Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

Trecere pe 600 - 2 ani xp, nu f multi km

incepatori

  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#1 MatmaX2109

MatmaX2109

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Cagiva Raptor 125
  • Numar: B - 63 - MAT

Posted 13 July 2017 - 09:31 AM

Salut!

Deschid acest topic cu o intrebare care pentru mine este foarte importanta.

 

Am 27 de ani, 1.82, 75 kg, merg pe motor de 2 ani (Bucuresti, casa-serviciu, zilnic + cateva drumuri de 50 km), am mers doar 2000 km. Mai mult nu am avut nevoie. Dar imi doresc sa achizitionez un motor de 600 cu care sa pot face si drumuri mai lungi (acolo unde ma pot duce singur si nu e nevoie de masina).

 

Am pus in vanzare motorul actual (Cagiva Raptor 125cc, pe care l am intretinut ca pe o persoana draga:)) ) si ma gandesc sa achizitionez un 600 carenat. Imi place ffffoarte mult Ducati.

M as orienta spre 749 si as da in jur de 3500 E. Iar daca ma voi simti ok as lua unul mai nou. 

 

Nu imi displac nici R6, GXR etc, dar parca Ducatiul e altceva.

 

Mentionez ca sunt f calculat. Am acasa un baietel de 1 an jumatate, deci nu am nevoie de teribilisme :P

 

As fi curios sa aflu opiniile voastre despre trecerea pe 600, cat si despre motoarele despre care am vorbit mai sus.

 

Multumesc!



#2 paulynos

paulynos

    Fat Ninja

  • Carantina
  • PipPipPip
  • 3,474 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Tunet

Posted 13 July 2017 - 09:54 AM

Eu o vad simplu: baga-te. 749 e o mobra misto cat timp gasesti unul intretinut cum trebuie. Nu am avut dar am mers suficient cat sa-mi formez o parere. Parerea mea este ca V-urile(sau astea cu cuplu mai mare) sunt mai fun pe sosea dar 4linie sunt mai bune pentru pista fiind mai usor de condus in regim alert.


Common sense is not so common.


#3 MatmaX2109

MatmaX2109

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Cagiva Raptor 125
  • Numar: B - 63 - MAT

Posted 13 July 2017 - 11:00 AM

Nu am nevoie de ceva pt pista. Doar bucuresti plus ceva drumuri cu viteza de croaziera 100-1400 km/h.

Dar tot citesc ca 749 e racita pe aer si e cam grava treaba vara in bucuresti

#4 paulynos

paulynos

    Fat Ninja

  • Carantina
  • PipPipPip
  • 3,474 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Tunet

Posted 13 July 2017 - 11:11 AM

Unde tot citesti tu?  :scratch: 749 este racit pe ulei + apa. Este printre cele mai incomode mobre out there, daca vrei touring mai bine o japoneza sportiva, este mai comoda.


Common sense is not so common.


#5 raikk

raikk

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 59 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Moto: Hornet
  • Club: Avantul Prabusirea

Posted 13 July 2017 - 12:34 PM

Eu am luat in 2015 A-ul si in feb. 2016 un hornet. Nu mai mersesem nici macar pe un scuter inainte sa fac scoala. N-am nici o problema in a merge pe oriunde. Doar prin Bucuresti am ajuns acum vreo 2 luni si am zis ca nu mai intru cu moto in mocirla aia de haos niciodata.

Daca esti ca marea majoritate cu zero instinct de autoconservare, nu stiu ce sa iti spun, mai bine ai grija de copil. Daca spui ca esti calculat & shit si ai simtul pericolului, ia-ti ce vrei. Nici de 1000 daca iti iei nu vad care ar fi problema.

Totusi, cu un naked gen hornet, fz6n, gsr 600, ar fi mai usor cu fatzaiala prin oras (casa-munca).



#6 MatmaX2109

MatmaX2109

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Cagiva Raptor 125
  • Numar: B - 63 - MAT

Posted 13 July 2017 - 12:39 PM

Sunt de acord cu tot ce spui. Am mers fff mult cu bicicleta si masina in Bucuresti si zilnic in ultimele 2 veri cu motorul....si sunt de accord ca un naked e ce trebuie, dar...vreau o carenata :))
Vreau sa si ies din oras. Ma gandesc chiar sa tin Raptorul, dar cred ca una din ele ar sta cam mult pe bara...



#7 Ribo

Ribo

    PokemonPeDooRoti

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,376 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Craiova
  • Interests:neinteresat
  • Moto: Suzi de 1000
  • Numar: atarnat
  • Club: PrazRacing

Posted 13 July 2017 - 01:19 PM

CBR 600 RR 


To be a great motorbike racer, the most important thing is the passion for the bike.

 

 


#8 arcgotic

arcgotic

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 711 posts
  • Gender:Male
  • Location:TM
  • Moto: XTZ750, F650GS
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 13 July 2017 - 01:32 PM

Versys.



#9 paulynos

paulynos

    Fat Ninja

  • Carantina
  • PipPipPip
  • 3,474 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Tunet

Posted 13 July 2017 - 01:37 PM

La viteze de croaziera 100-140 nu ai nevoie de carene. Un SS daca nu vede si el macar de 2-3 ori pista pe an e degeaba. Doar pt factorul estetic nu merita, de care apropo te plictisesti repede, pierde la orice alt capitol in fata unui naked decent.

Common sense is not so common.


#10 misionaru

misionaru

    Incepator bătrân

  • Super Membru
  • PipPip
  • 602 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Aprilia Pegaso Strada

Posted 13 July 2017 - 01:58 PM

Nu am nevoie de ceva pt pista. Doar bucuresti plus ceva drumuri cu viteza de croaziera 100-1400 km/h.

 

Am un amic incepator care are una carenata si la un moment dat, acu cateva luni, a luat o curba pe niste serpentine cu nisip pe margine, i-a fugit spatele si s-a tarsait la 20 la ora pe asfalt. Inutil sa mai zic ce au patit carenele de pe partea aia. Sunt un cost suplimentar la orice cazatura.

 

Nu iti recomand carenata ca incepator. 

 

Si legat de viteza, eu cu a mea, necarenata, monocilindru, merg cu 130-140 lejer. Un naked nici nu discuta la vitezele alea, nu carenele conteaza atunci cand vorbesti de 100-140. Bine, daca vrei 1400km/h, o sa ai nevoie si tu de niste carene :P


Edited by misionaru, 13 July 2017 - 01:59 PM.

haggard-5058397b05530.png


#11 ovi_ice

ovi_ice

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 259 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha XJ6 Diversion

Posted 13 July 2017 - 02:28 PM

Pai stai asa, zici ca vrei sa faci SI drumuri mai lungi, deci va fi pt oras si excursii. In cazul asta nu iti recomand nici un model sport sau sport-touring. 749-ul ala o sa fie incomod in ambele scenarii (oras si touring). Banuiesc ca o sa se incalzeasca foarte tare in trafic (stiu de la mobra mea). Banuiesc ca vei fi nevoit sa inveti si ceva mecanica cat il vei avea in posesie :D

 

Sugestia cu Versys-ul e foarte buna. La 1.82 stai ok pe ea, e inalta si vezi bine in trafic, in extra urban e comfortabila. Mai ales daca o sa faci ture lungi destul de des, e o alegere inspirata.

 

In schimb, daca iesirile din oras vor fi rare si scurte (gen ture de 1 zi pe valea Prahovei), atunci alege un naked cat mai nou, racit pe apa. Il vei manevra foarte usor in oras, nu se va incalzi f tare si la drum lung nu va fi o problema asa mare lipsa carenelor si a parbrizului.



#12 Silver Arrow

Silver Arrow

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,271 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 13 July 2017 - 03:04 PM

Poti sa treci pe ce motor iti place si evident se incadreaza in buget (ca idee cat este limita maxima?)

Cu carene sau fara carene depinde de tine.

Acuma daca a cazut unul , incepator sau nu, si a pilit carenele, ce facem nu mai luam cu carene?

Ar fi util sa te poti sui pe motoarele pe care le ai in vedere sa vezi cum stai pe ele.

I-am luat lui fii-mea un CB500X. M-am dat si eu cu el si am ramas surprins cat de frumos se misca, mai ales prin oras. Daca esti cuminte cum spui 48 de caluti sunt suficienti.  In weekend ii fac si o proba pe sosele patriei.



#13 MatmaX2109

MatmaX2109

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 19 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Cagiva Raptor 125
  • Numar: B - 63 - MAT

Posted 13 July 2017 - 03:54 PM

As vrea sa dau pe primul de 600 cam 3500 E. Si daca mi se pare ok, intr-un an,2 sa iau unul nou.

 

Tre sa fiu sincer si sa spun ca vreau carene si pentru cum arata, pt ca acum am Raptor-ul asta si imi fac toata treaba. Excluzand niste drumuri mai lungi (spre mare, in special).

Si la Ducati aspectul e fenomenal.



#14 adiy32

adiy32

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,272 posts
  • Location:bucuresti
  • Moto: Aprilia Spotcity 200,Kymco MXU 50,NF 250
  • Numar: B-50-TTU

Posted 14 July 2017 - 09:59 PM

Salt prea mare!Experienta putina!2000 de kilometri sunt vax albina!

Intre un naked de 15 caluti si o carenata de 100 cai e diferenta enorma!

Zici ca esti calculat!Eu zic ca nu !Nici un om calculat nu ar sari la ceva de 5 ori mai puternic!

Iar cu experienta aproape zero,nici atat!

Ai copil mic,lasa baieteala!Chiar daca arata bine,Ducatiul ala te poate baga in mormant repede!

Daca crezi ca 125 ti-a ramas mic,mergi pe ceva de 4-500 mai puturos,strange kilometri(dar nu tot 2000,ci mult mai multi) si mergi pas cu pas!

Ai toata viata inainte sa cresti cilindreea si puterea!Creste si copilul si devi mai intelept!

Ce vrei tu sa faci e ruleta ruseasca!


         Nu sunt de acord cu ceea ce spui, dar voi apara pana la moarte dreptul tau de a o spune” – Voltaire

 

          (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credințelor și libertatea creațiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace            de comunicare în public, sunt inviolabile.

(2) Cenzura de orice fel este interzisă


#15 BMWs1000RR

BMWs1000RR

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 788 posts
  • Gender:Male
  • Location:CS/TM
  • Interests:BMW
  • Moto: BMW
  • Numar: DRC
  • Club: Crvena Zvezda

Posted 15 July 2017 - 09:41 PM

Esti amabil sa mi enumeri si mie capitolele alea?

La viteze de croaziera 100-140 nu ai nevoie de carene. Un SS daca nu vede si el macar de 2-3 ori pista pe an e degeaba. Doar pt factorul estetic nu merita, de care apropo te plictisesti repede, pierde la orice alt capitol in fata unui naked decent.



#16 paulynos

paulynos

    Fat Ninja

  • Carantina
  • PipPipPip
  • 3,474 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Tunet

Posted 15 July 2017 - 11:02 PM

Sigur ca sunt amabil, fac orice pt colegii forumisti.

 

Avem asa:

 

-confort;

-manevrabilitate, atat in oras cat si afara;

-consum benzina, cu un naked nu poti merge sustinut cu viteze mari chiar daca duce;

-costuri intretinere mai reduse;

-fiabilitate mai mare in general(nakedurile nu sunt alergate asa de mult si tare, motivele sunt evidente);

-putere utilizabila in favoarea nakedurilor la o utilizare stradala datarita cutiei de viteze in primul rand;

-de confort am zis?  :laugh:

-se preteaza mai bine la mers touring cu bagaje, tank bag mai mare de exemplu;

-pasagerul sta ceva mai bine sau foarte bine comparativ cu SS, in special 749 care are placaj in loc de sa;

-nu se incinge la fel de tare in urban;

-curba de invatare este de multe ori imbunatatita pe naked;

-daca buget exista, gasesti nakeduri care se bat de la egal la egal cu majoritatea vitezanelor in afara vitezei de top, pana in 200 km/h nu lasi in urma un naked cu specificatii apropiate;

-sanse sa gasesti un naked SH in mintile lui mai mari, orice buba exterioara se vede din avion;

 

Ar mai fi dar m-am plictisit.

 

Cel mai important factor care il face pe initiator sa opteze pt SS este designul, dupa cum singur recunoaste. Eu zic ca nu e suficient, nici pe departe, si e de fapt ultimul lucru la care ar trebui sa te uiti. Mi-am dat seama de lucrul asta dupa vreo 7 ani de ghidonat in care am avut 4 Ducati  :laugh:  Nu stiu in alte parti dar in Bucuresti sunt destul de putine vitrine stradale in care te poti privi in toata splendoarea ta de praduitor, asta in cazul in care iti iei mobra pt tine si nu pt altii :)

Tu o sa vii acum si o sa-mi zici: stai domne ca design, putere, aerodinamica...blauri din astea. Ca sa scurtam timpul eu iti dau citatul de mai jos. Ca doar vorbim despre cazul particular al colegului nostru cel cumpatat cu familie si copil mic, nu?

 

Nu am nevoie de ceva pt pista. Doar bucuresti plus ceva drumuri cu viteza de croaziera 100-1400 km/h.

 

Daca te mai pot ajuta cu ceva te rog nu ezita! Ma gasesti aici toata saptamana.


Common sense is not so common.


#17 BMWs1000RR

BMWs1000RR

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 788 posts
  • Gender:Male
  • Location:CS/TM
  • Interests:BMW
  • Moto: BMW
  • Numar: DRC
  • Club: Crvena Zvezda

Posted 16 July 2017 - 08:45 AM

Hai ca nu e rau ;)

#18 paulynos

paulynos

    Fat Ninja

  • Carantina
  • PipPipPip
  • 3,474 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Tunet

Posted 16 July 2017 - 09:11 AM

Nu am zis ca e rau, am zis doar ca e mai rau pt ce vrea el si experienta lui. Omul a cerut pareri si eu i-am oferit una, destul de avizata as zice, si el decide. Nu tin cu tot dinadinsul sa conving pe cineva, fiecare pentru el, asa merge treaba. Si in nici un caz nu vreau sa ma lansez intr-o polemica pe marginea subiectului. Sa dezbati gusturi personale este cel putin hilar, daca nu prostesc. Eu nu vreau sa fiu prost :)


Common sense is not so common.


#19 Fiziflash

Fiziflash

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 701 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Moto: Kawasaki Z750 - 2008

Posted 16 July 2017 - 09:46 AM

Nu mi se pare o problema sa treci pe 600. Dupa cum se vorbeste, poti muri si pe 125 daca esti inconstient.

 

Eu am inceput pe 600 insa am fost tot timpul calculat, si merg destul de prudent.

 

Ce pot sa iti spun este ca Ducati nu este la fel de fiabil ca motocicletele japoneze. Nu spun ca nu ar fi fiabil, insa nu la fel de fiabil, si cu siguranta unul neglijat o va arata mai des si mai costisitor.

 

Trebuie insa sa iei in calcul faptul ca modelul ales de tine este gandit si pentru pista. Daca te intereseaza doar oras, comuting, etc, te sfatuiesc serios sa te gandesti la un Naked. Macar sa te sui pe unul sa vezi cum e pozitia, cum se manevreaza, etc.

Ducati nu am avut, insa din ce am vazut/citi/etc, este excelenta pentru circuit, ca "personalitate" , etc

Trebuie insa ingrijita mai cu atentie si cu siguranta nu este confortabila la drumuri lungi, pentru ca nu acesta e scopul ei.

 

Gandeste-te de doua ori si da banii odata!


SOMETIMES I WONDER IF MY BIKE ... IS THINKING ABOUT ME TOO ...

 

NU TE LASA FILMAT CA VEI CADEA!  :nono: 

 

"Priviti in sus, o pasare ce zboara;

E moarta!

O tine in aer dragostea de tara!" - Liviu Dragnea


#20 goe 75

goe 75

    Pasionat

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,081 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Gsxr1000×2,cbr600×2.
  • Numar: B510XXX,B509XXX,B75GOE,B22GOE
  • Club: nope

Posted 16 July 2017 - 11:17 AM

Mai baieti ,eu va inteleg ca circuitul este departe de unii din voi ca sa vedeti live cum sta treaba dar va dau un pont-

Urmariti interviurile care apar pe fb de la Onrace si o sa vedeti ca doar ducatistii dau interviu cu mecanicul de mana . Si mai elocvent este faptul ca prin ducatisti se intelege doar Sinner.

Ok , mai sunt si doi baieti care alearga r6 pregatite de Florin Calin ...

Din ce am vazut eu live acolo ,va pot spune ca toata lumea se relaxeaza in pauze cu exceptia iubitorilor de italience care trebuie sa sufle viata in ele sa mai reziste o tura.


... you have between your legs an instrument capable of giving pleasure to thousands – and all you can do is scratch it.”






Also tagged with one or more of these keywords: incepatori

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status