Sari la conținut

Suzuki GSX 1250 FA Falcon


Mario MT 03
 Share

Postări Recomandate

Salutare.
Am cumparat aceasta motocicleta in aprilie anul trecut cu 6.000 de euro, intre timp am parcurs 18k km in seaua ei si pot sa spun ca sunt satisfacut de ea in general. E din 2011, avea 34k km cand am cumparat-o, iar fostul proprietar i-a facut niste modificari care au imbunatatit prestatiile si comfortul motocicletei.

 

In afara de dotarea touring cu care vine din fabrica (set de trei genti Kappa destul de incapatoare, dar nu asa de mari ca si cele de la Givi) are un mic parbriz touring, sea modificata in gel (pentru care fundul meu si al pasagerului multumesc zilnic), reglaj suspensie posterioara, suspensie anterioara modificata si toba Yoshimura (mai am una de rezerva, un LeoVince, dar inca nu am incercat-o). In rest i-am mai facut eu mici modificari, si i-am pus de asemenea o priza dubla USB pentru a incarca dispozitivele electronice la drum lung.


Am facut nenumarate iesiri locale, iesiri de doua zile si un tur al Italiei in doua saptamani impreuna cu fiul meu. Intretinerea in parte i-o fac singur (schimb de ulei+filtru, reglaj transmisie, etc) in rest o duc la mecanic sporadic pentru lucrari mai importante.

 

In aceste saptamani ma pregatesc pentru un drum mai lung, pana la Caponord, asa ca i-am schimbat pastilele fata-spate + lichidul, lichidul de la schimbatorul hidraulic, urmeaza sa ii schimb bujiile cu NKG Iridium zilele astea, sa ii fac un schimb de ulei+filtru si sa ii curat filtrul de aer (K&N) iar la sfarsitul lunii sa ii pun gume noi, am ales Michelin Pilot Road 4 GT (sunt deja la al patrulea tren de gume de acest tip, si sunt tare multumit de prestatii mai ales pe ploaie si de durata, cam 12-13k km).

 

Pro :

 

- e o adevarata motocicleta sport-touring, trage la drum lung ca un tanc, cu tot cu bagaje, pasager, etc.

- poti sa o incarci bine de tot

- motor reactiv de 100 de cp, nu e de pura sportiva, dar trage bine.

- nu e foarte voluminoasa, in oras ma strecor binisor printre masini si la semafoare.

- estetic imi place tare mult

- suspensii reglabile

- intretinere minimala

 

Contra :

 

- consum cam mare, dar nu ma plang prea mult tinand cont de cilindrata.

- schimbatorul e cam zgomotos , dar probabil am eu piciorul mai greu

- consuma repede guma de pe fata, dar din nou, probabil e stilul meu de condus

- consuma repede pastilele de frana pe fata, e o chestie de care se plang si alti posesori din cate am vazut

 

post-57306-0-28054600-1496829619_thumb.jpg post-57306-0-27466100-1496829699_thumb.jpg post-57306-0-19554600-1496829810_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur ca te intelegi cu ea,si iti multumesc pentru sfaturile care mi le-ai dat atunci cand ma gandeam sa cumpar una,desi nu am facuto nu regret,stilul meu de mers si conditia fizica nu se pupa cu aceasta motocicleta,cati mai multi km sa faci ,asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa....ce inseamna consum mare ?

 

Fac intre 14 si 18 km cu un litru, deci consum intre 5,5 si 7,5 litri la km, depinde de mers si cat de tare trag de ea. La drum lung e constat la 5,5 l la km, cu tot cu pasager si bagaje, la o turatie medie de 4.000.

 

Frumos motor. Pe vremuri ii spunea ... Bandit :)

S-o folosesti sanatos!

 

Da, e varul banditului ... o motocicleta care face cam aproape tot in afara de off road. In oras, Eu o folosesc cam tot timpul, la munca, cand am treaba prin oras, la plimbari scurte si lungi ... masina practic daca o folosesc o data pe saptamana e mult.

 

ma bucur ca te intelegi cu ea,si iti multumesc pentru sfaturile care mi le-ai dat atunci cand ma gandeam sa cumpar una,desi nu am facuto nu regret,stilul meu de mers si conditia fizica nu se pupa cu aceasta motocicleta,cati mai multi km sa faci ,asfalt uscat !

 

Nu ai pentru ce ! Fazerul era printre optiunile mele, apoi am decis sa iau GSX ul. Ai vazut ce inseamna motor de 1.000 de cc ... alta viata. Sa o stapanesti sanatos si tu, si la cati mai multi km fara probleme !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

da numai ca eu sub 7% nu scot consum,dar si merg cu vreo 70-80 kg in plus(pasager+bagaj) si turatia constanta e de 5000-7000 ture (140-180 km/h viteza) ca pachet touring-confort e mai bun gsxfu decat multe motociclete din categoria sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

da numai ca eu sub 7% nu scot consum,dar si merg cu vreo 70-80 kg in plus(pasager+bagaj) si turatia constanta e de 5000-7000 ture (140-180 km/h viteza) ca pachet touring-confort e mai bun gsxfu decat multe motociclete din categoria sa.

 

Tocmai m-am intors de la Nordkapp, motocicleta s-a comportat excelent la drum. Consum cam 5,5%, mers normal, autostrada 120/140 la ora, cam la 4.000 - 4.500 de turatii cu pasager si bagaj. Am facut aproape 9.500 de km in 17 zile, nu am avut dureri de posterior sau altfel de oboseala.

 

e boala banditilor sa agate la schimbul de viteze. pune-i ulei 20w50 cu aditiv si vei rezolva problema.

 

Agata a doua si a treia, nu tot timpul insa, de la a patra in sus aproape nu se mai aude. 20w50 nu e cumva prea gros pentru motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Tocmai m-am intors de la Nordkapp, motocicleta s-a comportat excelent la drum. Consum cam 5,5%, mers normal, autostrada 120/140 la ora, cam la 4.000 - 4.500 de turatii cu pasager si bagaj. Am facut aproape 9.500 de km in 17 zile, nu am avut dureri de posterior sau altfel de oboseala.

 

 

Agata a doua si a treia, nu tot timpul insa, de la a patra in sus aproape nu se mai aude. 20w50 nu e cumva prea gros pentru motor?

20din fata este grosimea la rece a uleiului, dar pe timp de vara nu sint probleme chiar daca e un pic mai grosuț, problema este atunci cand scade temp, cum ai fost tu in excursia asta, nu era recomandat 20w , ptr ca aveai si temp joase ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu merge la temperaturi sub 10-12 grade nu sunt probleme cu 20,altfel ar putea sa ii porneasca mai greu,corect?

Am reusit sa scot si eu un 5.7-5.8 % cu pasager si bagaje dar nu ma vait de consum si nici de confort desi suzukiul e mult mai tare la confort dar compenseaza prin putere si ciclistica fz1,asfalt uscat

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu merge la temperaturi sub 10-12 grade nu sunt probleme cu 20,altfel ar putea sa ii porneasca mai greu,corect?

Am reusit sa scot si eu un 5.7-5.8 % cu pasager si bagaje dar nu ma vait de consum si nici de confort desi suzukiul e mult mai tare la confort dar compenseaza prin putere si ciclistica fz1,asfalt uscat

 

Nu cred ca afecteaza pornirea, ca motorul invarte si porneste chiar si daca nu are ulei, doar ca nu este indicat , uleiul fiind mai gros, urca mai greu in "rampa" tachetilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarna ajungem pe la -5 grade, vara pe la +35 . De obicei bag 10w40 Motul 7100 si nu am probleme.

merge fara probleme si pana la -10 grade dar nu mai sus...

» Post actualizat in 22 Aug 2017 16:31

100 de cai din 1250 cmc? Turing o fi, dar nu sport:!

nu caii inseamna totul,depinde ce faci cu motocicleta,si depinde pentru ce este facuta,uitate la r6 2006 in sus,e scuter pana la 8-9 mii ture si apoi se dezlantuie iadul,asta are cuplu max la 3700 ture iti zic eu ca ia cheful la multe sportive pana urca alea in ture

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e boala banditilor sa agate la schimbul de viteze. pune-i ulei 20w50 cu aditiv si vei rezolva problema.

 

cum sa pui 20W50 la un motor cu 10W40 in carte , e difernta prea mare de vascozitate , daca ochi oblici a scris un anume ulei , stie el ce zice ... cel mult 10W50 poti sa pui ca sa nu ai probleme vara in oras

cat despre agatatul cutiei de viteze , nu cred ca se intampla asa ceva la una in mintile ei si intretinuta corespunzator

nu este ea SS , dar daca te dai un pic acceleratie la peste 7-8000 ture s-ar putea sa ai o surpriza !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este ea SS , dar daca te dai un pic acceleratie la peste 7-8000 ture s-ar putea sa ai o surpriza !

Sai ai surpriza ca se termina turometrul la 9500? si vitezometrul la 230? E un touring mare si relativ ieftin pentru ce ofera. Pana la vreun sport mai este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei pui in functie de stilul de mers,in functie unde mergi(oras sau afara)si in functie de temperaturile la care mergi!!!uitativa atenti in carte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E tractor nimic de zis si o fi placutr de condus pentru unii, dar e la fel de sport ca un bmw diesel M.

 

 

Sai ai surpriza ca se termina turometrul la 9500? si vitezometrul la 230? E un touring mare si relativ ieftin pentru ce ofera. Pana la vreun sport mai este.

 

S-a gasit tipul cu scooterul sa critice un sport-touring. Fara suparare colega, nu s-a (cuvant urat) nimeni in capul tau.

 

Pentru ceea ce imi trebuie GSX ul asta ofera mai mult decat suficient. Ca o fi mai mult touring decat sport, de acord cu tine, dar daca si 100 de cp sunt putini ... am fost cu motocicleta asta in doua ture mai lungi, ultima la Nordkapp, si s-a comportat impecabil cu pasager si 50 de kg de bagaje. Am ajuns cu ea la 180 de km/h cu a ... doua. Mai mult nu am incercat, nu sunt tip sportiv.

 

Cat despre ulei , de obicei folosesc 10w40, insa intr-un an am incercat un ulei mai gros vara, insa iarna mi se se parea ca porneste si se misca ceva mai greu ... asa ca am revenit pe 10w40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...