Jump to content


Photo

Recomandare [soft-]enduro cu pasager


  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#21 taong mapagbiro

taong mapagbiro

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,937 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: 2 roti
  • Numar: patrat
  • Club: Hater

Posted 20 April 2017 - 10:37 AM

Eu ma gandesc la offroad/enduro ca si plimbare lejera si nu sport extrem. Trecut-au anii si nu ma mai tin 'balamalele' sa fac ghidusii.

Deci cu pasager numa plimbareala in a'ntaia-doua si drumeag de pamant in cel mai rau caz.

......

Ca si proportie de utilizare posibil sa fie mai mult oras (dus-intors birou 10km) si apoi dealuri / paduri in cate unul-doua wknduri pe luna.

Iesiri mai lungi, pana la o zi - doua probabil cam o data pe luna.

Pai din ce inteleg eu ...ofroad-ul tau se face cu orice mobra....

Asa ca nu ramane decat sa-ti cauti ceva cat mai confortabil pentru tine si pasagera, si oarecum orientat spre oras.

Avand in vedere ca nici drumurile superlungi nu te coafeaza ca sa ai nevoie de miar ....presupun ca ideal pentru tine ar fi ceva din gama DL , KLA... de 650 sau ceva asemanator


Don"t be a racist.....hate them all....


#22 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,999 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 20 April 2017 - 10:49 AM

kawasaky kle 500, dual purpose, bate in aceeasi categorie cu f650, xt 660, freewind...

Doar ca e in doi cilindri si trage mai "in ture". Mult mai turing decat XT, mult mai sportiva decat 650-ul.



#23 R4DIKL

R4DIKL

    Membru

  • Membru
  • Pip
  • 429 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha Tricker XG250, Yamaha XT600E

Posted 20 April 2017 - 10:53 AM

Chiar, cum sta XT la capitolul racire? Citisem ca e aer/ulei. Rezista in trafic vara la 40 grade? Uleiul e racit in radiator?

Este racire pe aer. Se comporta bine la temperaturi inalte, dar, ca orice mobra cu racire pe aer necesita ventilatie in mers. Probabil ca la asta ai vrut sa te referi cand ai spus aer/ulei, in ideea ca aerul raceste uleiul de pe circuit. Sigur ca o stationare indelungata cu motorul pornit nu este de dorit, dar ma gandesc eu ca nu ai parte de trafic ca-n Bucuresti.



#24 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,999 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 20 April 2017 - 10:54 AM

Eu ma gandesc la offroad/enduro ca si plimbare lejera si nu sport extrem. Trecut-au anii si nu ma mai tin 'balamalele' sa fac ghidusii.

Deci cu pasager numa plimbareala in a'ntaia-doua si drumeag de pamant in cel mai rau caz.

 

LC4 arata competenta rau de tot dar saua ceea nu ma inspira. Daca mi-ar fi trebuit zbenguiala poate ca i-as fi dat mai multa atentie.

Momentan in balanta am XT'ul de 600 intr-o parte si transalpul + dominatorul dincolo.

Mai vedem dupa ce dau o tura cu XT. Azi sigur nu, dupa cei 20cm de zapada cazuti peste noapte :|

 

Ca si proportie de utilizare posibil sa fie mai mult oras (dus-intors birou 10km) si apoi dealuri / paduri in cate unul-doua wknduri pe luna.

Iesiri mai lungi, pana la o zi - doua probabil cam o data pe luna.

Chiar, cum sta XT la capitolul racire? Citisem ca e aer/ulei. Rezista in trafic vara la 40 grade? Uleiul e racit in radiator?

XT-ul nu e pentru ce vrei tu..

Recomandarile mele:

* KLE 500

* Transalp

* F 650

 

Sau mai mari:

* Africana

* Varadero 1000

* Supertenere


» Post actualizat in 20 Apr 2017 08:57

Acum am vazut ca zici ca ti s-a parut mare Transalpul.. desi la inaltimea/greutatea ta mi se pare ciudat.  In cazul asta nu raman decat doua variante: KLE sau F650. Restul despre care s-a vorbit de-a lungul topicului ori sunt prea mari, ori nu sunt suficient de touring pentru doua persoane si bagaje.



#25 Lucian_M

Lucian_M

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 854 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 20 April 2017 - 01:13 PM

TA iese castigatoare la toate capitolele, mai ales la pret.

Edited by Lucian_M, 20 April 2017 - 01:14 PM.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#26 mircea.cazachevici

mircea.cazachevici

    asds

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Buzau
  • Moto: Transalp 400,Husaberg 250

Posted 20 April 2017 - 01:33 PM

Simplu si la obiect: ia-ti enduro-touring, nu dual sport. Ca si incepator, nu cred ca vei face mai mult de 1 km de off la 100 km de asfalt. Iar pasagerul e chinuit rau de tot pe un dual sport, dupa 1-2 ture nu va mai dori sa vina cu tine.

 

Eu unul am chinuit vreo 3 ani Transalpul atat pe drumurile asfaltate ale patriei (Transfagarasan, Valea Prahovei), cat si pe off-road-uri gen Transalpina (aia veche, neasfaltata), Strategica, Lacul Vulturilor. Atat cu pasager, cat si fara. Si i-am dat de capat de-abia atunci cand am ajuns sa dau aripa fata jos ca se blocase roata de la noroi. Sau cand veneam acasa cu febra musculara de la atata tras-impins.

https://www.facebook...?type=3

28712_125734934116495_6639575_n.jpg

28712_125734964116492_4589138_n.jpg

28712_125734977449824_5872082_n.jpg

IMG_0730.jpg

IMG_0757.jpg

 

 

Si, cand i-am dat de capat, nu am renuntat la el. Mi-am mai luat un enduro pursange cu tot cu remorca, iar TA-ul e inca la mine.

 

Iar pe un dual sport arati asa:

DSCN2039.JPG

Unde mai incape si pasagerul si bagaje?



#27 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,999 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 20 April 2017 - 02:19 PM

Simplu si la obiect: ia-ti enduro-touring, nu dual sport. 

Care e diferenta? KLE-ul e trecut in unele descrieri ca dual-sport, in altele enduro-touring.



#28 mircea.cazachevici

mircea.cazachevici

    asds

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Buzau
  • Moto: Transalp 400,Husaberg 250

Posted 20 April 2017 - 02:42 PM

Reformulare: orice enduro-touring sau dual sport peste 170kg e bun. Ca, daca trece tirul pe langa tine pe sosea, nu te sufla in decor, deci e confortabil la drum lung.



#29 Lucian_M

Lucian_M

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 854 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 20 April 2017 - 05:02 PM

Nici eu cu vaca de 225 kile nu ma simt prea zen cand sufla tare vantul sau trece tir-ul ca racheta. Imi inchipui cum e cu una usurica... Pe un dual se va simti faaaain de tot pasagerul, sunt convins.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#30 titi.dudu

titi.dudu

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 4 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Surubareala/Mestereala
  • Moto: inca nu...

Posted 20 April 2017 - 09:34 PM

Simplu si la obiect: ia-ti enduro-touring, nu dual sport. ...

 

Iar pe un dual sport arati asa:

attachicon.gifDSCN2039.JPG

Unde mai incape si pasagerul si bagaje?

O poza cat o mie de cuvinte :)

Clar ca nu merg pe dual sport.

Dar si mai bun decat o poza ar fi un motor pe bune de incercat.

Deci o sa iau anunturile locale la rand si o sa enervez toti vanzatorii pana aflu in care imi sade mai bine :)



#31 fnp

fnp

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 20 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW F650 GS 2005

Posted 21 April 2017 - 03:56 PM

Salutare!

 

Tocmai ce am luat A'ul si imi caut motor. As aprecia daca mi-ati putea da ceva sugestii despre modele / ani la un buget de ~2500e

 

.......

 

Acum aproape un an eram si eu in situatia ta, cam acelasi buget si aspiratii de trasee.

 

La sfaturile unor colegi de serviciu motociclisti am adaugat in ecuatie ABS si injectie.

 

Si asa am ajuns la un buget de 2900 si un F650GS din 2005. Din pacate a trebuit sa mai bag ~500 eur pentru revizii, pompa de apa, anvelopa spate, jambe si jug.....

 

Moto este una buna la toate dar nu exceleaza la nimic, un fel de Logan; pentru mine este deocamdata de ajuns. Consumul este "de scuter" iar abs-ul m-a salvat cel putin o data de tranta.

 

Pentru inaltimea ta eu ti-as recomanda varianta Dakar. Eu am 1,76 si am ridicat saua la maxim ca sa pot sta cu genunchii lejer la drum lung.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status