Jump to content


Alatura-te grupului nostru pe FaceBook! Like & share! Like & share! Alatura-te grupului nostru pe FaceBook!
Photo

03 - Red Bull Grand Prix of The Americas 2017


  • Please log in to reply
453 replies to this topic

#441 September

September

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 696 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: BMW R 1200 GS / K 1200 GT / K 1600 GTL

Posted 30 April 2017 - 09:25 PM

Doohan, 2 ani nu i-a lăsat pe inginerii de la Honda să modifice motocicleta. A refuzat toate "noutățile".

MM dupa jumătate de sezon a refuzat evoluția hondei, revenind la șasiul "vechi".

Jeremy Burgess, ca mecanic sef al echipei lui Rossi, a luat Yamaha din 2004, a ridicat centrul de greutate si ce i-o mai fi făcut si dupa ce în anul precedent Carlos Checa ocupa abia locul 7, cel mai bun loc al unei moto Yamaha cu doar 123 de puncte fata de Rossi pe Honda, locul 1 cu 357 si a făcut-o, la ghidon cu Rossi, să câștige.

Este drept, le numeri pe degete.

#442 xt600

xt600

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,380 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Numar: Fara importanta

Posted 30 April 2017 - 11:17 PM

@Method:

 

Nu cred ca un constructor, cand vine intr-o competitie si baga milioane, nu isi face temele. Doar ca temele alea pot fi facute mai bine sau mai putin bine, atat cat se pricepe fiecare. Este nevoie de know how si nu toti producatorii/toate echipele il au la acelasi nivel. Cel mai bun exemplu, este chiar Ducati. Sunt de ani de zile in competitie, au buget, etc, dar ceva nu merge.. Despre echipe fara nici o traditie, ce sa mai vorbim??? Ei vor, dar nu pot! Nu stiu cum se face! Nu e suficient sa ai buget, ingineri si doi piloti. De asta spun ca nu au ce cauta in genul asta de competitii.

 

Cine a decretat ca Aprilia si BMW sunt cele mai bune motociclete de pe strada? Revistele care sunt platite sa le promoveze? Tu? Sunt mai bune, ca ce? Ca sunt mai confortabile? Ca suspensii adaptive? In real life lucrurile sunt mai nuantate. Cand iti faci lectiile pentru achizitia unei moto si iei forumurile la puricat si incepi sa citesti printre randuri, cand iei la studiat user review-urile, ceri pereri face to face de la useri, etc.. si aflii ca la un model de la BMW i-a crapat cutia, ca sa footut cardanu', ca la nush ce model de KTM aduni pilitura din cilindrii, ca i-a picat ambreiajul, prin nu stiu ce capat uitat de lume, ca daca ai depasit intervalul de servisare si nu i-ai bagat nush ce ulei premium, de la reprezentanta, nu mai poti dormi noaptea, etc, etc.. te gandesti si spui " no, thanks". Prefer o japo, care cum, necum, te aduce acasa. Intre un BMW 1200GS sau KTM 1290, sau Multistrada 950/ 1200 si o Honda CRF 1000L, aleg japoneza fara ezitare. Am inteles ca  de la anul vom avea motoare Triumph, la Moto2, nu? Sunt tare curios cate abandonuri tehnice vor avea in primul an... 

 

Da, cu japo, ai dreptate. Cam asa sunt, nu iti dau nimic mai mult decat considera ei ca este necesar sa iti dea. Si nu numai in domeniul asta.. Bine, pe de alta parte, nici unul dintre constructorii japonezi nu este interesat de segmentul premium. Ori este o prostie sa compari un produs premium, cu unul consumer. In general producatorii europeni merg pe segmentul premium, pentru ca in zona consumer nu au nici o sansa. Ca sa vanda, trebuie sa ofere si ei ceva. Nu pot oferi motoare bulet proof, mentenanta ieftina, etc, si atunci baga manere incalzite, furca WPA, evacuari Acrapo, toate sistemele de securitate posibile, etc, care iti ofera o experienta de condus extrem de confortabila si eventual imagine. Dar, repet, nu in asta sta esenta unei motociclete. 

 

Mi-ai dat exemplu 8 modele japoneze revolutionare. Deci pot face si japonezii revolutie, daca vor. 

 

Voi vedea carboane pe motocicletele japoneze, cand tehnologia va fi suficient maturata, ca sa ajunga in strada. Deocamdata si pionerii acestei tehnologii se multumesc sa scoata concepte care nu sunt destinate uzului stradal. 

 

Nu stiu ce nu ai inteles, in ceea ce am spus eu. Am spus eu ca pilotii construiesc motocicleta? Am spus ca feedback-ul lor sta la baza dezvoltarii motocicletei. Si, nu, nu dau vina pe Mimi, pur si simplu, am formulat o teorie. Si niste afirmatii din acel documentar, par sa indice ca am intuit bine. Si, da, Rossi este unul din pilotii aia "dezvoltatori". Mai este cazul sa postez a nu stiu cata oara, interviurile lui Furusawa, care spune cat se poate de explicit, care a fost rolul lui Rossi la dezvoltarea modelului M1? Mai tii minte unde era Yamaha inainte de 2004? Se zbatea in mediocritate. Spuneai mai sus, ca Yamaha are un fundament buna. Pai fundamentul ala, a fost pus incepand cu 2004, adica odata cu venirea lui Rossi la Yamaha, desigur prin geniul unui inginer ca Furusawa. Dar fara feelingul lui Rossi, nu ar fi reusit. Imi cereai sa iti dau macar un exemplu a unuia care a venit la o moto proasta si a facut-o cat de cat. Asta este exemplul cel mai bun: Rossi, Yamaha 2004!! 

 

Yamaha, pare ca nu exceleaza in fineturile care privesc cutia de viteze. Nici la cele de pe strada si nici in curse (de asta le-a luat mai mult ca sa puna la punct seamless-ul), dar nici nu am auzit de cutii Yamaha crapate, indiferent de model. La branduri premium, am auzit.


Edited by xt600, 30 April 2017 - 11:22 PM.

"When in doubt, gas it!"

"Once the throttle is cracked on, it is rolled on smoothly, evenly,

and constantly throughout the reminder of the turn"

 

JORGE LORENZO: "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo"


#443 baby_blues

baby_blues

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 842 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Honda Black Widow

Posted 30 April 2017 - 11:58 PM

Io simt asa cum ca tataie nici n-ar prea avea chef sa se amestece intre coarnele taurasilor; daca baetii or sa isi imparta trintele intre ei, mosu e CM fara sa se streseze prea mult.
Culmea e ca VIN si MM sint practic condamnati sa forteze si sa se bata, ceea ce inseamna ca bosorogul isi poate face linistit o strategie de voyeur in timp ce astia isi dau la gioale. Cu conditia sa il aiba in control pe Zarco  :peace:  , care pare ca nu a fost dus de prea multe ori la besearica.
Ideea ar fi ca ambii spanioli sa pastreze pentru cit mai mult timp din sezon sansa de a cistiga campionatul, ca sa nu poata face pacturi. Desigur, trebuie sa fie acolo, linga ei, ca sa poata culege orice "oportunity points". Si sa nu cada.
Cred ca in acest moment al carierei lui Rossi are mult mai multe sanse la campeonat din postura de underdog decit a avut in 2015 si 2016 din postura de favorit.

O singură remarcă am la ceea ce ai scris: În 2016 nu a fost favorit... 😂

#444 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,392 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 01 May 2017 - 07:57 AM

Mah, daca Rossi e asa bun dezvoltator de unde faza cu furatul caietului cu setari de la coechipier? Chiar nu pricep.

#445 Xandros

Xandros

    POLITE

  • Membru
  • Pip
  • 250 posts
  • Gender:Male
  • Location:Kapitala, ce noroc ..
  • Moto: BMW 12GS LED Edition
  • Club: RSR

Posted 01 May 2017 - 09:49 AM

Method si xt600 cred ca sunt intr-un soi de concurs, care scrie cel mai lung post din istoria forumului :D 

 

V-ati gandit sa publicati ineptiile astea ? Method ar putea chiar sa scoata doua carti ca abereaza si pe la F1 ...


"Pot să-ți spun o chestie cu mâna pe inimă: când am intrat în București, niște prieteni ne așteptau la un bar, și-am zis că trecem să bem o cafea înainte să  ajungem acasă. Și, de la indicatorul cu intrarea în București până în barul ăsta, care e în centru, am făcut 45 de minute. Asta nu e o problemă, dar ideea e că în 45 de minute am văzut niște lucruri, în trafic, pe care nu le văzusem în 4 luni de zile cât am umblat. Și nu mă refer la trafic, la felul în care se conduce... Mă refer doar la încrâncenarea și ura pe care le-am văzut în 45 de minute. Pe cuvântul meu de onoare dacă am văzut așa ceva în 4 luni de zile plecat în toată Europa. Eu cred că asta e revelația, între mari ghilimele, cu care m-am întors: că trebuie plecat de aici. Undeva. Cumva." (Mihai Barbu)


#446 xt600

xt600

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,380 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Numar: Fara importanta

Posted 01 May 2017 - 10:05 AM

Method si xt600 cred ca sunt intr-un soi de concurs, care scrie cel mai lung post din istoria forumului :D

 

V-ati gandit sa publicati ineptiile astea ? Method ar putea chiar sa scoata doua carti ca abereaza si pe la F1 ...

Ce-ar fi sa schimbi frecventa. Sau sa mergi la o terasa! ;)


» Post actualizat in 01 May 2017 09:56

Mah, daca Rossi e asa bun dezvoltator de unde faza cu furatul caietului cu setari de la coechipier? Chiar nu pricep.

Eh.. asta este scoasa de noi. Rautacisme, dom'le... S-a mai discutat aici.. practic, setarile unui pilot nu sunt de nici un folos coechipierului. Datele de telemetrie, da. 


"When in doubt, gas it!"

"Once the throttle is cracked on, it is rolled on smoothly, evenly,

and constantly throughout the reminder of the turn"

 

JORGE LORENZO: "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo"


#447 Method

Method

    Senna fan

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,606 posts
  • Gender:Male
  • Location:HD
  • Interests:motogp fan
    MVAgusta fan
    BIG Yamaha fan
    F1 fan
  • Moto: '04 R1

Posted 01 May 2017 - 01:54 PM

.......

 

Pai da,constructorii isi fac temele,dar nu si le fac bine.Si atunci e ca si cum nu si le-ar fi facut deloc.Cand tu vii la bac si inveti tabla inmultirii si zici ca tu cu asta te simti confortabil,normal ca iei nota 4.Asa a facut KTM.Eu spun ca nu iti trebuie "traditie",iti trebuie doar management,bani,si clarviziune.Nu pot sa cred ca o firma cum e KTM nu are idee despre ce trebuie sa faca,numai ca sunt incapatanati ca si la moto3 si moto2 si tot insista cu ideile lor,cand sunt clar altele mai bune deja puse in practica.La moto2,3 mai reusesc,dar aici nivelul tehnologic e extrem de important si conteaza decisiv.La fel Aprilia.Orice probleme ar avea,se rezolva cu bani.Dar daca nu bagi nici bani,ai echipa mica,ingineri numa locali,nu prea ai strica nici bani,ai vrea si rezultate...

 

Nu am zis nimic despre fiabilitate la modelele europene.Si motoretele pe care ti le-am dat eu exemplu,bmw si aprilia,cred ca sunt mai ieftine decat cele japoneze,a nu se confunda cu ducati.

Da,japonezii mai demult faceau moto revolutionare.Insa de vreo 10-15 ani,de cand cu maximizarea profitului,zero.Ti-am zis,vor scoate ei moto cu carboane si etc cand vom fi noi batrani.Problema lor insa e cea care a fost si cu bmw'ul : pierzi cota de piata.Deocamdata nu e problema,pentru ca sunt niste colosi,dar uita-te la Nokia,cel mai bun exemplu de firma care a dormit in timp ce ceilalti scoteau noi tehnologii.

 

M-ai omorat cu Rossi si motoreta lui din 2004.Cred ca Yamaha era buna si inainte de 2004,chiar daca Biaggi se plangea ca Honda era mai buna.Yamaha in acei ani a investit major in M1,avea deja un sasiu bun,au rezolvat problemele de putere si parca tot atunci au trecut de la screamer la big-bang.Deci niste transformari majore care nu prea au legatura cu maestrul Rossi.Pilotii dau un feedback,el poate fi luat sau nu in considerare,inginerii fac 90% din dezvoltare,iar lor li se prezinta motoreta cea noua.Dupa aia se mai pot face la ea diferite mici ajustari.Dar totul e la mana inginerilor.Si zic ca asa e si normal.

Repet,daca Rossi era atat de "dezvoltator",pai dupa aia in 2006 de ce se plangea de ea?Ca tot el a dezvoltat-o,nu?Si in alte si in alte cazuri,etc,etc.Si repet,problemele la Ducati,samd.Ca sa nu dau exemple de demult,zic doar de 2016 : repet,la Brno spunea ca e super motoreta,la Motegi spunea ca e de porc.Se contrazicea singur.De aici pana la dezvoltator...

Si nu e singular la Rossi,nu e el cu nimic mai rau sau mai bun decat ceilalti : repet,Stoner la fel,Lorenzo la fel,MM la fel.Nu au ei un cuvant prea mare de spus.Daca aveau,"dezvoltatorii" si-ar fi facut doar motorete bune,ceea ce ne invata istoria ca nu a fost cazul cu NICIUNUL dintre marii piloti.

 

 

Doohan, 2 ani nu i-a lăsat pe inginerii de la Honda să modifice motocicleta. A refuzat toate "noutățile".

MM dupa jumătate de sezon a refuzat evoluția hondei, revenind la șasiul "vechi".

Jeremy Burgess, ca mecanic sef al echipei lui Rossi, a luat Yamaha din 2004, a ridicat centrul de greutate si ce i-o mai fi făcut si dupa ce în anul precedent Carlos Checa ocupa abia locul 7, cel mai bun loc al unei moto Yamaha cu doar 123 de puncte fata de Rossi pe Honda, locul 1 cu 357 si a făcut-o, la ghidon cu Rossi, să câștige.

Este drept, le numeri pe degete.

 

Da,sunt piloti care se simteau mai bine pe vechile specificatii.Exemplul lui MM cu sasiul 2014 e cel mai bun.Asta nu inseamna ca ei ar fi dezvoltatori,doar ca inginerii nu au tinut cont de feedback'ul lor si atunci ei au procedat in consecinta - au tinut partea cea buna dintr-o motoreta,si nu au adoptat evolutiile.

Asta e inca un exemplu ca de multe ori feedback'ul pilotilor "dezvoltatori" nici macar nu e luat in considerare.Si piloti ca Doohan si MM...asta e de tinut minte!

 

Exemplul cu Checa vs Rossi...asta nu inseamna ca Yamaha anterioara era proasta,nu ai cum sa compari si moto diferite si piloti diferiti.Inseamna ca Rossi era super pilot pe langa Checa in mare masura.nu avem de unde sti,poate Rossi ar fi castigat si pe Yamaha 2003...


"Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family.
Choose a fucking big television.
Choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers...
Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning.
Choose your future. Choose life... But why do I want to do a thing like that?"

 


#448 xt600

xt600

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,380 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Numar: Fara importanta

Posted 01 May 2017 - 07:08 PM

@Method: "Deci niste transformari majore care nu prea au legatura cu maestrul Rossi"

 

Inca odata spun: ia si citeste acele interviuri ale lui Furusawa. Omul povesteste cum s-a intamplat. Lui Rossi i s-au pus la dispozitie 3 (trei) motoare, din care a ales motorul pe care l-a pus pe M1/2004. M1/2004 nu mai avea nici o legatura cu 2003. Dar pana nu citesti, nu te vei lamuri. 


"When in doubt, gas it!"

"Once the throttle is cracked on, it is rolled on smoothly, evenly,

and constantly throughout the reminder of the turn"

 

JORGE LORENZO: "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo"


#449 September

September

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 696 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: BMW R 1200 GS / K 1200 GT / K 1600 GTL

Posted 01 May 2017 - 08:08 PM

Toți suntem așa.
Când avem o idee în care credem, dărâmam munții să o punem în aplicare.
Unii mai ținem cont de părerile celorlalți si le integram in ideea mare, dacă nu le luasem în calcul, alții batman, batman.
Masao Furusawa, prima categorie.
Filippo Preziosi a 2-a.

#450 P T R

P T R

    tu dã bi dã best

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,965 posts
  • Gender:Male
  • Interests:personale
  • Moto: zx6 pistas

Posted 01 May 2017 - 09:37 PM

Toți suntem așa.
Când avem o idee în care credem, dărâmam munții să o punem în aplicare.
Unii mai ținem cont de părerile celorlalți si le integram in ideea mare, dacă nu le luasem în calcul, alții batman, batman.
Masao Furusawa, prima categorie.
Filippo Preziosi a 2-a.

Touche!
Perfect punctat

"accidents hurt, safety doesn't"

Ci mancherai Marco Simoncelli

 

 

foro malato


#451 john17

john17

    Avansat pan' la genunchiul broastei

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,392 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: cu diapazoane
  • Numar: ioc cu y

Posted 01 May 2017 - 10:57 PM

Nu sunt de acord, la auto un pilot care intelege cum lucreaza fierul e avantajat fata de cel care doar ii da tare, nu vad de ce nu ar fi si la moto la fel. Inginerul are nevoie de feedback si acesta e mai bun de la un pilot care vorbeste aceeasi limba (la figurat).

Edited by john17, 01 May 2017 - 10:59 PM.


#452 ettore

ettore

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 178 posts
  • Gender:Male
  • Location:IN / Bucuresti
  • Interests:Attending Pensioners Club
  • Moto: ReRe
  • Numar: B-XXX
  • Club: Flacara

Posted 02 May 2017 - 12:10 AM

Toți suntem așa.
Când avem o idee în care credem, dărâmam munții să o punem în aplicare.
Unii mai ținem cont de părerile celorlalți si le integram in ideea mare, dacă nu le luasem în calcul, alții batman, batman.
Masao Furusawa, prima categorie.
Filippo Preziosi a 2-a.

 

 Conform rezultatelor celor doi mentionati si stilului abordat, trag concluzia ca mai bine e sa o ti pe a ta si sa nu bagi pe nimeni in seama...


Edited by ettore, 02 May 2017 - 12:10 AM.


#453 evil1

evil1

    we're all mad here

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,555 posts
  • Gender:Male

Posted 03 May 2017 - 10:00 PM

Fixed.

Adevar graiesti! Am gandit Dannone si am scris Dovi, sorry. Faza nu aveam cum sa o uit (venind de dupa deal) ca a fost ras-povestita. Dovi nici nu era in fata sau angrenat in lupta pt primele locuri atunci, dar am vazut cea mai tare lupta in 4 de care imi amintesc. (MM, Ian, Ros, Lor)

 

Ori sa detii tehnologia si sa nu o dai publicului pentru ca iti scade tie marja de profit,asta mi se pare un lucru josnic.Si iarasi,sa faci profit taind din siguranta,asta e cel ma josnic lucru.Si japos exact asta faceau pana in 2009.

Nu ar fi nici primul nici ultimul domeniu. Un singur cuvant: "Pentium"  omfg...noroc ca AMD a revenit in ultimii ani destul de tare (vezi Naples si cele mainstream). Asta asa ca tot e toata lumea off-topic :P


» Post actualizat in 03 May 2017 20:01

ca tot povestea lumea iar de piloti dezvoltatori pe aici..asta mi se pare un feedback fain, si mai ales stilul Crutch, glumet, direct si fara ocolisuri.

 

 https://www.motorspo...-idiots-901307/


» Post actualizat in 03 May 2017 20:11

https://www.motorspo...uez-901435/?s=1

 

@Method: se pare ca si Mamola gandeste cam ca mine sansele lui Rossi, si aduce cam aceleasi argumente pe care ti le aduceam si eu saptamanile trecute. Rossi inca mai are un pas-doi de facut pana sa se impace cu mobra 2017, insa nu e chiar f departe de varf,  si nici nu vad motive sa il excludem de la victorii anul asta. Omul de batut e MM, dar acolo problema e mai mult in mainile Honda, depinde ce fix-uri au de aplicat, Vinales e mai usor de batut ca Lor (cand era la Yama), doar in opinia mea bineinteles.


» Post actualizat in 03 May 2017 20:13

ia inca una:

https://www.gpone.co...html?refresh_ce


"I'm sorry" and "my bad" mean the same thing...unless you are at a funeral!


#454 xt600

xt600

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 3,380 posts
  • Gender:Male
  • Moto: Yamaha
  • Numar: Fara importanta

Posted 03 May 2017 - 10:49 PM


» Post actualizat in 03 May 2017 20:01

ca tot povestea lumea iar de piloti dezvoltatori pe aici..asta mi se pare un feedback fain, si mai ales stilul Crutch, glumet, direct si fara ocolisuri.

 

 https://www.motorspo...-idiots-901307/

Eu de cand bazai ca si la Honda sunt probleme de sasiu... cred ca de sezonul trecut o tot spun. Dar Mimi, nu si nu, ca electronica... Fiti atenti ce luxatii de gandire poate emite spaniolul: “If you have a better engine, you have a better chassis,” said the Spaniard. “This makes it easier, if you have a better engine, the chassis side is also easier. " Intelegeti amu' de ce nu imi fac iluzii ca pustiul asta va fi capabil sa dea feedbackul corespunzator, pentru dezvoltarea motoretei aleia?? Omul merge tare, dar nu intelege o iota despre ce este vorba in propozitie. Tare ma tem ca si Hondita va deveni , ca si Ducati, o motocicleta care va putea fi pilotata eficient doar de un singur pilot. Crash are dreptate, Honda ar trebui sa se puna pe treaba, sa faca o motoreta care sa nu ii mai oblige pe piloti sa franeze ca idiotii. 


"When in doubt, gas it!"

"Once the throttle is cracked on, it is rolled on smoothly, evenly,

and constantly throughout the reminder of the turn"

 

JORGE LORENZO: "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo"





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status