Sari la conținut

B69ZMX accident Vernesti-Buzau


revo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Singurul animal din ecuatia asta e bou' ala de sofer handicapat. Unde naiba se uita??? Nu pot sa cred cati dobitoci au permis si merg pe strada fara probleme. Punem pariu ca animalul nu pateste nimic? Cum sa muti masina in accident cu victime?

 

Vita de la volan o sa spuna ca motociclistul satanist anarhist a venit cu o viteza enorma si ca nu avea cum sa il vada, ca el e sofer de 30 de ani si nu a avut niciodata incidente, e un stalp al comunitatii locale, iar aia de pe moto erau doi derbedei scandalagii care alergau nebuneste pe acel bolid de 44 de cai... Daca il are ca martor si pe dom' primar, e clar...

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mirati daca, subit, acel filmulet dispare de peste tot. Mai bine s-ar face ceva copii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asta e bine sa circuli cu faza mare aprinsa ziua.

Recomand faza scurta si, pe cat posibil, reflectoare de ceata. De cand am GS-ul, care este echipat cu reflectoare, am observat ca sunt vazut instantaneu.

Sper sa fie ok fata, in filmare se vede ca a cazut rau de tot, socul a cam fost preluat de coloana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce mi-a spus un coleg, baiatul este mai ok. fata era suspecta de ceva leziuni la coloana.

- info este de acum cateva ore -

 

Sper sa fie ok si fata...

 

Cat despre cretinul ala, daca se mai urca la volan, sper sa fie maturat de o betoniera...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegul poate era în stare de șoc. Multi eroi aici.

 

Colegul SIGUR era în stare de șoc.

 

Din pacate vad ca nu mai apar informatii noi cu privire le starea de sanatate a celor 2...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu

Fata, săraca, a fost lovită de spătarul șeii spate. E genul de lovitură dată de jandarmi cu bastonul pentru incapacitare fizică temporară. Fata nu are fractură de coloană, își mișcă picioarele fiind întinsă pe jos, ceea ce e bine. Însănătoșire grabnică amândurora.

E sugestivă marca mașinii: "Daewoo Cielo EXECUTIVE".

Editat de Banditosul argintiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata, săraca, a fost lovită de spătarul șeii spate.

 

Cum adica? Pai cand a aruncat-o, a sarit in fata, nu in spate, adica s-a departat de spatar. Cum o poate lovi spatarul seii din spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand faza scurta si, pe cat posibil, reflectoare de ceata. De cand am GS-ul, care este echipat cu reflectoare, am observat ca sunt vazut instantaneu.

Sper sa fie ok fata, in filmare se vede ca a cazut rau de tot, socul a cam fost preluat de coloana.

 

Eu recomand mersul cu faza lunga in oras, fie zi fie noapte iar afara din oras , pe timp de zi merg tot asa cu faza lunga

Pe principiul : mai bine sa planga măsa decat sa planga mama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu plange nimeni...cel mult te injura....si le raspund...daca ma injuri inseamna ca m-ai vazut...obiectiv atins

Unu singur o fost mai tafnos pana acu... : da ce ba oi fi si vreo vedeta ca sa te vad io :lool: ma incuiat...si am plecat sa caut cheia :lool:

Si eu tot cu faza lunga merg mereu. :funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot cu faza lunga merg mereu.

La fel si eu.

Oricum nu pot opri farul,ca se aprinde automat dupa pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu

Cum adica? Pai cand a aruncat-o, a sarit in fata, nu in spate, adica s-a departat de spatar. Cum o poate lovi spatarul seii din spate?

Motocicleta e rigidă la impact în prima milisecunda, a basculat înainte ca ea să zboare, așa că spătarul a lovit-o în spate din recul, înainte să fie aruncată din șa. Noroc că nu a căzut motorul pe ei. E o chestie de înțelegere a ciocnirilor elastice deviate versus alea plastice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta e rigidă la impact în prima milisecunda, a basculat înainte ca ea să zboare, așa că spătarul a lovit-o în spate din recul, înainte să fie aruncată din șa. Noroc că nu a căzut motorul pe ei. E o chestie de înțelegere a ciocnirilor elastice deviate versus alea plastice.

 

In momentul impactului motocicleta tine sa se opreasca, sau isi reduce semnificativ viteza, dar isi continua deplasarea cat mai poate din cauza inertiei. Corpul care se afla pe ea incepe sa se indeparteze de ea la impact, din cauza inertiei si pentru ca nu e lipit de moto. Nu vad cum ar putea sa o loveasca spatarul in spate, dar asa vad eu lucrurile. Oricum, problema nu cred ca e de la spatarul care ar fi lovit-o in spate, ci de la faptul ca a dat cu spatele de asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta e rigidă la impact în prima milisecunda, a basculat înainte ca ea să zboare, așa că spătarul a lovit-o în spate din recul, înainte să fie aruncată din șa. Noroc că nu a căzut motorul pe ei. E o chestie de înțelegere a ciocnirilor elastice deviate versus alea plastice.

Pai este rigida sau plastica motocicleta? Reculul este denumirea data in anumite situatii reactiunii adica o forta care se va manifesta invers decat actiunea. In cazul de fata nu inteleg cum o poate lovi spatarul din recul, pentru ca ar insemna ca s-a dus spre inapoi, ori pasagera, asa cum a spus @dionysos, s-a dus drept in fata.

Recunosc ca nu am inteles ciocnirea elastica deviata vs cea plastica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu

Recunosc ca nu am inteles ciocnirea elastica deviata vs cea plastica.

Ciocnire elastică deviată esteee ... dacă n-ar fi, n-ai mai juca biliard. Înțelegi? Hai s-o lăsăm. Sănătate cuplului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu recomand mersul cu faza lunga in oras, fie zi fie noapte iar afara din oras , pe timp de zi merg tot asa cu faza lunga

Pe principiul : mai bine sa planga măsa decat sa planga mama

N-ar fi mai ok sa nu planga nimeni?

Uite ce vreau sa zic:

post-37391-0-21739300-1495647209_thumb.jpg

 

Faza lunga ar ajuta doar intr-o anumita masura. Soferul vede un singur far aprins, asta e problema. De multe ori se gandeste ca "o fi vreun scuter sau o motoreta cu farul pus aiurea, da-l dreacu", si actioneaza in consecinta, adica nu se oboseste sa dea prioritate sau sa conduca mai atent.

Alta e chestia cand vezi in oglinda cum vine trenu' peste tine, nu? Trei surse diferite de lumina creaza impresia de vehicul mai masiv, mai periculos. Oricarui ghiolban ii va invia neuronu' de alarma si va incerca sa identifice obiectul.

Va spun foarte sincer ca de-a lungul anilor am incercat si varianta cu faza lunga, dar nu pentru mult timp, pentru ca sunt mai rusinos din fire, si-apoi mi-am adus aminte de chestia aia cu "ce tie nu-ti place, altuia nu-i face". Oricum, cat timp am facut-o, mare diferenta nu am observat. Asta cu faza lunga e cam la fel de valabila cum e aia cu tobele sparte care salveaza vieti. Reflectoarele, in schimb, sunt beton.

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ar fi mai ok sa nu planga nimeni?

Uite ce vreau sa zic:

attachicon.gifIMG_4245.JPG

 

Faza lunga ar ajuta doar intr-o anumita masura. Soferul vede un singur far aprins, asta e problema. De multe ori se gandeste ca "o fi vreun scuter sau o motoreta cu farul pus aiurea, da-l dreacu", si actioneaza in consecinta, adica nu se oboseste sa dea prioritate sau sa conduca mai atent.

Alta e chestia cand vezi in oglinda cum vine trenu' peste tine, nu? Trei surse diferite de lumina creaza impresia de vehicul mai masiv, mai periculos. Oricarui ghiolban ii va invia neuronu' de alarma si va incerca sa identifice obiectul.

Va spun foarte sincer ca de-a lungul anilor am incercat si varianta cu faza lunga, dar nu pentru mult timp, pentru ca sunt mai rusinos din fire, si-apoi mi-am adus aminte de chestia aia cu "ce tie nu-ti place, altuia nu-i face". Oricum, cat timp am facut-o, mare diferenta nu am observat. Asta cu faza lunga e cam la fel de valabila cum e aia cu tobele sparte care salveaza vieti. Reflectoarele, in schimb, sunt beton.

Parerea mea.

In principiu asta recomanda si cei care se ocupa de siguranta in trafic. Silueta subtire a motocicletei pacaleste simturile noastre. Daca faci motorul un pic mai mare - doua proiectoare cat mai in lateral si cat mai jos fata de far - cresc sansele sa fie apreciata corect distanta pina la tine. Faza lunga nu ajuta semnificativ.

Acuma fiecare procedeaza cum considera ca va fi in siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Soferul ca soferul, dar motociclistul, merita bataie.

Multa bataie.

» Post actualizat in 23 May 2017 15:20

Sanatate fetei.

Asa, ca fapt divers, de ce ar merita motociclistul bataie?

In primul rand ar trebui sa nu ne mai dam cu parerea, atata timp cat nu stim exact ce s-a petrecut acolo.

Nu stiu care cum si pe unde a facut scoala de motociclete, dar pe mine m-a invatat instructorul, in cazul unui accident, sa verific daca s-a spart rezervorul, sa nu explodeze, In al doilea rand, am tipat la sofer sa nu mute masina, iar ceea ce nu se aude pe filmare este ca eu deja tipam dupa pasagera, nestiind exact pe unde a "aterizat".

Sa nu mai mentionam faptul ca toate treaba asta s-a petrecut in 3 secunde, si nu stiu cati dintre voi nu ar fi fost in starea in care ma aflam eu atunci.

PS. Daca nu aveam pasager, nu cred ca mai aveam puterea sa ma ridic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu stiu care cum si pe unde a facut scoala de motociclete, dar pe mine m-a invatat instructorul, in cazul unui accident, sa verific daca s-a spart rezervorul, sa nu explodeze,

ba ma lasi, ultima mea grija. serios. vezi de tine, vezi de celalalt, in ordinea asta, nu te misca daca "simti" ca e groasa...

In al doilea rand, am tipat la sofer sa nu mute masina,

iarasi nici o grija, lasa-l sa mute... e dosarul lui.

tu declari dupa ca a mutat caruta...

iar ceea ce nu se aude pe filmare este ca eu deja tipam dupa pasagera, nestiind exact pe unde a "aterizat".

Sa nu mai mentionam faptul ca toate treaba asta s-a petrecut in 3 secunde, si nu stiu cati dintre voi nu ar fi fost in starea in care ma aflam eu atunci.

corect, e ff aiurea in alea primele cateva secunde...

adrenalina e maxima, ai puteri de suprman, ceea ce poate duce la probleme daca ai vreo accidentare grava si te apuci de ex sa ridici motorul...

esti dezorientat, ultimele evenimente se tot desfasoara pe replay in cap, te tot intrebi daca nu puteai face ceva altfel...

eu ma injuram pe mine ca de ce a reusit imbecilu' cu caruta sa ma prinda... in mintea mea ma autoacuzam ca un dobitoc a fost in stare sa ma "faca"...

PS. Daca nu aveam pasager, nu cred ca mai aveam puterea sa ma ridic.

naspha.

 

sper ca sunteti bine.

multa mu*e cretinului!

 

asa din cate am vazut a fost aiurea maxim, cred ca mi-o luam si eu in situatia aia.

nu te gandesti ca bou o sa ti se baga asa de din scurt in fata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...