Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Am o intrebare...dc nu gasesc uleiul din cartea tehnica, ce pot pune in loc? In carte e recomandat 20w40, da nu am gasit nicaieri. In plus, am auzit atatea pareri ca mi s-a facut rau...sa pun din ala, ba sa nu pun din ala.

 

Ma gandeam sa intreb si aici, macar pot cere opinii pentru motorul asta, nu in general. Si inca ceva, vreau sa ii fac schimbul de ulei acuma si sa il las pan la primavara ca nu cred ca o sa mai fac mai mult de 2000km cu ea, ar fi indicat sa pun ceva mai subtire pt frig?

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Vreau sa-mi cumpar un motor enduro, e un XT 600 2kf, sau 2nf din ceea ce am vazut mai sus din discutiile voastre.

Intrebarea mea este daca acest model are demaror electric? Se preteaza ok si la drumuri pe asfalt?Ma refer la viteze decente, pana in 110km/h. De consum ce mai stiti?

Ponturi ceva inainte de cumparare?

Multumesc

post-17689-1190618378_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2KF e considerat cel mai bun model de XT. Acum nu stiu daca ala are demaror electric, mai bine ceri mai multe informatii.

 

La drum merge lejer cu 110-130. Consum intre 4,5 .... 6 %, depinde de conditiile de drum.

 

De verificat...ca la orice moto SH, ai un ghid pe aici pe forum. Verifica in plus sa nu consume ulei si sa nu scoata zgomote ciudate.....si ciclistica sa fie OK.

 

Apropo de ulei, indiferent de anotimp si de ce zice lumea, preferati unul cu cifrele cit mai departate (gen 10....15W50). Sintetic e OK, doar sa fie suficient de gros (W50) si neaparat de moto (JASO MA). Eu momentan sint fan Procycle 10W50 de la Louis (full sintetic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2KF e considerat cel mai bun model de XT. Acum nu stiu daca ala are demaror electric, mai bine ceri mai multe informatii.

 

La drum merge lejer cu 110-130. Consum intre 4,5 .... 6 %, depinde de conditiile de drum.

 

De verificat...ca la orice moto SH, ai un ghid pe aici pe forum. Verifica in plus sa nu consume ulei si sa nu scoata zgomote ciudate.....si ciclistica sa fie OK.

 

Apropo de ulei, indiferent de anotimp si de ce zice lumea, preferati unul cu cifrele cit mai departate (gen 10....15W50). Sintetic e OK, doar sa fie suficient de gros (W50) si neaparat de moto (JASO MA). Eu momentan sint fan Procycle 10W50 de la Louis (full sintetic).

 

Multumesc de info Cristi, se pare ca nu am avut noroc nici de data aceasta, pentru ca nu l-am mai cumparat din motive ciudate se pare. Ideea e ca vreau sa cumpar un eduro Xl,Xt sau DR dar cand le gasesc dispar rapid fara sa apuc sa le vad.

Salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi aveti vreun filtru de benzina aplicat intre rezervor si carburator? Am senzatia ca atunci cun ajung pe rezerva parca nu merge chiar normal (parca frana de motor e mai puternica) si ma gandec ca o fi de pe la gunoaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu da in nas, dar, cum am spus mai sus, parca frana de motor e ca prea puternica iar cand acelerez parca o ia cam brusc. Sunt niste chestii destul de fine, nu stiu daca reusesc sa ma fac inteles. Nu am turometru sa vad turatia la ralanti, poate ca e mai scazut decat normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Ma intereseaza niste piese daca are vreun posesor sau stie de unde pot achizitiona pentru un XT 600 E '96 (3TB):

 

- protectii maini cu insertie aluminiu

- atenuatorul de zgomot (toba finala) dar nu cea originala ci ceva sa se potriveasca (gen KTM)

- plasticele si semicarenele ce vin la rezervor (culoare neagra)

- rezervor yamaha sau acerbis (de preferat NU noi)

 

*orice fel de informatii sunt binevenite

 

:blink: Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nick28

Frina de motor e normal sa fie puternica, nu are nici o legatura cu alimentarea (oricum carburatorul are un cut-off valve care inchide alimentarea in frina de motor)

 

Cit despre accelerarea brusca....cred ca e bine sa te uiti daca lantul nu e prea moale. Prea mult joc in transmisie da voie motorului sa se tureze o fractiune de secunda in gol, dupa care iti da un sut si ai impresia ca e foarte brutal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si cum vreu sa-mi iau si un enduro, m-am gandit la un Tenereu ! Am gasit unul din 1992, este revopsit, arata binisor si ... cel mai important ... FUNCTIONEAZA IN PARAMETRII NORMALI !

 

Nu ma intereseaza foarte mult aspectul, asa ca pentru mine totul este ... sa functioneze !

 

Nu am avut nimic de la Yamaha si de aceea va intreb la ce ar trebuii sa fiu atent cand voi merge sa inspectez mobra in cauza ?

 

Imi place modelul asta din cauza rezervorului ... este BIG !

 

Va multumesc anticipat ! :blink:

 

... si poza cu ,,respectiva":

post-10224-1191397482_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

... si cum vreu sa-mi iau si un enduro, m-am gandit la un Tenereu ! Am gasit unul din 1992, este revopsit, arata binisor si ... cel mai important ... FUNCTIONEAZA IN PARAMETRII NORMALI !

Nu ma intereseaza foarte mult aspectul, asa ca pentru mine totul este ... sa functioneze !

Nu am avut nimic de la Yamaha si de aceea va intreb la ce ar trebuii sa fiu atent cand voi merge sa inspectez mobra in cauza ?

Imi place modelul asta din cauza rezervorului ... este BIG !

Va multumesc anticipat ! :blink:

 

Ia zii pe unde e, ca poate vine bibicu sa te ajute la inspectie, daca e cat de cat "rezon" distanta . Serios.

Vad ca ne incuscrim. O surioara de-a ei am si eu. Dar vezi ca treaba aia cu 92 e poveste cu Praslea. Mobra asta s-a produs doar pana in `90. Uita-te la serii sa inceapa cu 3AJ (asa ar trebui sa inceapa - daca nu is asa, inseamna ca le-a mai pictat proprietarul). Daca nu au intervenit modificari, seria cadrului trebuie sa fie identica cu cea a motorului (asa e la Yamaha).

Vezi ca ai adresa mea de Y.Mes. la profil sau da-mi un PM sau si iti explic tot ce vrei sa stii. In general pot spune ca e o mobra atat de simpla si de logic gandita (= foarte fiabila) ca pana si eu ma inteleg de minune cu ea.

Sa o asculti de cloncaneli din alea suparate (ca deh mobra intr-un piston) - la mine asta a fost buba si sa ii cumperi neaparat crash-bar-uri (de cand tot zic ca pun o schema a alor mele) fiindca rezevorul ala e sensibil rau.

Bafta la achizitie :blink: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia zii pe unde e, ca poate vine bibicu sa te ajute la inspectie, daca e cat de cat "rezon" distanta . Serios.

Vad ca ne incuscrim. O surioara de-a ei am si eu. Dar vezi ca treaba aia cu 92 e poveste cu Praslea. Mobra asta s-a produs doar pana in `90. Uita-te la serii sa inceapa cu 3AJ (asa ar trebui sa inceapa - daca nu is asa, inseamna ca le-a mai pictat proprietarul). Daca nu au intervenit modificari, seria cadrului trebuie sa fie identica cu cea a motorului (asa e la Yamaha).

Vezi ca ai adresa mea de Y.Mes. la profil sau da-mi un PM sau si iti explic tot ce vrei sa stii. In general pot spune ca e o mobra atat de simpla si de logic gandita (= foarte fiabila) ca pana si eu ma inteleg de minune cu ea.

Sa o asculti de cloncaneli din alea suparate (ca deh mobra intr-un piston) - la mine asta a fost buba si sa ii cumperi neaparat crash-bar-uri (de cand tot zic ca pun o schema a alor mele) fiindca rezevorul ala e sensibil rau.

Bafta la achizitie :blink: !

 

Mobra respectiva este de vanzare la S.C. ADIMOTORI S.R.L., in localitatea Codlea, jud. Brasov. Pe patronul acestei societati il cunosc de ceva timp, este o persoana de onoare care pana acum (am cumparat de la el trei motociclete), nu mi-a ascuns nimic !

 

Intradevar, m-am uitat gresit, mobra este din 1990, la telefon Adi (patronul) mi-a spus ca motorul merge extraordinar de bine, dar cand a adus-o din Italia, starea ei optica era deplorabila, asa ca a hotarat sa o vopseasca. De vopsit a vopsit-o ,,baietii lui" de la service, care sunt mai mult sau mai putin priceputi in ale ,,designului" ! Insa pe mine nu ma intereseaza asa mult aspectul optic, ci sa functioneze si sa ma duca pe plaiurile mioritice ! Este cam grea, dar nu mi-am propus sa fac hard-enduro si nici la touring nu o sa plec cu ea, pentru ca am VFR-ul ! O iau cu scopul de a baga distante, oarecum, maricele pe drumuri neamenajate, forestiere, poteci, diguri (lunca Dunarii), canale, izlazuri, pasuni ... etc .

 

Motoreta este inmatriculata, costa 1400 euro, a fost adusa inainte de 01 ianuarie 2007 si am posibilitatea de a o cumpara cu un avans (nu am discutat cat de mare este avansul) si apoi sa o platesc in rate !

 

Daca ma hotarasc sa o cumpar, m-ar interesa daca o ma pot cobora din suspensii ! Adica sa o mai las de spate, din telescop (trebuie sa aiba o piulita de reeglare ???) si sa mai ridic telescoapele putin din juguri. Vreau sa fac asta pentru a putea merge pe ea si sotia mea care are o statura mai mica, ... 1.62m :kick: !

 

Nu imi este teama de vechimea ei ! Sa dovedit, ca daca nu urmaresti performante uluitoare, o enduroaica din asta batrana mai are multe de spus, ... dese ori, mult mai multe decat o ,,minunatie tehnologica" din 2005, incoace !

 

In momentul de fata Adi nu este in tara, dar cand o venii (cam in doua spatamani) dau o tura pana in Codlea sa vad fierul si daca imi place il iau !

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Imi pare rau, dar e departe pentru mine.

Pentru a o cobori, suspensia spate este reglabila (dar din pacate multi proprietari nu mai au de dat si cheia aceea in forma de "?" ) iar pe fata, atat cat se poate, ridici suspensiile in juguri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau, dar e departe pentru mine.

Pentru a o cobori, suspensia spate este reglabila (dar din pacate multi proprietari nu mai au de dat si cheia aceea in forma de "?" ) iar pe fata, atat cat se poate, ridici suspensiile in juguri.

:blink: cum iti mai merge xt-ul, hapkiokar?cred ca e mortala pentru orice in ro......eu chiar ma intreb daca sunt motociclisti adevarati cei care iau vitezane , cred ca le iau pentru fite...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

:blink: cum iti mai merge xt-ul, hapkiokar?cred ca e mortala pentru orice in ro......eu chiar ma intreb daca sunt motociclisti adevarati cei care iau vitezane , cred ca le iau pentru fite...

 

Mai am putin si e gata.

Poza din seara asta, impreuna cu un prieten cu care o repun pe "picioare" (Hadess aici pe forum, cel care mi-a castigat-o pe E-bay) :

 

 

 

Se poate lesne observa ca e usor incompleta si ca muncesc la ea asa cum am scapat de la slujba :) .

Nu trebuie sa va explic cum astept week-end-ul :blink: :) B)

 

P.S. - Prima noastra poza impreuna :) :P :kick: .

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am putin si e gata.

Poza din seara asta, impreuna cu un prieten cu care o repun pe "picioare" (Hadess aici pe forum, cel care mi-a castigat-o pe E-bay) :

 

 

 

Se poate lesne observa ca e usor incompleta si ca muncesc la ea asa cum am scapat de la slujba :D .

Nu trebuie sa va explic cum astept week-end-ul :friends: :laugh: :blbl:

 

P.S. - Prima noastra poza impreuna :wave: :) :laugh: .

:wink: sincer, e chiar frumoasa, foarte frumoasa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau, dar e departe pentru mine.

Pentru a o cobori, suspensia spate este reglabila (dar din pacate multi proprietari nu mai au de dat si cheia aceea in forma de "?" ) iar pe fata, atat cat se poate, ridici suspensiile in juguri.

 

Nu te nelinisti ! Cum am mai spus, il cunosc pe patronul firmei si am si destui preteni in Brasov care ,,surubaresc" la motoare ! ... ma vor ajuta cu siguranta ! ... si cum eu, am ajuns in decursul vietii la a 19 motocicleta stiu sa ,,arunc ochiul" si sa ,,bag urechea" acolo unde trebuie ! :rose:

 

... cat despre suspensie, nu-mi fac probleme ! Am ,,scule" cu care sa pot umbla la suspensie, insa ma interesa cam cati centimetrii se lasa in jos, dar de acest lucru nu cred ca imi pot da seama decat ,,incercand" la propriu, aceasta modificare !

 

Bafta ! :laugh:

 

 

--- Mesaj completat în 05 Oct 2007 10:46 -------------

Mai am putin si e gata.

Poza din seara asta, impreuna cu un prieten cu care o repun pe "picioare" (Hadess aici pe forum, cel care mi-a castigat-o pe E-bay) :

 

 

 

Se poate lesne observa ca e usor incompleta si ca muncesc la ea asa cum am scapat de la slujba :rose: .

Nu trebuie sa va explic cum astept week-end-ul :friends: :wink: :)

 

P.S. - Prima noastra poza impreuna :blbl: :D :laugh: .

 

..... in sfarsit, ... o poza cu tine ! :rose:

 

Cat despre motocicleta, da bine de tot combinatia de alb su rosu ! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am facut o iesire pe forestierele din jurul targovistei(singur, ca de obicei). Am dat de ai mei(...erau la cules de ghebe) si l-am pus pe nashul meu sa ma filmeze(l-am mituit cu o tura cu vaca :laugh: ) :friends:

 

 

mai am cateva filme pe care nu le pot pune din cauza marimii lor...cand se rezolva le pun

P.s: nasul meu are 64 de ani :laugh:

http://www.hi5.com/friend/video/6450410--7...duro--view-html

http://www.hi5.com/friend/video/6450383--7...duro--view-html

http://www.hi5.com/friend/video/6450426--7...duro--view-html

link cu restu' de filmuletze...cel fara casca e nasha-meu :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mi ar trebui in primul rand o toba sau pe cineva care sa poata sa o repare pe asta care o am ,pt ca vechiul propietar a scos tot ce exista in toba,sau sa mi spuna cineva daca se potriveshte de la altceva;in urmatoarea faza ash avea nevoie de burdufurile de la furca fata,dupa care ......mai imi trebuiesc multe. Cu respect.

 

--- Mesaj completat în 16 Oct 2007 20:34 -------------

mi ar trebui in primul rand o toba sau pe cineva care sa poata sa o repare pe asta care o am ,pt ca vechiul propietar a scos tot ce exista in toba,sau sa mi spuna cineva daca se potriveshte de la altceva;in urmatoarea faza ash avea nevoie de burdufurile de la furca fata,dupa care ......mai imi trebuiesc multe. Cu respect.

ash avea o intrebare in privinta bushonului de la rezervorul de ulei la mine este de plastic cu "o limba"oarecum gradata cam de 10 cm shi mi se pare ca nu are acelashi pas al filetului cu cel de la rezervor..

 

--- Mesaj completat în 16 Oct 2007 20:40 -------------
se potriveshte shi vreun alt tip de rezervor de la alta moto pe xt? Pt ca la mine e fff mic are 8 litri shi ash vrea altu de macar 20l :ok:

 

--- Mesaj completat în 16 Oct 2007 20:47 -------------
am uitat sa mentionez ca sunt din bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...