Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

jante cb500 pe SM ?


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 florin46p

florin46p

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 403 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara / Hateg
  • Moto: ktm 250 EXC
  • Numar: pfc

Posted 21 October 2017 - 07:09 PM

Salut,

 

A incercat cineva sa puna jante de pe honda cb500 pe un supermoto ?

 

Deocamdata nu am cei 4-500 euro pt un set mai ok de roti pt SM, iar un prieten are un set de jante de pe un cb mai vechiut

 

Stiu ca standard cb-ul are cauciucuri de 110 pe fata si 130 pe spate,ambele pe 17. Intrebarea e daca ar merge puse cauciucuri mai late, 120 si 160 ?

 

Janta fata are disculpe partea dreapta,dar presupun ca janta se poate intoarce si aia e,casi aspect e simetrica. 

 

Pe langa distantierele necesare, rulmenti, discuri si un pinion nu cred ca mai trebuie altceva...

 

As vrea sa le folosesc pe un ktm de 400.

 

 



#2 Xeph

Xeph

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 28 posts
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Moto: Aprilia RSV Mille, Honda CB500

Posted 22 October 2017 - 08:42 AM

Daca reusesti sa le montezi poti pune 120 fata si 140 spate lejer. La 160 spate schimbi profilu cauciucului (mai ascutit) cam rau pentru ca janta nu e prea lata. Principala problema e ca la SM ti-ar trebuii spitze, nu janta turnata.



#3 -UFO-

-UFO-

    Take Me To Your Leader

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,413 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:To take over the world!
  • Moto: HONDA

Posted 22 October 2017 - 12:30 PM

jantele cu spite suck



#4 florin46p

florin46p

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 403 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara / Hateg
  • Moto: ktm 250 EXC
  • Numar: pfc

Posted 22 October 2017 - 04:46 PM

Daca reusesti sa le montezi poti pune 120 fata si 140 spate lejer. La 160 spate schimbi profilu cauciucului (mai ascutit) cam rau pentru ca janta nu e prea lata. Principala problema e ca la SM ti-ar trebuii spitze, nu janta turnata.


Nu neaparat, pot fi si de aluminiu, pt cea de spate ma gandeam si eu ca latimea ar putea fi o problema...

#5 stulewa

stulewa

    sau Jumba

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,761 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:sa transform timpul in amintiri!
  • Moto: multe
  • Numar: 264
  • Club: ADVENTURERIDE

Posted 23 October 2017 - 08:55 AM

ai cateva probleme:

1 trebuie sa aliniezi discurile de frana si pinionul de tractiune.

2 trebuie sa imperechezi axele rotilor cu rulmenti alerenti sau sa faci bucse de centare

3 rotile turnate se folosesc exclusiv pe strada, e drept ca scapi de camere dar scapi si de placerea de a mai sari o burdura, ca sa nu mai vorbin de offroad. asta e motivarea pt d-nul UFO care a zis ca "rotile cu spite suck!" spitele lucreaza in timpul merslui si de aceea o roata cu spite se va deforma muuult mai greu la impact decat una turnata, basca ca merge si cu buza jentii indoita pt ca are camera! ;)


PIRELLI,DUNLOP,NOLAN,MOTOREX,DID,JT,TOPLITE,SBS,HIFLO,NGK,ARIETTE, ALLBALS,BELRAY,ATHENA,K-TECH,VENHIL,MIV,UFO,ESTON,CYCRA
 

ROTI SUPERMOTO CPL...............................500EURO


ID MASSANGER: motor4freeride@yahoo.com

...UNII MERG MII DE KM PE LUNA CU MOTORETA LA UIMITORUL COST DE 45RON, atat costa abonamentul de net...

ASFALT USCAT?!?!? I LOVE MUD!!!!post-15451-1268057906_thumb.jpg PEOPLES WITHOUT BALLS DRIFT IN CARS! :))))


#6 florin46p

florin46p

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 403 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara / Hateg
  • Moto: ktm 250 EXC
  • Numar: pfc

Posted 23 October 2017 - 11:29 AM

ai cateva probleme:

1 trebuie sa aliniezi discurile de frana si pinionul de tractiune.

2 trebuie sa imperechezi axele rotilor cu rulmenti alerenti sau sa faci bucse de centare

3 rotile turnate se folosesc exclusiv pe strada, e drept ca scapi de camere dar scapi si de placerea de a mai sari o burdura, ca sa nu mai vorbin de offroad. asta e motivarea pt d-nul UFO care a zis ca "rotile cu spite suck!" spitele lucreaza in timpul merslui si de aceea o roata cu spite se va deforma muuult mai greu la impact decat una turnata, basca ca merge si cu buza jentii indoita pt ca are camera! ;)

Atunci clar renunt la ideea rotilor turnate, as mai urca si cate o bordura din cand in cand sa zic asa.

 

Ms!






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status