Jump to content


Photo

Honda Crf 250


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 Marius03NMG

Marius03NMG

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 97 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Ij 56, honda crf 250

Posted 15 September 2017 - 11:17 AM

Salut! Vreau să cumpăr o Honda Cr250f din 2008, modelul cu 2 tobe! Motocicleta arata foarte ok, iar din poze și video se vede că a fost îngrijita. Are 116 ore, proprietarul zice ca nu a fost umblat nicio data în motor, n.a fost schimbat nimic la motocicleta! E ok sa o iau? Vreau să menționez că o să o folosesc ptr plimbări pe drumuri forestiere, nu fac enduro sau motocross!

#2 florin46p

florin46p

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 444 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara / Hateg
  • Moto: ktm 250 EXC
  • Numar: pfc

Posted 15 September 2017 - 11:23 AM

Incearca sa cauti un crf 250 X, e mai apropiat de cea ce ai tu nevoie....



#3 Marius03NMG

Marius03NMG

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 97 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Ij 56, honda crf 250

Posted 15 September 2017 - 12:24 PM

Ms de raspuns. Ce.mi recomanzi tu e enduro.E ceva mai scump decât asta! De ce nu ar fi ok crossul?

#4 florin46p

florin46p

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 444 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara / Hateg
  • Moto: ktm 250 EXC
  • Numar: pfc

Posted 15 September 2017 - 01:10 PM

Ms de raspuns. Ce.mi recomanzi tu e enduro.E ceva mai scump decât asta! De ce nu ar fi ok crossul?

Pai difera suspensiile, ambreiajul, cutia de viteze. Incearca sa te dai pe un motor de enduro si apoi pe unul de cross (plecare din panta mai abrupta, cum se comporta la trecerea peste obstacole) si sa iti faci o parere. Ca si pret e adevarat ca sunt mai ieftine cross-urile.



#5 challenger

challenger

    Incepator profesionist ...

  • Super Membru
  • PipPip
  • 557 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dej
  • Moto: Yamaha TT600E
  • Numar: CJ72WTF
  • Club: Tenere Club Romania

Posted 15 September 2017 - 01:32 PM

Intradevar e diferenta intre motoare, fiecare fiind conceput pentru o anumita treaba unde trebuie sa dea randament.

Dar, e la fel de adevarat ca multi se  dau pe offroad cu motoare de cross...

Ce sa zic, daca ti-e de diferenta de bani, un pic de fun poti avea si cu un motor de cross, mai ales daca nu te intereseaza sa faci performanta, doar asa de distractie.


DACĂ AI FOST PROST DE MIC ,ACUMA-I DOAR  O JOACĂ !!!




http://www.manualedereparatie.info/

Save the sport! Ride stealth!


#6 Marius03NMG

Marius03NMG

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 97 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Ij 56, honda crf 250

Posted 15 September 2017 - 02:04 PM

Intradevar e diferenta intre motoare, fiecare fiind conceput pentru o anumita treaba unde trebuie sa dea randament.
Dar, e la fel de adevarat ca multi se  dau pe offroad cu motoare de cross...
Ce sa zic, daca ti-e de diferenta de bani, un pic de fun poti avea si cu un motor de cross, mai ales daca nu te intereseaza sa faci performanta, doar asa de distractie.

Exact! Ptr asta vreau sa.l folosesc, nu fac performanță sau sa urc in cine știe ce pădure! O iesire, doua in weekend, pe lângă București!

#7 un_aiurit

un_aiurit

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,353 posts
  • Gender:Male
  • Moto: kawa zx-9r
  • Numar: rabatabil

Posted 15 September 2017 - 05:13 PM

Diferența de pret vine din faptul că enduro se pot inmatricula in timp ce Cross nu.O sa vezi că e diferența mare intre ele,dacă apuci sa te dai cu amândouă.

#8 challenger

challenger

    Incepator profesionist ...

  • Super Membru
  • PipPip
  • 557 posts
  • Gender:Male
  • Location:Dej
  • Moto: Yamaha TT600E
  • Numar: CJ72WTF
  • Club: Tenere Club Romania

Posted 16 September 2017 - 02:21 PM

Deci pentru o distractie de week-end, merge si un cross fara probleme, mai ales daca nu ai de "violat" vreun drum public...

Dar atunci cand patesti (ca mine de exemplu) sa-ti placa foarte mult si sa fi ( si sigur vei fi ) nevoit sa calci si pe drumuri publice, va fi musai sa-ti iei un enduro si sa-l inmatriculezi...

Alta solutie ar fi remorca si ai eliminat chestii ca inmatriculare, cheltuieli cu ITP, asigurari etc...

Acuma, pana vezi ce si cum , merge si un cross, mai incolo o sa vezi tu ce si cum ca esti mare. 

Oricum ai decide, nu sta mult pe ganduri si ia-ti chiar si cross.

 

Mai tarziu tot la motor de enduro ajungi !


DACĂ AI FOST PROST DE MIC ,ACUMA-I DOAR  O JOACĂ !!!




http://www.manualedereparatie.info/

Save the sport! Ride stealth!


#9 Sher

Sher

    Teroarea verde

  • Super Membru
  • PipPip
  • 823 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alexandria
  • Moto: Husaberg Te
  • Numar: TR 50 ŠER
  • Club: Supercross Alexandria

Posted 03 October 2017 - 10:14 PM

Nu iti lua motor de cross pentru enduro!  

Ia de pe net manualul de crf250r si vezi la cate ore ar fi trebuit umblat in motor. ;)


agjcs5ewamm195rjbgifsctfc4.gif

                                                           ****   Ride your way!   ***


#10 Marius03NMG

Marius03NMG

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 97 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Ij 56, honda crf 250

Posted 12 October 2017 - 06:45 PM

Salut din nou! Până la urma mi.am luat crf.ul de care am zis mai sus. Fostul proprietar mi.a zis ca a băgat același ulei și în motor și in cutie! Mie mi s.a părut puțin cam ciudat.Ce părere aveți? La următorul schimb, pe care vreau sa.l fac zilele astea, ce ulei îmi recomandați? Am pus o poza cu uleiul pe care l.a folosit cel de la care am luat motocicleta!
» Post actualizat in 12 Oct 2017 16:46
E ok sa merg pe același ulei și, și?

Attached Thumbnails

  • IMG-20171012-WA0000.jpg


#11 Sher

Sher

    Teroarea verde

  • Super Membru
  • PipPip
  • 823 posts
  • Gender:Male
  • Location:Alexandria
  • Moto: Husaberg Te
  • Numar: TR 50 ŠER
  • Club: Supercross Alexandria

Posted 17 October 2017 - 10:24 AM

Nu te-ai obosit sa cauti manualul. Macar descarca-l si printeaza-l. Scrie in el tot ce trebuie sa sti.

https://ownersmanual...l-60743/page-47


agjcs5ewamm195rjbgifsctfc4.gif

                                                           ****   Ride your way!   ***


#12 Marius03NMG

Marius03NMG

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 97 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Ij 56, honda crf 250

Posted 18 October 2017 - 08:47 AM

Salut! Manualul l.am descărcat încă de când am luat motocicleta! În manual scrie ce indicativ trebuie să aiba uleiul, eu voiaă știu dacă uleiul folosit de fostul proprietar e ok! Atât! Restul de detalii, le știu! Salut!

#13 Darco

Darco

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 415 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Moto: beta rr300, yamaha yz250f, gasgas txt280

Posted 11 November 2017 - 09:41 AM

eu sunt de parere pt ca plimbari, forestiere e mult mai indicat cross-ul, enduro-ul iti ofera avantaj in sectiune tehnice, dar pe chestii de viteza cross-ul sta mult mai bine.



#14 brake

brake

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,467 posts
  • Gender:Male
  • Location:ARGES
  • Moto: CBF600SA
  • Numar: AG 68 AXI
  • Club: NU INCA

Posted 18 January 2018 - 10:23 PM

Asculta ce ti spun.pe bikeshop are Istvan de la tg mures 2 bucati in stare exceptionala.am luat de la el 4 buc,niciuna cu defect si f serios. toate au fost  diferite marci.acum are un RMZ si CRF.sa ma injuri daca are una defect.poti sa i zici k sti de la unu Aurel de la pitesti.bafta.



#15 BMWs1000RR

BMWs1000RR

    The Father

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,592 posts
  • Gender:Male
  • Location:CS/TM
  • Interests:BMW
  • Moto: BMW
  • Numar: DRC
  • Club: Crvena Zvezda

Posted 18 January 2018 - 10:44 PM

Ai vreun link, ceva? Cum vad si eu motoarele lui ? Ms.

#16 Bigfoot

Bigfoot

    DURACELL

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,273 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Orice are o gramda de NM la o turatie cat mai joasa.
    Motociclete, plimbari, enduro, mecanica.
  • Moto: BMW R1200R / Kawasaki KX450F
  • Numar: Personalizat
  • Club: Singur pe drum.....

Posted 23 March 2018 - 09:28 PM

O motocicleta de cross este mai ieftina decat una de enduro si datorita faptului ca motocicleta de cross nu are electromotor are doar pedala de pornire. Asta poate fi un dezavantaj daca iti moare motorul in panta, incepi sa te joci cu frana sa iti mai tii si echilibru tu fiind in panta cu inclinatie mare atunci cand dai la pedala...... Iar daca ai prins si noroi pe pedalasau pe talpa ghetei iti mai aluneca etc mici incoveniente.

#17 un_aiurit

un_aiurit

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,353 posts
  • Gender:Male
  • Moto: kawa zx-9r
  • Numar: rabatabil

Posted 23 March 2018 - 10:36 PM

Cine a spus că nu are electromotor?Ktm sx 450 sau 525 sx au electromotor și sunt Cross,Ktm 200 exc sau 250 exc sunt enduro și nu au electromotor,cel puțin până în 2013.

#18 BMWs1000RR

BMWs1000RR

    The Father

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,592 posts
  • Gender:Male
  • Location:CS/TM
  • Interests:BMW
  • Moto: BMW
  • Numar: DRC
  • Club: Crvena Zvezda

Posted 24 March 2018 - 05:41 AM

Sunt si, si. Bine, unii mai scriu de prin carti de rețete.

#19 Mickey20

Mickey20

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 388 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: KTM 990 Adventure `08
  • Numar: rabatat
  • Club: Piticii de poiana

Posted 04 April 2018 - 11:40 AM

Aceeasi dilema am avut-o si eu la primul motor de padure,cu cativa ani in urma.

 

Cel mai indicat este sa faci o proba pe un cross si o proba pe un enduro.

Eu personal am ales enduro (un KTM 200 exc) pentru ca nu trebuie turat asa mult precum un cross.

Chiar daca omori motorul in panta, porneste destul de usor la pedala (neavand electromotor).

 

Totul este subiectiv. Mergi , fa o proba si te decizi dupa aceea.

Daca ai drum la Brasov, iti dau o tura ktm-ul sa vezi despre ce este vorba.

 

Numai bine !


Transport moto si ATV cu remorca specializata cu rampa de incarcare  :mytruck:

 

0744.483.410 - Mihai                                                                                

 

http://www.motocicli...pa-de-incarcare                   

 

 

 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status