Jump to content


Photo

Recomandare [soft-]enduro cu pasager


  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1 titi.dudu

titi.dudu

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 4 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Surubareala/Mestereala
  • Moto: inca nu...

Posted 19 April 2017 - 04:05 PM

Salutare!

 

Tocmai ce am luat A'ul si imi caut motor. As aprecia daca mi-ati putea da ceva sugestii despre modele / ani la un buget de ~2500e

 

Vreau sa pot merge lejer pe coclauri (gen drum forestier sau chiar ceva poteca mai batuta).

Si as duce si pasager cu mine. (eu 1.85 / 95kg, ea 167 / 55kg)

Mai vreau sa il pot folosi si in oras (Cluj) sau drumuri scurte intre localitati (<100km).

 

Pana recent, imi statea gandul la un Transalp <'99.. asta pana m-am urcat pe unul si am vazut cat de mare e dihania - ditai balaurul.

Numai nu ma vedeam calarindul altundeva decat pe autostrada :)

 

Plus ca imi pare tare enervant ditai bordul carenat, nu mai vezi pe unde mergi daca ai de ocolit un pietroi, etc la viteza mica.

Mi-ar placea sa fie stil naked, cu farul pe furca si nu pe carena.

 

Apoi am cautat enduro adevarate (drz, etc) si imi pare tare incomod sezutul.

Stiu, stiu... daca faci enduro n-ai nevoie neaparat sa sezi :) dar totusi, pentru plimbareala tre sa fie cat de cat ergo.

 

Oare exista struto-camila la care visez eu? usoara, dar si confortabila, capabila pe poteca si sa nu fiarba la semafor.



#2 csman

csman

    Transalpist

  • Super Membru
  • PipPip
  • 968 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: TA XL650
  • Numar: irelevant
  • Club: NeXam

Posted 19 April 2017 - 04:11 PM

vezi honda dominator,aprilia pegaso, bmw f650,suzuki freewind,yamaha xt 660


Posted Image

#3 capusang

capusang

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 252 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Moto: KTM LC4
  • Numar: multe

Posted 19 April 2017 - 04:17 PM

la ideea cu farul si faptul ca nu vezi nu stiu unde in fata, ar fi bine sa renunti. nu ai nevoie sa iti vezi roata. la ce vrei tu sa faci ai nevoie de motor de 600(pentru pasager si sa), iar daca T-alp-ul (200 KG) e mare, ai ca si variante DR 650, XT (170-1780KG)



#4 Bobossus

Bobossus

    Honda Team

  • Super Membru
  • PipPip
  • 566 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest, Romania
  • Moto: Honda 954RR "Fireblade", BMW R850 GS
  • Numar: din metal

Posted 19 April 2017 - 04:33 PM

XT 660 , BMW f650 cred ca sunt cele mai bune variante din ce ai descris

57377930f6f44744936373a5f26e1355d35d6704


#5 florin46p

florin46p

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 336 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara / Hateg
  • Moto: ktm 400 EXC
  • Numar: pfc

Posted 19 April 2017 - 04:35 PM

Arunca o privire si la KTM LC4, a avut un prieten unul pentru o perioada buna de timp si s-a descurcat super ok atat offroad cat si pe sosea/oras.

 

https://www.olx.ro/o...html#fba50bdee5

 

Nu cunosc motorul din anunt, este doar un exemplu asa la repezeala luat de pe net.

 

Poti eventual sa te uiti si la modelul Adventure...

 

Distractie!



#6 kappy666

kappy666

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 591 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Moto: kawa kle 500
  • Numar: purtat regulamentar

Posted 19 April 2017 - 04:36 PM

kawasaky kle 500, dual purpose, bate in aceeasi categorie cu f650, xt 660, freewind...


Edited by kappy666, 19 April 2017 - 04:37 PM.

de vanzare ceva echipament:

http://www.motocicli...e/#entry4324598


#7 0ctav

0ctav

  • Super Membru
  • PipPip
  • 937 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:ridding hard!!
  • Moto: gsx1300r, ktm250exc
  • Club: Velox Enduro Racing

Posted 19 April 2017 - 07:08 PM

xr 600 si xr 650 de la honda

xt 600-660 de la yamaha


da..ce ......ingerul ala nu prinde 300???

#8 Lucian_M

Lucian_M

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 860 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 19 April 2017 - 08:22 PM

Octav a zis bine.
Acum, depinde cum arată ditamai omul pe mobre, să nu fie ca ursul cu biscuitele în c#r. 😂
A, şi dacă se încadrează cu banii, eu am dat 2300 pe mobra şi am mai băgat 500. Dar nu e gata încă.

Edited by Lucian_M, 19 April 2017 - 08:25 PM.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#9 taong mapagbiro

taong mapagbiro

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,943 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: 2 roti
  • Numar: patrat
  • Club: Hater

Posted 19 April 2017 - 08:40 PM

O strutocamila care sa le faca pe toate nu exista....un raider ..DA

Daca cauti pe youtube o sa gasesti ''ofroad'' facut cu speed.

Sa revenim cu picioarele pe pamant......ia o mobra cat mai confortabila pentru tine si pasagera....restul se invata. Si daca vrei ceva mai hard, gasesti pe la 2-3000 o gloaba de 125  2T usoara cu care chiar te distrezi in off.....numai off 

Spor :)


Don"t be a racist.....hate them all....


#10 titi.dudu

titi.dudu

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 4 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Surubareala/Mestereala
  • Moto: inca nu...

Posted 19 April 2017 - 10:13 PM

Merci tuturor pentru implicare. Comentarii folositoare.

Dominatorul si XT600 arata interesant. Musai sa incalec vreouna sa o simt.

 

Daca ar fi pus v-twinul de la transalp pe frame'ul XT'ului... si poate si saua...

 

Mi-au mai zis si altii ca nu trebuie sa imi vad roata :)) dar ce sa fac, am ramas cu piticii pe creier din poligon: am inceput pe un s.bandit si am terminat pe un sv650n si mi s-a parut super fata de bandit. Poate ca in timp o sa scap de chestiunea cu fairingul.

 

V-Strom am incercat pe asfalt. Nu stiu daca se preteaza la dealuri. Parca e prea mica roata aia fata. Si e destul de greoi totusi.

 

Din poze se pare ca XT600 are cea mai generoasa saua, dar review'urile zic ca e chiar groaznica. Sper sa incerc una zilele astea. Ma cam sperie si monocilindrul cu vibratiile lui. 



#11 hora09

hora09

    Hr

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,118 posts
  • Gender:Male
  • Location:Banatu' Montan
  • Interests:Sa fac sa imi fie bine
  • Moto: 2V 1000
  • Numar: de ca

Posted 19 April 2017 - 10:42 PM

Arunca o privire si la KTM LC4, a avut un prieten unul pentru o perioada buna de timp si s-a descurcat super ok atat offroad cat si pe sosea/oras.
 
https://www.olx.ro/o...html#fba50bdee5
 
Nu cunosc motorul din anunt, este doar un exemplu asa la repezeala luat de pe net.
 
Poti eventual sa te uiti si la modelul Adventure...
 
Distractie!


Am avut F650 si LC4.
Intre cele doua as alege din nou bmw..

Lc4 mi se pare mult prea puturoasa pe strada.. si prea grea pe teren.
F650 avand un avantaj un pic in fata in situatiile astea.
Cand vorbesc e off road la mine era un drum forestier, o padure, un camp. Sa nu iti imaginezi nu stiu ce filme.

Daca iei in calcul pasager, ai mila si bun simt si uita-te la sa

Achizitie cu cap si distractie!

Prea multa violenta aicea la voi
 

Intentionez sa ajung un motociclist batran si morocanos, sa vad daca ma lasa conservarii..

 


#12 Lucian_M

Lucian_M

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 860 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 19 April 2017 - 11:24 PM

Vstrom sta chiar bine la capitolul şa. Nici greutate mare nu are. Depinde cu ce compari. Transalp are roată de 21, foarte ok pe teren accidentat, Vstrom de 19, nu e o diferenţa enorma, dar este. Oricum, pot să urc borduri de 15 cm fără efort. Soţia mea e foarte mulţumită de şa, nici eu nu am de ce mă plânge.
Urcă-te pe câteva motorete, să vezi cum stai.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#13 wawessh

wawessh

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 1,688 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti,Drumul Taberei
  • Moto: KTM 990 ADV, KTM 625 SXC

Posted 19 April 2017 - 11:49 PM

HAHA, asta e buna. LC4 prea puturos pe strada. Culmea si fata de una dintre cele mai anoste motociclete construite vreodata: F650. SXC ul meu inseamna ca e posedat de ma chinui sa ii tin roata fata la un nivel decent de asfalt/pamant.

 

F650 poate e mai potrivita pentru asfalt/pasager, dar nu poti sa o compari cu LC4 ca dinamica nici chiar pe asfalt. De offroad nici nu vorbim, nici nu viseaza F650 sa faca de ce este in stare LC4-ul. O motocicleta(F650) stearsa si anosta, consumul ce e de capul ei.

 

Oricum, omul nostru este incepator. El nu are inca idee despre ce inseamna forestierele cu pasager/bagaje. F650 e deja in categoria vaci.

 

Depinde cata endureala vrei. Daca vrei sa inveti adv touring, iei ceva usor, nu balene pline de plastice si +170 kg(gen F650,Transalp, Vstorm...apropo, am ajuns sa catalogam o moto de enduro-touring prin faptul ca urca o bordura de 15 cm?)


Pentru prima data in istorie s-a reusit -------------------->Transhumanta "oilor" pe FACEBOOK !!! :D

 

TUNE ECU KTM --detalii pe PM
Inregistrare/anulare chei cu cip pentru KAWASAKI-detalii pe PM.

#14 Lucian_M

Lucian_M

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 860 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 20 April 2017 - 12:35 AM

Nu, dar poate face asta şi e util uneori să treci peste obstacole. Enduro e relativ. Asa, nici Transalp nu e enduro, la cat de masiva este, dar tot merge prin paduri. Deeeci: depinde cine si cum merge, dar si ce gume are.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#15 R4DIKL

R4DIKL

    Membru

  • Membru
  • Pip
  • 433 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Yamaha Tricker XG250, Yamaha XT600E

Posted 20 April 2017 - 05:33 AM

Din poze se pare ca XT600 are cea mai generoasa saua, dar review'urile zic ca e chiar groaznica. Sper sa incerc una zilele astea. Ma cam sperie si monocilindrul cu vibratiile lui. 

Pentru mers de-aici pana colea saua este f ok. Pentru drumuri mai lungi + pasager am o sa de rezerva cu gel care isi face treaba mai mult decat multumitor. Referitor la vibratii nu trebuie sa te ingrijorezi peste masura. Am facut anul trecut traseul Buc - TF - Alba Iulia - TA - Buc (cu pauza in Alba Iulia de o noapte) si nu am resimtit niciun disconfort legat de vibratii. Dar este cu adevarat deranjant mersul pe autostrada si/sau prin zone de expunere la vant. Te zgaltaie binisor, mai ales daca prinzi si turbulente din spatele vreunui camion. Mobra este una care impaca si capra si varza, numai sa nu ai pretentii ca varza sa fie de 5 Kg iar capra sa dea 10 L de lapte :) Avantajul incontestabil este ca daca se termina asfaltul o iei pe forestiere fara jena sau emotii. Suspensiile generoase isi fac treaba instantaneu iar daca ai si niste gume duale este de vis.

Aceeasi dilema am avut-o si eu si dupa ce am testat cum stau in sa si cum manevrez mobra pe loc (avand un gabarit redus, adica 1,69 + 65 Kg) m-am decis la XT600E. La tine cred ca ar merge f bine un 660.



#16 capusang

capusang

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 252 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Moto: KTM LC4
  • Numar: multe

Posted 20 April 2017 - 06:17 AM

:) funny post.

 

lucrurile sunt exact invers. daca cauti un minus la LC4 e vibratia,si nevoia maik atenta de intretinere (cica nu ar fi asa fiabila) in rest e cam peste tot ce exista la 600, alta liga. 

greutate mai mica

suspensii superioare

spate de 18

raspuns mai bun la acceleratie

consum acceptabil (4-4.5)

ciclistica foarte buna

varianta cu rezervor de 28 de litri ( calculeaza tu autonomia)

 

e plin de LC4 enduro si supermoto, deci off si on road. F650 e din categoria transalp, bun la toate dar nu face nimic bine (sunt fost posesor)

 

insa pentru inceput si eu as alege Transalp sau F 650. oricum e foarte relativa treaba. ca deobicei, tine de ce iti place. sfaturile noastre sunt doar constatari proprii, si sunt surprins ce diferit vedem lucrurile. ceea ce e foarte bine :)

 

Am avut F650 si LC4.
Intre cele doua as alege din nou bmw..

Lc4 mi se pare mult prea puturoasa pe strada.. si prea grea pe teren.
F650 avand un avantaj un pic in fata in situatiile astea.
Cand vorbesc e off road la mine era un drum forestier, o padure, un camp. Sa nu iti imaginezi nu stiu ce filme.

Daca iei in calcul pasager, ai mila si bun simt si uita-te la sa

Achizitie cu cap si distractie!



#17 Raisa_c

Raisa_c

    Incepator

  • Membra
  • Pip
  • 449 posts
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti
  • Moto: BMW S1000R Sport,BMW F650 GS

Posted 20 April 2017 - 07:05 AM

Cea mai buna varianta,daca VStromul ti se pare mare, si pt off road cu pasager, mai ales ca incepator o sa iti fie greu, ia-ti un F650GS model pe injectie.
In bugetul tau o sa fie greu sa gasesti unul ok in care sa nu mai bagi bani, din pacate... si mai potrivit ti-ar fi F800 pentru ce vrei, dar deja discutam de alta categorie de pret.

#18 arcgotic

arcgotic

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 655 posts
  • Gender:Male
  • Location:TM
  • Moto: Supertenere 750, DR350
  • Numar: -
  • Club: -

Posted 20 April 2017 - 08:47 AM

Offroad cu pasager  mai greu..

Nu as lua monocilindru daca merg majoritatea timpului cu pasager.

As lua un transalp, esti incepator, il tii 2 ani si dupaia mai vezi.

Transalpul de 650 este ce cauti. Ia unul in stare buna si aia e.



#19 Lucian_M

Lucian_M

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 860 posts
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Moto: Suzuki DL650 V-strom
  • Numar: gaurit
  • Club: -

Posted 20 April 2017 - 10:11 AM

Si eu am zis ca tin cativa ani ER5, iar in septembrie deja luam Vstrom. Sa vad cat il tin si pe asta, dar deocamdata imi place al naibii de mult.

Detest citatele și pe cei rămași în pană de idei.


#20 titi.dudu

titi.dudu

    Nou venit pe forum!

  • Membru
  • 4 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Surubareala/Mestereala
  • Moto: inca nu...

Posted 20 April 2017 - 10:24 AM

Eu ma gandesc la offroad/enduro ca si plimbare lejera si nu sport extrem. Trecut-au anii si nu ma mai tin 'balamalele' sa fac ghidusii.

Deci cu pasager numa plimbareala in a'ntaia-doua si drumeag de pamant in cel mai rau caz.

 

LC4 arata competenta rau de tot dar saua ceea nu ma inspira. Daca mi-ar fi trebuit zbenguiala poate ca i-as fi dat mai multa atentie.

Momentan in balanta am XT'ul de 600 intr-o parte si transalpul + dominatorul dincolo.

Mai vedem dupa ce dau o tura cu XT. Azi sigur nu, dupa cei 20cm de zapada cazuti peste noapte :|

 

Ca si proportie de utilizare posibil sa fie mai mult oras (dus-intors birou 10km) si apoi dealuri / paduri in cate unul-doua wknduri pe luna.

Iesiri mai lungi, pana la o zi - doua probabil cam o data pe luna.

Chiar, cum sta XT la capitolul racire? Citisem ca e aer/ulei. Rezista in trafic vara la 40 grade? Uleiul e racit in radiator?






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status