Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

BMW F650 GS (Twin) 2012 vs Suzuki V-Strom DL650 XT 2017

BMW Suzuki F650 V-Strom XT 2017 F650GS V-Strom XT 2017 Touring

  • Please log in to reply
114 replies to this topic

#1 greenharleyd

greenharleyd

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 203 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Moto: V-Strom DL650
  • Numar: CJ-24-CAL

Posted 26 September 2017 - 12:03 PM

Daca tot vremea nu-i cea mai vesela, incep o discutie care ma roade de ceva vreme. Care dintre cele doua? Discutia este cu bataie lunga, adica posibila achizitie ar fi undeva peste 1-2 ani, V-Strom-ul fiind tot second-hand la momentul ala (pentru "optimizarea" costurilor).

Orice discutie de genul asta nu are sens daca nu-i clar ce se vrea:

- calatorii lungi, cu pasager si bagaje (destul de multe) - zile de 10-12 ore pe drum nu-s uzuale, dar nici nu lipsesc

- foarte putin off-road, doar cand este strict necesar, dar multe drumuri proaste

- potential calatorii in zone in care benzina nu-i de cea mai buna calitate si nici prea la indemana (Stan-uri, nordul Africii, de genul asta)

- consum cat mai mic

- fiabilitate cat se poate de buna

- disponibiltatea pieselor de schimb in zone mai putin batute (in caz ca punctul anterior nu-i acoperit perfect)

- ritmul de mers este in limitele legii, dar destul de alert

- tubeless

- inaltimea seii sa nu fie prea mare, am 1.81m dar prefer sa am picioarele bine infipte la sol pentru manevrele de parcare

- greutate proprie cat mai mica, dar sa suporte un total de minim 200 de Kg incarcare: pilot, pasager plus bagaje

 

Context: Acum ceva vreme am avut un F650GS mono-cilindru, exploatat in conditii similare - doar ca nu am iesit cu el din tara. Am trecut la V-Strom DL650 (prima generatie) pentru plus de confort la drumuri lungi si un plus de putere cat sa se simta motorul relaxat inclusiv la viteze de croaziera mai mari - pe ambele le-a satisfacut cu brio.

Nu am mers cu nici una din cele doua din titlu, decomandata discutia ii la modul didactic.

 

Ce-mi displace\lipseste la V-Strom-ul actual:

- este grea, mai ales ca centrul de greutate este sus

- un plus de putere nu ar strica

- o schimbare :D

 

Plusuri V-Strom:

- confort

- fiabilitate

- rezervor mai mare

- cost? - teoretic ar fi cam acelasi pret de achitie sau oricum similar, intretinerea mai ieftina

- V-Twin

Minusuri V-Strom:

- greutate si centrul de greutate sus

- putin mai slab motorizata fata de F650

 

Plusuri F650GS (Twin):

- mai usoara

- centrul de greutate mai jos

- usor plus de putere

- cuplu maxim la turatii mai mici

- mai potrivita pentru portiunile de off-road

Minusuri F650GS (Twin):

- confort? (pare ceva mai slaba protectia la vant si saua mai ingusta)

- Km per rezervor (are doar 16L)

- compatibilitate cu benzina de calitate necunoscuta

- fiabilitate?

- 5 ani mai veche, ultimul an de fabricatie fiind 2012

 

M-am oprit la F650GS (Twin) si nu la F700GS tocmai pentru diferenta de greutate. In rest cred ca-s indentice, din punctul meu de vedere cel putin.

 

Mno, amu dati cu pietre. Sugestii de alte modele care sa se potriveasca is binevenite, cu conditia sa se apropie cat mai mult de 200Kg la plin si sa nu fie mai vechi de 10 ani. Multam foarte mult pentru sfaturi.


Edited by greenharleyd, 26 September 2017 - 12:06 PM.

"Drumul dicteaza viteza - nu invers" - citat de la un om cu parul alb.

 

De vanzare Suzuki V-Strom DL650, 2010, 45.000 de Km

 

De vanzare Opel Astra GTC, 1.9CDTi 150 CP, 2006, 155.000 Km

 

Suntem dusi. Calatori, ne place noua sa zicem. Cand (ne) revenim scriem pe: dusi.ro.

Talcioc caritabil - vindem tot ca sa plecam de nebuni in lume: http://olx.ro/oferte/user/3Si4/ 


#2 arcgotic

arcgotic

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 716 posts
  • Gender:Male
  • Location:TM
  • Moto: XTZ750, F650GS
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 26 September 2017 - 12:47 PM

F700 ai luat in considerare? Cred ca e exact ce vrei.



#3 greenharleyd

greenharleyd

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 203 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Moto: V-Strom DL650
  • Numar: CJ-24-CAL

Posted 26 September 2017 - 12:56 PM

Oarecum - e mai noua, dar cu 11Kg mai grea. Cred ca raportul putere/greutate este mai bun pentru F650GS - la mustata, ce-i drept. In rest, cum ziceam, cred ca-s practic identice.


"Drumul dicteaza viteza - nu invers" - citat de la un om cu parul alb.

 

De vanzare Suzuki V-Strom DL650, 2010, 45.000 de Km

 

De vanzare Opel Astra GTC, 1.9CDTi 150 CP, 2006, 155.000 Km

 

Suntem dusi. Calatori, ne place noua sa zicem. Cand (ne) revenim scriem pe: dusi.ro.

Talcioc caritabil - vindem tot ca sa plecam de nebuni in lume: http://olx.ro/oferte/user/3Si4/ 


#4 steph

steph

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 521 posts
  • Gender:Male
  • Location:Magurele
  • Moto: FMX 650/F800GS/1090 Adventure
  • Numar: IF 65 FMX/IF 06 ZXX/Rosu

Posted 26 September 2017 - 12:59 PM

Cred ca un f800 e alegerea corecta. Ai un buget stabilit?



#5 greenharleyd

greenharleyd

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 203 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Moto: V-Strom DL650
  • Numar: CJ-24-CAL

Posted 26 September 2017 - 01:12 PM

Avand in vedere ca discutia este cu bataie lunga, momentan bugetul nu-i deloc fix. Dar F800GS-ul, desi are mai multa putere, ii si mai grea, si, mai ales, mai inalta (semnificativ). Si mai scumpa.

In plus, gurile rele spun ca de fapt setarile de pe motor la F800GS is cam trase de par si, de fapt, in varianta F650/F700 se simte mai "natural".

De ce F800GS?

LE - plus ca are jante cu camera, ceea ce zau nu ma coafeaza. Stiu, e de lene, dar deh, fiecare cu pasaricile lui :D.


Edited by greenharleyd, 26 September 2017 - 01:18 PM.

"Drumul dicteaza viteza - nu invers" - citat de la un om cu parul alb.

 

De vanzare Suzuki V-Strom DL650, 2010, 45.000 de Km

 

De vanzare Opel Astra GTC, 1.9CDTi 150 CP, 2006, 155.000 Km

 

Suntem dusi. Calatori, ne place noua sa zicem. Cand (ne) revenim scriem pe: dusi.ro.

Talcioc caritabil - vindem tot ca sa plecam de nebuni in lume: http://olx.ro/oferte/user/3Si4/ 


#6 ovi_ice

ovi_ice

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 305 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha XJ6 Diversion

Posted 26 September 2017 - 01:31 PM

F700GS are doua discuri de frana pe fata (asta asa, ochiometric), posibil fanii marcii sa identifice si alte diferente "ascunse" (gen la motor, suspensie, etc). Wet weight: 198kg (F650GS twin) vs 208kg (F700GS). Seat height: 820 mm la ambele.

 

Suzuki V-strom 650 (non XT) are wet weight 213kg, seat height 830mm. Pe asta m-am suit in showroom si, la 1.75, ajungeam cu o treime din talpa jos ("balls of my feet" cum s-ar zice), incaltat doar in adidasi (cu ghete ar fi cam jumate de talpa). Ciudat, fiindca pe modelul din prima generatie nu puteam asta. Deci la inaltimea ta n-o sa ai vreun stress.

 

Eu vreau sezonu urmator sa iau ceva cu care sa pot iesi putin pe offroad, iar putere mai mare fata de ce am acum (79CP) nu ma intereseaza. V-strom-ul este in topul listei. N-as putea sa iau BMW-ul ala care practic la anu va fi cu 2 generatii in urma (apare F750GS), iar V-Strom e un model fresh, are TC, motor fiabil, costuri de intretinere mai mici. Vedem la ce ma hotarasc dupa drive-test. Ah, Versys-ul 650 e si el f atractiv d.p.d.v al calitatii suspensiei, un model matur care a fost cate putin imbunatatit de la an la an. Dar e cu 17" pe fata..

 

Alta varianta: un Tiger 800 daca te incadrezi in buget.

 

P.S.: nu inteleg de ce majoritatea vor sa se orienteze catre 650XT (doar pt look-ul de offroad bike ? ). Dai mai multi bani si primesti niste plastice drept elemente de protectie si rotile cu spite dar...tubeless. Eu as lua varianta normala si de restu de bani handguarduri si bash plate din aluminium. My 5 cents..

 

LEDIT: am corectat mentiunea cu discurile


Edited by ovi_ice, 26 September 2017 - 01:40 PM.


#7 raducanescovan

raducanescovan

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 451 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Moto: africa twin XRV 750
  • Club: -

Posted 26 September 2017 - 01:36 PM

F700GS are doua discuri de frana pe spate fata 



#8 greenharleyd

greenharleyd

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 203 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Moto: V-Strom DL650
  • Numar: CJ-24-CAL

Posted 26 September 2017 - 01:41 PM

Corect - si tocmai de acolo mare parte din diferenta de greutate. Dar merita? Din cate stiu, franeaza la fel de bine si cu un disc, plus ca-i mai ieftina intretinerea :P.
In afara de discuri, de ce F700?
» Post actualizat in 26 Sep 2017 11:58

Alta varianta: un Tiger 800 daca te incadrezi in buget.

 

P.S.: nu inteleg de ce majoritatea vor sa se orienteze catre 650XT (doar pt look-ul de offroad bike ? ). Dai mai multi bani si primesti niste plastice drept elemente de protectie si rotile cu spite dar...tubeless. Eu as lua varianta normala si de restu de bani handguarduri si bash plate din aluminium. My 5 cents..

Ceva imi spune ca Tiger si Stan-uri nu merg prea bine impreuna. Cel putin in mintea mea.

 

In ce priveste de ce XT:

1 - arata mai bine

2 - arata mai bine

3 - arata mai bine

4 - teoretic un plus de confort pe drumuri proaste, mai absorb din socuri spitele

5 - la fel de teoretic, daca-i bai si dat cu roata rau in ceva, mai ai o sansa s-o repari. Repet, teoretic.

6 - cum am zis eu pe off-road serios nu ma bag, deci un scut de fier/aluminiu nu prea-si are rostul (nici pe actuala nu am). Dar cand o vezi fara chiloti, in varianta non-XT, zau ca merita plasticul ala. Oricum tot ceva de genul as pune.

Sincer, XT sau non-XT ii tot aia, vorba ta de diferenta de bani o impopotanezi tu cum vrei. Mai putin rotile - si eu tin musai sa fie tubeless, deci mno, fiecare cu ale lui.


"Drumul dicteaza viteza - nu invers" - citat de la un om cu parul alb.

 

De vanzare Suzuki V-Strom DL650, 2010, 45.000 de Km

 

De vanzare Opel Astra GTC, 1.9CDTi 150 CP, 2006, 155.000 Km

 

Suntem dusi. Calatori, ne place noua sa zicem. Cand (ne) revenim scriem pe: dusi.ro.

Talcioc caritabil - vindem tot ca sa plecam de nebuni in lume: http://olx.ro/oferte/user/3Si4/ 


#9 Djenavar

Djenavar

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 372 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda Hornet 2006
  • Numar: B190 TOR
  • Club: Andreiuta mea si noi 2

Posted 26 September 2017 - 02:16 PM

2 ani:)da ai planuri cu nu glumă
De-o fi una, de-o fi alta... Ce e scris si pentru noi,
Bucurosi le-om duce toate, de e pace, de-i razboi.

#10 Alexandru Boros

Alexandru Boros

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 110 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda Hornet 2006
  • Numar: AG 91 TLP
  • Club: De Activisti de PARTID

Posted 26 September 2017 - 02:22 PM

Olla, arunc si eu un concurent in joc. 

Yamaha MT 09 Tracer - 210 KG greutate cu toate lichidele si plinul de carburant facut, 18 l rezervor, motor 3 cilintri in linie, injectie si 112 (parca) CP. 

 

Cele bune


The future is ELECTRIC, but I belong to the PAST.


#11 greenharleyd

greenharleyd

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 203 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Moto: V-Strom DL650
  • Numar: CJ-24-CAL

Posted 26 September 2017 - 02:32 PM

Yamaha MT 09 Tracer - 210 KG greutate cu toate lichidele si plinul de carburant facut, 18 l rezervor, motor 3 cilintri in linie, injectie si 112 (parca) CP. 

Culmea ca e singura cu care am si facut test-drive, la un moment dat. Ii super faina, dar, la fel, n-o vad bine cand se termina lumea civilizata: roata fata de 17, motor pretentios la benzina, etc. In plus, pentru mers in 2 pe distante semnificative mi s-o parut inghesuita. 

De distractie ii buna insa, total de acord :D.

Cele de mai sus se aplica foarte bine si pentru Versys, ca tot o fost mentionat ceva mai devreme. Nu ca mor fara 19 pe fata, dar ajuta mult cand te fura peisajul si vezi prea tarziu craterul din asfalt/drum...


» Post actualizat in 26 Sep 2017 12:40

2 ani:)da ai planuri cu nu glumă

De ce nu? Macar planuri sa fie. Cu actuala V-Stroama ma inteleg de minune, cum am zis asta-i bun ca si exercitiu de imaginatie. Ceva mai atent documentat, ce-i drept, dar daca tot ma apuc de ceva, sa fie.
De fapt ii un fel de review al cvasi-inexistentei clase de mijloc de adventure-touring, sa-i zicem. Cu accent mai mult pe touring decat pe adventure - deocamdata.
Momentan nu vreau/nu am motiv sa schimb mobra, mai ales ca-i customizata fix pe gustul meu. De fapt, acum imi dau seama ca era si mai interesant s-o adaug si pe ea pe lista scurta, ca al treilea concurent.

"Drumul dicteaza viteza - nu invers" - citat de la un om cu parul alb.

 

De vanzare Suzuki V-Strom DL650, 2010, 45.000 de Km

 

De vanzare Opel Astra GTC, 1.9CDTi 150 CP, 2006, 155.000 Km

 

Suntem dusi. Calatori, ne place noua sa zicem. Cand (ne) revenim scriem pe: dusi.ro.

Talcioc caritabil - vindem tot ca sa plecam de nebuni in lume: http://olx.ro/oferte/user/3Si4/ 


#12 brake

brake

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,376 posts
  • Gender:Male
  • Location:ARGES
  • Moto: CBF600SA
  • Numar: AG 68 AXI
  • Club: NU INCA

Posted 26 September 2017 - 02:48 PM

Vstrom



#13 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Carantina
  • PipPipPipPip
  • 11,985 posts
  • Gender:Male
  • Location:: bubbe@hayabusa.ro
  • Moto: Hayabusa L1, DR650
  • Numar: cj40bub, cj48bub
  • Club: MY WAY

Posted 26 September 2017 - 03:03 PM

e o zicala, pantofi italienesti, parfumuri frantuzesti, masini nemtesti iar motociclete japoneze sa-ti cumperi ;)

...iar mai nou, cica, smartphone-uri coreene si curve ucrainiene  :crack:

deci ai raspuns pt dilema ta :mexicanwave:


!!!! NICI O FAPTA BUNA NU RAMANE NEPEDEPSITA !!!!


#14 Stefrusu

Stefrusu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 237 posts
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Intalniri,discutii,plimbari
  • Moto: V-Strom DL650
  • Numar: CL 02 HUG
  • Club: NO CLUB!!!

Posted 26 September 2017 - 03:04 PM

F700GS are doua discuri de frana pe fata (asta asa, ochiometric), posibil fanii marcii sa identifice si alte diferente "ascunse" (gen la motor, suspensie, etc). Wet weight: 198kg (F650GS twin) vs 208kg (F700GS). Seat height: 820 mm la ambele.

 

Suzuki V-strom 650 (non XT) are wet weight 213kg, seat height 830mm. Pe asta m-am suit in showroom si, la 1.75, ajungeam cu o treime din talpa jos ("balls of my feet" cum s-ar zice), incaltat doar in adidasi (cu ghete ar fi cam jumate de talpa). Ciudat, fiindca pe modelul din prima generatie nu puteam asta. Deci la inaltimea ta n-o sa ai vreun stress.

 

Eu vreau sezonu urmator sa iau ceva cu care sa pot iesi putin pe offroad, iar putere mai mare fata de ce am acum (79CP) nu ma intereseaza. V-strom-ul este in topul listei. N-as putea sa iau BMW-ul ala care practic la anu va fi cu 2 generatii in urma (apare F750GS), iar V-Strom e un model fresh, are TC, motor fiabil, costuri de intretinere mai mici. Vedem la ce ma hotarasc dupa drive-test. Ah, Versys-ul 650 e si el f atractiv d.p.d.v al calitatii suspensiei, un model matur care a fost cate putin imbunatatit de la an la an. Dar e cu 17" pe fata..

 

Alta varianta: un Tiger 800 daca te incadrezi in buget.

 

P.S.: nu inteleg de ce majoritatea vor sa se orienteze catre 650XT (doar pt look-ul de offroad bike ? ). Dai mai multi bani si primesti niste plastice drept elemente de protectie si rotile cu spite dar...tubeless. Eu as lua varianta normala si de restu de bani handguarduri si bash plate din aluminium. My 5 cents..

 

LEDIT: am corectat mentiunea cu discurile

 

F700GS are doua discuri de frana pe fata (asta asa, ochiometric), posibil fanii marcii sa identifice si alte diferente "ascunse" (gen la motor, suspensie, etc). Wet weight: 198kg (F650GS twin) vs 208kg (F700GS). Seat height: 820 mm la ambele.

 

Suzuki V-strom 650 (non XT) are wet weight 213kg, seat height 830mm. Pe asta m-am suit in showroom si, la 1.75, ajungeam cu o treime din talpa jos ("balls of my feet" cum s-ar zice), incaltat doar in adidasi (cu ghete ar fi cam jumate de talpa). Ciudat, fiindca pe modelul din prima generatie nu puteam asta. Deci la inaltimea ta n-o sa ai vreun stress.

 

Eu vreau sezonu urmator sa iau ceva cu care sa pot iesi putin pe offroad, iar putere mai mare fata de ce am acum (79CP) nu ma intereseaza. V-strom-ul este in topul listei. N-as putea sa iau BMW-ul ala care practic la anu va fi cu 2 generatii in urma (apare F750GS), iar V-Strom e un model fresh, are TC, motor fiabil, costuri de intretinere mai mici. Vedem la ce ma hotarasc dupa drive-test. Ah, Versys-ul 650 e si el f atractiv d.p.d.v al calitatii suspensiei, un model matur care a fost cate putin imbunatatit de la an la an. Dar e cu 17" pe fata..

 

Alta varianta: un Tiger 800 daca te incadrezi in buget.

 

P.S.: nu inteleg de ce majoritatea vor sa se orienteze catre 650XT (doar pt look-ul de offroad bike ? ). Dai mai multi bani si primesti niste plastice drept elemente de protectie si rotile cu spite dar...tubeless. Eu as lua varianta normala si de restu de bani handguarduri si bash plate din aluminium. My 5 cents..

 

LEDIT: am corectat mentiunea cu discurile

Ai zis bine: pentru rotile cu spite... 



#15 greenharleyd

greenharleyd

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 203 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Moto: V-Strom DL650
  • Numar: CJ-24-CAL

Posted 26 September 2017 - 03:05 PM

Vstrom

Care? Si de ce? E o diferenta de aproape 15% de raport putere/greutate in favoarea F650GS-ului. Hai sa spunem 10%, daca mai iau cu mine 2 canistre de benzina, ca sa compensez rezervorul mai mic - tot e ceva, plus ca-i mai jos centrul de geutate.

Deci, de ce stroama?


"Drumul dicteaza viteza - nu invers" - citat de la un om cu parul alb.

 

De vanzare Suzuki V-Strom DL650, 2010, 45.000 de Km

 

De vanzare Opel Astra GTC, 1.9CDTi 150 CP, 2006, 155.000 Km

 

Suntem dusi. Calatori, ne place noua sa zicem. Cand (ne) revenim scriem pe: dusi.ro.

Talcioc caritabil - vindem tot ca sa plecam de nebuni in lume: http://olx.ro/oferte/user/3Si4/ 


#16 drapeanu

drapeanu

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 49 posts
  • Gender:Male
  • Moto: xt660z
  • Numar: bz07urx

Posted 26 September 2017 - 03:23 PM

Daca vrei sa pleci spre Stan-uri, in locul tau as pastra Strom-ul de il ai si as finanta tripul.

Chiar mai bine, ai putea plati intoarcerea mobrei pe platforma de acolo - sa nu bati drumul de doua ori :)

Au fost si altii inaintea ta, clar se poate face cu Vstrom fara nici o greata.


Edited by drapeanu, 26 September 2017 - 03:30 PM.


#17 greenharleyd

greenharleyd

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 203 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Moto: V-Strom DL650
  • Numar: CJ-24-CAL

Posted 26 September 2017 - 03:34 PM

Au fost si altii inaintea ta, clar se poate face cu Vstrom fara nici o greata.

Avand in vedere de unde vine sfatul, cred ca are destula greutate. Partea si mai haioasa e ca de fapt catre Stan-uri planui sa plecam la anul, clar cu mobra actuala :)))). Deci se potriveste numai bine sfatul cu planul.

PS - Cand is oleaca mai clar la minte, daca nu-i mare suparare ti-as trimite cateva intrebati legate de subiectul *stan-uri. Cel mai mult ma doare sa stiu cat de greu imi e sa ma descurc fara experienta/dorinta de off-road.

Foarte multam.


"Drumul dicteaza viteza - nu invers" - citat de la un om cu parul alb.

 

De vanzare Suzuki V-Strom DL650, 2010, 45.000 de Km

 

De vanzare Opel Astra GTC, 1.9CDTi 150 CP, 2006, 155.000 Km

 

Suntem dusi. Calatori, ne place noua sa zicem. Cand (ne) revenim scriem pe: dusi.ro.

Talcioc caritabil - vindem tot ca sa plecam de nebuni in lume: http://olx.ro/oferte/user/3Si4/ 


#18 danutu_m

danutu_m

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 563 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Futura

Posted 26 September 2017 - 04:08 PM

Referitor la roata 19" vs 17", pun si eu o intrebare: cand dai intr-o groapa, cat de mult conteaza diametrul rotii fata si cat de mult conteaza cursa suspensiei (si implicit cum amortizeaza)? Adica, sa presupunem ca avem doua motociclete: una cu roata pe fata de 19" si cursa la furca de 150mm, iar cealalta cu roata de 17" dar cursa la furca de 190mm. Care janta are mai mult de suferit atuci cand dai intr-o groapa mai nasoala?

Edited by danutu_m, 26 September 2017 - 04:09 PM.


#19 greenharleyd

greenharleyd

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 203 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Moto: V-Strom DL650
  • Numar: CJ-24-CAL

Posted 26 September 2017 - 04:35 PM

Cred ca exprimarea mea lasa de dorit. Ca sa raspund intrebarii tale, daca spre exemplu socul este cu o bordura inalta sau o groapa adanca, mai afectata este janta montata pe o furca cu o cursa mai lunga.

Eu ma refeream la faptul ca o janta cu un diametru mai mare are mai multe sanse sa treaca peste o denivelare/sara peste o groapa, fara sa se "infiga". Are sens acum?


"Drumul dicteaza viteza - nu invers" - citat de la un om cu parul alb.

 

De vanzare Suzuki V-Strom DL650, 2010, 45.000 de Km

 

De vanzare Opel Astra GTC, 1.9CDTi 150 CP, 2006, 155.000 Km

 

Suntem dusi. Calatori, ne place noua sa zicem. Cand (ne) revenim scriem pe: dusi.ro.

Talcioc caritabil - vindem tot ca sa plecam de nebuni in lume: http://olx.ro/oferte/user/3Si4/ 


#20 ovi_ice

ovi_ice

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 305 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha XJ6 Diversion

Posted 26 September 2017 - 04:52 PM

Referitor la roata 19" vs 17"...

 

Mai multe optiuni de pneuri (pt off)...







Also tagged with one or more of these keywords: BMW, Suzuki, F650, V-Strom, XT, 2017, F650GS, V-Strom XT 2017, Touring

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status