o motocicleta la fel de mișto la care copiii sa-mi faca cu mana si femeile cu ochiu'.
  • Moto: SS
  • Numar: razuit
  • Club: https://goo.gl/PRBACb

Posted 04 November 2017 - 08:23 PM

(ascesta este un pamflet,o caternca de Dr.Taberei,incercam sa te enervez...sper ca am reusit....eu doar sa pregatesc terenul aici,sper ca enervarea ta sa ajunga la maxim acolo la spanioli )

n-ai avut o zi buna, nu ti a iesit :P



#305 Method

Method

    Golan

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,087 posts
  • Gender:Male
  • Location:HD
  • Interests:motogp fan
    F1 fan
  • Moto: '04 R1
  • Club: motociclistii de weekend

Posted 04 November 2017 - 10:17 PM

@xt : Deci statisticile nu ai cum sa le contrazici,astea sunt.Au fost rapizi pe 11 circuite din 17,ce vrei mai mult de atat?Asa ceva nu se poate face cu o motoreta slaba.I-au mancat,la fel ca anul trecut,conditiile improprii si greselile personale.

A zis bine Dovi in conferinta - o motoreta care sa fie echilibrata pe toate circuitele e motoreta ideala,si nu exista asa ceva.Visam?Ma frend,da cine e Yamaha,Dumnezeu?Daca te bati la podium asta inseamna ca esti la varf,asta e treaba in 2017.Tu ce crezi ca mai e Yamaha de la sf anilor 2000 cand se batea Rossi cu Lorenzo ca nu aveau alti adversari?S-au dus vremurile alea,s-a schimbat sportul nu mai tine.Acum toata lumea se bate "la podium".L-ai auzit tu pe Marquez spunand ca se bate la altceva,ca vine la victorie sigura ca el vezi-Doamne,merge pe Honda?NU.tot timpul asta e strategia : daca esti rapid te bati la podium,ca e 1 2 sau 3 e chestie de skill pilot,noroc,stiinta,mai multe.Dar cand esti acolo la sub 3s de lider se cheama ca motoreta mere si pilotul e bun.Si Yamaha a fost de multe ori anul asta in acea zona.De aici incolo....

Marquez se bate la podium cand se simte rapid,Dovi la fel,toti la varf asta fac,tu ai pretentia sa le dea alora Yamaha o motoreta sa dea 10s la toti?Iar visam.

Daca tu ai impresia ca Yamaha poate face o motoreta care sa fie superioara si pe Aragon si pe Sepang si pe Philip Island si pe Motegi si etc esti in lumea ta.Un loc 4 si 5 dupa ce s-au batut la victorie e un rezultat foarte bun pe un circuit nepropice,asta a declarat Dovi ca facut diferenta itnre el si Marcel.Asta face Marcel ca sa ia campionate : loc 4/5 pe circuite nefavorabile si locuri 1-2 sau macar 3 pe cele favorabile! Invata de la ala,ca nu defileaza nici el,numai ca strange puncte la fiecare etapa,asta e tot.

Ok,daca te simti tu bine,taie Aragonu,unde au mai fost slabi pe celalte circuite?Aia e motoreta "dezastruoasa"?Pai asa si Honda e dezastruoasa ca a avut cam tot atatea circuite pe care a fost praf,Ducati nu mai zic.Tu ce vrei,100% procentaj?Asa chiar ca nu avem ce sa vorbim...

 

Eu nu am auzit niciodata pe Rossi vb despre caracter subvirator la Yamaha.Bine,de cate ori a injurat motoreta aia m-am plictisit eu,s-ar putea sa-l fi sarit,improspateaza-mi memoria cand a zis asa ceva?Eu tot ce am auzit a fost tot timpul "no traction" pe roata spate si de la el si de la Vinales.

Da,Vinales a adus puncte mai multe la echipa.Rossi si-a rupt picioru...Plm are 38 de ani,ce sa faca?Rossi s-a descurcat exemplar sezonul asta.Nu se pot baza doar pe Rossi,draq,omul are o varsta.

Vinales in opinia mea a dezamagit.Si va dezamagi si la anul.

Iar ma repet,motoreta asta "dezastruoasa" vom vedea valoarea ei la anul cand va fi sub fundul lui Zarco.Daca o sa mearga ala bine cu ea,ce mai spunem atunci?

 

n-ai avut o zi buna, nu ti a iesit

Lasa ca poate ii iese lui Marquez :bounce:


Edited by Method, 04 November 2017 - 10:18 PM.

"Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family.
Choose a fucking big television.
Choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers...
Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning.
Choose your future. Choose life... But why do I want to do a thing like that?"

 


#306 ZaiR

ZaiR

    om negru adoptat de romani

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,965 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Inca o motocicleta la fel de mișto la care copiii sa-mi faca cu mana si femeile cu ochiu'.
  • Moto: SS
  • Numar: razuit
  • Club: https://goo.gl/PRBACb

Posted 05 November 2017 - 12:13 AM

Iar ma repet,motoreta asta "dezastruoasa" vom vedea valoarea ei la anul cand va fi sub fundul lui Zarco.Daca o sa mearga ala bine cu ea,ce mai spunem atunci?

m ai innebunit cu papitoiul asta.. Asta nu-i decat un Gibernau al lui Rossi pentru Marcel.

E dilau si atat, cel mult poate fi chiar versiunea lui Iannone2.0 (gen, mai temperat) :peace:


Edited by ZaiR, 05 November 2017 - 12:14 AM.


#307 xt600

xt600

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,736 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Numar: Fara importanta

Posted 05 November 2017 - 11:04 AM

@Method: eu nu contest statisticile, ci felul in care ai facut statistica respectiva. Tu de fapt vrei sa demonstrezi, impotriva realitatii de pe pista, ca Yamaha este o supermotoreta, dar (cuvant jignitor) aia de la Yamaha nu stiu sa se dea cu ea. Asta este una dintre marotele tale de anul asta. Realitatea te contrazice flagrant, pentru ca mirifica, mirobolanta, extraordinara M1/2017-2018, termina sezoul pe un penibil loc 3 la constructori. Nimeni nu este atat de naiv sa creada ca o motocicleta poate castiga pe toate circuitele, dar in momentul in care nu reuseste decat 4 victorii pe sezon si alea in conditii ideale, ceea ce ii claseaza in spatele unor outsideri, cum erau pana mai ieri Ducati team, este clar ca motoreta are probleme. Trebuie sa fii obtuz rau, ca sa nu vezi realitatea. Diferenta dintre realitatea cruda si rationamentele tale, sta in premisele total gresite de la care pornesti: statistici realizate pe criterii subiective, nerelevante si pe felul in care interpretezi aceste statistici. Irefutabila ta statistica nu explica esecul Yamaha de anul asta si clasarile dezastruoase ale AMBILOR piloti, in unele curse, uneori pe circuite aparent favorabile, dar in conditii "atipice". Chestia cu setarile gresite o pot accepta de la un copil de 12-14 ani, nu de la tine.

 

Daca crezi ca am sa stau sa iti caut pe net declaratiile lui Rossi de dupa nush' ce cursa din prima jumatate a sezonului, inseamna ca nu esti normal.. am treaba de nu imi vad capul. Tu esti ala care contabilizezi toate declaratiile lui, de cate ori se contrazice, etc. Ar fi trebuit sa stii. Atata iti spun, ca eu imi aduc aminte o asemenea declaratie, pe cand mergea cu cadrul 2017 si se plangea de underseering. Dar, desigur, ceea ce nu iti convine, nu retii. Cum spuneam (dar nu ai citit postul meu pana la capat), poate au rezolvat problema asta , la noul cadru, dar au dat in altele mai nashpa. Cert este ca treaba nu merge. 

 

Daca M1/2017 va sta mai bine sub fundul lui Zarco, vom spune ca s-a adaptat mai bine la capriciile acestui model. O presupunere cat se poate de plauzibila. Apoi sa nu uitam un mic detaliu: sezonul viitor Michelin va veni cu noile verisuni ale pneurilor. Probabil imbunatatite fata de cele de acum. So.. cu noile pneuri s-ar putea ca acel "no traction" (si nu numai) sa nu mai fie chiar atat de acut, iar Zarco sa gestioneze mai bine situatia decat au facuto pilotii oficiali, sezonul asta.. ;) Totusi sunt destul de rezervat asupta faptului ca francezul va avea rezultate la fel de bune cu M1/2017. Vom vedea. 


"When in doubt, gas it!"

"Once the throttle is cracked on, it is rolled on smoothly, evenly,

and constantly throughout the reminder of the turn"

 

JORGE LORENZO: "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo"


#308 damager

damager

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 401 posts
  • Gender:Male
  • Location:Maramures(Bucuresti)
  • Moto: Ktm, CBR, R1
  • Numar: B - 64- ...

Posted 05 November 2017 - 11:09 AM

@Method: eu nu contest statisticile, ci felul in care ai facut statistica respectiva. Tu de fapt vrei sa demonstrezi, impotriva realitatii de pe pista, ca Yamaha este o supermotoreta, dar (cuvant jignitor) aia de la Yamaha nu stiu sa se dea cu ea. Asta este una dintre marotele tale de anul asta. Realitatea te contrazice flagrant, pentru ca mirifica, mirobolanta, extraordinara M1/2017-2018, termina sezoul pe un penibil loc 3 la constructori. Nimeni nu este atat de naiv sa creada ca o motocicleta poate castiga pe toate circuitele, dar in momentul in care nu reuseste decat 4 victorii pe sezon si alea in conditii ideale, ceea ce ii claseaza in spatele unor outsideri, cum erau pana mai ieri Ducati team, este clar ca motoreta are probleme. Trebuie sa fii obtuz rau, ca sa nu vezi realitatea. Diferenta dintre realitatea cruda si rationamentele tale, sta in premisele total gresite de la care pornesti: statistici realizate pe criterii subiective, nerelevante si pe felul in care interpretezi aceste statistici. Irefutabila ta statistica nu explica esecul Yamaha de anul asta si clasarile dezastruoase ale AMBILOR piloti, in unele curse, uneori pe circuite aparent favorabile, dar in conditii "atipice". Chestia cu setarile gresite o pot accepta de la un copil de 12-14 ani, nu de la tine.

 

Daca crezi ca am sa stau sa iti caut pe net declaratiile lui Rossi de dupa nush' ce cursa din prima jumatate a sezonului, inseamna ca nu esti normal.. am treaba de nu imi vad capul. Tu esti ala care contabilizezi toate declaratiile lui, de cate ori se contrazice, etc. Ar fi trebuit sa stii. Atata iti spun, ca eu imi aduc aminte o asemenea declaratie, pe cand mergea cu cadrul 2017 si se plangea de underseering. Dar, desigur, ceea ce nu iti convine, nu retii. Cum spuneam (dar nu ai citit postul meu pana la capat), poate au rezolvat problema asta , la noul cadru, dar au dat in altele mai nashpa. Cert este ca treaba nu merge. 

 

Daca M1/2017 va sta mai bine sub fundul lui Zarco, vom spune ca s-a adaptat mai bine la capriciile acestui model. O presupunere cat se poate de plauzibila. Apoi sa nu uitam un mic detaliu: sezonul viitor Michelin va veni cu noile verisuni ale pneurilor. Probabil imbunatatite fata de cele de acum. So.. cu noile pneuri s-ar putea ca acel "no traction" (si nu numai) sa nu mai fie chiar atat de acut, iar Zarco sa gestioneze mai bine situatia decat au facuto pilotii oficiali, sezonul asta.. ;) Totusi sunt destul de rezervat asupta faptului ca francezul va avea rezultate la fel de bune cu M1/2017. Vom vedea. 

 

+1



#309 prafrau

prafrau

    Incepator

  • Super Membru
  • PipPip
  • 760 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: xr650r, 990sm
  • Numar: b321buf

Posted 06 November 2017 - 09:20 AM

Ok,daca te simti tu bine,taie Aragonu,unde au mai fost slabi pe celalte circuite?Aia e motoreta "dezastruoasa"?Pai asa si Honda e dezastruoasa ca a avut cam tot atatea circuite pe care a fost praf,Ducati nu mai zic.Tu ce vrei,100% procentaj?Asa chiar ca nu avem ce sa vorbim...

 

daca o sa te uiti, yamaha, cum ai zis, a prins primele locuri cu cel putin un pilot pe 11 circuite din 17

ducati, aceeasi masura, pe 12 circuite din 17

 

in concluzie, conform rationamentului tau, ducati e mai buna

sau, na, o fi dovi mai bun ca rossi si vinales la un loc

ca lorenzo nu prea a contribuit la statistica

 

presimt ca la anul iar ia titlul galeata cu suruburi



#310 sorinbogdan

sorinbogdan

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 590 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Bandit600S & GsxR1100
  • Club: -

Posted 06 November 2017 - 11:18 PM

@Method: eu nu contest statisticile, ci felul in care ai facut statistica respectiva. Tu de fapt vrei sa demonstrezi, impotriva realitatii de pe pista, ca Yamaha este o supermotoreta, dar (cuvant jignitor) aia de la Yamaha nu stiu sa se dea cu ea. Asta este una dintre marotele tale de anul asta. Realitatea te contrazice flagrant, pentru ca mirifica, mirobolanta, extraordinara M1/2017-2018, termina sezoul pe un penibil loc 3 la constructori. Nimeni nu este atat de naiv sa creada ca o motocicleta poate castiga pe toate circuitele, dar in momentul in care nu reuseste decat 4 victorii pe sezon si alea in conditii ideale, ceea ce ii claseaza in spatele unor outsideri, cum erau pana mai ieri Ducati team, este clar ca motoreta are probleme. Trebuie sa fii obtuz rau, ca sa nu vezi realitatea. Diferenta dintre realitatea cruda si rationamentele tale, sta in premisele total gresite de la care pornesti: statistici realizate pe criterii subiective, nerelevante si pe felul in care interpretezi aceste statistici. Irefutabila ta statistica nu explica esecul Yamaha de anul asta si clasarile dezastruoase ale AMBILOR piloti, in unele curse, uneori pe circuite aparent favorabile, dar in conditii "atipice". Chestia cu setarile gresite o pot accepta de la un copil de 12-14 ani, nu de la tine.

 

Daca crezi ca am sa stau sa iti caut pe net declaratiile lui Rossi de dupa nush' ce cursa din prima jumatate a sezonului, inseamna ca nu esti normal.. am treaba de nu imi vad capul. Tu esti ala care contabilizezi toate declaratiile lui, de cate ori se contrazice, etc. Ar fi trebuit sa stii. Atata iti spun, ca eu imi aduc aminte o asemenea declaratie, pe cand mergea cu cadrul 2017 si se plangea de underseering. Dar, desigur, ceea ce nu iti convine, nu retii. Cum spuneam (dar nu ai citit postul meu pana la capat), poate au rezolvat problema asta , la noul cadru, dar au dat in altele mai nashpa. Cert este ca treaba nu merge. 

 

 

N-auzi bre ca Vinales e daramat psihic? L-a facut giocarul la psihic cand a stat in spatele lui la COTA si l-a fortat sa greseasca? E clar ca buna ziua, cand ambii piloti termina unul dupa altul pe locuri codase, pilotii sunt praf cu moralul (Freud cred ca ar fi invidios pe ce se intampla aici).



 


#311 xt600

xt600

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,736 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Numar: Fara importanta

Posted 07 November 2017 - 12:45 PM

:crack: Asta cu Freud a fost buna.. imi si imaginez pilotii Movistar Yamaha, in special pe Vin, stand la coada la usa cabinetului lui Freud, pentru sedinte de psihoterapie. 


"When in doubt, gas it!"

"Once the throttle is cracked on, it is rolled on smoothly, evenly,

and constantly throughout the reminder of the turn"

 

JORGE LORENZO: "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo"


#312 sorinbogdan

sorinbogdan

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 590 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Bandit600S & GsxR1100
  • Club: -

Posted 07 November 2017 - 05:57 PM

:crack: Asta cu Freud a fost buna.. imi si imaginez pilotii Movistar Yamaha, in special pe Vin, stand la coada la usa cabinetului lui Freud, pentru sedinte de psihoterapie. 

 

Ce-i mai rau e ca nu isi revine (probabil ca plange in casca si de-aia nu mere struna). Nu e beton ca altii cu motorete praf.


Edited by sorinbogdan, 07 November 2017 - 05:57 PM.


 


#313 ZaiR

ZaiR

    om negru adoptat de romani

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,965 posts
  • Gender:Male
  • Interests:Inca o motocicleta la fel de mișto la care copiii sa-mi faca cu mana si femeile cu ochiu'.
  • Moto: SS
  • Numar: razuit
  • Club: https://goo.gl/PRBACb

Posted 08 November 2017 - 09:32 PM

Daca M1/2017 va sta mai bine sub fundul lui Zarco, vom spune ca s-a adaptat mai bine la capriciile acestui model. O presupunere cat se poate de plauzibila. Apoi sa nu uitam un mic detaliu: sezonul viitor Michelin va veni cu noile verisuni ale pneurilor. Probabil imbunatatite fata de cele de acum. So.. cu noile pneuri s-ar putea ca acel "no traction" (si nu numai) sa nu mai fie chiar atat de acut, iar Zarco sa gestioneze mai bine situatia decat au facuto pilotii oficiali, sezonul asta.. ;) Totusi sunt destul de rezervat asupta faptului ca francezul va avea rezultate la fel de bune cu M1/2017. Vom vedea. 

Zarco este Pedrosa viitorului!

Diferenta e ca unul poate face tumba, iar pe altul il ia vantul daca incearca. :)



#314 xt600

xt600

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,736 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Numar: Fara importanta

Posted 08 November 2017 - 10:09 PM

Zarco este Pedrosa viitorului!

Diferenta e ca unul poate face tumba, iar pe altul il ia vantul daca incearca. :)

Hmm.. eu am o teorie cu Perosa...Pedrosa, inca de la inceputul carierei sale la clasa MotoGp, nu a nimerit pe motocicleta care trebuie. Honda a fost prea naravasa pentru el. Probabil la Yamaha, altfel s-ar fi scris cariera lui. In ceea ce ma priveste, imi place mult Pedrosa, dar e clar ca nu ne mai putem astepta la mari performante de la el. Este insa acolo in primii 4-5 din lume, ceea ce nu e de ici de colo.  

Cat priveste Zarco, sunt de parere ca are potential... cu o motocicleta potrivita, poate fi un contender serios pentru Mimi. Problema este ca in momentul de fata nu putem decat sa speculam pe seama talentului/nontalentului lui, cata vreme nu il vedem pe o motocicleta de uzina, care sa ne arate exact unde este.  


"When in doubt, gas it!"

"Once the throttle is cracked on, it is rolled on smoothly, evenly,

and constantly throughout the reminder of the turn"

 

JORGE LORENZO: "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo"


#315 vladut50

vladut50

    Găun Albastru

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,098 posts
  • Gender:Male
  • Location:Maramures
  • Moto: Hornet 600

Posted 09 November 2017 - 09:57 AM

Pedrosa a avut si motocicleta buna in cateva sezoane, doar ca in fiecare din acestea avea cel putin o accidentare care, din cauza fragilitatii sale, il tinea 2-3 curse pe tusa. Asa nu ai cum sa iei titluri.

 

In afara de titluri, statistic nu sta rau. La motogp are 30 de victorii in total (din care parca cele mai multe intr-un sezon au fost 7) si 110 podiumuri. Doar Rossi are mai multe podiumuri decat el.....no, asta nu am stiut-o  :crack:  :crack:  :crack:

 

Is curios ce ar fi facut pe o Yamaha, dar diferenta mare nu cred ca era.

Attached Thumbnails

  • List of MotoGP podiums - Wikipedia.jpg
  • List of MotoGP rider  Total wins - Wikipedia.jpg


#316 blocnotes

blocnotes

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 34 posts
  • Moto: Da
  • Numar: Da
  • Club: FCSB

Posted 09 November 2017 - 10:49 AM

Daca pana acum Pedrosa castiga cel putin o cursa in fiecare sezon, ei bine anul asta imnul Spaniei nu o sa se  cante pentru el :) )) . Poate o sa se intoneze  "Cantecul lebedei " pentru el :) 



#317 vladut50

vladut50

    Găun Albastru

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,098 posts
  • Gender:Male
  • Location:Maramures
  • Moto: Hornet 600

Posted 09 November 2017 - 10:55 AM

Daca pana acum Pedrosa castiga cel putin o cursa in fiecare sezon, ei bine anul asta imnul Spaniei nu o sa se  cante pentru el :) )) . Poate o sa se intoneze  "Cantecul lebedei " pentru el 

Nu te-ai uitat la cursa din Jerez anu asta?  :)



#318 bimbominkia

bimbominkia

    21, 27, 35, 93

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,194 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 15 November 2017 - 12:06 AM

Nu te-ai uitat la cursa din Jerez anu asta?  :)

 

sau la Valencia :crack:


» Post actualizat in 14 Nov 2017 22:08

Daca pana acum Pedrosa castiga cel putin o cursa in fiecare sezon, ei bine anul asta imnul Spaniei nu o sa se  cante pentru el  )) . Poate o sa se intoneze  "Cantecul lebedei " pentru el

 

 

Ba mai rau Pedrosa-Rossi   2-1  :crack:


Onda e-ner-ge-ti-ca!    Valentino Rossi c'è!    Lorenzo va a cagà!

 

oioioi, il bimbominchia Marquez e fuori dai giochi   :D

 

Se vince Pedrosa la domenica è schifosa, se Vince IL DOTTORE la domenica è uno splendore, e se vince Lorenzo...... Beh Lorenzo non vince 


#319 vladut50

vladut50

    Găun Albastru

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,098 posts
  • Gender:Male
  • Location:Maramures
  • Moto: Hornet 600

Posted 15 November 2017 - 07:59 AM

Amin! Preamarit sa fie micul mucenic Pedrosa!  :mexicanwave:






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status