Sari la conținut

Ce sa iau? Bmw R1100rt din 2000 sau Honda CBF600 SA din 2007


lebada
 Share

Postări Recomandate

Nu ma pot hotăra între cele 2 care sunt la pret aproximativ la fel... ce credeți? Menționez ca in principal as dori sa o folosesc la drum lung sa vad țara/ lumea in câte un Weekend liber. Nu prea am cand si unde o folosi zi de zi si nici timp. Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia CBF, in afara de ipotetice probleme la pompa de injectie, 2007 fiind primul an cand s-a oferit injectie pe CBF, n-o sa ai nicio problema cu ea.

Mergesi cu 2 pasageri, merge si cu bagaje; am un tovaras care tot plimba un 2006 vara prin Europa de ani buni.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul cred ca e singura asemanare intre cele 2! Si eu am cochetat cu CBF600S (am luat in final Fazer pt ca injecţie, tobe sub şa si 98CP, plus ca nu ma dau in vant dupa stopul de scuter al CBF-ului - nu ca la RT ar fi mai frumos). Am avut ocazia sa ma dau cu un RT, drept ca 850, si am fost cam dezamagit. In oras cel putin e pedeapsa, gabaritul, tonajul si vizibilitatea il penalizeaza grav. Pana si pusul picioarelor jos din scari cand opresti mi se pare peste mana. Pozitiv m-a surprins cat e de manevrabil la viteza mica. La drum lung insa confortul e mult peste ce-ti ofera CBF si banuiesc ca si cuplul il face mai agreabil, mie ăsta imi lipseste la Fazer (pe langa confortul şeii) si nu cred ca CBF e mult mai breaz.

Cred ca tu trebuie sa hotarasti! Diferenta de vechime e mare, dar hitleristul vine cu injectie din timpuri imemoriale. Si cu km cât Berilă probabil, CBF-ul va avea +/-30k, la fel ca orice mobra de 10-12 ani scoasa la vanzare :D La BMW nu ai lant, dar te lasa senzorul Hall, nu stiu la modelul asta cate bube ai cu grupul spate. Service mai dificil si mai scump la BMW.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

strangi bani de 1150rt , nu de cel mai ieftin de pe piata , unu nitel mai putin cazut ...

 

in oras e clar ... nasol, dar se poate , e extrem de manevrabil (dupa ce il inveti , se "piloteaza din cwur " )

 

sensorul hall sau bobinele la 1150 , nu-s neaparat ieftine.. daca ai bani sa te plimbi prin europa nu o sa-ti dea bugetul peste cap .

 

 

trebuie reparate de unu care a mai vazut boxere altfel o sa fii nemultumit constant.

 

 

cbf ... ce-i aia scuter fara spatiu de depozitare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vei calatori cu pasager si bagaje, vei vrea ceva cu motor mai mare.

Cred ca mai mult singur ca doamna mea nu prea vrea

» Post actualizat in 06 May 2017 15:44

Pretul cred ca e singura asemanare intre cele 2! Si eu am cochetat cu CBF600S (am luat in final Fazer pt ca injecţie, tobe sub şa si 98CP, plus ca nu ma dau in vant dupa stopul de scuter al CBF-ului - nu ca la RT ar fi mai frumos). Am avut ocazia sa ma dau cu un RT, drept ca 850, si am fost cam dezamagit. In oras cel putin e pedeapsa, gabaritul, tonajul si vizibilitatea il penalizeaza grav. Pana si pusul picioarelor jos din scari cand opresti mi se pare peste mana. Pozitiv m-a surprins cat e de manevrabil la viteza mica. La drum lung insa confortul e mult peste ce-ti ofera CBF si banuiesc ca si cuplul il face mai agreabil, mie ăsta imi lipseste la Fazer (pe langa confortul şeii) si nu cred ca CBF e mult mai breaz.

Cred ca tu trebuie sa hotarasti! Diferenta de vechime e mare, dar hitleristul vine cu injectie din timpuri imemoriale. Si cu km cât Berilă probabil, CBF-ul va avea +/-30k, la fel ca orice mobra de 10-12 ani scoasa la vanzare :D La BMW nu ai lant, dar te lasa senzorul Hall, nu stiu la modelul asta cate bube ai cu grupul spate. Service mai dificil si mai scump la BMW.

Mersi Mister! Da, ideea e ca mi am restrâns căutările la cele doua prin prisma faptului ca sunt in buget :) si le am găsit gata echipate in plus sunt familist cu 2 copii nu am nici buget nici timp de călătorii foarte mult dar 2-3 drumuri pana in Austria/ Franta / Ukraina/ România cred ca as putea face intr-o vara! Mi ar place sa pot testa sau măcar vedea una îndeaproape înainte sa bat drumul pana in București sau prin Germania dupa ea... doar ca in "cătunul" meu nu prea sunt motoare ce sa mai zic de un dealer etc...mersi mult de sfat!

» Post actualizat in 06 May 2017 15:52

strangi bani de 1150rt , nu de cel mai ieftin de pe piata , unu nitel mai putin cazut ...

 

in oras e clar ... nasol, dar se poate , e extrem de manevrabil (dupa ce il inveti , se "piloteaza din cwur " )

 

sensorul hall sau bobinele la 1150 , nu-s neaparat ieftine.. daca ai bani sa te plimbi prin europa nu o sa-ti dea bugetul peste cap .

 

 

trebuie reparate de unu care a mai vazut boxere altfel o sa fii nemultumit constant.

 

cbf ... ce-i aia scuter fara spatiu de depozitare?

:) tare!

R1200rt imi place mai tare dar parca nu as Investi asa mult ca sunt si începător fara mulți km si nu am timp in cursul saptamâni deloc doar 2-3 Weekend pe vara as vrea sa ies sa mai vad lumea sa imi limpezesc mintea . Mersi de sfat

» Post actualizat in 06 May 2017 17:32

Am găsit asa : r1100rt la 2500 euro din 2000 si Yamaha diversion 900 din 2000 la 1100 ambele gata de drum...

» Post actualizat in 06 May 2017 17:34

Poze.... care oare?

post-67297-0-10472200-1494091977_thumb.png

post-67297-0-87181700-1494091989_thumb.png

post-67297-0-88828200-1494091998_thumb.png

post-67297-0-85770400-1494092007_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mers cu niciuna, dar as alege CBF-ul dacă zici ca mergi singur. Nu ai nevoie de cuplul BMW-ului dacă mergi singur, și mai gândește-te la costurile de întreținere.

 

Honda totuși e Honda, nu se strică și cu o cheie de 10 repari totul in ea. Plus ca are piese ieftine. BMW-ul are totuși cu 7 ani mai mult și nu știi cum a fost întreținută de proprietarii precedenți.

 

Cer scuze de potențialele greșeli; scriu de pe telefon și asta are voință proprie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu noile date si eu zic, strict intre cele 2 enuntate initial, CBF. Acum, ca ai mai bagat un model, as zice sa te uiti si la TDM. Mult mai adecvat pt touring decat un naked 4 in linie, fie el si carenat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti cbf, mergi cu el cativa ani fara stress pe oriunde in europa si te hotarasti intre timp daca vrei altceva.

Rt-ul ala din 2000 e o rabla sinistra din secolul trecut cu juma de milion de km probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti cbf, mergi cu el cativa ani fara stress pe oriunde in europa si te hotarasti intre timp daca vrei altceva.

Rt-ul ala din 2000 e o rabla sinistra din secolul trecut cu juma de milion de km probabil.

Mulțumesc. Are 92000 km

» Post actualizat in 07 May 2017 13:56

Cu noile date si eu zic, strict intre cele 2 enuntate initial, CBF. Acum, ca ai mai bagat un model, as zice sa te uiti si la TDM. Mult mai adecvat pt touring decat un naked 4 in linie, fie el si carenat.

Am văzut ceva pe forum o sa o iau in considerare

» Post actualizat in 07 May 2017 13:58

Nu am mers cu niciuna, dar as alege CBF-ul dacă zici ca mergi singur. Nu ai nevoie de cuplul BMW-ului dacă mergi singur, și mai gândește-te la costurile de întreținere.

 

Honda totuși e Honda, nu se strică și cu o cheie de 10 repari totul in ea. Plus ca are piese ieftine. BMW-ul are totuși cu 7 ani mai mult și nu știi cum a fost întreținută de proprietarii precedenți.

 

Cer scuze de potențialele greșeli; scriu de pe telefon și asta are voință proprie

Si eu tot de pe telefon e mai facil :) cred ca înclin spre Cbf ... am avut cb500 asa ca nu ar fi chiar o schimbare mare . Mulțumesc . Yamaha de mai sus ma tenta ca era doar 1100 euro si imi rămâneau bani de o tura faina pana prin Austria-franta . O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Menționez ca in principal as dori sa o folosesc la drum lung sa vad țara/ lumea in câte un Weekend liber. Nu prea am cand si unde o folosi zi de zi si nici timp

La drum lung nimic nu este macar pe aproape de confortul unui RT, referindu-ne la cele enumerate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee buna dar unde sunt aceste întruniri ca baia mare nu e București si cum sa mergi fara motor ?!?

» Post actualizat in 07 May 2017 20:24

Pana una alta ...zic sa fugi la o intalnire din asta mai mare de mobristi....acolo o sa gasesti toate natiile de mobre , si in functie de cat de sociabil esti ai sansa sa calaresti la rece , 2-3-5 mobre din gama care te intereseaza.

 

Bafta

Drept e ca sunt cam timid si nu excelez la socializare!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RT e un motor de gentlemani. Aici poti sa intelegi rafinament, imbinarea clasicului cu modernul, a sacrului cu profanul, etc. E un motor suprinzator, in sensul ca nu-ti poti explica cum un sifonier de 0.33 tone se misca atat de gratios, de agil, in timp ce te tine in puf. Ramai surprins de felul in care merge motorul, decis, de neoprit, ca un panzer prin ardeni. Asculti muzica cutiei de viteze si a boxerului si nu-ti vine sa crezi cum tehnologia anilor 30 a ajuns la o maturitate atat de surprinzatoare.... s.a.m.d.

Poti sa intelegi si ca e o rabla hodorogita, care troncane cand schimbi vitezele ca un tractor, cu motor cu apucaturi zgomote si vibratii bizare, care arata (de fapt este) ca o motoreta de militian.

Depinde de optica.

Dar ce-ti pot spune despre CBF600 e ca e doar o motocicleta. Una dintre cele bune. Un fel de renault clio simbol 1.5 dci de 90 de cai. Te iei, te dai, nu face nazuri. Dar anost ca o zi de sambata de toamna cand astepti sa ploua ca sa nu te simti nasol ca nu ai chef sa iesi din casa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

".."

Rt-ul ala din 2000 e o rabla sinistra din secolul trecut cu juma de milion de km probabil.

da, asa este. O rabla cu mansoane incalzite, ABS, "incalzire" la genunchi, parbriz cu reglaj electronic, casetofon... mai continui?

Legat de manevrabilitate, fix acum 2 saptamani am vazut una facand 8uri si jaloane intr-un poligon de scoala.

Cu CBF am o prietenA care a facut cateva drumuri prin europa (multi km) fara sa se planga de ea.

Acum depinde de tine ce iti doresti. O prajitura putin mai veche sau un rahat (d-ala turcesc) mai proaspat. De ce crezi ca au preturi asemanatoare desi au 7 ani diferenta?

 

P.S Acum o saptamana am facut o trasnaie de genu'. Motocicleta ce mi-a venit din Germania a fost prima care am vazut-o live. Motocicleta se cumpara cu sufletul. Indiferent care simti ca este pt tine, ia-o! Raspunsurile la intrebari le gasesti pe parcurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia la dilema ar fi sa le cumpari pe amandoua :)

Tocmai ma anunțat sora mea ca a vandut casa părintească asa ca cu partea mea atât as putea lua :) sa imi înec amarul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBF-ul e misto doar daca mergi f mult in oras si ai nevoie de ceva manevrabil, usor de condus, sa te strecori printre masini si sa nu-ti para rau daca il dai pe jos. Genul de motoreta pe care o tii iarna in fata blocului si cum da un pic de caldura, te urci pe ea si pleci unde vezi cu ochii. Genul de motocicleta care nu necesita nici un pic de skilluri de mecanic, nu te lasa la greu si ai incredere in ea. Problema e ca la drumuri lungi n-ai protectie ok la vant, din cauza puterii mici tragi de ea ca de un caine mort daca vrei sa mergi mai sportiv.

 

Pe de alta parte, RT-ul, cum s-a mai spus, e o motocicleta ok, buna de halit kilometri. Putere suficienta, cumplu, manevrabilitate, protectie la vant. Dar sa te fereasca Dumnezeu sa nimeresti un exemplar prost intretinut, cu probleme ascunse sau sa incapa pe mana vreunui mecanic care habar n-are BMW-uri.


» Post actualizat in 08 May 2017 11:19

Sfatul meu: ia-ti CBF, mergi cu el si daca nu-ti place, la anu' ii faci vant si-ti iei RT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ma minunezi de colegii care explica ca trebuie un mecanic special de BMW, mai ales la modelul de 1100 care e simpla ca buna ziua. Daca se vorbea aici de 1200 LC mai intelegeam ca electronica, ca quick shifter, etc dar la 1100?

 

Si eu te sfatuiesc sa incerci ambele sa-ti faci o idee. CBF -ul e un motor ca si cauciucurile all season.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca senzorul Hall nu se schimba ca o bujie, mai trebuie si pus la punct pe deasupra, grupul conic nu se regleaza ca un lant, pt ca pt inlocuirea ambreiajului desfaci toata motocicleta etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, asa este. O rabla cu mansoane incalzite, ABS, "incalzire" la genunchi, parbriz cu reglaj electronic, casetofon... mai continui?

Legat de manevrabilitate, fix acum 2 saptamani am vazut una facand 8uri si jaloane intr-un poligon de scoala.

Cu CBF am o prietenA care a facut cateva drumuri prin europa (multi km) fara sa se planga de ea.

Acum depinde de tine ce iti doresti. O prajitura putin mai veche sau un rahat (d-ala turcesc) mai proaspat. De ce crezi ca au preturi asemanatoare desi au 7 ani diferenta?

 

P.S Acum o saptamana am facut o trasnaie de genu'. Motocicleta ce mi-a venit din Germania a fost prima care am vazut-o live. Motocicleta se cumpara cu sufletul. Indiferent care simti ca este pt tine, ia-o! Raspunsurile la intrebari le gasesti pe parcurs.

"Parbriz cu reglaj electronic" Da-o draqu de mobra,. Un motoras electric si un comutator de sens.

ABS, mansoane incalzite, saua incalzita, casetofon gasesti si la altele.

Haide sa nu ridicam pina la cer BMW-ul. A fost o mobra faina si de nadejde, a ajuns ca multe alte produse nemtesti sa nu mai fie din pacate chiar asa.

Este un motor comod la drumuri lungi, asta nu incape indoiala, dar pentru drumurile de un weekend ce vrea omul nu va fi un element critic.

Da, mai bun rhatul decat prajitura uscata cu frisca acrita. Din punctul meu de vedere de preferat un motor mai tanar decat unul vechi. Oricat de bun ar fi fost BMW-ul in aproape 20 de ani se duc naibii elementele din cauciuc, plasticaraia, izolatiile la cabluri samd.

Nici nu se compara cat de bine arata un surub japonez fata de unul de la BMW amandoua de aceeasi varsta. Verificat personal cu un Suzuki Intruder 125 cmc din 2001 si cu BMW R1200RT din 2007.

Omul nostru are nevoie de o motocicleta care sa mearga (nu sa stea sa mestereasca la ea cand are si el timp de o plimbare), sa nu il coste o avere dar totusi sa nu fie o cazatura, si sa fie intelegatoare cu el dat fiind ca este la inceput.

 

O sa cumpere ce ii place, in sensul ca i-a picat cu tronc, iar apoi dupa un an doi trei vede el ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asta si eu am recomandat CBF.ul. E mai nou, exista cerere la noi pentru asa ceva. O cumpara, merge cu ea si daca o vinde, pierderile sunt minime. Daca ia Bmw si se dovedeste a fi o cazatura sau nu e pe placul omului / nu se potriveste cu stilul lui de motociclit, atunci o va da pe caramele sa scape de ea sau va sta f mult cu ea la vanzare. Si mai exista si varianta a treia: sa nimereasca un babarez ok, sa i se muleze fix pe nevoile lui si atunci sa vezi cuplu fericit !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ma minunezi de colegii care explica ca trebuie un mecanic special de BMW

Mechanicul meu de bmw e special, mai sarit de pe fix asa :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...