Jump to content


Photo

Cum sa minti cu nerusinare poate vinzi ceva


  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#61 ioio_viola

ioio_viola

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 65 posts
  • Gender:Male
  • Location:TM
  • Moto: Suzuki Bandit GSF650S
  • Numar: TM -- MIV

Posted 21 April 2017 - 02:18 PM

pai cam asta am facut. in loc sa ma cert in continuare cu ei am ales sa le raspund cu toti prietenii mei in CC in care le recomandam sa se gandeasca de doua ori cand cumpara de la e-mag. apoi cand am ceva de cumparat mai caut in alte parti si daca gasesc in alta parte cam la acelasi pret (chiar daca e putin in plus) iau de la "concurenta". 

 

oricum pe ei nu-i intereseaza. Clientii care ii au de pierdut is prea putini fata de ce recama au acum si pentru cat de comozi is "uamenii" in ziua de azi.



#62 marian90

marian90

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 190 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CBR 600RR
  • Numar: WLD
  • Club: nu

Posted 24 April 2017 - 09:31 AM

Marian90..daca nu ai trimis inca telefonul la ei la garantie, te sfatuiesc din propria experienta cu ShitMobile (aka Quickmobile) sa faci poze sau filmulet telefonului inainte sa-l pui la curier. Mie, desi am trimis telefonul inapoi la ei imediat dupa ce l-am primit (era nou nout si cu foliile originale pe el), mi-au zgariat ecranul si mi-au spus ca nu mai este in starea initiala de la livrare si mi-au refuzat returul. Asadar ai grija ca sunt niste jegosi pusi pe tepuit. Oricum daca vor sa ti-l scoata din garantie or sa-ti spuna ca au gasit urme de lichide in el (asta dupa ce le toarna ei) iti vor refuza garantia si iti vor propune sa-l repari contra cost la ei.

 

Ce credeti??? Au gasit socuri mecanice :)))) Rad, ca sa nu plang de nervi...

 

"Produsul dumneavoastra htc 10 evo 32gb grey, IMEI: 352xxxxxxx24, inregistrat cu fisa service: QBI-1xxx91  nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul partener autorizat deoarece acestia au constatat ca produsul prezinta socuri mecanice, ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, recomandate de producator. 


Service-ul partener autorizat ne-a informat ca insumarea acestor factori duce la degradarea si la functionarea defectuoasa a aparatului, asadar, produsul nu se mai afla in garantie.

Produsul poate fi remediat de catre service-ul partener autorizat numai în regim postgarantie si implica un cost de reparatie estimativ de 1990 lei (TVA+transportul fiind inclus) care presupune  inlocuire ansamblu display + touchscreen + carcasa, inlocuire placa de baza, in limita disponibilitatii componentelor la SAP, pentru aceasta reparatie beneficiind de o garantie de 90 zile."


If you wanna die, be yourself!
Stay SAFE! DON'T try anything stupid!

 


#63 JUST4TNT

JUST4TNT

    ....................

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,160 posts
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Moto: VN900

Posted 24 April 2017 - 03:57 PM

Era de asteptat . Ce nu ma asteptam e insa costul asa zisei reparatii : 2000 ron !!!! . Acum urmeaza sa iti mai dea o teapa , in cazul in care accepti .


Facebook is like a jail. You sit around, waste time, have a profile picture, write on walls and get poked by guys you don’t really know.


#64 einstein1984

einstein1984

    pragmatic

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,672 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: FZ6N
  • Numar: nu le numar, de ce?
  • Club: offtopic racers

Posted 25 April 2017 - 07:32 AM

Pai schimba tot in afara de baterie la el????


Da, trebuie


#65 XaeL

XaeL

    pârș pe doo' roți

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,378 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda NC700SA
  • Numar: prin marinimia DRPCIV
  • Club: poate cand ma fac mare

Posted 25 April 2017 - 09:12 AM

Am tot stat sa ma gandesc la o solutie.
Singura idee care imi vine este sa ceri o evaluare in service -ul autorizat, contra cost. Si in functie de rezultate ii plimbi un pic prin OPC / instanta.

....castigator la categoria "sinteza zilei"....

Ai prioritate cand ti se da.


#66 marian90

marian90

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 190 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda CBR 600RR
  • Numar: WLD
  • Club: nu

Posted 25 April 2017 - 10:40 AM

OPC-ul şi-a luat mâna, pentru că din păcate a fost cumpărat pe firmă (persoană juridică)... Nu o să acceptăm să plătim cât face telefonul nou... Îl vom lua înapoi şi vom face un filmulet cum ne "uşurăm" pe el sau îi dăm foc in Vamă...


If you wanna die, be yourself!
Stay SAFE! DON'T try anything stupid!

 


#67 XaeL

XaeL

    pârș pe doo' roți

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,378 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Honda NC700SA
  • Numar: prin marinimia DRPCIV
  • Club: poate cand ma fac mare

Posted 25 April 2017 - 12:12 PM

Ar mai ramane actiunea in instanta.

....castigator la categoria "sinteza zilei"....

Ai prioritate cand ti se da.


#68 Metal Heart

Metal Heart

    www.motobikes.ro

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,002 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti / Popesti-Leordeni
  • Interests:Cotele apelor Dunarii
  • Moto: VFR800
  • Club: Academia de mici si bere

Posted 25 April 2017 - 01:43 PM

Naspa!

 

Ei pe asta mizeaza: ca nu ii actionezi in instanta. E usor sa iti zica ca orice telefon a suferit socuri mecanice si de asta s-a futut. Dar cum demonstrezi asta, cum demonstrezi tu ca ei au gresit?? Poti plati o contraexpertiza la un alt service sa iti dea la mana ceva cu care sa-i strici la icre. Pe de alta parte, daca ai timp liber si stii o boaba de engleza, baga mailuri la tot ce inseamna HTC pe Europa de Est - delaeri, importatori, service-uri... tot. Spam masiv.


TE ABȚII, TE ABȚII ȘI CÂND NU MAI REZIȘTI, DAI BUZNA


#69 Banzay

Banzay

    Oligofreni peste tot

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,024 posts
  • Gender:Male
  • Location:Constanta - temporar si definitv
  • Interests:N-am.
  • Moto: 2xJuma de dacie
  • Numar: rotund
  • Club: A.A.

Posted 25 April 2017 - 02:04 PM

E usor sa iti zica ca orice telefon a suferit socuri mecanice si de asta s-a futut. 

Daca are urme pe el. 


vand  iar nu mai vand


#70 vlad58

vlad58

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,759 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 25 April 2017 - 08:27 PM

Mda, prin 2010 daca nu ma insel am luat un laptop convertibil (se facea si tableta) Acer. S-a stricat sistemul de rotire si pliere. De la EMAG m-au trimis cu el la reprezentanta, acolo la fel, lenea maxima de a nu solutiona un defect si-a spus cuvantul. Le-am demonstrat ca piesa respectiva nu se poate strica decat daca vrei neaparat, la insitentele mele  au cerut parerea firmei mama, aceasta stia ce stia si a admis imediat reparatia in garantie. Acum si depinde cum vorbesti cu ei daca le demonstrezi ca ai habar nu prea au incotro. Ganditi-va cu ce oameni avem de-a face daca atunci cand erau plasmele in voga apare un vanzator la PROtv care sutinea ca odata la 5 ani trebuie inlocuit gazul din ele iar stirea asta a fost data pe post ca fiind veridica.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status