Jump to content


Photo

ABC de circuit la SpeedPark Bacau, 22-23 iulie


  • Please log in to reply
80 replies to this topic

#41 Cesar

Cesar

    Throttle by Life

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,714 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: NU MAI AM

Posted 03 October 2017 - 08:17 AM

Fiule, tu bagi trolling de plictiseala si din lipsa de ocupatie. Argumentul tau e "n-am mai auzit"?

Vezi de drumul tau!



#42 SONYC

SONYC

    Sticlist de anduranță!

  • Super Membru
  • PipPip
  • 522 posts
  • Gender:Male
  • Location:București
  • Interests:Nu am fost peste tot, dar e pe listă.
  • Moto: 'onda
  • Numar: B-69-RUP
  • Club: A

Posted 03 October 2017 - 08:53 AM

@Cesar

 

Nu obisnuiesc sa intru in polemici, nu o voi face nici in cazul asta, tin insa sa fac cateva precizari, pentru ca sunt implicat direct, am prin urmare dreptul sa fac acest lucru.

 

"Colegul" tau, aka eu, am retinut foarte bine ce mi-ai spus, ba' unde mai pui ca am fost de fata cand s-a facut presiunea. Daca pe George poti incerca sa il "ametesti" in ideea in care el nu a fost acolo si nu stie precis ce s-a vorbit, ei bine acest lucru nu se aplica si in cazul meu. Iti aduci foarte bine aminte ca ti-am precizat cat se poate de clar ca nu o simt bine in curbe, ai iesit si tu cu ea, despre ce vorbim?

 

Nu am emis niciodata afirmatii de cunoscator, dar in 7k incep, usor dar sigur, sa o cunosc. Mai am foarte foarte mult de lucru, fara doar si poate, dar faptul ca am stat doua saptamani pe bara nu are legatura in cazul de fata. Am incercat, fara succes insa, sa iti explic si in trecut ca am nevoie de argumente, pentru a intelege de ce se recomanda anumite lucruri. Nu am experienta ta, abia o dobandesc pe a mea, de aici si rugamintea. Nu inseamna ca daca tu faci cutare lucru in cutare mod, in mod automat se aplica si in cazul meu. Suntem diferiti, din multe puncte de vedere.

 

Eu pot doar face o supozitie pentru presiunea recomandata, sa fie pata de contact mai mare, micsorand astfel riscurile. Nu e o recomandare optima in cazul meu, nu imi este frica sa ma aplec.

 

Nu puteam sa ma dau pe serpentine cu valorile cu care am plecat de la atelierul tau. Am pus 2.3 fata si 2.5 spate. Alta mobra, alt comportament pe viraje.

 

PS. Am doar 34 de ani, incerc sa evit sa dau sfaturi, stiu cum sunt primite, dar puteai sa ii raspunzi lui George foarte elegant, prin argumente, pentru ca X, pentru ca Y. Apelativele de genul: "fiule" tradeaza o mare nesiguranta de sine.

 

Ma rog, noi sa fim sanatosi!


Nu toți cei ce rătăcesc sunt pierduți.

 

2di24gy.jpg


#43 george05

george05

    ride slow...think fast...life is short..live it

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,832 posts
  • Gender:Male
  • Location:baia mare
  • Moto: YZF R1-Gremlin
  • Numar: 2 x ZRO
  • Club: NU,multumesc...

Posted 03 October 2017 - 09:08 AM

Fiule, tu bagi trolling de plictiseala si din lipsa de ocupatie. Argumentul tau e "n-am mai auzit"?
Vezi de drumul tau!

Poate ca bag eu trolling, dar in mod cert tu habar n-ai ce vorbesti. Era foarte simplu sa dai un argument pt care i-ai indicat omului acea presiune. Dar tu nu, o dai cotita si nu oferi un raspuns. Tipic, mecanic-atoatestiutor. Pacat de clientii tai care inghit orice fara a pune intrebari.

PS:apelativul folosit(fiule)il arunci atunci camd te simti incoltit si nu mai stii ce sa spui? Sau e doar in firea ta sa te "dai mare"? Nu-mi răspunde, eram retoric.

Edited by george05, 03 October 2017 - 09:10 AM.


#44 Cesar

Cesar

    Throttle by Life

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,714 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: NU MAI AM

Posted 03 October 2017 - 09:10 AM

George05 are un istoric foarte elegant de injuraturi trimise in PM mie asa ca il evit cat pot si-l invit de fiecare data sa se arunce in voia lui spre orice doreste. Il mai ajut din cand in cand sa-si ia elan :D E un plictisit notoriu si un guraliv de internet.

 

Eu pe de alta parte - SONYC - nu ti-am setat niciodata presiunea 2.1 cu 2.0 si a cuvantul meu ca nu stiu cine esti dupa ID-ul de forum (cu atat mai mult n-am idee despre cele 2 saptamani de pauza) :(

Niciodata-vreodata nu am spus ca presiunea in roti e o valoare fixa ci un parametru cu care te "joci" astfel incat sa gasesti singur compromisul optim intre aderenta si stabilitate.


» Post actualizat in 03 Oct 2017 07:20

Suntem diferiti, din multe puncte de vedere.

 

100% de acord. Te-ai contrazice daca nu mi-ai permite sa il tratez pe bagatorul asta de seama, diferit? Da sau nu?


» Post actualizat in 03 Oct 2017 07:33

"Colegul" tau, aka eu

 

Minuni face internetul.... find content si am aflat cu cine stau de vorba.

Ce sa zic Cristi... esti liber sa iei de bun ce te invata internetul si personajele de aici.

Discutia noastra a fost destul de simpla. La 8 grade celsius, go safe si lasa presiunea mai jos. Da, e mai greoaie directia dar ai pata de contact mai buna.

Si da, asa e, am dat o tura cu motocicleta, si ca sa parafrazez un batran, "curbeaza" excelent.

 

Cel mai tare argument pe care ti l-am dat mai sus, si pe care toti vorbaretii de pe internet il ignora cu talent, este legat de faptul ca de vreo cateva saptamani vad zilnic motocicleta Sabinei, care niciodata nu ma asculta si baga 2.5 cu 2.9.

Va doresc toate cele bune! Pe forum nu se intampla accidente mortale. Doar pe strada.


Edited by Cesar, 03 October 2017 - 09:14 AM.


#45 SONYC

SONYC

    Sticlist de anduranță!

  • Super Membru
  • PipPip
  • 522 posts
  • Gender:Male
  • Location:București
  • Interests:Nu am fost peste tot, dar e pe listă.
  • Moto: 'onda
  • Numar: B-69-RUP
  • Club: A

Posted 03 October 2017 - 09:37 AM

@Cesar

 

Consider ca am fost cat se poate de explicit. Am spus ca asta a fost recomandarea ta, nicidecum ca ai setat cu mana ta presiunea, ai angajati care sa faca acest lucru. Incerci sa te dai lovit, lucru care nu imi place. Stii foarte bine cine sunt, am fost de N ori la tine. Mie imi place sa lucreze un singur mecanic la mobra, sa ii stie istoricul. Asta a si fost ideea pentru care am continuat sa apelez la serviciile tale, cu toate ca inceputul nu a fost unul foarte bun.

 

Ma rog, probabil gresesc cand ma astept ca oamenii din jur sa isi asume anumite lucruri. Nu-i bai, viata e o lectie continua.

 

Nu cunosc istoricul tau cu George, dar daca te consideri un om mai bun, puteai foarte bine sa argumentezi si astfel inchideai subiectul. Probabil gresesc si aici.

 

Cum spuneam, nu o sa intru in polemici, fiecare are dreptul la o opinie. Mi-ar fi placut insa iti asumi recomandarea facuta, pentru ca au fost cuvintele tale. Lasa, noi sa fim sanatosi!

 

 

PS. Cu toate ca stii, o sa ma semnez,

 

Cristi.


Nu toți cei ce rătăcesc sunt pierduți.

 

2di24gy.jpg


#46 LimpTA

LimpTA

  • Super Membru
  • PipPip
  • 939 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: 1290-S

Posted 03 October 2017 - 10:00 AM

@SONYC  - ma frend, nu stiu daca ti-ai propus sa ajungi the next big thing al instagramului, sau al motociclism.ro-ului  dar vad ca iti place senzationalul :)) Foarte controversat tu ca persoana asa...
Pe nenea cu curatatoria de haine moto l-ai balacarit, desi a venit omu sa zica in fata marii adunari nationale ca te-a pus sa semnezi inainte ca o cureti pe proprie raspundere.
Acum cu presiunea.

Io inteleg ca vrei sa ajungi vedeta da'  daca tot zici ca ai fost la Cesar de N ori, ce-ti mai trebuie forum?
Lumea stie f bine cine e Cesar. Nu mai descopera nimeni apa calda acum. Nu stiu sigur daca o sa vrei sa-ntelegi nuanta ;) 

Mai era un baiat care incepuse acum 2-3 luni sa dea in SST ca hau ca bau, si lumea-i zicea fix ce ti-a zis tie cu curatatoria...  3 pagini mai incolo, a dat-o la intors omu' :)  Mare sport asta cu cautatul de atentie pe internet....



#47 Cesar

Cesar

    Throttle by Life

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,714 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: NU MAI AM

Posted 03 October 2017 - 10:03 AM

Nu am experienta ta, abia o dobandesc pe a mea, de aici si rugamintea.

 

Daca nici eu nu ti-am explicat si detaliat... sa ma ierte Dumnezeu.

E doar treaba ta cum iti faci alegerile si cum interpretezi tratamentul meu pentru unii nefericiti de pe aici.

Iti repet argumentul decisiv. Inca poti sa vizualizezi urmarile tragice, daca chiar vrei sa bagi la cap - sta pe remorca ca la muzeu, in fata service-ului.

 

Intre more-safe si more-fun, mereu voi recomanda more-safe.



#48 SONYC

SONYC

    Sticlist de anduranță!

  • Super Membru
  • PipPip
  • 522 posts
  • Gender:Male
  • Location:București
  • Interests:Nu am fost peste tot, dar e pe listă.
  • Moto: 'onda
  • Numar: B-69-RUP
  • Club: A

Posted 03 October 2017 - 10:25 AM

@LimpTa

 

Sunt doua subiecte total diferite. Nu stiu daca e cazul sa ii iei apararea lui Cesar, e totusi baiat mare. Unde mai pui ca nu ai contribuit cu absolut nimic, +1 insa la posturi. Nu stiu cine cauta atentie pe internet, poate nu ar fi o idee rea sa te uiti in oglinda. Discut cu placere cand o sa poti ramane pe subiect, multumesc "ma frend".

 

@Cesar

 

Nu am bagat de seama mobra de care vorbesti, dar chiar si asa, nu consider ca trebuie sa o vad ca pe o sperietoare. Nu cred ca aceste comparatii, intre cum merge unul si altul isi au rostul. Spun acest lucru pentru ca nu suntem toti la fel. Nu stiu cum mergea fata asta si nici nu ma intereseaza. La fel cum nu ma intereseaza nici baietii care merg in pantaloni scurti si tricou, in ideea in care nu am nimic impotriva lor, fiecare merge pe barba lui.

 

"More-safe" - absolut de acord cu tine, aici intra din punctul meu de vedere conduita preventiva. Altfel, mai safe ar fi sa nu o mai folosesc, corect?

 

Ideea este ca anumite recomandari nu sunt general valabile, cel putin asta este parerea mea.


Nu toți cei ce rătăcesc sunt pierduți.

 

2di24gy.jpg


#49 LimpTA

LimpTA

  • Super Membru
  • PipPip
  • 939 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: 1290-S

Posted 03 October 2017 - 10:31 AM

 Nu stiu daca e cazul sa ii iei apararea lui Cesar, e totusi baiat mare. Unde mai pui ca nu ai contribuit cu absolut nimic, +1 insa la posturi. 

eram sigur ca n-ai sa intelegi. Succes pe mai departe! 



#50 Cesar

Cesar

    Throttle by Life

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,714 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: NU MAI AM

Posted 03 October 2017 - 10:36 AM

Ideea este ca anumite recomandari nu sunt general valabile, cel putin asta este parerea mea.

 

Eu, cu varsta, am devenit mai fricos. C-o fi bine sau c-o fi rau... nu stiu, (obviously) pentru altii :)


» Post actualizat in 03 Oct 2017 08:41

fiecare merge pe barba lui.

 

Pe de alta parte, tu esti un tip responsabil. Si nu din declaratii, ci pentru ca ti-ai pus la punct motocicleta din punct de vedere tehnic, impecabil. Esti unul dintre cei 20-25% (dintre motociclistii pe care i-am cunoscut) care nu fac compromisuri la acest nivel si apreciez acest lucru.


» Post actualizat in 03 Oct 2017 08:53

"More-safe" - absolut de acord cu tine, aici intra din punctul meu de vedere conduita preventiva. Altfel, mai safe ar fi sa nu o mai folosesc, corect?

 

Ideea este ca anumite recomandari nu sunt general valabile, cel putin asta este parerea mea.

 

Da-mi voie sa repet ca, nu te blocheaza nimeni sa setezi valori fixe, fie-ploaie-fie-vant. Dimpotriva. Jongleaza cu setarile de presiune si observa comportamentul agregatului.

E util sa nu uiti insa ca, in anumite situatii, sa le zicem exceptionale, anvelopele sa nu mai asculte nici de recomandarile producatorilor, nici de discutiile de pe internet, nici de aia batrani sau mai tineri. In astfel de situatii, te poate salva mai degraba "compromisul" spre zona safe - si nu ma refer la stilul de pilotaj sau conduita preventiva.

Desigur, motociclistii se intalnesc destul de des cu situatii exceptionale :)



#51 SONYC

SONYC

    Sticlist de anduranță!

  • Super Membru
  • PipPip
  • 522 posts
  • Gender:Male
  • Location:București
  • Interests:Nu am fost peste tot, dar e pe listă.
  • Moto: 'onda
  • Numar: B-69-RUP
  • Club: A

Posted 03 October 2017 - 11:17 AM

@Cesar

 

Instinctul de conservare devin mult mai pregnant pe masura ce avansam in varsta, asta cred totusi ca este general valabil. Nu fac desigur nici eu exceptie. Am planuri, sa nu spun mari, dar pe termen lung.

 

Am considerat absolut firesc si normal sa investesc in situatia tehnica a mobrei, sa fie la zi. Ulterior am trecut si la partea care face ochiul sa zambeasca, chiar daca prin acest lucru am atras fine ironii.

 

Tin cont de parerea oamenilor ce au sensibil mai multa experienta, dar imi doresc ca si ei, in cazul asta, tu, sa tii cont de aspectele pe care eu le subliniez, sa te adaptezi la modul in care eu folosesc aceasta mobra, nu altcineva. Ai transmis, poate fara sa iti dai seama, senzatia ca nu are sens sa imi bat capul, ca stii tu mai bine ce este de facut. Asa o fi, dar trebuie si eu sa inteleg, chiar subliniez acest aspect. Tin sa stiu de ce imi recomanzi o anumita vascozitate la uleiul folosit, de ce pui filtrul ala mai scump si nu ala mai ieftin, de ce trebuie sa efectuez o revizie furcii la un anumit interval de timp s.a.m.d

 

Sunt multe lucruri pe care nu le cunosc, dar nu tin sa raman in aceasta ignoranta. Macar spune-mi, frate, n-am timp sau chef sa iti explic, ori mergi orbeste pe recomandarea mea ori iti cauti alt service.

 

Ai adus vorba de respectiva fata, au fost N oameni care au spus ca mergea extrem de bine, ca a adunat km cati altii intr-o viata, bla bla bla. La ce bun? Uite ce s-a intamplat. Prefer sa fiu cel mai prost motociclist, dar in viata. De asta si spun ca aceste comparatii nu isi au rostul.


Nu toți cei ce rătăcesc sunt pierduți.

 

2di24gy.jpg


#52 Cesar

Cesar

    Throttle by Life

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,714 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: NU MAI AM

Posted 03 October 2017 - 11:32 AM

Eu propun sa vorbim live cand ai nelamuriri. In scris nu prea ne-am inteles :)

Si daca tot s-a redeschis discutia pe topicul de training pe circuit, iti recomand si tie sa bagi niste sesiuni pt ca iti vor face doar bine.


Edited by Cesar, 03 October 2017 - 11:34 AM.


#53 george05

george05

    ride slow...think fast...life is short..live it

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,832 posts
  • Gender:Male
  • Location:baia mare
  • Moto: YZF R1-Gremlin
  • Numar: 2 x ZRO
  • Club: NU,multumesc...

Posted 03 October 2017 - 11:41 AM

Plictisit notoriu si guraliv de internet. Haioasa descriere. Culmea ca sunt notoriu doar in gașca ta de aplaudaci și pupători. Tu oricum ramai un pseudomecanic de coltul blocului cu povesti vanatoresti. Dar nah, noroc ca sunt destui gura casca pentru care sa fii un guru intr-ale motociclismului/mecanicii.

Edited by george05, 03 October 2017 - 11:44 AM.


#54 Cesar

Cesar

    Throttle by Life

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,714 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: NU MAI AM

Posted 03 October 2017 - 11:44 AM

Plictisit notoriu si guraliv de internet. Haioasa descriere. Culmea ca sunt notoriu doar in gașca ta de aplaudaci și pupători. Tu oricum ramai un ageamiu arogant si plin de aberatii. Dar nah, noroc ca sunt destui gura casca pentru care sa fii un guru intr-ale motociclismului/mecanicii.

Smiorc, dit le paysan! :D


Edited by Cesar, 03 October 2017 - 11:46 AM.


#55 george05

george05

    ride slow...think fast...life is short..live it

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 5,832 posts
  • Gender:Male
  • Location:baia mare
  • Moto: YZF R1-Gremlin
  • Numar: 2 x ZRO
  • Club: NU,multumesc...

Posted 03 October 2017 - 11:44 AM

Hai ca poti mai mult.

#56 Ribo

Ribo

    PokemonPeDooRoti

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,782 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Craiova
  • Interests:neinteresat
  • Moto: SuzY
  • Numar: impar
  • Club: PrazRacing

Posted 03 October 2017 - 12:01 PM

Asta cu presiunea vad ca va ajunge pe toate topicurile ....s-a terminat cu smecheria.


To be a great motorbike racer, the most important thing is the passion for the bike.

 

 


#57 zahei

zahei

    Vatman grabit

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,156 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interventii chirurgicale: 5
    fracturi: 7
    tije titan: 2
    placute titan: 1
    suruburi: 4
  • Club: Gloria Brotherhood

Posted 03 October 2017 - 12:02 PM

nu exista presiune perfecta. fiecare simte altfel motocicleta si fiecare se simte safe cu alti parametri. ce mi se pare mie misto pe forumul asta e ca cereti sfaturi, iar cand vi se dau il luati la plua pe care care vi le da, pentru ca nu v-a dat suficiente explicatii. nu toti stim sa explicam toate lucrurile pe care experienta ne-a invatat. cateodata pur ai simplu facem o hestie pentru ca am observat ca e buna. daca nu sunteti multumiti cu putinele explicatii oferite, puteti oricand sa ziceti “multumesc frumos” si apoi sa va duceti sa invatati de pe youtube, de la vloggeri. sau puteti sa va comportati ca niste tigani carora li se da un deget. have fun, both ways.

#58 Cesar

Cesar

    Throttle by Life

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,714 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: NU MAI AM

Posted 03 October 2017 - 12:06 PM

Cumpar tigan pentru antrenament pe forum! :D



#59 littlekriminal

littlekriminal

    mătur

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,367 posts
  • Gender:Male
  • Location:UK, Bucuresti, Pitesti, Sebes-Alba
  • Interests:nu sunt pe interes
  • Moto: Daytona 675, fz6, r6
  • Numar: zen
  • Club: bazi crew™ for life

Posted 03 October 2017 - 12:27 PM

Pai cand sunt atatia gratis, tu dai bani? :))))


Mai sus obisnuia sa fie o poza super marfa. RIP poza!
sunt atat de slab incat ma confunda lumea cu craniul de pe steagul piratilor cand accelerez in viteza intai pana la 3000 de turatii pe un motor de 125cc...
Super emisiune! http://www.bucatarie...ita-de-porumbei
Un loc super genial http://www.youtube.c...h?v=-kGJuFnetH0

#60 LimpTA

LimpTA

  • Super Membru
  • PipPip
  • 939 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: 1290-S

Posted 03 October 2017 - 12:53 PM

Zahei, pentru ca nimeni din genul asta de oameni n-a cautat vreodata explicatii reale, sau sa invete ceva. Explicatii ar fi sanchi, motivul. Tot ce conteaza in ziua de azi e sa Te Vada Lumea ca  esti Tu ala care iei la p*la pe X sau pe Y. Asa ai expunere
Asa castigi capital in societate. 
Restul e gargara ieftina. N-are nimeni nevoie de explicatie. Cine voia sa invete ceva rupea kilometrii pana acum. Asa ca pe forum mai ramane doar sa vorbesti cu baieti din astia voalati care iti scriu cu un aer pretios asa, foarte articulat in tastatura, de nu stii exact daca te adresezi lui sau avocatului lui.


Ce nu inteleg eu la baietii astia tari in drepturi, tot timpul nemultumiti si cu cerinte infinite. De ce nu va duceti la reprezentanta, manca-v-ar nenea? Ca acolo e om platit care sa inghita harneala din asta si sa raspunda frumos. Si ofera si cafea moka si te simti periat, poti sa ai drepturi europene cate vrei, etc etc.


Ah.... nu te duci acolo pentru ca varii motive ... si printre altele ai nevoie de un om care mai stie cu motoretele si sa faca treaba buna, sa fie "mecanicul tau", ca parca nu te mai incanta asa tare cafeaua moka de la reprezentanta daca ai dubii in privinta unor lucuri. 

Pai vezi, de-aia n-are ursu' coada....   Sa te duci regulat la un mecanic si sa-i ceri explicatii prin forum. Ce-am ajuns ba...


Edited by LimpTA, 03 October 2017 - 12:59 PM.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status