Sari la conținut

Geaca cu protectii hard?


Postări Recomandate

buna simati colegi,

am si eu o intrebare, exista geci din material textil, dar sa aibe protectiile hard?

am gasit pana acum dar din ce mi-am dat seama doar cu un fel de burete atat pe umeri coate spate antebrate. Am comandat una Richa si este doar cu protectii din spuma, parca m-as simti mai bine intr-una cu protectii hard. Aa da si sunt incepator, daca nu v-ati dat seama, de aici si intrebarile poate tampite :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi puteti da niste exemple, sa caut? sau ceva anunturi de pe olx?

@kawasaki eu sunt incepator, si nu ma simt foarte in siguranta intr-o geaca cu protectii soft :D

 

@claman richa stormwind parca ii zice.

Editat de Fanel27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, esti cam departe de mine, as vrea totusi sa o vad/probez pana sa dau banii pe ea, imi pare rau. Daca ai cumva drum prin zona mea anunta-ma. Spor la vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara una cu protectii D3O (Richa, Icon, Furygan) si nu-ti fa griji.

Protectia e foarte maleabila (sa se aseze cat mai bine, sa fie confortabila) si la impact se intareste.

O protectie hard nu atenueaza socul prea mult, ci il transmite mai departe in corp. Alea sunt facute sa reziste cand te duci taras pe asfalt (la curse de exemplu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am luat-o pe aceea Richa, e ok am simtit protectiile sunt ok, e cam grea fata de ce mi-am imaginat :)) Sper sa nu o trantesc, mai lipseste utilajul de acuma :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, bre, io unul te felicit! Si ti-ai dat seama si de ce: ca ai luat echipament (ma rog, o parte din el, dar sigur se completeaza) INAINTE sa iei motorul, astfel incat sa fii protejat (macar fizic) atunci cand vei avea ce calari. Majoritatea pun echipamentul pe ultimul loc.