Jump to content

Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Kawasaki VN S sau Suzuki Intruder M800

Kavasaki VN S

• Please log in to reply
38 replies to this topic

#1 Mud Man

Mud Man

Nou venit pe forum!

• Membru
  • 3 posts

Posted 22 August 2017 - 06:47 PM

Salut,

Are careva Vulcanul VN S, cel aparut dupa 2015? Am vazut-o doar in poze si sunt curios daca e destul de mare pentru un rider de 1.83 cm si aproape 100 kg.

Sunt incepator, am luat permisul acum un an si spre rusinea mea nu mi-am luat motor, inca...

Scoala am facut-o pe un Kawasaki Ninja de 600 cc cam batran, dar foarte nervos. Aceasta scoala a constat in 3 sedinte in  poligon (de aprox o ora), o pauza de o luna, ca a trebuit sa plec la munca, inca doua sedinte in poligon, o tura prin oras cu instructorul in spate si apoi examenul.

Acasa m-am dat cu motorul fratelui meu de cateva ori, tot un Kawasaki Ninja de 600, dar nu este ce-mi trebuie mie din doua motive:

1. Nu vreau sa mor prea repede;

2. Imi plac mult mai mult cruiserele. 

O alta optiune ar mai fi Intruderul  M800.  Care credeti ca este mai Ok, deoarece nu vreau sa ma vada lumea pe ea ca si cum mi-as calari pisica?

Multumesc

#2 dionysos

dionysos

Legionar

• Super Membru
  • PipPip
  • 809 posts
  • Interests:Miscarea Legionara, Corneliu Zelea Codreanu, Horia Sima, Black Metal, fotografie si arta fotografica, The Doors, Dionysos, ocultism, Peste Noire
  • Moto: Yamaha XV 535, Honda XL 1000V
  • Numar: BZ 88 DUH, BZ 02 DUH
  • Club: Legio Noire

Posted 22 August 2017 - 06:57 PM

Intruderul e mai lung si are motor in V, ceea ce eu as prefera. VN-ul are doi cilindri in linie si e mai scurt. http://www.motorcycl...Vulcan s 15.htm http://www.motorcycl...der_m800 05.htm Daca ai bani e Kawa nou, mergi in showroom, urca-te pe unul si pune pe icneva sa-ti faca o poza, sa vezi tu cum arati ;)

Edited by dionysos, 22 August 2017 - 06:57 PM.

Eadem mutata resurgo

#3 gogO.