Sari la conținut

VW Passat 2017


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Stii cum se spune, prima impresie conteaza, m-a dezamagit Passatul asta nou, are motor puternic, frane bune, tot felul de deviceuri, dar la antifonare si unele chestii la design interior sta tare prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 157
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@switch Daca tu ne garantezi asa o fi.

Totusi as avea o curiozitate la care m-as bucura sa ne raspunzi: lucrezi in industria auto, sau macar in cea conexa? Ai lucrat intr-o fabrica de asamblare auto?

Iti dau un singur exemplu despre care te poti informa relativ usor: cablajele auto fabricate in RO, chiar si pentru grupul VAG pleaca spre Germania ambalate intr-o ordine stricta indicata de producator (data de optiunile masinilor), ele intrand in ordinea respectiva direct in linia de montaj din Germania. Cum face neamtul ca sa monteze cablajul bun ( pentru ca desi cablajele sunt toate corecte electric, pot exista mici diferente la lungimile de cabluri fapt pentru care unii conectori or sa intre mai usor, nu fortat mai mult decat trebuie - daca ai treaba cu fabricile auto atunci sti ca nu toti conectorii se monteaza cu mana ci unii cu un cleste special care are o anumita forta - , lucru pe care il vede abia cand monteaza cablajul pe masina) pe masina de 5 ani garantie si pe ala mai necajit pe masina de 4 ani garantie? Acelasi lucru se aplica pe orice subansamblu sau piesa care se monteaza pe masina si vine livrata intr-un anume mod de ambalare si in ordine solicitata de fabrica auto.

 

Dar nu deranjeaza pe nimeni daca cate unii vor neaparat sa ramana cu povestea frumoasa : Masina pentru vest este ''mai superioara'' decat masina pentru est

 

Problema cu garantia mai scurta in RO sau obligativitatea de a face reviziile la mai putini km decat in Vest are mai multe cauze printre care:

1 - calitatea proasta a drumurilor care duce inevitabil la distrugerea mai rapida a masinii

2 - calitatea indoielnica a carburantilor si a uleiurilor -> aici cu uleiul este posibil sa fie mai prost fiiind vorba de fabricatia pe loturi si livrarea din stoc producator (cam ca treaba cu mancarea, detergentii etc)

3 - ne vad pe noi mai fraieri si ca sa iti dea garantie la masina te pune sa treci mai des pe la service ca sa faca si vanzatorii romani un ban

 

Unul din motivele pentru care design-ul si materialul la contraaripa difera ar putea fi vibratiile mai mari ale unui diesel fata de unul benzina.

 

@l.u.v. Ceea ce ti s-a intamplat a fost ca tu ai avut asteptari mari si ai fost dezamagit. Este absolut normal in conditiile in care ''managerii de top'' maresc profitul cu orice pret, inclusiv facand o antifonare mai proasta (daca o mai face :) ). Valabil pentru orice masina: daca o dai pe cea veche pe una noua acelasi model, vei regreta amaranic.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rude care lucreaza in Kassel la depozit.

 

@switch

Totusi as avea o curiozitate la care m-as bucura sa ne raspunzi: lucrezi in industria auto, sau macar in cea conexa? Ai lucrat intr-o fabrica de asamblare auto?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
  • Admin

Un review dupa primii 13.000 km, in continuare se aud amortizoarele cum lucreaza, masina nu mai pare asa zgomotoasa la viteza, dar dintr-un motiv simplu, ne-am obisnuit cu ea! :crack:

In rest totul ok, motor care trage bine, frane bune etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Admin

Am facut astazi un drum mai lung afara din oras, este o masina care-si face treaba, te duce din A in B, politically correct ca sa spun asa, dar extrem de fada, te simti in ea ca intr-o casnicie din interes. Totul merge usor, servodirectia iti da impresia ca masina este usoara, nu am avut niciun moment senzatia ca simt drumul, nu ai feelingul ala ca stai intr-o masina solida, barbateasca, nu exista nicio placere la volanul ei si nu am nicio afinitate pentru ea. Cand aud cum suna 4 in linie diesel imi vine sa vomit, ceva intre masina de cusut electrica si un benzinar cu tachetii rapaind. Consumul in schimb este uluitor de scazut, am mers cu 5 % in ritm 80-110, prin comparatie motorul ia 5.3-5.4!

Am mai descoperit o hiba de proiectare, cand soarele este deasupra acesta bate prin parbriz direct in ornamentul din stanga volanului, iar acesta il reflecta in oglinda stanga, absolut deranjant cand o folosesti, mai ales ca treaba poate dura cateva ore!

14a75ebf-d6ab-4bcf-9b79-89114f345ff5.jpg

 

Cand am ajuns acasa am facut un experiment, am dat o tura cu E39, am avut erectie pe loc, diferenta este colosala, babaciunea aia chiar iti da senzatia de putere, de dominant, incepand de cum se inchid usile, cum te simti in scaunele sport, cum sta pe sosea si cum suna sase in linie in ture, nu stiu cum sa-ti spun, parca te incearca daca esti in stare si meriti sa o conduci, parca este un mascul alfa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treabă asta cu ornament în oglindă mă fascinează și pe mine. La al nostru se vede și butonul de frana de mana. Și pe parbriz se reflectează chestii uneori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Freude am fahren - la bmw. Erectie nu stiu cum se spune in hitlereasca. Nu am mers cu modelul asta de vagin popular, acum ani de zile primisem de la intreprindere un Fiat Croma modelul 2005, iar un prieten de la intreprinderea lui un Passat. Am plecat impreuna cu Passatul sa vedem o coasta la Risnov si, cu inima pe inima spun, n-as fi dat Fiatul pe Passat. Nu ma refer la valoarea de piata ci la agrementul utilizarii, comportament etc. Consumul de 5 la vitezele cu care ai mers nu e asa fantastic, sa vezi 330d care merge cu 5l/100, la viteze mai mari. In rest da, e o masina corecta. Ai idee, directia e asistata electric, hidraulic sau electro-hidraulic? Cele cu asistare electrica au tendinta sa se comporte cum ai zis, nu stiu cum #&@#& fac bavarezii servotronic ala de ai si feedback...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Caterinca incepe sa fie maxima!😁

De cateva zile aud un zgomot la deschiderea si inchiderea usii soferului, initial imi parea ca scartaie, apoi zgomotul s.a amplificat, ieri am inceput sa simt si niste socuri..acum sunt la spalatorie si zic hai sa vad, deschid usa clanc clanc..surubul care tine usa sa nu se dea peste cap era slabit si ancora aia culisa fara probleme 😆

Masina nu are 15.000 km, calitatea germana incep sa o simt din plin!

Clar, dupa cate un drum va trebui sa verific daca am toate rotile, usile..

 

 

Fiind facuta din plastic, adica peturi, imi pare ca plasticele din ea miros a Cola :-))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi daca are chit pe stalp! Poate e facut din 2 Passaturi imbinate pe undeva, sau a fst dauna (totala) la transport... :eek: Am tester pt grosimea stratului de vopsea daca vrei! :rusinica:

Cat priveste linkul referitor la simering, am citit nitel si, dat fiind ca omul zice ceva despre temperaturi de -x grade, am o vaga banuiala ca totul a pornit de la inghetarea condensului in epuratorul de gaze, cresterea presiunii gazelor in carter, simeringul fiind primul care a cedat. Mai cunosc cazuri pe la alte marci, unii au montat in campanie de recall epuratoare incalzite electric. Ciudat la cazul prezentat e ca a facut el poza la bord asa, preventiv, ca sa demonstreze ca nu a avut indicatie de lipsa pesiune. Wtf?!? Cam cusuta cu ata alba as zice. Trebuie sa recunosc ca daca ar fi fost bmw existau sanse mari sa obtina o garantie comerciala/culanta. Bine, cu conditia ca rulajul masinii sa fie real, altfel primea clar BDM (Bot De Mertzan).

Calitatea masinilor actuale insa nu se poate compara cu ce a fost odata, asta e cert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masina este a mea, Ioane, daca citeai pana la sfarsit, vedeai ca VW si-a recunoscut vina, a admis ca au mai fost masini in situatia asta si a platit integral inlocuirea motorului si turbocompresorului. Factura lui 11k euro.

Masina fusese cumparata de la dealer VAG cu cateva luni inainte, daca rulajul nu era real, a cui sa fie vina pentru asta?

Cat despre poze - fac poze la tot, absolut tot, am acum vreo 8k pe telefon, si 2 conturi de Google Photos si Dropbox aproape pline... pozele facute pe drumul ala l-au costat pe neamt 11k euro!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caterinca incepe sa fie maxima!

De cateva zile aud un zgomot la deschiderea si inchiderea usii soferului, initial imi parea ca scartaie, apoi zgomotul s.a amplificat, ieri am inceput sa simt si niste socuri..acum sunt la spalatorie si zic hai sa vad, deschid usa clanc clanc..surubul care tine usa sa nu se dea peste cap era slabit si ancora aia culisa fara probleme

Masina nu are 15.000 km, calitatea germana incep sa o simt din plin!

Clar, dupa cate un drum va trebui sa verific daca am toate rotile, usile..

 

 

Fiind facuta din plastic, adica peturi, imi pare ca plasticele din ea miros a Cola :-))))))

 

 

Eu le-am strans la a mea dupa aproximativ 10.000 km. Masina este luata in aprilie 2017.

De pe la 18.000 km au inceput sa ii scartaie amortizoarele la denivelari (nu la gropi). Cand am facut revizia am anuntat de problema doar ca, la proba de drum nu au vrut sa mai scartaie. Apoi au inceput iar. Se aud ca si cum as merge cu Dacia 1310 break. Amintirile ma chinuiesc... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un simering in general nu crapa brusc decat daca il forteaza ceva. Altfel incepe sa piarda, se vede ulei pe acolo (mai greu ca are tot felul de capace), incep sa apara pete dedesubt. Cu inghetarea epuratorului m-am confruntat, doar ca la motoarele in cauza ceda simeringul de la distributie, cel de pe arborele cotit. Consecintele - in functie de sensibilitatea utilizatorului, de la ulei borat, masina murdara pana la turbocompresor si motor tufut.

Treaba e ca, daca e asa cum presupun eu, povestea se poate repeta la urmatorul ger...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza cat condens si "ness" s-a acumulat in epuratorul de gaze. Daca mergi distante scurte cu opriri/porniri dese se aduna, daca faci distante mai lungi poate chiar sa se curete. De exemplu acum 2 ierni am avut un Opel care a aruncat de vreo 2 ori busonul de umplere cu ulei. Dupa ce i-am curatat tot traseul gazelor de carter nu a mai recidivat, desi e utilizat numai in oras.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sunt acei MBA-isti care simt nevoia sa isi arate valoarea urcand profiturile indiferent de ce costuri ulterioare vor implica aceste urcari.

 

:laugh: domnule. Tu ai obsesie cu MBA-isti cum are becul cu ingineri.

 

Nu exista in automotive sa nu faci planuri si proiectii pe minim 5 ani, daca nu chiar 10. Deci nu exista sa nu te intereseze efectele reducerilor de costuri.

2 la mana, nu iti imagina ca marginile sunt mari in automotive, pentru ca nu sunt. Pentru majoritatea producatorilor, 5% profit net e deja bine.

3 la mana, MBA-istii se bat in cifre de afaceri, nu in marje de profit. Tocmai pentru ca oricine poate sa reduca costuri. Si pentru ca 5% din 1000000 e mai mare decat 20% din 100000.

 

Sunt si producatori cu marja de profit mare, volum mic. Dar cand modelul de business e volum mare - profit mic, si concurenta este mare, reducerea de costuri e singurul mod in care ramai pe linia de plutire. Asta e cursul normal al lucrurilor. Orice industrie noua incepe cu marja mare, volum mic si pe masura ce se maturizeaza, devine marja mica, volum mare.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Producatorii nu produc pentru doar 5% profit. Sub 100% profit nu se discuta. Posibil la volume exagerat de mari si cu termen de livrare mic sa fie acceptat pe la 70-80%. Dar nu mai putin.

In alta industrie poate, nu si cea auto.

Sunt pe net profiturile medii pentru diferite branduri, ce sare de 1000 Euro pe masina e deja foarte bine (pentru producator). Profitul dealerului este alta treaba, dar nici aici nu prea "sare" de 5 - 8%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La dealer cel putin confundati marja (adaosul) cu profitul. In ceea ce-i priveste pe producatori, profitul variaza enorm, fiind mult mai mare (procentual) la modele de volum mare si in partea inferioara a gamei, putand deveni negativ la modele de varf care au rol predominant de imagine. A fost demult un caz dezbatut in presa britanica, se scufindase un vaporas cu bmwuri noi in manecuta. Paguba de xxx lire. Cand au impartit valoarea pagubei la nr de masini rezultase un cost de masina economica. Mai puneti inginerii financiare, profit reinvestit, cheltuieli de tot felul care reduc profitul aducator de impozite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...