Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Un posesor de KTM LC4 640 an 2000+ pentru un ajutor in Timisoara


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 MariusTm29

MariusTm29

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 393 posts

Posted 03 September 2017 - 05:02 PM

daca e vreoun forumist din Timisoara ce are un motor ca cel din topic , supermoto , enduro sau adventure dar perfect functional , nici nu cred ca conteaza rog un mail in privat daca e dispus sa ma ajute , am un carburator ce m-a disperat ,  totu-i perfect la el , cel putin asa pare dar motorul efectiv nu merge bine cu el  , ori sa il pun pe un KTM care sa stiu ca merge bine si ca sigur e carburatoru ori viceversa de are cineva un carb cu impurmut , las garantie in bani numa sa vad care e problema la motoru asta .



#2 capusang

capusang

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 277 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Moto: KTM LC4, XR650R
  • Numar: multe

Posted 03 September 2017 - 06:45 PM

daca e vreoun forumist din Timisoara ce are un motor ca cel din topic , supermoto , enduro sau adventure dar perfect functional , nici nu cred ca conteaza rog un mail in privat daca e dispus sa ma ajute , am un carburator ce m-a disperat ,  totu-i perfect la el , cel putin asa pare dar motorul efectiv nu merge bine cu el  , ori sa il pun pe un KTM care sa stiu ca merge bine si ca sigur e carburatoru ori viceversa de are cineva un carb cu impurmut , las garantie in bani numa sa vad care e problema la motoru asta .

 

 

eu am dar la Cluj. e Mikuni? singura problema de care stiu e ac de dozaj si siberul care de la vibratii fac uzura mare. astea trebuie schimbate la pachet.



 


#3 MariusTm29

MariusTm29

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 393 posts

Posted 03 September 2017 - 06:48 PM

e un Keihin FCR MX41



#4 wawessh

wawessh

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,782 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti,Drumul Taberei
  • Moto: KTM 990 ADV, KTM 625 SXC

Posted 03 September 2017 - 07:29 PM

Descrie problema, am si eu un FCR pe SXC.


Pentru prima data in istorie s-a reusit -------------------->Transhumanta "oilor" pe FACEBOOK !!! :D

 

TUNE ECU KTM --detalii pe PM
Inregistrare/anulare chei cu cip pentru KAWASAKI-detalii pe PM.

#5 MariusTm29

MariusTm29

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 393 posts

Posted 03 September 2017 - 08:07 PM

nu sta la relanti nici s-o omori , sta doar foarte putin timp dupa ce iau socul , cat sa zic 5 - 10 secunde dar se simte ca da sa moara , daca o accelerez moare sigur  , practic cu socul tras sta ca un relanti putin turat , dar nu turat ca si cum ar trebui sa stea cu socul normal , cel putin la ce motoare am avut pana acuma stiu cum suna un motor cu socul tras , de aia si prefer sa gasesc un motocilindru aici pe local sa pot testa caruratorul pe un motor functional , am desfacut complet carburatorul supercuratat e mai curat ca de nou , pompa arunca foarte bine benzina fara inprovizatii cum am vzt tot felul pe youtube si e sincronizat bine nu arunca nici inainte de deschidere nici dupa . la fix , mai am un TT600R dar ala e dublucorp nu am cum sa-l pun pe ala ca-mi era usor de era simplu corp .


Edited by MariusTm29, 03 September 2017 - 08:10 PM.


#6 Patrick_M

Patrick_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,459 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Moto: KTM 950 Adventure

Posted 03 September 2017 - 08:22 PM

Incearca si cu alta benzina.

#7 MariusTm29

MariusTm29

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 393 posts

Posted 03 September 2017 - 08:54 PM

Incearca si cu alta benzina.

asta e sfatul tau ??  benzina e la zii si e de 98



#8 Patrick_M

Patrick_M

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,459 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Moto: KTM 950 Adventure

Posted 03 September 2017 - 09:19 PM

da. dupa ce am vazut 3 motociclete cu acelasi simptom ca si al tau (unul a si ajuns pana la supape cu investigatiile), rezultatul a fost benzina. Dar fa cum vrei, daca tot ai cerut sfaturi. Succes



#9 MariusTm29

MariusTm29

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 393 posts

Posted 03 September 2017 - 09:28 PM

n-am cerut sfaturi . dupa cum zic in topic,  caut un alt motor pe care sa pun carburatorul ca sa elimin orice indoiala . ca sa nu zic ca prefer sa fie crburatorul decat altele mai serioase .



#10 banat rider

banat rider

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 931 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:nu,ms..
  • Moto: CBR 600F 2011
  • Numar: preferential
  • Club: doar ziua

Posted 04 September 2017 - 06:38 AM

mergi la Giury in Dumbravita ..cu siguranta te rezolva 



#11 DeVazut_TM

DeVazut_TM

    Pentru ca motociclete

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,306 posts
  • Gender:Male
  • Location:TM
  • Moto: 3AJ

Posted 04 September 2017 - 10:31 AM

mergi la Giury in Dumbravita ..cu siguranta te rezolva 

 

Pot doar sa presupun ca ai vreo afacere online de servisat carburatoare si i le duci pe toate lui Gyuri la reparat, de aici si recomandarea.

Cate carburatoare nedate de cap de restul ai facut la el?


Edited by DeVazut_TM, 04 September 2017 - 10:32 AM.


#12 banat rider

banat rider

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 931 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:nu,ms..
  • Moto: CBR 600F 2011
  • Numar: preferential
  • Club: doar ziua

Posted 05 September 2017 - 05:54 AM

Prietene, nu am nici o afacere de nici un fel.Am fost la Gyuri cu 2 Kawasaki EN 500 si un Suzuki Intruder la care 3 mecanici moto nu au reusit sa le dea de cap tot legat de problema cu carburatoarele si toti au spus ca trebuie schimbate carburatoarele ... in 2 ore au fost rezolvate , Mai nou daca vrei sa ajuti lumea crede ca ai un interes deci nu te du la el ...gizas



#13 MariusTm29

MariusTm29

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 393 posts

Posted 10 October 2017 - 04:02 PM

i-am dat de cap  , nivelul benzinei probabil prea mic , l-am crescut putin , posibil de la vibratii in timp , nu stiu si nici nu mai conteaza iar alta modificare a fost c-am trecut clipul de pe pozitia a 2 pe pozitia a 3-a a acului de dozaj , am 2 ture jumate deschidere la aer ceea ce e cam mult , cel mai probabil necesita si un idle jet mai mare , din ce-am vzt cam toti au pe ktm lc4 , idle jet-ul minim de 45 ba chiar 48 , la mine e unu de 42 . care se mai confrunta cu problema ca si a mea si nu intelege exact ce-am zis aici , mail privat si va ajut mai detaliat cu placere .

 

oricum o experienta interesanta toata povestea , desi-mi parea atat de complicat acest carburator la inceput , acuma-l visez ....


Edited by MariusTm29, 10 October 2017 - 04:04 PM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status