Sari la conținut

schimbare mansoane ghidon


Postări Recomandate

Salut,

 

Am nevoie de ajutorul vostru pentru a schimba mansoanele de ghidon. La cum arata cred ca nu au fost schimbate de la anul de fabricatie (2002). Mobra este Yamaha XT 600E iar dimensiunile celor vechi si ale ghidonului sunt date in interiorul pozelor. Ideea este ca as vrea sa cumpar o pereche de mansoane dar nu stiu exact catre ce sa ma indrept. Nu as vrea sa investesc mai mult de 200 de lei, eventual in banii astia sa intre si capetele de ghidon (nu este obligatoriu, le pot folosi si pe cele vechi). Banuiesc ca sunt si ele pe categorii, pentru mobre sport, street, enduro etc. Aveti vreo idee de unde pot lua?

 

Multumesc.

post-64940-0-98376300-1500439974_thumb.jpg

post-64940-0-09222700-1500439983_thumb.jpg

post-64940-0-13809000-1500439995_thumb.jpg

Editat de R4DIKL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat ieri de la MyMoto o pereche neagra. Eu as zice ca nu merita sa dai bani pe ieftinaturi, nu unde tii mainile pe ghidon, mai ales ca buget exista. O sa gasesti o gramada de variante la 30-40 lei, niste porcarii, eu am platit 109 lei si se vede diferenta. La Kronau aveau doar din alea ieftine. Mai ai Motorteam pe Timisoara, Scorpio AZ pe Lizeanu, UM si Yamaha in Pipera.

 

Sfatul cu mansoanele incalzite nu este rau dar trebuie avut in vedere un lucru: mansoanele incalzite adauga prin constructie o palarie lata de ~1 cm la capatul interior, un distantier daca vrei. Mobra actuala a venit echipata cu asa ceva si daca initial am zis ca ma voi obisnui mi-am dat seama rapid ca mi-e greu si le-am dat jos, imi era greu sa accesez comenzile, alea din stanga in special, trebuia sa iau mana de pe ghidon un pic. Nu e capat de tara dar pe mine m-a deranjat, poate tu nici nu bagi in seama.

 

Palaria de 1cm de care vb adauga distantierul pe lungimea mansonului si aproape de blocul de lumini. Au si diametrul mai mare un pic, dupa cum bine a remarcat colegul de mai jos, dar asta nu m-a deranjat. Palaria aia este marginea din dreapta a mansonului din poza si este mai lata decat la mansoane fara incalzire.

 

oxford_heaterz_premium_sports_zoom.jpg

Editat de paulynos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la acceleratie oricum va fi un manson cu diametrul interior mai mare, pentru ca ai plasticul care actioneaza cablul de acceleratie.

 

Vezi ca au baietii la BBC Racing diverse modele si poti verifica la fata locului(au magazin undeva pe Bdl Timisoara)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sugestii. Astept un mesaj de la BBC Racing si merg sa vad ceva modele. Nu sunt interesat de manere incalzite pentru ca mobra este folosita exclusiv vara. Pentru sezonul mai rece calaresc o alta mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea de pe bbc racing sunt chinezarii de pe aliexpress... care costa 150-160 lei fata de 40 cat dau ei pe ele

Editat de gogO.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia Renthal. Sint alta liga. Am citit tirziu topicul. Si de pe ebay.co.uk gasesti mai ieftine decit la "dealerii" romani.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma ai luat Ariete alea albastre sau alea negre? ;)

Ariete albastre.

» Post actualizat in 24 Jul 2017 06:32

Am totusi o nelamurire. M-am uitat si eu pe diverse tutoriale si am vazut ca baietii utilizau si adeziv la montarea mansoanelor. Totusi, pe instructiunile de pe ambalajul Ariete se precizeaza ca trebuie sa folosesti apa sau alcool pentru lubrifierea mansoanelor si apoi le impingi pur si simplu pe ghidon. Eu asa am facut si dupa o noapte de stationare au facut aderenta maxima cu ghidonul. Le-am si testat cu mers de vreo 100 Km ca sa ma asigur ca e totul in regula...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ariete albastre.

» Post actualizat in 24 Jul 2017 06:32

Am totusi o nelamurire. M-am uitat si eu pe diverse tutoriale si am vazut ca baietii utilizau si adeziv la montarea mansoanelor. Totusi, pe instructiunile de pe ambalajul Ariete se precizeaza ca trebuie sa folosesti apa sau alcool pentru lubrifierea mansoanelor si apoi le impingi pur si simplu pe ghidon. Eu asa am facut si dupa o noapte de stationare au facut aderenta maxima cu ghidonul. Le-am si testat cu mers de vreo 100 Km ca sa ma asigur ca e totul in regula...

Ai procedat foarte bine. Asa zic toti producatorii de mansoane.

Sa le stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipite cu nimic tin pana la prima ploaie mai sanatoasa, daca intra umezeala sub ele incep sa se roteasca. Eu mereu le-am lipit cu putin prenadez de-ala obosit de lipit cauciuc, raman teapan fixate dupa ce se usuca iar ulterior in timp daca vrei sa le scoti se scot usor si prenadezul se curata usor - se jupoaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipite cu nimic tin pana la prima ploaie mai sanatoasa, daca intra umezeala sub ele incep sa se roteasca.

Inseamna ca la mine e magie, ceva... Si tine magia asta de vreo 8 ani si pe vreo 4 modele de mansoane diferite...

A, stai: si pe doua ghidoane total diferite!

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu generalizez, ai dreptate, eu am patit doar o singura data, probabil mansoanele sunt vechi si largite si ghidonul e custom.

Da, normal cu apa se pun sau scuipinol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...