Sari la conținut

Protectie/prevenire pana


Postări Recomandate

Am dat cautare pe site dar nu am gasit un topic legat de asta..daca e vre-unul puneti link.

 

 

M-am uitat zilele astea de metode pentru prevenirea intepaturilor in offroad, sau cel putin pentru o protectie mai buna.

 

Pe partea de moto am gasit cateva alternative - tu-bliss, mousse, balls sau cauciucuri cu intarituri.

Pe partea de biciclete am gasit un fel de tire liners/benzi de protectie - dar care nu se gasesc si pt moto.

am vazut ca se gasesc benzi din kevlar dar nu sunt anti penetrare...

 

alte idei ?

 

Voi ce folositi ?

 

ms

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Camere si leviere la tine si aia e.


» Post actualizat in 13 Jun 2017 07:50

Si inca ceva: de cand o ard enduro-touring (vreo 90.000 km in total) am facut vreo 5-6 pene, dar niciuna afara de pe asfalt. Pe macadam mai rar cuie, suruburi, sarme si alte rahaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu pe unde merg altii da eu tot mai scot cate 2-3 ghimpi dupa fiecare tura, si parca as vrea sa minimizez riscurile. un cunoscut a facut 3 pene intr-o singura zi. norocul lui ca au mai avut si altii camere de rezerva.

 

nu cred ca strica nimanui sa minimizeze riscurile daca se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leviere,camere,pompe...aia se mai numeste plimbare? Motociclismul e frumos asa, cu bune si rele.

Adica? Daca ramai in varf de munte pe pana se mai numeste plimbare?! Sau pe DN intr-un sat gen Buzescu?!

» Post actualizat in 13 Jun 2017 12:43

Salut, eu am folosit "Michelin Ultra Heavy Duty Inner Tube".

Inclin sa cred ca ofera protectie foarte buna anti-ghimpi.

Camerele groase (HD, Supertuff, etc) nu prea sunt indicate pentru mersul pe asfalt. Aia de Kenda au unele intermediare, Tuff. Alea mi s-au parut cel mai bun compromis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leviere,camere,pompe...aia se mai numeste plimbare? Motociclismul e frumos asa, cu bune si rele.

poti sa ii spui adventure riding trebuie sa fii pregatit ptr situatiile comune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu pe unde merg altii da eu tot mai scot cate 2-3 ghimpi dupa fiecare tura, si parca as vrea sa minimizez riscurile. un cunoscut a facut 3 pene intr-o singura zi. norocul lui ca au mai avut si altii camere de rezerva.

 

nu cred ca strica nimanui sa minimizeze riscurile daca se poate.

Apropos, ca sa-ti putem da oaresce sfaturi ar fi util sa ne spui si ce mobra ai. Mai simplu, sa-ti completezi profilul.

 

Pentru ca una e sa ai un enduro-touring usor e una, daca ai o vaca de 200+ kile e alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut pana la dracu'n'praznic in 97...

 

Am umplut anvelopa cu muschi de pe copac si a tinut vreo 15 km... dupa vreo 6 luni la fel, doar ca aveam o groapa de gunoi relativ aproape... umplut anvelopa cu carpe si plecat spre casa.

 

In rest, am venit pe pana pana acasa (<30km)

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pentru tine rezolvarea este mousse sau tyre balls. Te tine destul de mult un Mousse/balls si merita daca nu faci hard enduro. Pentru Hard tubliss-ul e sfant, daca ai camera rosie umflata corespunzator poti merge linistit cu cauciucul cu presiune ZERO sau pana fara nicio problema pe termen scurt (zeci de km).

Cu tubliss sau camere de orice grosime sau orice alta "inginerie" band kevlar, etc, exista riscul de pana.

 

In cazul meu daca se intampla sa fac pana merg pe ea, de multe ori distante de 40 de km, depinde unde se nimereste. Daca am pana pe fata ma trag cu poponeata pe spatele seii sa descarc fata si pe spate fac invers, ma sui pe rezervor cat se poate ca sa descarc spatele si merg incet si cu grija pana acasa. In 8 ani de enduro n-am stricat nici macar o roata/janta. Cauciucul de multe ori l-am salvat, camera nu. Adevarata problema apare daca mergi pe contra panta si dejantezi guma, atunci e belea, tre' sa chemi elicopterul :)

Editat de CazyRO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am camere subtiri dar trei rimloace pe roata, atat pt echilibrarea mai buna a rotilor la viteze mari, cat si pt. micsorarea riscului de dejantare pe curba de nivel / off camber (contrapanta in jargou :) ).

 

Exista mousse pt hard enduro si exista mousse pt rally raid. Mousse-ul de hard enduro sucks la viteze mari, pe forestiere sau asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...