Sari la conținut

Probleme pe ploaie


LKss
 Share

Postări Recomandate

E carburatie, nu are pompa de benzina. Se face prin vacuum sau ceva :)

Da, bineinteles. Am verificat ieri airbox-ul, intrarile de aer...totul pare bine.

Goodkat mi-a recomandat cateva verificari utile, dar nu am scule si nici timp pt asta. As prefera un mecanic priceput caruia sa i-o las, sa mi-o dea facuta.

1. Daca e pe carburatie, nu inseamna ca n-are pompa. La unele moto, au considerat ca pt a umple carburile cum trebe, au nevoie de pompa.

Ceva apa pe acolo si poate poate. R1 are.

2. Ok. Deci ai ram-air. Ala ar parea mai susceptibil la inhalatii de apa, deci ai zice ca ar putea fi de acolo. DAR: Intrebare de baraj: Dupa ce moare, il invirte sau nu?

3. Eu nu-s ala. Credeam ca vrei s-o rezolvi tu, ca altfel n-are rost, mai bine zici din prima asa.

4. Daca ai ceva becuri la bord, sarituri de ac pe la turometru, becuri care filfiie, ai putea avea si vreun cod de eroare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Daca e pe carburatie, nu inseamna ca n-are pompa. La unele moto, au considerat ca pt a umple carburile cum trebe, au nevoie de pompa.

Ceva apa pe acolo si poate poate. R1 are.

2. Ok. Deci ai ram-air. Ala ar parea mai susceptibil la inhalatii de apa, deci ai zice ca ar putea fi de acolo. DAR: Intrebare de baraj: Dupa ce moare, il invirte sau nu?

3. Eu nu-s ala. Credeam ca vrei s-o rezolvi tu, ca altfel n-are rost, mai bine zici din prima asa.

4. Daca ai ceva becuri la bord, sarituri de ac pe la turometru, becuri care filfiie, ai putea avea si vreun cod de eroare

 

1. Da, asa o fi. Modelul asta n-are.

2. Dupa ce moare, invarte, dar nu pleaca nici s-o f*&^. In 5 minute pleaca doar daca-i arat cheia (vorba vine).

3. Nu conteaza ca nu esti ala, pana la urma o desfac eu daca nu gasesc unde s-o duc...si sfaturile tale ma ajuta enorm, c-o s-o desfac cu tot topicul asta in fata.

4. Nu palpaie becuri, nu joaca acele aiurea (turometru / vitezometru).

 

Multumesc frumos pt sfaturi si idei; dar mai presus, pt intentia buna de a ma ajuta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica contactul de la cric(curatat si uns),la fel si butonul de pornit oprit(sa faci poza la contactul de la cric sa stii cum vin lamelele când îl montezi la loc)

Eu as merge pe astea pt inceput. Cel mai plauzibl, dupa mine. Ar mai fi ceva: Ai putea masura cricul si fara ploaie. Vezi ce rezistenta are cind e jos si cind e sus. Si apoi vezi pe ploaie. Faza e ca cricul (scuze de cacao) nu-l poti depista pt ca daca e in viteza iti tre ambreiaj oricum iar daca nu e, nu conteaza. Tot ce ai mai putea face fara sa umbli nicaieri: Daca iti porneste cu ambreiajul tras. Ar putea sa nu, daca e o dubla eroare ( ai si contactul de la ambreiaj futat), dar daca nu, cu ambreiajul tras, daca o ia, (dupa ploaie, cind iti moare) ..e cricul cel mai probabil.

» Post actualizat in 28 Jul 2017 05:24

PS: Pe uscat: Cu ea in viteza, cricul jos, ambreiaj tras ar trebui s-o ia. Dai drumul la ambreiaj, moare. Ridici cricul si dai drumul, merge.

Cu ea oprita, dar in viteza. Ambreiaj tras, demaror, o ia.

NU face asa, atunci ori logica e diferita ori contactul de la ambreiaj e dus.

Daca totusi face pe uscat asa, atunci contactul de la ambreiaj e ok dupa mine..Daca pe ploaie cu ambreiaj tras nu merge...Mai sint variante.

» Post actualizat in 28 Jul 2017 05:25

Daca merge, e cricul

» Post actualizat in 28 Jul 2017 05:52

O alta intrebare: Cind esti pe neutru, becul de la bord ti se aprinde? Ai bec? Daca da, ti se aprinde si pe ploaie, cind iti moare?

Faza e ca astea-s cele mai simple lucruri de constatat, si daca nu ti se aprinde in unul din cazuri, e de pe aici.

Daca astea-s in regula, mai sint variante, dar tre eliminate cazurile simple

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 28 Jul 2017 05:52

 

O alta intrebare: Cind esti pe neutru, becul de la bord ti se aprinde? Ai bec? Daca da, ti se aprinde si pe ploaie, cind iti moare?

Faza e ca astea-s cele mai simple lucruri de constatat, si daca nu ti se aprinde in unul din cazuri, e de pe aici.

Daca astea-s in regula, mai sint variante, dar tre eliminate cazurile simple

Da, pe neutru mi se aprinde becul de neutru, cand moare pe ploaie, functioneaza becul cum trebuie (stins in viteza si aprins pe neutru). O sa fac testul cu ambreajul tinut si va tin la curent.

Am dus-o la 2 mecanici si mi-au verificat si uns toate contactele electrice (kill switch, singurante etc). La cum se comporta cand moare, ca si cum se ineaca, mie imi da impresia ca intra apa la fise sau bujii ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum se comporta cand moare, ca si cum se ineaca, mie imi da impresia ca intra apa la fise sau bujii ...

 

Spusesei parca, ca ai verificat gaurile de scurgere.

 

Daca tot umbli, demonteaza rezervorul, si verifica si cablurile (fisele) de la cele doua bobine la pipele bujiilor.

 

Mergi cu rezervorul pe ON sau pe RES?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pe neutru mi se aprinde becul de neutru, cand moare pe ploaie, functioneaza becul cum trebuie (stins in viteza si aprins pe neutru). O sa fac testul cu ambreajul tinut si va tin la curent.

Am dus-o la 2 mecanici si mi-au verificat si uns toate contactele electrice (kill switch, singurante etc). La cum se comporta cand moare, ca si cum se ineaca, mie imi da impresia ca intra apa la fise sau bujii ...

OK. Dupa mine: Daca ai vreun scurt la cric, scurt, 2-3 sec, si moare, si dupa aia se ineaca...Porneste cind poate. E greu de depistat, doar un ambreiaj rapid l-ar putea izola. Daca scapa cu ambreiajul, e cricul cel mai posibil. Bine, ai putea sa-l inlocuiesti, da' asa poti sa schimbi motorul, nu asta-i problema. Un senzor de cric de imprumut, sau poate ceva sa torni apa pe el..Nush.

 

Acum la ce zici tu:

"Am dus-o la 2 mecanici si mi-au verificat si uns toate contactele electrice (kill switch, singurante etc). La cum se comporta cand moare, ca si cum se ineaca, mie imi da impresia ca intra apa la fise sau bujii ..."

 

Fii mai specific. Esti pe suscat. BRRR--RRR-RRR. Esti pe ploaie si face: Face asa: Brrr-rrr-rrr--brr-brrr-brrr-brr-rrr-rrr-rrr-ta-da-da-da-da-du-du-du-du??? Daca face asa, mor pe rind, si poate fi alimentare. Daca face brrr-rrr-rrrr---brr-brr-plp-plp-plp, e electric. (Ii cade turatia rapid).

Daca esti in 2, ar putea fi senzorul de cric

In continuare, nu sint excluse contactul de cheie si butonul rosu, doar ca problema e posibil sa fie intermitenta..il ineaca si dupa aia ii tre 5 min sa-si revina.

Mai poti verifica contactul la baterie, nu de alta, da' cine stie

» Post actualizat in 30 Jul 2017 02:08

PS: OK, sint eu bou. Poti elimina contactul ala cu totul ( de la cric, le pui in scurt sau pe gol, cum e la tine, si aia e). Tot probleme,..Devine complicat. Faza e ca un scurt intermitent, poate trimite carburile/aprinderea la dracu, si chiar daca isi revine dupa, nu inseamna ca in 1 sec n-a fost un scurt undeva. 1-xx sec fara scinteie si carburile uda bujiile si dupa aia nu mai conteaza

» Post actualizat in 30 Jul 2017 02:21

PS2: Nu-ti fie rusine sa zici ce-ai vazut/simtit. Asa cum le-ai perceput tu. Mie nu-mi zice nimic faptul ca tu crezi ca-i din alimentare. Nu ca nu te cred, sau lipsa de respect sau alte alea. Dar intre noi, astia pe 2 roti, conteaza ca tu erai la ghidon. Eu vorbesc cu tine. Doar tu ai fost acolo. Mie cind imi zici ta-da-da-du-du-du, inteleg. Cind imi zici, brup-brup-brup sau alte zgomote, le inteleg in general. Acu na, poate deveni complicat =)). Doar n-oi fi vreun Chopin. Ok. Poate unii care ar descrie situatia asa, ar fi luati in deridere. Dar pt unul care le-a auzit au o semnificatie... Iar pt unul care le intelege, la fel.

» Post actualizat in 30 Jul 2017 02:38

PS XXX: La tine o sa dureze. N-ai cer senin suficient (:) n-ai ploi destule). As vrea sa fiu eu la sa-ti zic ce-i naspa, Sincer, as vrea sa te dai , si sa nu fiu eu ala, mi se rupe. Dar atita vreme cit de aduce acasa, nu o da, orice ar fi... Eu n-as da-o. Daca ai avea o metoda de reproducere, nush, cu furtunul cu apa, alte alea.

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Mecanicii nu au verificat si gaurile de drenare ale fiselor?

Salut man. Nu.

 

Spusesei parca, ca ai verificat gaurile de scurgere.

 

Daca tot umbli, demonteaza rezervorul, si verifica si cablurile (fisele) de la cele doua bobine la pipele bujiilor.

 

Mergi cu rezervorul pe ON sau pe RES?

Nu, gaurile de scurgere nu au fost verificate.

Pe ON.

Cand ti-o aduc Cezar, cand ai timp de ea?

 

@mig: Multumesc mult man pt sfaturi, pareri.

Editat de LKss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La a mea am avut o problema similara si rezolvarea a fost refacerea unui conector din spatele bordului (intre far si ceasuri) a intrat apa pe langa far sau parbriz cred. Verifica ce contacte ai daca nu apuci s-o duci la Cezar. Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Si eu am aceiași problema la kawasaky sper sa ii dau de cap încă crecae de la fișele de la buji sau bobine fura curent  sper sa ii dau de capat și tu la fel  sigur e electrica problema succes în solutionare. Dacă rezolvi scrie

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...