Sari la conținut

Kawa er6n IAP sensor


Postări Recomandate

Se da urmatoare problema la un kawa er6n 2010. Atunci cand este turata peste 7k rpm, in sarcina, se ia mana din gaz brusc(frana de motor), se debraiaza, se ajunge la relanti si se pun franele, se opreste motorul si apare indicator FI si nu mai porneste. Pentru repornire trebuie decuplat contactul si repus. Codul de eroare este 12 si este de la senzorul IAP. Am schimbat furtunul care intra in senzor insa problema persista si eroare inca este in bord( cred ca trebuie sa fie atata timp cat nu sunt resetate erorile). Vreo idee? O sa o duc la mecanic peste 2 saptamani cand sunt programat. O alta eroare care imi apare cred ca este 53 (steak coil malfunction).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca mai sunt oameni care au problema aceasta. Acest fenomen se intampla doar la franari bruște. Cea mai întâlnită intrebare este daca levierul de ambreiaj este tras de tot. Da este. O problemă pe care o mai iau in considerare este un senzor de accident care se pare ca este pe acest model. Cercetez si revin cu detalii . Btw nu exista posibilitatea mișcării benzinei in rezervor astfel încât să nu tragă benzina (la frânare brusca). Ceva imi scapa si o sa mai cercetez.

» Post actualizat in 29 Apr 2017 21:23

O altă idee pe care am citit-o ar fi senzorul dr la cric care la frânare brusca se misca. Intrebarea apare de ce imi apare eroare in bord si nu o pot porni decât dacă iau contactul?

Editat de nikel1992
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte usor sa acesezi erorile din ECU cu testerul.Kawa are un sistem de diagnoza care arata si datele motorului in timpul declansari codului de eroare.

O "privire" prin acele date, te poate lamuri destul de mult ce se intampla si de ce.

» Post actualizat in 30 Apr 2017 06:45

In plus nu cred ca cod eroare 53 exista la ER6,din ce imi aduc aminte..

» Post actualizat in 30 Apr 2017 06:45

Este foarte usor sa acesezi erorile din ECU cu testerul.Kawa are un sistem de diagnoza care arata si datele motorului in timpul declansari codului de eroare.

O "privire" prin acele date, te poate lamuri destul de mult ce se intampla si de ce.

» Post actualizat in 30 Apr 2017 06:45

In plus nu cred ca, cod eroare 53 exista la ER6,din ce imi aduc aminte..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca mai sunt oameni care au problema aceasta. Acest fenomen se intampla doar la franari bruște. Cea mai întâlnită intrebare este daca levierul de ambreiaj este tras de tot. Da este. O problemă pe care o mai iau in considerare este un senzor de accident care se pare ca este pe acest model. Cercetez si revin cu detalii . Btw nu exista posibilitatea mișcării benzinei in rezervor astfel încât să nu tragă benzina (la frânare brusca). Ceva imi scapa si o sa mai cercetez.» Post actualizat in 29 Apr 2017 21:23O altă idee pe care am citit-o ar fi senzorul dr la cric care la frânare brusca se misca. Intrebarea apare de ce imi apare eroare in bord si nu o pot porni decât dacă iau contactul?

Senzorul de inclinare lucrează doar pe axa longitudinala, adica doar pe inclinare stanga dreapta, daca faci stopie nu declanseaza, nu e inclinare in directia care trebe.

Benzina poate sa se niste cat vrea in rezervor, sorbul e destul de jos si o sa fie alimentat cu benzina in orice pozitie.

Cricu se misca doar pe o traiectorie permisa, circulara, care nu poate fi accesata din inertie atata timp cat este arcul pus.

Motocicleta ta nu e intretinuta, de.aia se opreste.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul de inclinare lucrează doar pe axa longitudinala, adica doar pe inclinare stanga dreapta, daca faci stopie nu declanseaza, nu e inclinare in directia care trebe.

Benzina poate sa se niste cat vrea in rezervor, sorbul e destul de jos si o sa fie alimentat cu benzina in orice pozitie.

Cricu se misca doar pe o traiectorie permisa, circulara, care nu poate fi accesata din inertie atata timp cat este arcul pus.

Motocicleta ta nu e intretinuta, de.aia se opreste.

 

 

Daca ai stii cat de intretinuta este :))). Chiar as face poze la facturi. Am dat niste informatii gresite pentru care imi cer scuze. erorile citit erau pentru ABS . 12 fiind codul de start al ABS. Am observat ca la franare mai puternica fara sa imi intre ABS mi se opreste motorul , daca franez puternic si intra ABS nu se opreste. Acest lucru se intampla doar la franari puternice fara sa intre ABS. Doar despre frana fata discutam. Am curatat senzorul ABS si motorul nu se mai opreste in toata plaja de franare, se pare ca doar la frana brusca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS.ul nu are nicio treaba cu functionarea motorului.

Singura parte comuna e ca se alimentează cu tensiune de pe retea, dar ABS.ul nu poate opri motorul.

Daca nu ai incarcare buna la baterie, e posibil sa se oprească motorul la ralanti. Dar repet, nu de la ABS...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt simptomele. Nu pot spune ca ABS-ul face asta. Este lucrul care l-am descoperit din teste. In acelasi timp m-am gandit si la partea de consum mai mare. Dar consider ca nu se poate sa fie consumul atat de mare incat sa mi se opreasca motorul. O sa mai studiez problema si revin cu raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asta spun ca este mult mai ok sa ai anumite date care te pot ajuta,fara sa bajbai...

Ca si rezumat plecam de la un cod de eroare pe motor declarat,si acum suntem pe ABS...

 

Sunt total de acord. Doar ca m-a prins putin incercarea asta de a imi da seama singur.

Filtru aer colmatat?Compresie slaba?

 

Aici deja , nu imi pot da cu parerea motocicleta nu are nici o problema in cazul actionarii franei spate, in frana de motor etc. Singurul lucru care face ca motorul sa se opreasca iar atunci cand incerc sa dau la automat sa clipoceasca becul de FI este frana fata.

» Post actualizat in 30 Apr 2017 13:58

Ca sa va spun mai exact situatia in momentul de fata sta in felul urmator:

-pe cablul gri( diagnoza sistemului ABS imi da un singur cod si anume 12(Start code)

-pe cablul orange daca il conectez nu imi apare nici o eroare

Situaita cand merg cu motocicleta sta in felul urmator. II dau gaz treapta 1, treapta 2, se actioneaza ambreajul si se incepe franarea daca pun doar frana spate motocicleta se opreste fara sa opreasa si motorul, daca actionez frana fata progresiv si incet se opreste fara a imi intrerupa motorul, daca actionez frana fata brusc ca sa intre ABS se opreste fara sa imi opreaca motorul si ultimul caz, daca actionez frana fata brusc fara sa intre ABS motorul se opreste picand imediat de la relanti. DAca incerc sa ii dau la automat motorul nu porneste si imi apare FI intermitent , daca ii iau si ii repun contactul motocicleta porneste imediat fara nicio problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Daca ai codul de service 12 pentru ABS iar LED-ul ABS se aprind si se stinge dupa pornirea motorului, practic nu ai probleme pe ABS(teoretic). Exact cum ai spus, este un cod de start si fara defect. Acum nu stiu cum ai facut diagnoza pentru motor/DFI??, dar pentru firul de diagnoza poti sa afla codurile la momentul diagnozei ( modul 1) sau din trecut (mod 2). Daca si pe mod 2 ( mai mult de 5 ori atingi conductorul de diagnoza la masa cu intervale de 2 sec intre atingeri si apoi tinut conectat la masa 5-6 sec si citesti FI ) nu ai nimic, iar prin resetare contact iti porneste, posibil o eroare aleatorie care apare pe aprindere, dar nu este mentinuta de ECU. La o diagnoza cu interfata folosind conectorul de diagnoza atat pentru DFI si ABS este posibil sa ai mai multe date.

 

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...