Jump to content


Photo

Brembo 19RCS Corsa Corta


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 dedant68

dedant68

    Back to the Future

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,139 posts
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste
  • Interests:Erasmus+
    Orchestral Manoeuvres in the Dark
    Life in the UK, Green Teach, Lifelong Learning, Inside Investigations
  • Moto: kawasaki zx12r Ninja '06
  • Numar: DB 09 SUA
  • Club: Private

Posted 19 April 2017 - 07:10 PM

Salut,

 

In 2007 Brembo a introdus 19RCS  cilindrului de franare cu piston de 19mm (sistem derivat din MotoGP) si levierul de frana reglabil (Ratio Click System), oferind posibilitatea rider-ului de a selecta cursa levierului in functie de stilul de condus. In prezent, Brembo a anuntat varianta 19RCS Corsa Corta, sistem care utilizeaza un cilindru principal cu totul nou, dar care pastreaza pozitia levierului si reglarea acestuia la fel ca la 19RCS. In plus, Corsa Corta adauga o noua ajustare a numita ”Idle Stroke”, practic un selector care permite rider-ului un reglaj fin a cursei libere a levierului de frana. Primul selector de la partea superioara a levierului permite prin intermediul unei came doua pozitii pentru parghia de actionare, iar al doilea selector este prevazut cu trei pozitii pentru un reglajul fin al cursei levierului.

 

Numai bine,

Attached Thumbnails

  • brembo_19rcs_corsa_corta.jpg

 * Fericirea este o DISCIPLINA a SINELUI *

 

"Cel mai mare esec nu este faptul ca ai gresit, ci acela ca nu ai incercat."

 
Adevarata ignoranta nu este absenta cunoasterii ci refuzul de a o dobandi." 

#2 MAN!AC

MAN!AC

    MAN!AC

  • Membru
  • Pip
  • 402 posts
  • Gender:Male
  • Location:călător
  • Moto: The Hornet
  • Numar: FUG

Posted 19 April 2017 - 10:24 PM

și prețu este unul pe măsura performanței 335 EURO+ TVA (asta în Italia)



#3 PzKpfW

PzKpfW

    Jupîn

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,007 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FS 570, RSV4, K1200S

Posted 19 April 2017 - 10:41 PM

Și-n tot acest timp, 90% din motoretele din România merg cu frâne proaste și subdimensionate. Pe stradă :)



#4 1xu1xf1xu

1xu1xf1xu

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,410 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Judetu BV

Posted 20 April 2017 - 10:43 AM

Și-n tot acest timp, 90% din motoretele din România merg cu frâne proaste și subdimensionate. Pe stradă :)

 

sau discuri de frana uzate peste limita admisa



#5 Amstaff

Amstaff

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 284 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Club: Respect Gym

Posted 20 April 2017 - 12:55 PM

Detin o astfel de pompa RCS Brembo, pot spune ca e un upgrade extraordinar.(pretul din iarna a fost de 220E,plus 10 euro transport).



#6 jerry_mcrie

jerry_mcrie

    supraviețuitor în RO... jale...

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,836 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:moto vechi, downhill mtb, sci fi sub toate formele lui..., foto, video, muzică mai veche și mai nouă, mașini tot mai vechi...
  • Moto: Yamaha TDM 850 1994

Posted 20 April 2017 - 01:48 PM

Și-n tot acest timp, 90% din motoretele din România merg cu frâne proaste și subdimensionate. Pe stradă :)

 

sau discuri de frana uzate peste limita admisa

 

sau si cu cu placute aproape gata...

 

si normal, starea tehnica a parcului moto / auto este direct proportionala cu nivelul economic al tarii.


"God is an ever-receding pocket of scientific ignorance that's getting smaller and smaller and smaller as time goes on."

  Neil DeGrasse Tyson


#7 PzKpfW

PzKpfW

    Jupîn

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,007 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FS 570, RSV4, K1200S

Posted 20 April 2017 - 02:01 PM

...dar noi stăm să admirăm pompă Brembo derivată din MGP :) Dacă ai frâne bune, upgrade-ul la chestia asta se justifică doar dacă mergi pe circuit.



#8 jerry_mcrie

jerry_mcrie

    supraviețuitor în RO... jale...

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,836 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:moto vechi, downhill mtb, sci fi sub toate formele lui..., foto, video, muzică mai veche și mai nouă, mașini tot mai vechi...
  • Moto: Yamaha TDM 850 1994

Posted 20 April 2017 - 02:17 PM

...dar noi stăm să admirăm pompă Brembo derivată din MGP :) Dacă ai frâne bune, upgrade-ul la chestia asta se justifică doar dacă mergi pe circuit.

sincer? mi-ar placea. mult.

oricum anul asta as pune etrieri si discuri de r1 pe tdm-ica...

de ce nu? strica un pic de frana in plus?


"God is an ever-receding pocket of scientific ignorance that's getting smaller and smaller and smaller as time goes on."

  Neil DeGrasse Tyson


#9 PzKpfW

PzKpfW

    Jupîn

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 6,007 posts
  • Gender:Male
  • Moto: FS 570, RSV4, K1200S

Posted 20 April 2017 - 02:49 PM

sincer? mi-ar placea. mult.

 

...Să-ți pui pompă Brembo 19RCS pe TDM?!

 

oricum anul asta as pune etrieri si discuri de r1 pe tdm-ica...

de ce nu? strica un pic de frana in plus?

 

Să faci un upgrade la frâne este tot timpul un lucru bun. Dar pentru a pune o asemenea pompă trebuie să ai etrierii, discurile și suspensiile adaptate. Iar dacă le ai deja pe astea, nu prea mai ai nevoie de pompa asta pentru stradă.



#10 FLEX

FLEX

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,514 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice ... cu motor
  • Moto: Gilera Dakota350/RC600-89/RC600-93Cobra
  • Numar: Benelli Tre-K1130 Amazonas
  • Club: DaewooClub

Posted 21 April 2017 - 12:05 PM

si normal, starea tehnica a parcului moto / auto este direct proportionala cu nivelul economic al tarii.

Nicidecum.

Starea tehnica a parcului auto e direct proportionala cu nivelul de constiinta civica a poporului si invers proportionala cu distanta intre aspiratii si posibilitati.


OCHII IN PATRU!

#11 JAGI

JAGI

    Sustinator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,753 posts
  • Gender:Male
  • Location:TEL.0763 681 602
  • Moto: R1 2008
  • Numar: lizing

Posted 21 April 2017 - 09:24 PM

Multi motociclisti investesc in sisteme de frinare performante. Nu-i deloc rau, insa la inceput uita un amanunt elementar, frina puternica fara aderenta pneurilor, nu exista. Daca pui cauciucuri stradale care au punctul de alunecare destul de jos, o pompa de frina puternica, mai mult rau face.Colegul Amstaff si-a luat RCS insa nu foloseste 2CT-uri.



#12 jerry_mcrie

jerry_mcrie

    supraviețuitor în RO... jale...

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 4,836 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:moto vechi, downhill mtb, sci fi sub toate formele lui..., foto, video, muzică mai veche și mai nouă, mașini tot mai vechi...
  • Moto: Yamaha TDM 850 1994

Posted 05 May 2017 - 06:21 AM

Nicidecum.
Starea tehnica a parcului auto e direct proportionala cu nivelul de constiinta civica a poporului si invers proportionala cu distanta intre aspiratii si posibilitati.


serios? unde in Elvetia?
om mai pasionat ca mine de motoare mai rar.
si totusi... ia zi ce fac, renunt la mancare o vreme sa-mi iau ceva la mobra?
constiinta civica fix pix...
1. ma pe ea de societate defecta ...
2. ce sa zic iarasi ajungem la a fi eu fraer fata de altii care-s smecheri ca sa fiu eu mai ''bun'' ca ei aia care se ... pe mine / noi.

acum transpune ce am scris eu mai sus la majoritatea care nu mociclesc ci carutesc si ai rspunsul.
nivelul economic scazut coboara multe standarde... constiinta civica fiind o victima sigura.

"God is an ever-receding pocket of scientific ignorance that's getting smaller and smaller and smaller as time goes on."

  Neil DeGrasse Tyson





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status