Sari la conținut

90g plumb echilibrat roata spate.


Postări Recomandate

Tocmai mi-am schimbat cauciucul spate cu un Dunlop Qulifier 2, DOT de luna trecuta.

 

Toate bune si frumoase, incantat de pretul avantajos si de DOT, merg la un prieten cu vulcanizare si schimb anvelopa. Pun semnul galben in dreptul ventilului, axul pe orizontala si ma dau la echilibrat.

 

Nu mica mi-a fost mirarea cand, pentru a echilibra roata am fost nevoit sa adaug in dreptul ventilului 90g de plumb (am inceput cu plumbi de 5g).

 

Acum am doua randuri de cate 9 plumbi pe fiecare parte a jantei.

 

Mentionez ca la cauciucul vechi nu erau atatia plumbi pusi insa nu pot spune daca roata era sau nu echilibrata.

 

Credeti ca e problema de la janta sau de la cauciucul cel nou? Este ok sa circul asa cu tona de plumbi pe janta sau sa imi cumpar o alta?

 

Este posibil sa fie cauciucul cu defect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dejanteaza si echilibreaza janta fara cauciuc, apoi mai echilibreaza inca o data dupa ce montezi cauciucul, semnul galben in alta parte

 

(ai verificat rulmentii? ai dat jos foaia ?)

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 luni am cumparat o anvelopa TKC 70. M_am chinuit cateva mii de km cu un voblaj accentuat suspectand orice, mai putin cauciucul. Am ajuns la Sirius si am incercat vreo 3 variante de echilibrat + centrat, inclusiv polizare guma. Pana la urma am luat alta guma de la alt furnizor, dar tot TKC 70. Ca prin minune toate problemele au disparut dupa montarea celei noi. Cocluzia este ca poti cumpara un cauciuc cu defect de fabricatie cu dot 2017.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul in care este cu defect exista vreo varianta sa il returnez oare, sau nu intra sub incidenta vreounei fel de garantie?

Daca janta nu este stramba ,precis anvelopa are defect de turnare..intalnim frecvent la noi in service astfel de probleme,am vazut anvelope auto noi care au avut nevoie de 150-180g pentru a fi echilibrate si din pacate nu este acoperita de garantia anvelopei o astfel de problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da la ce iti trebuie guma pe spate echilibrata la mersul pe strada? Da plumbii jos si mergi cu ea asa, nu o sa simti nicio diferenta.

90g ii simte si pe spate ... nu simti 20-30g

 

nu mai comparati tkc rahat cu dunlop q2 ... poate or exista defecte de fabricatie dar sunt foarte rare , daca nu vrea sa dejanteze sa vada cum e janta o sa va dati cu presupusu pana poimarti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am de gand sa fac diseara: sa dejantez, sa echilibrez janta simpla (fara foaie), si in cel mai usor punct al ei sa pun cel mai greu punct al anvelopei.

 

 

Ma gandeam ca dupa ce echilibrez perfect janta, pot determina care e cel mai greu/usor punct al anvelopei, iar apoi sa o rotesc pana in punctul opus jantei. Ulterior pot pune doar plumbii diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 150km/h o sa-ti traga de roata cu 46kg.

O fi mult, o fi putin?

Nu-i nici mult, nu-i nici puțin. Este chiar... epic!

PS: se încearcă echilibrare jantă. Apoi rotire anvelopă 180°.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai simplu e sa misti cauciucul pe janta, cum zice nflt - 180 grade. Asta fac si baietii de la vulcanizare cand le ies valori de genul asta

este ca n-ai vazut un dunlop de la apropiere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neah, stai ca am cautat acum. Da un search dupa beadlock.

Se foloseste la masini sa tina cauciucul in acelasi loc. Acum, nu stiu daca se poate intampla si la moto treaba asta, dar la ceva powercruisere cu cuplu nesimtit nu vad de ce nu s-ar aplica.

Vad ca si la motocicletele de enduro se folosesc rimlockuri. Dar acolo ma gandesc ca daca folosesti mousseuri nu ai presiune in roata sa tina cauciucul fix.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e umflat nu se roteste nimic. Daca e presiunea scazuta e posibil sa rotesti cauciucul pe janta la franari si accelerari, In cazul cauciucurilor cu camera rupi valva, in cazul celor tubleless ai sansa sa dejantezi.

Pentru operatiunea indicata in cazul omului se scoate tot aerul din cauciuc, se apasa pe el pana se da jos de pe buza jantei pe ambele parti, se roteste cu manutza unghiul dorit (prima incercare e la 180 grade, dar merita incercat si la 90 sau alte pozitii in functie de cum vezi ca evolueaza dezechilibrarea) apoi se umfla la loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...