Sari la conținut

Caut scoala enduro sau inchiriere capre


Speedy.K
 Share

Postări Recomandate

Caut scoala enduro sau capre de inchiriat!

Vreau sa merg cu niste prieteni sa incercam ceva endureala. Vreo trei dintre noi suntem motociclisti de enduro-touring cu ceva coclau la activ cu vaci de 200 de kile (Creasta Baiului, Tabla Butii, Lacul Vulturilor, d-astea), altii sunt mobristi de asfalt, iar altii doar pasageri.

Problema e ca n-am gasit (inca) pe nimeni care sa se ocupe de asta si sa fie si om serios. Mi-ar prinde bine niste recomandari, daca aveti.

Am vrea sa facem ceva exercitii pe o tarla, ceva, pentru astia dintre noi care sunt mai incepatori, eventual ceva traseu nu foarte greu pentru noi, astia mai avansati

Repet, merge si fara "instructor", atata timp cat mobresle sunt in mintile lor si nu necesita cine stie ce cunostinte mecanice.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, la Vali e ok! (acum 3 ani făcea Jumba ceva cursuri cu incepatori)

Vezi dacă mai are 200 exc la închiriat. E super. Sau încearcă la Ciolpani, parca aveau cursuri enduro.

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. Din pacate la Chefani n-am gasit liber desi am vorbit de acum vreo doua luni...cand inca nici nu se deschisese sezonul.

» Post actualizat in 06 May 2017 10:21

Cum ti-a recomandat si colegul Pop: La Ciolpani - http://scoala.rams21.ro/

Insa nu stiu nimic despre inchiriatul motocicletelor.

Merci. Am dat alaltaieri un mail, dar inca niciun raspuns. O sa incerc luni un telefon.

» Post actualizat in 06 May 2017 10:21

Dap, la Vali e ok! (acum 3 ani făcea Jumba ceva cursuri cu incepatori)

Vezi dacă mai are 200 exc la închiriat. E super. Sau încearcă la Ciolpani, parca aveau cursuri enduro.

Merci. O sa incerc si un telefon la Jumbales.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am lasat un PM.

Gabriel


» Post actualizat in 07 May 2017 19:15

Caut scoala enduro sau capre de inchiriat!