Sari la conținut

Experienta service GoRacing (Bd. Bucurestii Noi nr. 10, S. 1)


Postări Recomandate

Asa cum povesteam pe topicul

/index.php?/topic/226019-yamaha-virago-zone/page-497

am cautat un service in Bucuresti unde sa duc Virago-ul meu 535 la o revizie a carburatoarelor plus sincronizarea lor. Cu aceasta ocazie s-a procedat si la inlocuirea placutelor de frana, a filtrului de aer, a bujiilor si echilibrarea rotii fata. Aceste operatiuni s-au desfasurat in perioada 17 - 18.05.2017. M-am dus la acest service la recomandarea lui Geo TNG care mi-a spus ca din pacate din cauza programului chiar nu mai are timp pentru motoare (nimic de contestat).

Am dus motorul acasa si din data de 18.05.2017 pana astazi nu l-am mai folosit pentru ca am fost plecat intr-o delegatie si nici vremea nu prea a permis. Astazi 21.05.2017 am vrut sa merg cu motorul dar, surpriza, nu a vrut sa porneasca. Am insistat de vreo trei ori dupa care am constatat ca la punerea contactului cand se aude si functionarea pompei de benzina, imi este scuipata benzina prin partea superioara undeva de sub rezervor pe partea dreapta. Am lasat-o asa, nu am avut timp de investigatii, am lasat-o pentru dupa serviciu.

Acum dupamasa am cautat mai bine si benzina imi este scuipata de pompa de combustibil (fara actionarea pornirii cu electromotorul) pe la conductele ce duc de la carburatoare la cutia filtrului de aer din dreapta, asa numitele breather pipes.

Cautand mai multe detalii, am gasit informatiile ca fenomenul asta are loc din cauza blocarii unui cui plutitor, cred, in engleza ii spune float needle. Deci... bucurie!

I-am contactat pe cei de la Goracing. Bineinteles citez: "Salut,te asteptam la service sa constatam problema. Probabil a luat iar gunoaie din rezervor si este necesar un filtru de benzina"... in conditiile in care motorul meu are instalat un filtru de combustibil...

Da, foarte convenabil sa se dea vina pe gunoaie, rugina, karma, Belzebuth...

In urma interventiei lor ma asteapta transportul cu platforma, revizia motorului dupa ce camera de ardere a cilindrului probabil inoata in benzina, ... Multumesc pentru profesionalism, pe la ei nu mai trec! Ofera exact tiparul serviciilor romanesti, proaste si fara asumarea responsabilitatii...

Asadar feriti-va de goracing!

Editat de Tetelu1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de cati anisori nu se mai fabrica minunea tehnologica?

motocicleta a functionat la iesirea din servis? ti-au adus-o cu remorca sau s-a teleportat?

 

greseli se mai intampla, clienti cu atitudinea asta or sa gaseasca peste tot probleme , TNG te-a mirosit si te-a trimis in alta parte ....

 

eu repar gunoaie din astea de nu vrea nimeni sa se atinga , la o batrenete din asta se poate intampla orice oricand, dar tu vrei sa ti-o faca ca noua ,

 

tuburile alea sunt overflow adica fix asta trebuie sa faca sa pise benzina cand un cui pontou este blocat, inainte sa platesti platforma bate un pic cu o coada de surubelnita in camera inferioara a carburatorului (cnc se numeste) daca inchde cuiele poti merge pana la servis sa le mai inspecteze o data.

 

p.s carburile de viroaga sunt cam chin de montat demontat, nu ca la gunoaiele de intruder dar oricum nu-i o placere.

 

 

feriti-va de magarus, nu stiu cine-s go racing

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@superbec Astea sunt minunile tehnologice pe care le avem, care ne plac și pe care le ducem să ni le repare unii cărora le plătim timpul, expertiza, atât cât au cerut, pentru manopera și piesele pe care le-au considerat necesar a fi schimbate, fără comentarii sau negociere.

Dar, da, să îmi fie rușine că mă așteptam să meargă minunea mea tehnologică la imediat următorul drum după scoaterea din service. Mda, așa gunoaie de motoare, așa proprietari, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la servis s-a facut o greseala sau nu ... i-ai sunat ti-au raspuns si dat o explicatie si ti-au spus ca se uita la trocarici presupun ca gratis ... insa tu vrei si transport gratis ... eu nu am auzit de servisuri sa faca asta undeva in lume dar poate tu esti mai in tema cu subiectul

 

in schimb tu ai deschis topicul asta sperand la ce? eu daca eram in locul lor iti anulam orice garantie

 

ti se pare corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu am avut aceeasi problema ca tine.

Am dus moto in prima ara trecuta la un tip. A curatat, sincronizat...

Peste vreo 2 luni m-am intors la el sa schimbe lantul. Cand am vrut sa plec nu a pornit la prima.

Baiatul mi-a zis ca poate e bateria... Nu s-a prins ce are. A 2-a zi am gasit-o plina de benzina, cu baia de ulei plina de benzina.

Colegii de pe forum mi-au spus ce are, l-am sunat pe mecanic, i-am povestit, a pus acelasi diagnostic insa intr-o zi când a avut treaba in zona a venit s-o vada.

A zis ca trebuie sa o ia la el. I-am lasat cheile si a luat-o el cu duba, a schimbat cuiele si... M-a costat mult mai putin decat credeam.

 

In fine, cred ca superbec are dreptate... Trebuie sa iti adumi tu transportul la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu garanție sau fără, deși amândoi știm la fel de bine că garanția de fapt este o poveste, eu la un prestator de servicii care le face prost nu mă mai duc niciodată. Prefer să plătesc în altă parte efectuarea acelorași operațiuni de la zero. Topicul este deschis pentru a împărtăși istoria pățită de mine, pentru a fi altora poate de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceai ceva mai sus de mizerie in rezervor, banuiesc te refereai la rugina.. daca stiai despre problema asta, nu inteleg de ce ii mai cureti carburatoarele, primul lucru pe care trebuie sa-l faci: indepartarea totala a mizeriei din rezervor + tratare sau inlocuire.

Editat de IceCube
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt si eu de acord cu superbecu'. cuie blocate la o mobra veche nu este neobisnuit.uzuri, rezervor ruginit( chiar si cu filtru , pulberea aia trece, etc)
in plus, recomandarea a fost de la Tng iar service-ul a decretat ca se vor uita la ea

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Tetelu1980 crezi ca daca postezi in 10 locuri ce ai patit vei rezolva ceva, ti-am scris pe topicul de virago ce ai putea face si repet nu cunosc firma respectiva dar fiind recomandata de TGN (nici pe el nu-l cunosc personal) cred ca sunt seriosi. Prin atitudinea asta nu prea o sa mai gasesti pe cineva sa se ocupe de capra ta.

Gresesc poate Zenklawa se poate ocupa daca nu e prea mare coada.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu garanție sau fără, deși amândoi știm la fel de bine că garanția de fapt este o poveste, eu la un prestator de servicii care le face prost nu mă mai duc niciodată. Prefer să plătesc în altă parte efectuarea acelorași operațiuni de la zero. Topicul este deschis pentru a împărtăși istoria pățită de mine, pentru a fi altora poate de ajutor.

 

 

daca ai venit pe roti cu mobra si nu curgea benzina cand ai primit-o ei nu au de unde sa stie ca peste x saptamani de stat sau mers nu o sa ti se blocheze cuiele vietii .. fa ce ti-am spus ca poate incep sa inchida caz in care te poti duce iar la control , ceva de lemn/plastic loveste partea de jos a carburatoarelor ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ bec, mi se pare ca pui foarte aiurea problema: "gunoaie" sunt de fapt motoarele pe care le au unii colegi. daca nu te regasesti in ele nu inseamna ca sunt inferioare. fiecare cu placerea / posibilitatea lui.

 

iar garantie, din punctul meu de vedere e ca daca la 48h mi s a blocat cuiu pontou cand service ul a lucrat la carburator atunci ma astept sa vina sa ia moto cu platforma si sa rezolve carburatia. sau s-o faca la mine acasa. oricum nu sa il deplasez eu. asta inseamna garantie. ce se face sau nu se face in RO e alta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teteleu eu recomand cu căldură sa te duci la Zenklawa.Impreuna veți face o pereche perfecta.Daca te duci sa ne zici și nouă sa ne luăm popcorn și semințe că o sa fie show ,bălăcăreală maxima.Sincer și mie după o curățare mi-a curs carburatorul,se poate întâmpla oricând.

» Post actualizat in 26 May 2017 19:12

Apropo azi e 26 nu 21

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ bec, mi se pare ca pui foarte aiurea problema: "gunoaie" sunt de fapt motoarele pe care le au unii colegi. daca nu te regasesti in ele nu inseamna ca sunt inferioare. fiecare cu placerea / posibilitatea lui.

 

iar garantie, din punctul meu de vedere e ca daca la 48h mi s a blocat cuiu pontou cand service ul a lucrat la carburator atunci ma astept sa vina sa ia moto cu platforma si sa rezolve carburatia. sau s-o faca la mine acasa. oricum nu sa il deplasez eu. asta inseamna garantie. ce se face sau nu se face in RO e alta treaba.

te vad si tu esti jignit forever si entitled... milenials sau cum va zice

 

e dreptu vostru e nu stiu ce...

 

da 535-urile au fost gunoaie de cand au iesit din fabrica .. si de atunci au trecut multi ani si multa benzina prin carburile alea

 

a.. vrei sa stii ce mult imi plac v-stroamele de 650?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica cinstit? ce sa fie cinstit la el? e praf, moartea pasiunii ... loganul mcv al motocicletelor, cu motorizare 1.4mpi si instalatie de gpl

 

dar asta e foarte offtopic.

 

 

 

Sunt curios daca o sa apara un rep al servisului sa expuna problema si de dupa tejghea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce incerci sa faci cu topicul asta? Sa plangi la mami? Te consideri si footut in kur si cu banii luati?

Pune mana pe telefon, vorbeste frumos si intreaba daca pot lua ei mobra, sau daca cadeti la pace cu cheltuiala suplimentara ... chestii d'astea de om cu bun simt. Daca ai venit sa te plangi aici pt problema asta, cred ca nu faci altceva decat sa refulezi de frustrare ca nu esti in stare sa vb cu mecanicu sa stabiliti ceva.

Si ala e om, si tu ai Virago ... plm ... amandoi sunteti de vina :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica cinstit? ce sa fie cinstit la el? e praf, moartea pasiunii ... loganul mcv al motocicletelor, cu motorizare 1.4mpi si instalatie de gpl

 

dar asta e foarte offtopic.

 

Asta cam asa e, ca mecanic cam mori de foame cu ele. Cand vine vorba de calarit, fiecare cu ga_oaza si parerea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@OP: forumul asta e plin de indivizi foarte toxici. Majoritatea ti-au raspuns deja. Niciunul din raspunsurile lor nu te ajuta cu ce voiai sa rezolvi: sa ne spui sa ne ferim de niste indivizi care in opinia ta au facut o treaba de mantuiala. Primesti in schimb viziunea toxica a unora despre ce inseamna sa fii barbat/motociclist/roman adevarat. Ma rog, fiecare cum il duce capul.

 

Acestea fiind spuse, inteleg problema ta. Te asteptai la servicii de calitate in rromania. Nu exista si nu vor exista in urmatorii 20 de ani.

 

Cat despre flacaii care cred ca orice mobra de 14 ani e un harb: dragilor, e harbul lui. Banii lui, problemele lui, nu le rezolvati voi pe forum cu povete intelepte. Le rezolva ala care si-a asumat sa le rezolve contra unei sume de bani. Si care s-a (cuvant urat) de sus pe client cand i-a livrat o mobra neverificata. Ca oamenii mai gresesc, impula mea, ca-s oameni.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce inteleg eu ...omu a dus feru la REVIZIE carbelitoare. Nu la uns, nu la reglat , nu la gadilat.

Indiferent de cat de destoinica este mobra sau nu, carbelitoarele alea au fost platite ca sa merga ca noi.

Dupa o revizie de gen...nu are voie sa curga, sa se blocheze...sau plm...decat daca mecanicul nu a facut treaba buna. Simplu.De aia este mecanic...sa vada, sa masoare , sa inlocuiasca ce este defect si sa aduca in parametri....

Pana una alta , omul are dreptate, si nu este vorba de carcoteala.

In principiu ai dreptate dar referitor la asta pot sa-ti spun ca mi s-a intamplat si mie. Cand mi-am luat mobra (copie 535) era tipla, cum eu lucrul chinezesc il iau la mana ca sa stiu cu ce dansez, am scos si cuvele carburatoarelor ca e suficient pentru o "igienizare primara", am gasit niscaiva mizerie desi avea filtru si era "noua" din '08 iar eu am luat-o in '14, pe scurt rugina ce a fost spalta de benzina bagata de mine. Dupa operatia asta mi-a mers cam 150km si a inceput sa pise printr-un furtun, mi s-a intamplat treaba asta in primii 500km de vreo doua ori, acum am 11k, nu mi-a mai curs niciodata, nici la carburatoare nu am mai umblat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cam asa e, ca mecanic cam mori de foame cu ele. Cand vine vorba de calarit, fiecare cu ga_oaza si parerea lui.

iatz compresia la cilindru din spate si mai discutam :)

 

Din ce inteleg eu ...omu a dus feru la REVIZIE carbelitoare. Nu la uns, nu la reglat , nu la gadilat.

Indiferent de cat de destoinica este mobra sau nu, carbelitoarele alea au fost platite ca sa merga ca noi.

Dupa o revizie de gen...nu are voie sa curga, sa se blocheze...sau plm...decat daca mecanicul nu a facut treaba buna. Simplu.De aia este mecanic...sa vada, sa masoare , sa inlocuiasca ce este defect si sa aduca in parametri....

Pana una alta , omul are dreptate, si nu este vorba de carcoteala.

bah eji nebuun, REVIZIE cu CRAPS .. adica ca noi , adica 20-30 de ani de uzura da mecanicu cu bagheta magica si dispar ca prin minune , iti schimba toate piesele care se pot uza (ramai cu cateva suruburi bune si capacele daca nu sunt ovalizate) si te costa cam cat 2 viroage in stare de functionare !

 

 

da are dreptate sa planga pe forum in loc sa rezolve problema cu servisu... numai clienti/sefi dastia sa ai romales

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica cinstit? ce sa fie cinstit la el? e praf, moartea pasiunii ... loganul mcv al motocicletelor, cu motorizare 1.4mpi si instalatie de gpl

 

Motorul de Logan 1.4mpi cu GPL nu e pentru pasionati, e pentru oameni care vor o masina UTILITARA buna cu care sa ajungi din A in B fara probleme si fara costuri mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce treaba are asta cu tenisul ?cati pasionati de logan14 gpl ai vazut si ce parere ai despre ei? pasionati nu posesori sau care au primit cotoarba de la firma?

 

si pasionati la modul ca daca zici ceva de tomberon le creste tensiunea si ar sari la bataie dar nu s-au batut din gradinita

 

"colegu" nici macar nu vrea sa precizeze daca motocicleta functiona cand a iesit din servis ... cam aici ar trebui defapt stearsa mizeria asta de topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce mizerie de topic? Pentru ca Loganul asta de 1.2 cu GPL, asa cum ii spuneti voi, a mers inainte de servisare, asa nesincronizat cum se presupune ca era, niste sute de km pe autostrada si prin Bucuresti, iar dupa servisare, la cateva zile dupa ce l-am adus acasa (asta am spus deja la inceputul topicului, deci se raspunde se intelege daca mizeria asta de motocicleta s-a deplasat pe roti de la service pana acasa) la urmatoarea tentativa de pornire a inceput sa scuipe benzina?

Ar trebui sa fiu incantat ca mi s-a facut favoarea de a se uita cineva la harbul meu pe banii mei, nu-i asa? Ar trebui sa fiu recunoscator pentru bunavointa de a aduce un motor de la stare de functionare la una de nefunctionare? Ar trebui sa ofer plecaciuni pentru faptul ca va trebui sa pierd timp si bani cu transport pe platforma la un alt service pentru a identifica si depana ce dracului s-o gasi pe acolo. E foarte misto, ce sa zic, sa invoci toate motivele posibile care nu au legatura cu interventia unui domn mecanic, succesiunea asta de evenimente: servisare (moment 1) -> stationare cateva zile (moment 2) -> scuipare benzina la urmatoarea pornire (moment 3) sunt doar o versiune a relativitatii unor chestii aleatoare care sub nicio forma, never-ever, nu au legatura intre ele.

Si de ce trebuie ca reparatiile la noi in Romanika sa presupuna neparat obligativitatea posibilitatii de revenire pentru intreptat probleme nerezolvate cum trebuie din prima?

Ca tot intreba cineva de ce am facut topicul asta? Pentru ca da, si ..., si cu banii luati. Cat despre plansul la mama, hai sa nu o dam pe a... (haplologie), cel putin eu nu am de gand. Daca atata puteti dvs., atat sa fie...

Editat de Tetelu1980
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in schimb tu ai deschis topicul asta sperand la ce? eu daca eram in locul lor iti anulam orice garantie

De ce sa ii anulezi garantia (daca exista)? A facut el ceva la motocicleta? Pentru ca e veche sau pentru ca a indraznit sa deschida gura (indreptatit sau nu)?

 

iatz compresia la cilindru din spate si mai discutam :)

 

bah eji nebuun, REVIZIE cu CRAPS .. adica ca noi , adica 20-30 de ani de uzura da mecanicu cu bagheta magica si dispar ca prin minune , iti schimba toate piesele care se pot uza (ramai cu cateva suruburi bune si capacele daca nu sunt ovalizate) si te costa cam cat 2 viroage in stare de functionare !

 

 

da are dreptate sa planga pe forum in loc sa rezolve problema cu servisu... numai clienti/sefi dastia sa ai romales

Nu e chiar cum spui tu. Sunt de acord ca mecanicul nu este magician dar daca face treaba serios, ar trebui sa isi informeze clientii despre limitele tehnice ale gunoiului si modul in care acele limite influenteaza interventia facuta de mecanic. Adica ala vine cu diaree si dupa ce mecanicul ii da o pastila sa ii explice ca desi scaunul o sa fie putin mai tare, tot un rahat o sa faca.

 

Si daca mergea cand a luat-o de acolo, mecanicul e acoperit? Povestea asta e ca alea cu reviziile la gaze prin blocuri si explozii ce au avut loc cateva zile mai tarziu. :)

 

Daca omul a plecat cu impresia ca totul e tzipla, asta e vina mecanicului. O vina cauzata pe de-o parte de lacomia mecanicului care iti spune ca totul e perfect ca sa iti ia banii cat mai repede si cat mai usor, pe de alta parte de lacunele mecanicului care de multe ori nici nu stie bine meseria si mai lucreaza si dupa ureche si pe de-a treia parte de comunicarea precara a mecanicului cu clientul. Adica ala cand vine si spune ca vrea motocicleta verificata din roata in roata, tu ca mecanic bun si serios ai datoria sa ii explici ca treaba asta o sa dureze cateva luni si o sa coste niste mii de euro doar in manopera pentru ca trebuie sa desfaci absolut fiecare surub, garnitura si cablu de pe motocicleta si sa inspectezi fiecare piesa in parte.

 

E datoria mecanicului de a isi aduce clientul cu picioarele pe pamant si de a asigura o comunicare cat mai clara cu clientul. Fara figuri de stil si povesti.

Editat de Endurache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...