Sari la conținut

VW Passat 2017


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Bai, raman siderat cat de prost sunt proiectate si realizate anumite lucruri la o masina cu oarecari pretentii, in speta VW Passat 2.0 TDI BlueMotion 2017, 1000 km.

 

- Zgomote parazite care incep peste 120 km/ora si care provin de la trenul de rulare, amortizoare, suierat de aer generat de oglinzi si elementele din fata masinii, practic o insonorizare foarte slaba, peste 140 km/ora este deja foarte deranjant. Sa fiu inteles, nu intra curent sau asa ceva, dar toate aceste zgomote mi se par inadmisibile! Am avut de noi toate modelele de Skoda, dar acelea pareau mai confortabile din acest punct de vedere decat acest model de Passat, desi acesta ar trebui sa fie o linie mai sus.

- Volanul, desi este imbracat in piele, aceasta este de o foarte slaba calitate, pe langa faptul ca nu ai feelingul unui volan imbracat in piele, aceasta este lucioasa si alunecoasa.

- Buzunarele de la usi greu accesibile, din cauza cotierei montant unde vin incuietorile aceasta este foarte lata, ca sa accesezi buzunarele trebuie sa ai degetele lui Copperfield.

- Cotiera dintre scaune prost proiectata, greu sa gasesti o pozitie in care soferul isi poate odihni mana dreapta, daca este femeie si mai rau, cu cotiera lasata si in fata aceasta acopera mai bine de jumatate din spatiul de depozitare. La Skoda sistemul era intuitiv si perfect integrat, reglajul pe inaltime era usor de facut, aici trebuie ridicat capacul de tot si apoi lasat, daca nu nimeresti pozitia trebuie sa-l ridici iar, si tot asa, un chin!

 

In rest totul pare ok, dar aceste elemente trag mult in jos o masina de la care aveam niste asteptari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 163
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

aici ai gresit: ai avut asteptari mari!

 

masina de consum in anul 2017 e facuta sa fie ieftina (de produs) si vanduta la bani tot la fel de multi! platforma MQB a grupului e gandita pentru profitul lor: skoda, seat, vw, audi facute pe aceeasi platforma, aceleasi motoare (99% identice), schimbat interior si putina tabla si logo-urile! mai taiem din antifonare, mai taiem din grosimea tablei, mai creste cu 1-200euro sistemul multimedia "avansat", conectare cu ifoane si androizi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se numeste maximizarea profitului ca doar au de platit ceva amenzi uriase.

Au taiat din timpul de proiectare, testare precum si din calitatea materialelor ca sa obtina profit.

Vad ca este o tendinta in ultimii ani in a analiza "priceperea" unui manager in functie de cat de meserias este la taiat costuri.

Partea proasta este ca aceste taieri de costuri se fac tocmai pentru a scoate un rezultat bun in mod rapid, adica maine, dar care se traduce in pierderi in anii ce vor urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca ai aflat detaliile astea inainte sa cumperi.

 

Platformele noi incearca sa acopere cat mai multe modele. Din cauza asta nu sunt potrivite pentru mai nimic..... in plus - masinile care sunt livrate pe piata din Romania au chestii in minus fata de ceea ce se livreaza in Germania sau alte tari cu pretentii. Chestiile astea sunt tocmai pe la insonorizari, detalii, alte alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@zidu, masina este de serviciu, eu nu mi-as lua Passat nici pe degeaba, numai la auzul numelui am alergie!

 

Da, recunosc, ma asteptam la mai multa atentie la aceste capitole, la o masina care costa in jur de 30.000! Problema este insa alta, ma asteptam ca Skoda sa fie mai slaba, cand colo dau de Passat, mai ales ca discutam de masini din acelasi grup, VAG!

Nu compar vechi cu nou, desi si eu sunt de aceeasi parere, am un E39 din 2002 in care te simti rege, nu se aude nimic, nici motor, de zgomote parazite nici pomeneala, desi masina are 15 ani vechime!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Skoda e masina noua pe platforma mai veche. Ce simti la ea este faptul ca pe vremea aia nu erau asa de bine dezvoltate platformele si existau unele pentru clasa mica, altele pt clasa mare si tot asa. Pasatul in sine a fost facut - in functie de generatie - fie pe platforma de golf fie pe platforma de audi A4. Sunt diferente inte ele, la look and feel.

 

Pe platformele actuale VAG - postul de conducere (volan, pedale, alte chesti in zona) sunt aceleasi - fie ca e polo fie ca e passat. Daca elementele mentionate de tine erau intr-un polo parea decent dar pe clasa mare ...... .

 

Am pe mana un Tiguan 2012 (de cand a fost nou) si un ford Mondeo 2001. Ghici care are mai mult confort.. In tiguan nu reusesc sa stau confortabil pe scaunul ala sub nici o forma. Ca sa nu mai zic ca scaunul nu poate fi lasat la orizontala complet si am avut nevoie anul trecut de asa ceva intr-un caz foarte nasol. Bine ca am avut fordul la indemna.


» Post actualizat in 18 Apr 2017 12:14

p.s. - Mondeo are platforma lui, dezvoltata pentru el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt singurii.

Toti producatorii fac asta, se pierd sute de milioane de euro pentru asa zisele reduceri de costuri. Nu inteleg cum naiba pot fi atatia oameni fara creier in industria asta. Vad zilnic rezultatele reducerilor de costuri, iti vine sa bati lumea incontinuu.

Ne inmultim prea repede, va rog eu, pentru binele omenirii, raspanditi folosirea prezervativului. Alta solutie nu exista! :alcy:

P.S. Luigi, am o masina....ai fi invidious :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca ai aflat detaliile astea inainte sa cumperi.

 

Platformele noi incearca sa acopere cat mai multe modele. Din cauza asta nu sunt potrivite pentru mai nimic..... in plus - masinile care sunt livrate pe piata din Romania au chestii in minus fata de ceea ce se livreaza in Germania sau alte tari cu pretentii. Chestiile astea sunt tocmai pe la insonorizari, detalii, alte alea.

Chestiile in minus se cheama optiuni de exemplu vw-ul lui cumnatamiu care e "full" e mult mai silentios ca a lui varmiu care e "chior" (vw-ul ca despre el este vorba). Una din optiuni a fost o insonorizare mai buna la cumnatamiu fata de cea a lui varmiu care nu o are decat pe cea clasica.

Diferenta de bani a fost vre 4000 euro, adica unul pe la 22000 si unul la18000.

Probabil cel de firma e varianta "chioara"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Interesant, nu am stiut ca si partea de insonorizare este trecuta la optiuni! Trendul pare scary, in viitorul apropiat o sa platim optional sa avem si a patra roata! Oricum, in aia 4000 euro intra mult mai multe optiuni, nu doar insonorizarea.

 

PS; Stiu ca in trecut erau mai multe clase, parca Trendline, Confortline, cum aflu ce varianta de Passat este asta, dupa seria de caroserie?

 

@littlekriminal, despre ce vorbesti, ca deja sunt curios?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vorbeam de optiuni. Vorbesc de cazul in care exact aceeasi masina cu exact aceleasi optiuni e luata din Romania sau dintr-o tara cu standard mai ridicat. Vor fi diferente majore. in unele puncte, de multe ori chiar si la siguranta. Masinile sunt customizate in functie de piata pe care se vand - pentru a respecta reglementarile la minim. Optic vor arata la fel.

 

Nu am observat pana acum optiune de insonorizare suplimentara. Stiti ceva coduri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Chestia asta cu calitate diferita a mai fost discutata si eu stiu ca este o legenda. Finul meu lucreaza la Renault pe partea de calitate si chiar l-am intrebat expres daca este diferenta de calitatea a componentelor si a ansamblarii in functie de tara, mi-a spus ca peste tot sunt aceleasi standarde, indiferent ca sunt produse in Turcia, Romania sau in alta parte. Idem si destinatia masinilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HAHHHHHAHAHAHHA TROLOLOL, gata, m-am oprit.


Nu exista dotare care sa cuprinda insonorizare. Never ever la VW. Haide toata lumea pe ETKA sa cautam niste foi de aluminiu bagate in usi.

Editat de Ciprian-Yamaha
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, raman siderat cat de prost sunt proiectate si realizate anumite lucruri la o masina cu oarecari pretentii, in speta VW Passat 2.0 TDI BlueMotion 2017, 1000 km.

 

- Zgomote parazite care incep peste 120 km/ora si care provin de la trenul de rulare, amortizoare, suierat de aer generat de oglinzi si elementele din fata masinii, practic o insonorizare foarte slaba, peste 140 km este deja foarte deranjant. Sa fiu inteles, nu intra curent sau asa ceva, dar toate aceste zgomote mi se par inadmisibile! Am avut de noi toate modelele de Skoda, dar acelea pareau mai confortabile din acest punct de vedere decat acest model de Passat, desi acesta ar trebui sa fie o linie mai sus.

- Volanul, desi este imbracat in piele, aceasta este de o foarte slaba calitate, pe langa faptul ca nu ai feelingul unui volan imbracat in piele, aceasta este lucioasa si alunecoasa.

- Buzunarele de la usi greu accesibile, din cauza cotierei montant unde vin incuietorile aceasta este foarte lata, ca sa accesezi buzunarele trebuie sa ai degetele lui Copperfield.

- Cotiera dintre scaune prost proiectata, greu sa gasesti o pozitie in care soferul isi poate odihni mana dreapta, daca este femeie si mai rau, cu cotiera lasata si in fata aceasta acopera mai bine de jumatate din spatiul de depozitare. La Skoda sistemul era intuitiv si perfect integrat, reglajul pe inaltime era usor de facut, aici trebuie ridicat capacul de tot si apoi lasat, daca nu nimeresti pozitia trebuie sa-l ridici iar, si tot asa, un chin!

 

In rest totul pare ok, dar aceste elemente trag mult in jos o masina de la care aveam niste asteptari!

Aceleasi probleme si multe altele la Audi, care cia e clasa de lux a lu' VW. Lipsa totala de ergonomie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Sa inteleg ca lucrurile se vor inrautati?

 

Ca tot vorbeam despre Skoda, toate au fost Octavia, de la primul la ultimul model, luate de noi si date inapoi pe lesing operational la 4-50.000 km, absolut nicio problema mecanica la niciuna, nu ma refer la numai la motor sau alte componente, ci la partea de amortizare si directie, nici macar un capat de bara schimbat in toti acesti ani. Imi amintesc totusi, la penultimul model vopseaua bleumarin era o problema, se exfolia pe diverse parti, si la ultimul AC-ul nu mai dadea rece, probabil pierdere de freon. Ambele defecte erau prezente la toate masinile firmei.

 

Calitativ nu stiu daca vor fi probleme, dar neajunsurile de mai sus mi se par de neconceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HAHHHHHAHAHAHHA TROLOLOL, gata, m-am oprit.

 

Nu exista dotare care sa cuprinda insonorizare. Never ever la VW. Haide toata lumea pe ETKA sa cautam niste foi de aluminiu bagate in usi.

Nu te repezi nu este la deruta, m-am uitat si eu acum in lunga lista de optiuni la vw jetta si nu apare asa ceva, dar fa socoteala ca de ce vorbesc eu a fost achizitionat in 2007 cand aveau ca optiune pompita si stergatoare de far ce nu vad in poza de la noua "geta" si nici ca optiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, lucrurile se vor inrautati, fara indoiala.

Toata lumea cauta castigul, daca reusesc sa faca economie de 50 de centi la piesa, pentru x piese, x masini, castigul este enorm.

Problema este ca la multe dintre "imbunatatirile" apar niste probleme care genereaza pierderi de multe milioane, dar se pare ca nu mai intereseaza pe nimeni si aspectul asta. Daca la sfarsit esti pe plus, nici nu mai conteaza. Daca nu esti, se masluiesc cifrele.

Luigi, un e39 argintiu, cutie automata, suna cunoscut? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe partea de articulatii si alte mecanice n-am avut nici eu la Audi probleme. Dar pe electronica, o gramada. Pe la 50.000 a cazut electronica de la cutia automata. De tot. 3000 de iepuroi. Acum are 100.000 si are probleme de comanda electronica motor. (EPC aprins) astept sa vad verdictul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masinile sunt din ce in ce mai proaste pentru ca din pacate directia impusa este asa cum a spus @Adixgl: maximizare profitului. Pe romaneste: nu le mai ajunge :).

Sunt acei MBA-isti care simt nevoia sa isi arate valoarea urcand profiturile indiferent de ce costuri ulterioare vor implica aceste urcari.

Decat o masina buna cu 10% profit mai bine una proasta cu 15% profit. Acuma. Ca poate peste niste ani scad vanzarile nu ii mai intereseaza pe MBA-isti.

 

Si din pacate nu mai ai de unde alege pentru ca toti procedeaza la fel.

 

Cuvantul de ordine este clar: cat mai ieftin. Alte aspecte, mai ales cele de ordin tehnic nu conteaza.

Masina trebuie sa fie ''bun de consum'' cum bine a spus @warlock

 

@Speedy.K E o vorba: gratis nu exista, ieftin nu rezista. Doar ca peste lectia pare ca se sare la cursurile MBA. Iar tu stai prin service si scoti bani din buzunar.

 

Si uite asa nu te mai mira ca isi cumpara neamtul Dacia. Plateste putin, nu are asteptari prea mari, isi face treaba si gata.

Tipul de la care am cumparat Goldwing-ul are un Logan MCV din 2008 si mi-a spus ca nu il da pentru ca este mult prea multumit. Iar vecinul lui abia ce isi luase un Duster.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat noul Tiguan, am asteptat aproape 6 luni de la comanda. Mi se pare ff reusit! Insonorizare facuta bine, fara greieri etc. Si ergonomic e bine, nu trebuie sa ma intind dupa nimic. Si merge brici!
Zicea cineva de Ford... Am mers cu un Kuga nou, la 100 km/h cautam sa inchid geamurile ca mi se parea ca este vreunul deschis. Nu mai vorbesc de curbe unde aveam impresia ca dau cu manerele de la usi de asfalt...

 

Mai multe poze aici: http://imgur.com/a/sVDtJ

 

Z1N6lp8.jpg

Editat de Adyp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu garantia aia...sper sa nu fii surprins neplacut.

De obicei omul cand aude garantie are impresia ca orice se intampla, pac, inapoi.

Daca stai si citesti termenii (ceea ce te sfatuiesc sa faci, de altfel), o sa vezi ca sunt niste conditii pe acolo de te doare mintea.

Iti dai seama ca dupa ce au schimbat calitatea (constienti), au schimbat si politica (constienti). Baietii nu sunt prosti, vor doar profit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...