Sari la conținut

Nu intra in treapta 2


Postări Recomandate

Salut. Cam cat costa reparatia unui kawasaki zx6r 2006 care sare din a2a ? Sau cat de grav poate fi aceasta problema ?

Editat de WestRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Cam cat costa reparatia unui kawasaki zx6r 2006 care sare din a2a ? Sau cat de grav poate fi aceasta problema ?

 

Cutie de viteza noua, cel mai usor. Grav este atat cat te deranjeaza ca sare din a 2 a. Daca nu te deranjeaza nu e grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil ai piesa asta uzata.Look at this on eBay http://www.ebay.co.uk/itm/201464835891

Nu e 100%, dar asta am patit si eu la un kawa

» Post actualizat in 27 May 2017 21:36

Ca idee eu mi-am reparat-o singur...daca ai scule si stii cum sa desfaci niste suruburi nu e complicat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil ai piesa asta uzata.Look at this on eBay http://www.ebay.co.uk/itm/201464835891

Nu e 100%, dar asta am patit si eu la un kawa

» Post actualizat in 27 May 2017 21:36

Ca idee eu mi-am reparat-o singur...daca ai scule si stii cum sa desfaci niste suruburi nu e complicat

:lol: Ce bine ar fi daca ar fi doar aia ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O reparatie de genu asta presupune demontarea motorului de pe cadru, desfacut cartere, inlocuit piese defecte plus toate garniturile si simeringurile de la motor, inspectarea cuzinetilor, a ambreiajului, inlocuire antigel si ulei motor plus filtru.

UN BUGET MINIM PENTRU LUCRARE : 1000EUR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salut. Cam cat costa reparatia unui kawasaki zx6r 2006 care sare din a2a ? Sau cat de grav poate fi aceasta problema ?

Cutie de viteza noua, cel mai usor. Grav este atat cat te deranjeaza ca sare din a 2 a. Daca nu te deranjeaza nu e grav.

Nu o sa mearga la infinit cu ea sarind peste treapta a doua, la un moment dat va agata si va sari din alta treapta, daca continui sa mergi asa cu ea rupi ceva pe acolo si spargi cutia complet.

Eu am patit asta acum vrea 10 ani, tot cu un Kawasaki, ZZR1100. In general Kawa au cutiile sensibile, defectulta este des intalnit la mobrele din anii aia.

Cauta sh componentele altei cutii, reparatia te duce mai putin decat suma vehiculata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar 1000 poate nu o SA cheltuiești :))

Cel mai bine e să iei altă cutie funcțională, și să nu înlocuiești piesa. Poate s-au dus și furcile selectoare, și atunci ești cu cutia desfăcută și vezi că mai ai nevoie de inca ceva...

Caută o cutie SH, de la un vânzător corect. Mai ai nevoie și de toate garniturile aferente lucrării (vezi ce, după discuția cu mecanicul) și un mecanic :))

Succes!

PS CA idee, cineva a pățit și l-am costat 550 de lei cutia, 900 manopera și 200 garniturile, dar la alta motocicleta, tot SS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io pot munci si pentru doua beri si un castron de mancare, daca muncesc pentru un prieten. Aceasta operatiune ia cel putin 3 zile de munca, ca sa fie facuta ca la carte.

Eu cer pentru o astfel de operatiune 14 ore de manopera.

Intr-o zi nu se poate face aceasta operatiune, indiferent cat de bun esti ca si mecanic. E imposibil.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alex_ en nu este vorba de munca pentru un prieten aici, desi fie vorba intre noi tu din asta traiesti deci nu se pune problema sa nu te plateasca eu insa imi permit sa ajut moca, este vorba cu cat il taxezi pe client, 14 ore daca lungesti treaba sa zicem ca e ok pentru unul care fumeaza si bea cafele, 1000 de euro toata distractia e enorm, mai bine o arunca la fiare vechi.

 

 

Mie tare imi miroase a craboti rotunjiti

Si eu sunt de aceeasi parere

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lumea are impresia ca la motocicletele lor trebuie lucrat cu viteza luminii, iar cand vine vorba de platit sa fie putin, cel mai bine ar fi sa nu trebuiasca sa plateasca.

O alta conceptie e ca daca ai dat o mie de euro pe un cazan, reparatia la el trebuie obligatoriu sa fie ieftina, ca doar ai dat o mie de euro pe cazan.

Ei bine, va inselati amarnic! Mecanicii moto nu sunt niste titirezi pe langa motocicletele voastre, nu trebuie sa treaca in fuga prin altelier si sa se miste ca si Sipidi Gonzalez!

Poti schimba o cutie de viteze cat de repede vrei, dar nu despre RAPIDITATE trebuie sa fie discutia, ci despre CALITATEA lucrarii. Iar calitate nu se poate obtine lucrand REPEDE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Desfăcuta motocicleta, scurs antigel, dat motor jos, făcut bucăți cap coada.

Necesar, pe lângă seturile clasice de chei, clești și șurubelnițe - presa de ambreiaj sau rotopercutor cu aer comprimat, prese pentru rulmenti, probabil și niște extractoare, suflante aer cald, șamd.

Reparație = de la câțiva zeci de euro la peste 100, depinde de problema.

Remontarea:

* Multe piese din motor au siguranțe de unica folosință. Câțiva euro fiecare.

* Set complet garnituri - undeva între 110 și 150 euro. Nu știu la 4L. Alta variabila - marca garniturilor so disponibilitatea.

* Exista sau nu filete duse in fct de cum s-a lucrat anterior sau de calitatea materialelor.

* ulei, antigel, un minim de silicon bun.

Apoi, adiacent, scule dedicate (dinamometrice, alte prese), un compresor bun, curent, apa, chimicale, etc, etc.

 

Ziceți voi prețul cu tot cu manopera, din care trebuie amortizate chirie, curent, apa, scule și trăit. Nu cred ca un om normal poate trai în București fără 3000/3500 de lei pe luna dacă are de plătit chirie. Nu mai vorbim de mașina, concediu, probleme de sănătate, ajutat familia, etc. Copii nici atât.

 

Sub 500 euro eu nu o vad reparația ce implica făcutul unui motor bucati. Plus, nu sunt mecanic și sunt sigur ca am scăpat multe "detalii".

 

Daca tot este desfăcuta eu as verifica și restul - biele, pistoane, cilindrii, supape, came. Șanse mari sa mai fie ceva de făcut și pe acolo având în vedere odometrele motocicletelor din RO, consumabilele folosite, regimul de exploatare, șamd.

 

Situația de mai sus este una ideala. Exista destule situații de motor desfăcut, constatat hiba, reparata stil Vascautii din Deal, puse aceleași garnituri la loc, cel mai ieftin ulei, antigel și instant cu ea pe Olx, ca să scape de ea. Dacă mecanicul mai si găseste ceva la limita vieții prin motor, scenariul de mai sus este aproape axioma.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

Eu cer pentru o astfel de operatiune 14 ore de manopera.

Intr-o zi nu se poate face aceasta operatiune, indiferent cat de bun esti ca si mecanic. E imposibil.

Doamne fereste ... si cu manual in brail o faci in cel mult 8 ore de cand ai pus mobra pe rampa.

Tu adaugi la timpul asta si pauzele de somn?

Eu cred ca autodata ala te-a prostit rau de tot ... sigur nu e in ore chinezesti? Ca alea sunt cam jumate din ora normala.

Frate, contorizarea se face la cat muncesti efectiv la ea, nu cat te scarpini in poponeata cu cheia de 10.

14 ore inseamna 2 zile de munca non-stop fara sa mananci, pishi sau caci!

Am schimbat cutie de viteza la R1 in 2 zile ... 4 ore intr-o zi ... 4 in cealalta dupa ce au venit piesele ... si am inclus si pauzele mici ca's mai batran si prostata a inceput sa-si spuna cuvantul.

» Post actualizat in 29 May 2017 00:17

 

Daca tot este desfăcuta eu as verifica și restul - biele, pistoane, cilindrii, supape, came.

Sigur ... si daca tot e dat jos motorul poti revopsi si cadrul, schimba rulmentii, refaci electrica ... si esti sigur ca te tine si pe lumea ailalta ...

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Titlul topicului este:

"Nu intra in treapta 2 de viteza"

Descrierea este:

"Sare din treapta 2 de viteza"

 

Sunt doua lucruri total diferite ca su posibile defecte,sa nu mai spun ca la anumite modele Kawasaki fara motor pornit nu poti baga in viteza de cat in prima treapta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne fereste ... si cu manual in brail o faci in cel mult 8 ore de cand ai pus mobra pe rampa.

Tu adaugi la timpul asta si pauzele de somn?

Eu cred ca autodata ala te-a prostit rau de tot ... sigur nu e in ore chinezesti? Ca alea sunt cam jumate din ora normala.

Frate, contorizarea se face la cat muncesti efectiv la ea, nu cat te scarpini in poponeata cu cheia de 10.

14 ore inseamna 2 zile de munca non-stop fara sa mananci, pishi sau caci!

Am schimbat cutie de viteza la R1 in 2 zile ... 4 ore intr-o zi ... 4 in cealalta dupa ce au venit piesele ... si am inclus si pauzele mici ca's mai batran si prostata a inceput sa-si spuna cuvantul.» Post actualizat in 29 May 2017 00:17

 

Sigur ... si daca tot e dat jos motorul poti revopsi si cadrul, schimba rulmentii, refaci electrica ... si esti sigur ca te tine si pe lumea ailalta ...

Timpul normat pentru o astfel de lucrare este de 8.5 ore. Adica atat este specificat de catre producator, iar la acest timp se adauga un factor de multiplicare, fiecare cat vrea. Eu adaug 10la suta la fiecare an vechime incepand din 2016, dar nu mai mult de 100 la suta.

Acum o sa vina alti destepti sa imi zica faptul ca ei fac mult mai repede aceasta lucrare, unul esti tu.

Frate , daca esti atata de bun, incat bati de fiecare data Autodata, nu te gandesti ca nu toata lumea e ca tine, nu trebe sa fim sclavi pe la altii si sa le demonstram cat de harnici suntem la fiecare lucrare? Noi aici prin tara muncim relaxat, cerem bani pentru asta, ,nu facem competitie intre noi. Suntem mai calmi asa, nu ne sclavageste nimeni.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

UN BUGET MINIM PENTRU LUCRARE : 1000EUR.

Intr-un final ,cand o sa te decizi ca vrei si tu sa ai un client,o sa te dea la stiri pentru rapire si privare de libertate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...