Jump to content


Photo

VW Passat 2017


  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#61 Silver Arrow

Silver Arrow

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 869 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 19 April 2017 - 10:53 AM

Corect, spuneam pe topic ca finul meu lucreaza intr-o pozitie destul de sus la Renault si mi-a confirmat ca astea cu masini mai bune pentru Germania si mai proaste pentru Romania sau alte tari mai mici este basm.

 

Foarte interesanta mi se pare reamarca unui coleg care mai sus spunea ca intre HighLine si Trendline (sau cum dreak s-or numi!) este diferenta de insonorizare. Ciudat este insa ca acest lucru nu apare ca si optiune, este posibil ca varianta de lux sa fie mai bine antifonata decat varianta mai slaba si doar daca optezi pentru ea sa beneficiezi de insonorizare mai buna? Chiar interesant!

Treaba asta este o chestiune tot de eficientizare a costurilor = marire a profitului de fabricatie, si de marketing. Inventata de altfel in Romania de mai bine de 40 de ani la cunoscutele Alimentara: 300 g de salam de sibiu se dau doar impreuna cu 2 cutii de creveti vietnamezi :crack:

Adica ca sa limteze varinatele constructive datorate optiunilor fiecaruia, care se reflecta direct in costuri, baga cateva modele de baza cu optiuni limitate. Vrei cu insonorizare? Pai doar modelul X are, sau de la nivelul nu stiu care in sus.

Si iti mai baga pe gat si alte optiuni care poate nu iti trebuiesc. Si asa mai iti vinde ceva (un crevete vietnamez).


» Post actualizat in 19 Apr 2017 09:17

Dupa cum spuneam intr-un post anterior, in ziua de azi, este considerat cel mai "meserias" manager cel care taie cel mai mult din costuri.

Daca poate angaja maimute care sa asambleze masini si pe care sa le plateasca cu doua banane pe zi, pun pariu ca se va gasi unul care sa promita si sa faca acest lucru ca sa arate ce mare manager este el. Nu conteaza ca masina aceea se va dezmembra peste cativa km, nu conteaza ca brandul va avea de suferit pe termen mediu si lung, important este ca azi el a raportat ca a adus castig de x euro per fiecare masina produsa.

Pe acelasi principiu functioneaza toate firmele. Degeaba vine la interviu un om care stiie meserie si isi stie valoarea si cere 3000 lei salariu ca managerul il va alege pe cel care cere 2700 lei salariu chiar daca are experienta zero, lasa ca il paseaza unuia din subordine sa isi bata ala capul cu el si sa il invete meserie, importatnt este ca el a scutit 300 lei. Problema este ca cei 300 lei se traduc in productivitate zero a noului angajat plus ca vechiul angajat, cel care trebuie sa se ocupe de formarea lui, va avea o productivitate mult mai redusa pentru ca trebuie sa isi rupa din timp sa il invete ceva pe cel nou in loc sa produca pentru firma.

In cazul masinilor sunt sigur ca firmele care produc subansamble, ca si producatorii de masini, vor sa maximizeze profitul si deci rezulta politica cu zero rebuturi. Nu conteaza ca anumite piese care trec la limita de teste ar putea fi considerate de clasa a 2-a de calitate,, se face o miscare din condei si sunt trecute la clasa 1.

 

Pana la urma si vanzatorii se aliniaza la piata....vrem "eftin don'le" atunci luati ieftin.

Ai perfecta dreptate.

Aceasta gasca de MBA-isti, care au ca unic concept de marire a profitului taiatul de costuri (astia nici nu stiu si nici nu ii intereseaza ce se fabrica, cum, tehnologie etc) sunt cei care au bagat si vor mai baga in groapa multe firme.

Majoritatea dintre ei au contracte de management pe termen scurt 1-3 ani, si pe acest interval ii intereseaza profitul crescut pina la cer si inapoi, pentru ca ce sa vezi, ei isi vor trage un comision (de succes, SIC!) din profitul crescut. Dupa ei, Domnul cu mila.

Am trecut printr-o experienta de cacao cu un furnizor din Germania: un priceput a decis sa inlocuiasca un un simering  mai special de la SKF cu unul no name.

Rezultate:

1 - cine stie ca manager a fost felicitat pentru rezultate, a luat banul si a taiat-o din firma

2 - dupa ceva vreme au inceput sa curga reclamatiile in garantie pentru ca trecea ca simeringul nu etansa cum trebuie

Costurile de garantie mult mult mai mari decat rahatul de economie (semiring SKF circa 12 €  la magazin vs subansamblu de inlocuit de circa 2.500 € )

 

Vorba unui coleg din facultate: sa facem economii oricat ne-ar costa acestea!



#62 Ro_ger

Ro_ger

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 315 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motociclete
    Automobile
  • Moto: Bmw
  • Numar: B 18 zzz

Posted 19 April 2017 - 11:46 AM

Corect, spuneam pe topic ca finul meu lucreaza intr-o pozitie destul de sus la Renault si mi-a confirmat ca astea cu masini mai bune pentru Germania si mai proaste pentru Romania sau alte tari mai mici este basm.
 
l.u.v  --cum se poate explica(inteaba finul) faptul ca la noile modele Mercedes  A si C Class, folosesc motorizari Renault pentru piata externa si cele originale Mercedes  doar pentru piata germana.Nu contest faptul ca motorizarea Renault este proasta ,dar sigur este mai ieftina .
In ceea ce priveste nivelul  de echipare Vw l-am simtit pe propia piele de-a lungul timpului fiind fan Vw.Am detinut de la Passat B5 ,B6 ,B7. de departe Highline este net superior din toate punctele de vedere dar repet,  cel mai scump .Iar noi vrem ieftin si bun.
Am mers in Ro cu passatul unui prieten B8 an 2016 Trendline=praf.Am adus pentru cineva un Passat 2015 High ,190cp,96000km ,super masina , racheta ,dar a costat  25000eur. SH.


Edited by Ro_ger, 19 April 2017 - 11:48 AM.


#63 Klaus Cata

Klaus Cata

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 412 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Kawasak ER-6N

Posted 19 April 2017 - 11:51 AM

Introdus in '95, deci s-au facut peste 20 de ani.


Prima data am zis 2 decenii dar nu eram sigur :)) deci si mai bine avand in cedere ca proiectarea si restul au durat probabil 2 ani

#64 ZIDU'

ZIDU'

    Sustinator

  • Moderatori
  • PipPipPipPip
  • 6,084 posts
  • Location:Bucuresti
  • Moto: ij 56 + bmw f650 dakar
  • Numar: TR 90 AUM B 67 AHB

Posted 19 April 2017 - 12:19 PM

@l.u.v - intrabal pe omul de la renault pe ce piete se livreaza noul logan cu bara stabilizatoare pe fata si pe ce piete se livreaza fara :)



#65 Silver Arrow

Silver Arrow

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 869 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 19 April 2017 - 12:23 PM

Corect, spuneam pe topic ca finul meu lucreaza intr-o pozitie destul de sus la Renault si mi-a confirmat ca astea cu masini mai bune pentru Germania si mai proaste pentru Romania sau alte tari mai mici este basm.
 
l.u.v  --cum se poate explica(inteaba finul) faptul ca la noile modele Mercedes  A si C Class, folosesc motorizari Renault pentru piata externa si cele originale Mercedes  doar pentru piata germana.Nu contest faptul ca motorizarea Renault este proasta ,dar sigur este mai ieftina .
In ceea ce priveste nivelul  de echipare Vw l-am simtit pe propia piele de-a lungul timpului fiind fan Vw.Am detinut de la Passat B5 ,B6 ,B7. de departe Highline este net superior din toate punctele de vedere dar repet,  cel mai scump .Iar noi vrem ieftin si bun.
Am mers in Ro cu passatul unui prieten B8 an 2016 Trendline=praf.Am adus pentru cineva un Passat 2015 High ,190cp,96000km ,super masina , racheta ,dar a costat  25000eur. SH.

Se explica simplu prin faptul ca Mercedes ofera 2 (doua) motorizari diesel de la Renault fix pe piata germana. Daca iti iei un A Klasse W176, B Klasse W246  sau un Citan W 415 din Germania il vei primi cu un motor Renault K9K 1,5 dci, codificare Mercedes OM607. Chiar daca nu ii spui ca vrei masina pentru Romania :).

Si le va oferi pe  mai departe si in 2018.



#66 FLEX

FLEX

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,423 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:orice ... cu motor
  • Moto: Gilera Dakota350/RC600-89/RC600-93Cobra
  • Numar: Benelli Tre-K1130 Amazonas
  • Club: DaewooClub

Posted 19 April 2017 - 12:30 PM

 la noile modele Mercedes  A si C Class, folosesc motorizari Renault pentru piata externa si cele originale Mercedes  doar pentru piata germana.

Deoarece Mercedes NU STIE SA FACA MOTOARE DE MIC LITRAJ a initiat o colaborare cu Renault ca sa ii livreze motoarele de 1.4 si 1.6 benzina (nu cred ca au dat frantujii bijuteria de 1.5dci din brate - ba uite zice Silver Arrow ca da! mari fraieri). Mi se pare absolut stupid sa puna motoare proaste nemtesti pentru piata germana si motoare bune frantuzesti pentru pietele externe Germaniei, de ce naiba ii mai plateste pe frantuji? Mai documenteaza-te despre ce si cum cu motoarele astea. Identic, deoarece BMW a dat cu capul in pragul de sus cind s-au apucat de motoarele pentru Mini, au decis sa initieze un parteneriat cu Peugeot pentru benzinarele de mic litraj. Opel (General Motors) s-a dat de 3 ori peste cap ca sa puna mina pe motoarele 1.3JTD (acum MTJ) ale lui FIAT si au facut chiar o firma mixta, apoi trebuind sa le dea un miliard italienilor ca sa iasa din firma; actualmente Opel e in faliment si va fi cumparata de PSA (Peugeot-Citroen), in timp ce FIAT-Chrysler e pe cai mari.

 

Sa ne intelegem, daca nemtalaii si-ar pune capul la contributie sa faca motoare de mic litraj probabil ca le-ar iesi cele mai bune din lume, insa facindu-si calculele le-a iesit mult mai IEFTIN sa cumpere de la latino-loveri (care au mare si indelungata experienta cu capacitatile mici) decit sa reinventeze roata. Asa ca si cei din Stuttgart si bavarezii au ales sa se ocupe de ce stiu ei mai bine (motoarele de cilindree medie-mare), la care sint asi.


Edited by FLEX, 19 April 2017 - 12:31 PM.

OCHII IN PATRU!

#67 BMWs1000RR

BMWs1000RR

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 420 posts
  • Gender:Male
  • Location:CS/TM
  • Interests:BMW
  • Moto: BMW
  • Numar: DRC
  • Club: Crvena Zvezda

Posted 19 April 2017 - 12:39 PM

Bine punctat, flex!

#68 taong mapagbiro

taong mapagbiro

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,937 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: 2 roti
  • Numar: patrat
  • Club: Hater

Posted 19 April 2017 - 12:48 PM

Nu se pune problema sa foloseasca piese mai bune sau mai proaste cu dedicatie...insa la la verificarea finala, daca nu corespund dpdv al calitatii cu  standardele unei anumite piete  sa zicem...automat se livreaza catre negrii mititei aka noi si restu'. Lucru recunoscut si de Mercedes intr-un documentar de pe Discovery de acu cativa ani.


Don"t be a racist.....hate them all....


#69 Silver Arrow

Silver Arrow

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 869 posts
  • Gender:Male
  • Moto: BMW R1200RT
  • Numar: B 237 UTU

Posted 19 April 2017 - 01:23 PM

Nu se pune problema sa foloseasca piese mai bune sau mai proaste cu dedicatie...insa la la verificarea finala, daca nu corespund dpdv al calitatii cu  standardele unei anumite piete  sa zicem...automat se livreaza catre negrii mititei aka noi si restu'. Lucru recunoscut si de Mercedes intr-un documentar de pe Discovery de acu cativa ani.

Apare o singura problema: masinile in principiu nu se fac pe stoc ci la comanda. In clipa in care ai comandat-o,  a ta este seria de sasiu. O poti afla imediat dupa comanda. Evident ca producatorul iti poate da alt fier cu alta serie dar atunci apare suspiciune invers, ca iti da  ceva cu defect, iar tu vrei masina ta, nu alta :).



#70 taong mapagbiro

taong mapagbiro

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,937 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: 2 roti
  • Numar: patrat
  • Club: Hater

Posted 19 April 2017 - 01:26 PM

Partea cu comanda poate o fi acu...dar de ex prin 2007 si 2008 cand am luat eu fiarele ....le aduceau din ungaria...ca in ro nu aveau coloritul dorit.

Si in general astea cu comanda sunt la exemplarele deosebite nicidecum la cele facute la norma

Cum crezi ca se vand masinile ''din stoc '' ? :P


Edited by taong mapagbiro, 19 April 2017 - 01:26 PM.

Don"t be a racist.....hate them all....


#71 l.u.v

l.u.v

    Vanturator de tarana si alergic la prostie..

  • Admin
  • PipPipPipPip
  • 8,378 posts
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Moto: Doispesute elte
  • Club: 0722 625 710

Posted 19 April 2017 - 01:30 PM

@FLEX, exact aceasta este explicatia, bravo!





 

 

"Prefer fiarele mai vechi in locul plasticelor de ultima generatie"..
 

 
 


#72 Falkenberg

Falkenberg

    Cetățean Străin

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,630 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cahul
  • Interests:Alexandra Velniciuc, Mihaela Calin, Woolly Mammoth, ministry of funny walks.
  • Moto: GPz900r, 425 Sport, V75 PA NT
  • Club: Rakets iemsi

Posted 19 April 2017 - 02:17 PM

Din stoc se aduce daca ai ales o configuratie de masina care se afla deja undeva intr-un depozit.
Daca configurezi ceva mai dubios se va face la comanda. Am avut ambele cazuri - un VW polo highline automat cu niste optiuni mai scumpe pentru care s-a lansat o comanda vs un Toyota yaris terra (parca) si atat, care s-a gasit fix cum voiam undeva in Ruse, acolo era un depozit.

Regain your balance


#73 kappy666

kappy666

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 591 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Moto: kawa kle 500
  • Numar: purtat regulamentar

Posted 19 April 2017 - 02:31 PM

. Opel (General Motors) s-a dat de 3 ori peste cap ca sa puna mina pe motoarele 1.3JTD (acum MTJ) ale lui FIAT si au facut chiar o firma mixta, apoi trebuind sa le dea un miliard italienilor ca sa iasa din firma; actualmente Opel e in faliment si va fi cumparata de PSA (Peugeot-Citroen), in timp ce FIAT-Chrysler e pe cai mari.
FALS! GM  a avut participatie de 20% cu clauza de a achizitiona si restul de 80% din Fiat .Pt a iesi din alianta au fost obligati sa plateasca 2 miliarde de dolari. Ca parte din grup au beneficiat de motoarele si inovatiile Fiat de 1,9 si 1,3 common rail. In 1998 aveau in portofoliu si Isuzu de unde iarasi au beneficiat de tehnologia diesel a acestora
In prezent a fost cumparat de catre PSA+ ajutor de stat

 

 

Sa ne intelegem, daca nemtalaii si-ar pune capul la contributie sa faca motoare de mic litraj probabil ca le-ar iesi cele mai bune din lume, insa facindu-si calculele le-a iesit mult mai IEFTIN sa cumpere de la latino-loveri (care au mare si indelungata experienta cu capacitatile mici) decit sa reinventeze roata. Asa ca si cei din Stuttgart si bavarezii au ales sa se ocupe de ce stiu ei mai bine (motoarele de cilindree medie-mare), la care sint asi. Nu monteaza de-a gata motoarele, le mai bibilesc pe ici-colo, ridicandu-le calutii( cel putin Bmw la benzina)
Opel Adam si-a dezvoltat singur gama de motoare 1,6 common rail si 1,4 benzina turbo in timp ce vw folosea pompe duze( un motor depasit si complicat ).
Pana acum Bmx si Mercedes erau considerate indestructibile datorita motoarelor mari, ce presupunea piese supradimensionate(turbine, etc). Sa vezi acum probleme de fiabilitate si la ei cu motoarele mici
In rest sunt absolut de acord cu ceea ce ai scris.

 


Edited by kappy666, 19 April 2017 - 02:34 PM.

de vanzare ceva echipament:

http://www.motocicli...e/#entry4324598


#74 andrei gras

andrei gras

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 718 posts
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Moto: r1200r dohc

Posted 19 April 2017 - 02:42 PM

Si treaba cu pretul are ceva de a face cu ce spui tu . Firma unde lucrezi a cumparat passat pt imagine nu sa te simti tu bine in el si a platit pe el cit pe un golf mai pricopsit. Totul in ziua de azi se rezuma la bani. Ai vazut vreo data un seria 3 chel ? Ai vazut ce inseamna scaune reglabile manual ? Alea la care trebuie sa te ti cu mina de volan si fundu in aer ca sa il ridici , nu ca la orice alta masina unde tragi de citeva ori de maneta si te ridica . Un serie trei incepe de pe la 25000 e si se poate dubla numai din accesorii sa nu vb de motorizari si cutii sau xdrive. Asa ca un pasat la 25000e e exact ce trebuie sa fie. Treaba cu masini pentru est sau vest nu exista . Exista intradevar diferente in functie de tari , adica pentru est poate venii cu suspensii mai inalte , pentru sua spoiler mai voluminos . Diferentele apar in functie de cerintele pietei respective , de normele rutiere si de diferentele climatice. Spre exemplu un ac pentru africa va fi mai mare si mai puternic decit unul pt norvegia sau daca mai tineti minte passaturile de usa au fost cu spoiler mai mare si parca localul de nr mai mic pe spate si rezervor de combustibil mai mare. Dacia daca face ceva mai interesant pt export e pentru ca asa se cere acolo dar e si alt pret.

#75 Adixgl

Adixgl

    Jupan pe doua roti

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,019 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: Intruder M1500
  • Numar: de Romania

Posted 19 April 2017 - 02:56 PM

Alea la care trebuie sa te ti cu mina de volan si fundu in aer ca sa il ridici , nu ca la orice alta masina unde tragi de citeva ori de maneta si te ridica . 

muahahaha  :crack: pana si la renaul Clio poti ridica scaunul fara sa spanzuri de volan....WTF?!!


intruder.jpg
 

 


#76 florinelu07

florinelu07

    UFU

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,488 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zeiden
  • Moto: XL650V; ZX550A; Mobra 50;

Posted 19 April 2017 - 03:35 PM

In schimb exista componente alimentare/carburant care din fabricatie sunt programate (au si electronica) sa functioneze un numar specific de ore (zeci de mii).

End of life-ul componenetei este gandit pentru a preveni alte uzuri ale motorului si asfel forteaza inlocuirea elementelor critice.

Problema este ca daca pica pe mana unui neavizat/neinformat un astfel de autoturism, si pica la 100kkm componenta, o sa apara circ sigur... ca X brand este de toata jena...

Ai prioritate cand ti se da.


#77 Bigfoot

Bigfoot

    DURACELL

  • Super Membru
  • PipPip
  • 1,136 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Londra
  • Interests:Motociclete,plimbari,enduro
  • Moto: BMW R1200R / Aprilia Pegaso 650 I.E.
  • Club: Singur pe drum.....

Posted 19 April 2017 - 06:00 PM

Nu am putut sa ma abtin:
http://www.autolatest.ro/teste-auto/este-noul-renault-talisman-1-6-dci-twinturbo-mai-bun-decat-vw-passat-2-0-tdi-2017-imaginea-conteaza-din-ce-in-ce-mai-putin 
 
Am avut si eu sansa sa merg cu un Passat ultimul tip ( taxi ), ca pasager in fata si pot spune ca am observat si eu zgomotul la rulare, masina arata foarte bine pe afara mai ales fata de vechile modele de Passat dar la interior daca esti atent se simte cost reduction-ul ( la fel si la E90 vs F30 ).
Bine acum uneori zgomotul asta la rulare poate sa fie influentat de tipul asfaltului si tipul de anvelope folosite.
 
In ziua de azi exista clase nu marci.
Acum ca unii incearca si inca le iese sa traiasca din amintiri ( de pe vremea lui X si Y ) e altceva.
Ca e Nissan sau Tesla, VW, Renault, Mercedes, BMW naiba sa o ia, nu marca conteaza ci segmentul/clasa in care se invarte un anumit produs.
 
Lacomia unor marci precum VW, AUDI, BMW sau MERCEDES ne aduce in ipostaza in care BMW-ul e BMW si Mercedesul e Mercedes doar daca discutam de seria 5-7 sau E-S class, unde nu prea isi permit sa fie atat de evidenti cu economia ( dar si acolo este, au avut de unde taia oricum ).
Acum in 2017 ca discutam de un VW sau Peugeot, KIA, Renault .........este total irelevant, in mare parte obtinem acelasi produs cu diferente de pret doar, ca unii musca , bo$$ am VW nu KIA sau mai rau Renault, e altceva. Nu poti sa compari o Kia din 2002 cu o KIA din 2017 saltul este enorm.
Chestia asta cu clasele se poate observa pt un ochi mai antrenat in cazul Toyota-Lexus sa zicem sau mai nou Citroen-DS, adica acelasi producator, aceeasi platforma dar cu atentia pusa in alte segmente ce pun accent pe anumite detalii ce tin de clasa ( compara C3 cu DS3 sau Avensis cu IS )
 
De cel putin 10-15 ani producatorii auto care nu sunt germani ofereau la aceeasi clasa masina dotata aproape full options la acelasi pret cu o coaja( volan + caroserie + roti ) gen Opel sau VW  din aceeasi clasa, daca vroiai sa ai o coaja nemteasca full options te costa nene inca 35% din valoarea masinii, a mers chestia cu ''masina nemteasca'' inca 10 ani, dar deja de 3 ani , KIA, Hyundai, Peugeot, Renault incep sa ii depaseasca la capitolele confort dotari, pret.
Un exemplu foarte bun este in clasa compacta GOLF vs MEGANE in care majoritatea alegeau GOLF pt masina de zi cu zi ( in mare parte subiectiv ) dar daca aveau de ales ca track day toata lumea arata cu degetul la MEGANE RS 265 stock sau 275 Trophy...........care nu are treaba cu varianta sportiva de la GOLF.....................iarasi cum ziceam clasa unui produs X intr-un anumit segment Y pentru anumiti clienti Z. Mai nou aici avem Honda Civic Type R care a ridicat stafeta, culmea o Honda domne nu o masina nemteasca.
 
 
Din punctul meu de vedere in categoria 1500-2000cmc francezii, japonezii si coreenii  ofera produse macar egale, in unele cazuri superioare masinilor nemtesti cu o diferenta de pret de 5-10mii de euro, iti mai iei o motocicleta din banii aia sau iti renovezi o parte din casa.........te duci in vacanta cu banii aia, ai N chestii de facut cu acea diferenta pe care o platesti la VW sau BMW ( seria 1-3 ) Audi ( A3-A4 ) doar ca e '' masina nemteasca domnule ''.
 
Avantajul nemtilor dupa cum s-a mai scris de alti colegi este ca iti ofera masini inchegate si competente, unde economia nu se vede atat de evident, la clasele mari, sau ca iti ofera de exemplu motor de 3.0 pe seria 1-2-3 sau A4 pentru cine apreciaza asa ceva. 
 
Un lucru e cert nu se mai fac masini adevarate in ziua de astazi, care sa aibe un pret accesibil.
Nu cred ca un A-class 1.5diesel o sa fie la fel de verde peste 20de ani precum un S-class 3.0diesel, bine motoarele or sa tina daca sunt intretinute, dar chedere, plastice, senzori, contacte, imbinari, auxiliare.............. astea fac diferenta dintre un vehicul de unica folosinta si unul adevarat.

Edited by Bigfoot, 19 April 2017 - 06:00 PM.


#78 Falkenberg

Falkenberg

    Cetățean Străin

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,630 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cahul
  • Interests:Alexandra Velniciuc, Mihaela Calin, Woolly Mammoth, ministry of funny walks.
  • Moto: GPz900r, 425 Sport, V75 PA NT
  • Club: Rakets iemsi

Posted 19 April 2017 - 09:42 PM


muahahaha  :crack: pana si la renaul Clio poti ridica scaunul fara sa spanzuri de volan....WTF?!!


True, la bmw E39 cu scaune cu reglaj manual se ridica șezutul cu ajutor de niste arcuri. Tragi de o maneta care doar deblochează mechanism. Împingi cu fund, coboară, ridici fund, se ridica și scaunul.

Regain your balance





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status