Sari la conținut

Accident KTM 1290 ADV B-dul Expozitiei-Bucuresti


wawessh
 Share

Postări Recomandate

citez (poate le va fi util si altora):

 

 

Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 319/ 2006 definesc la art. 2 pct.10 accidentul de muncă de traseu:

 

a ). accident survenit în timpul și pe traseul normal al deplasării de la locul de muncă la domiciliu și invers și care a antrenat vătămarea sau decesul,
b ). acccident survenit pe perioada pauzei reglementare de masă în locuri organizate de angajator, pe traseul normal al deplasării de la locul de muncă la locul unde ia masa și invers, și care a antrenat vătămarea sau decesul,
c ). accident care a antrenat vătămarea sau decesul, petrecut pe traseul normal al deplasării de la locul de muncă la locul unde își încasează salariul și invers, dacă acesta este organizat de angajator în afara unității.

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum problema ar fi, in conditiile in care cel mai probabil moto e dauna totala (far, display, furcile active, jug indoit cel mai probabil, tot rezervorul pe partea dreapta, toba, capac motor -- si probabil altele pe care le vom mai gasi), din ce stiu eu poate opta sa nu pastreze epava.
Nu stiu ce ar putea sa comenteze aia de la asigurari in conditiile in care moto e noua - al 2-lea set de nr rosii scos acum 4 zile (are si casco).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum problema ar fi, in conditiile in care cel mai probabil moto e dauna totala (far, display, furcile active, jug indoit cel mai probabil, tot rezervorul pe partea dreapta, toba, capac motor -- si probabil altele pe care le vom mai gasi), din ce stiu eu poate opta sa nu pastreze epava.

Nu stiu ce ar putea sa comenteze aia de la asigurari in conditiile in care moto e noua - al 2-lea set de nr rosii scos acum 4 zile (are si casco).

 

 

Pe langa faptul ca are ambele maini praf consideri ca motorul mai reprezinta o problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simplu in teorie (sunt tot mai patit in ultimul timp cu asigurarile.. dar nu cu moto scos de pe raft)


Cand o sa poata el sau daca nu deleaga pe cineva, la asigurari in mod normal trebuie sa primeasca suma fix pe fix cat a dat pe motor (ma uitam motor, desi nu par prea multe, la costurile pieselor nu ma mir sa dea dauna toatala)


Ce este foarte important e sa apeleze la servicii gen avocati cu experienta pe daune macar pentru consiliere.
Leziunile lui fiind semnificative o sa aibe o perioada buna de spitalizare si mai mult de recuperare, apoi posibil alte interventii si alta recuperare.. o sa dureze mult pana o sa fie complet functional.. din pacate.

Eu la o faza care m-a lasat cu sechele pe viata (eram tanar si implicit fara experienta in viata, un fel de prost) dupa un accident cu moto nu am mers la asigurari si pe partea asta, doar dauna materiala.
Nu e ca regret, au trecut mult prea multi ani, dar e invatatura de minte.

Fara doar si poate cel mai important e ca omu sa se puna pe picioare, dupa o sa rezolve usor usor, unele birocratii o sa dureze foarte mult.. da fuck it

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa faptul ca are ambele maini praf consideri ca motorul mai reprezinta o problema ?

am vorbit cu el inainte de operatie :) Si moto e o problema pt ca omu' are concedii si ture planificate, bani platiti etc. Pe noi ne doare de mainile lui. Pe el de motoreta. Si il inteleg ca i se pune pe inima sa plateasca 5 ani la ea si sa nu mai fie perfecta.

 

Am cerut niste informatii si din nou primesc alte pareri. Nu am intrebat pentru pareri despre ce simt altii despre mainile lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit cu el inainte de operatie :) Si moto e o problema pt ca omu' are concedii si ture planificate, bani platiti etc. Pe noi ne doare de mainile lui. Pe el de motoreta. Si il inteleg ca i se pune pe inima sa plateasca 5 ani la ea si sa nu mai fie perfecta.

 

Am cerut niste informatii si din nou primesc alte pareri. Nu am intrebat pentru pareri despre ce simt altii despre mainile lui.

Strict la intrebare: ar trebui sa fi despagubit integral (casco)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit cu el inainte de operatie :) Si moto e o problema pt ca omu' are concedii si ture planificate, bani platiti etc. Pe noi ne doare de mainile lui. Pe el de motoreta. Si il inteleg ca i se pune pe inima sa plateasca 5 ani la ea si sa nu mai fie perfecta.

 

Am cerut niste informatii si din nou primesc alte pareri. Nu am intrebat pentru pareri despre ce simt altii despre mainile lui.

Naspa, mai ales ca deja avea probleme cu ea

https://www.youtube.com/watch?v=39l1PdV1KuY

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@heinrich08 - da, exact. Fix azi trebuia sa o lasa la Dementor, pentru ca cel mai probabil face parte dintr-un lot cu pompa de benzina defecta. Pe AdvRider mai sunt oameni care zic ca jumatate din motoretele de la dealer au problema asta. Probabil loturi si loturi. Cel mai probabil o sa fie un recall general. A mea e produsa in aceeasi zi cu a lui si eu n-am problema asta .... inca.

@florinelu07 - merci frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de la CASCO o sa isi recupereze suma asigurata integral. Dar pentru despagubirile materiale si morale rezultate in urma accidentului va trebui sa astepte niste ani.

Teoretic, motoreta ar putea sa si-o recupereze de la Casco, Casco urmand sa isi recupeze paguba de la vinovat. Si de pe RCA-ul vinovaturlui sa ramana strict cu daunele morale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa aiba grija daca motocicleta e luata pe leasing/credit auto-moto, in cazul acesta polita casco este cesionata in favoarea finantatorului.

 

A patit-o un fost coleg de-al meu cu o masina luata pe credit auto, tot asa, dauna totala, iar cei de la banca au facut o magarie folosindu-se de o clauza din contract, rezultatul fiind ca omul a ramas cu o epava cu care chiar n-avea ce face (masina fusese rupta in doua), fara nici un ban de la asigurator (cu banii veniti de la casco finantatorul a mai stins din datorie) si cu credit in continuare de platit (in jur de 20.000 ron parca). Magaria facuta a constat in subevaluarea/supraevaluarea epavei (nu-mi dau seama exact acum care dintre ele), normal, in defavoarea clientului.

 

p.s.: recuperare usoara

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pana la urma care este dinamica incidentului?

Brrrr brrrrr , brrrrrrrrr pam pam , brrrrrr iiiiiiiiiii poc . Cam asta ar fi dinamica :peace: . Recuperare usoara motociclistului si multa sanatate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va trebui sa deschida un dosar de dauna in care se vor consemna toate avariile (inclusive la echipament daca e cazul). Dupa deschiderea dosarului de dauna va merge la reprezentanta cu fierul iar acestia vor intocmi un deviz de reparatie care va cuprinde tot ce inseamna piese, manopera si vopsitorie. Odata avut acel deviz, valoarea lui va fi comparata cu valoarea asigurata a motorului, care in primul an e fix suma de pe factura. Daca devizul depaseste 75% sau 80% din valoarea asigurata (depinde de asigurator), atunci e declarata dauna totala. Mai departe iarasi depinde de la un asigurator la altul daca ramane epava la ei si el primeste toata suma sau ramane cu epava si 75-80 % din valoarea asigurata - asta trebuie sa scrie in conditiile de asigurare.

 

Daca vrea sa iasa dauna totala e important sa ia devizul de la reprezentanta, acestia avand de obicei manopera si piesele cele mai scumpe => deviz mai mare.

 

Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Metal Heart - merci frumos
@ovi_ice - Merci. La faza asta a scapat. Nu e cazul. Casco e pe numele lui. Creditul e personal. La KTM a platit "cu banii jos". Macar pe partea asta sa fie lucurile mai simple de rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa aiba grija daca motocicleta e luata pe leasing/credit auto-moto, in cazul acesta polita casco este cesionata in favoarea finantatorului.

 

A patit-o un fost coleg de-al meu cu o masina luata pe credit auto, tot asa, dauna totala, iar cei de la banca au facut o magarie folosindu-se de o clauza din contract, rezultatul fiind ca omul a ramas cu o epava cu care chiar n-avea ce face (masina fusese rupta in doua), fara nici un ban de la asigurator (cu banii veniti de la casco finantatorul a mai stins din datorie) si cu credit in continuare de platit (in jur de 20.000 ron parca). Magaria facuta a constat in subevaluarea/supraevaluarea epavei (nu-mi dau seama exact acum care dintre ele), normal, in defavoarea clientului.

 

p.s.: recuperare usoara

Pai evident ca el va primi suma proportionala cu cat din motocicleta a platit deja... avans si rate platite.

 

Diferenta merge la finantator/leasing.

 

Dupa reglarea sumelor datoria catre firma de leasing este stinsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Bulevardul Expozitiei este o zona nasoala unde trebuie sa fii permanent in alerta. Pe linga faptul ca se circula tare (uneori mai sta si radarul pe acolo), si mai iti tai calea cate un bizon gen taximetristul de astazi, mai sunt si caminele studentesti de unde mai iese cate unul direct din curte pe banda 2 sau taie linia continua.

 

Insanatosire grabnica colegului nostru ghinionist.

 

P.S. Legat de faptul ca idiotul de taximetrist a pus frana, poate ati observat dar foarte multi soferi mai intai se arunca sa execute o manevra dupa care unii se mai si uita ce si cum, si atunci se sperie si brusc frana. Posibil ca acuma sa fi fost la fel.

Si desi tu iti faci calculul ca bizonul va trece si tu ai cale libera, iata ca nu este asa.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai evident ca el va primi suma proportionala cu cat din motocicleta a platit deja... avans si rate platite.

 

Diferenta merge la finantator/leasing.

 

Dupa reglarea sumelor datoria catre firma de leasing este stinsa.

A spus ca motocicleta e luata cu un credit personal. Nu are treaba cu leasing si finantator. Ca a luat mobra sau covrigi, rata la banca e la fel.

 

Primeste o suma si ramane cu rata la banca. Daca cu suma aia cumpara alta sau cumpara covrigi sau mai pune niste bani si plateste creditul, e treaba lui. Asta daca e dauna totala. Daca nu e dauna totala o repara si asta e. Ramane cu motocicleta reparata si creditul la banca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Silver Arrow
cam asa s-a intamplat. Al nostru a franat preventiv si s-a gandit sa-l ia prin dreapta, considerand ca taxi va continua manevra cu aceeasi durere in pix. In timpul asta claxon, cred ca dupa ce a auzit claxonul a realizat ca vine cineva si a franat, blocandu-i benzile si implicit evitarea prin dreapta. Si s-a infipt fix in lateral portbagaj. De la faptul ca l-a rostogolit peste, capra fiind inalta i-a rupt incheieturile. Probabil daca era taxi jumatate de metru mai avansat catre linia continua, nu-l mai dadea peste cap, atingandu-se reciproc in lateral. Probabil ar fi scapat doar cu moto trantita si echipamentul zgariat. N-a fost sa fie... acum abia incepe greul

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Legat de faptul ca idiotul de taximetrist a pus frana, poate ati observat dar foarte multi soferi mai intai se arunca sa execute o manevra dupa care unii se mai si uita ce si cum, si atunci se sperie si brusc frana. Posibil ca acuma sa fi fost la fel.

Si desi tu iti faci calculul ca bizonul va trece si tu ai cale libera, iata ca nu este asa.

Poate a franat sa il sicaneze pentru ca l-a claxonat, nu ca s-a speriat. Ma rog, asta nu vom stii cu certitudine niciodata. Doar nu e ala prost sa bage capul in streang.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate a franat sa il sicaneze pentru ca l-a claxonat, nu ca s-a speriat. Ma rog, asta nu vom stii cu certitudine niciodata. Doar nu e ala prost sa bage capul in streang.

La cum si-a recunoscut vina si toate cele, nu pare sa fi fost intentionat. Pur si simplu a fost prostie. Si-a dat seama ca vine cineva dupa ce a auzit claxonul. Asta e, ceasul rau, daca ar fi avut tobe l-ar fi auzit probabil inainte de claxon, dar deh, Euro4 suna la fel ca robotul meu de bucatarie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum si-a recunoscut vina si toate cele, nu pare sa fi fost intentionat. Pur si simplu a fost prostie. Si-a dat seama ca vine cineva dupa ce a auzit claxonul. Asta e, ceasul rau, daca ar fi avut tobe l-ar fi auzit probabil inainte de claxon, dar deh, Euro4 suna la fel ca robotul meu de bucatarie :)

 

Taximetristu parea destul de socat si el si tind sa-i dau dreptate lui LimpTA ca pur si simplu a fost o prostie pe care o sa o plateasca. Nu ii iau apararea, mai ales ca si eu era sa am niste close encounters cu specimenele, dar ca de la om la om, era destul de afectat de toata nenorocirea.

 

La prima vedere, nu parea foarte busita pe dreapta, partea pe care era cazuta, dar cel mai sigur o sa ii spuna la reprezentanta cand se duce sa ii faca devizul. Fata, aparatorile si plasticaraia e compromisa, dar rezervorul nu parea zgariat si ghidonul, la mana, nu parea descentrat. Casca era zgariata putin pe laterale si o ciobitura pe spate, dar cred ca busitura a fost luata de maini si rucsac.

 

Insanatosire grabnica si sa treaca repede peste episod...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Din cate am mai vazut azi, pe langa plasticele din fata ar mai fi capacul motor dreapta lovit/crapat unde scarita a intrat il el, furca si jugul sunt atinse, probabil telescoapele sunt indoite, janta nu bag mana in foc ca nu e si ea avariata, oricum cauiucul compromis...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...