Sari la conținut

Yamaha XVS650 Dragstar probleme semnalizare


Postări Recomandate

Salut,

 

Am o problema care ma sacaie de o vreme incoace legata de semnalizari. Ii pun contactul, pun semnal stanga si merge, pun semnal dreapta si imi dimeazi pentru o fractiune de secunda farul si lumina din bord si nimic, iar mai apoi incercc sa ii pun semnal stanga si de aceasta data nici aceasta nu merge. Ca sa pot sa pun semnal stanga ori tre sa repun contactul ori trebuie sa astept o perioada de timp (cateva minute). Am schimbat comanda de pe ghidon cu una noua (OEM Yamaha) crezand ca e de la ea dar nimic. Problema este ca cateodata merge perfect pentru cateva minute imi semanizeaza normal si dupaia revine la starea initiala de sacaiala :(. Sa fie releul de semnalizare? Este cineva care s-a mai lovit de problema asta si a rezolvat? PLS Help :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus aparatul de masura pe becul din dreapta. Ii da un impuls cand ii dau dreapta dar nu indeajuns sa aprinda semnalu. Daca ii dau semnal dreapta nu imi dimeaza putin cam tot dar semnalu nimic. Iar dupaia daca vreau sa ii dau stanga nici el nu mai merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate becul din dreapta din fata si din spate. Si incearca atunci sa vezi daca ii dai stanga dreapta stanga, daca iti merge partea stanga. Daca iti merge, mai mult ca sigur un fir nu iti face bine contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai schimbat semnalele,sau becurile intre timp?

Ce scrie pe releul de semnalizare,10W sau 20w?

Nu cred ca e din becuri, omul a specificat ca sunt perioade cand ii merge normal.

Nu are incotro trebuie sa ia instalatia la mana si sa nu mai caute solutii castigatoare pe net, sunt cateva componente, ce mare branza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai minus. Trebe căutat minusul de semnal si verificat/curatat.

Tu ai citit cu atentie ce scrie omul? Ai studiat inainte sa postezi schema? Nu exista minus de semnal, la fiecare bec vine semnalul(+12v) iar minusul e cadrul motocicletei.

Daca ar fi fost vorba ca un bec nu are minus, nu se manifesta defectul asa cum a spus el.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vorbesc din carti ci din experiența.

Nu are masa.

Uite asa iti ies vorbe, ca nu te gandesti inainte, faptul ca pe stanga ii merge la inceput dar dupa ce actioneza dreapta nu mai merge stanga nu-ti spune nimic?

Basca daca asteapta ceva timp ciclul se reia.

Faptul ca-i vin 12v cand baga dreapta semnal pentru scurt timp si pe urma pauza crezi ca e lipsa de masa?

Mai trebuie sa-ti imbogatesti experienta si mai vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, masa e problema.

» Post actualizat in 15 Apr 2017 15:29

Curentul circula de la minus la plus.

Esti autist nu intelegi ca din prima merge stanga, baga dreapta se taie filmul si pe stanga si pe dreapta pentru un timp.

Masa nu ai decat la soclurile becurilor.

Cum sa fie defect de masa? ai patru becuri ce au masa, adica la prima actionare merge stanga pe urma la dreapta nu ai nicio masa (dar totusi pe far se observa ca ai un consum) te intorci la stanga si au disparut si contactele alea, ca daca era un singur bec ok tot aveai in cel mai rau caz semnal dar rapid.

Nu va mai bagati la ce nu va pricepeti.

Eu banuiesc ca are un scurt pe partea dreapta, nu suficient sa-i arda siguranta dar suficient sa-i dea peste cap releul pentru o perioada.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg pe releu subdimensionat si posibil ca pe dreapta sa fie un bec putin mai mare.

De aceea am intrebat ce releu are..posibil sa fie de 10W.

» Post actualizat in 15 Apr 2017 16:00

Asa ceva:

post-15340-0-41242700-1492272034_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg pe releu subdimensionat si posibil ca pe dreapta sa fie un bec putin mai mare.

De aceea am intrebat ce releu are..posibil sa fie de 10W.

» Post actualizat in 15 Apr 2017 16:00

Asa ceva:

Da, dar este derutant ca nu ii face tot timpul de aceea eu am zis sa merg pe scurt, acum am si eu un releu de semnalizare electronic care cand mergea cand nu dar facea pe ambele parti la fel, l-am decapsulat relipit si n-am probleme.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am lovit de chestia asta de aceea am punctat... acum nu este o regula ceea ce spun, dar merita verificat acest aspect.

Si este destul de usor,doar sa deconecteze,un semnal de pe dr.sau sa scoata un bec.Daca merge atunci am avut dreptate.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am lovit de chestia asta de aceea am punctat... acum nu este o regula ceea ce spun, dar merita verificat acest aspect.

Si este destul de usor,doar sa deconecteze,un semnal de pe dr.sau sa scoata un bec.Daca merge atunci am avut dreptate.

Corect oricum pe dreapta trebuie sa investigheze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa urmaresc tot traseul pana la releul de semnalizare. Nu am mai mers cu motocicleta in weekendul acesta sa verific mai multe teorii deoarece mi-a cazut cardanul :(. Daca ii dau de cap anunt! Multumesc tuturor pentru ajutor.

Pai astea nu sunt indistructibile? Sunt curios ce ti-a cazut "crucea"?

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa 8 nu se vinde separat probabil pentru ca face pereche cu coroana

Alta data ai grija si baga vaselina cat cuprinde acolo pentru ca in zona aia pe langa efortul de forfecare in zona dintilor se "plimba" si axul 28 longitudinal cand lucreaza suspensia.

Eu as fi incercat sa fac un hexagon la 8 iar 27 una noua cu hexagon pe o parte si cealalta normala, dar nu mai stiu daca in Romanica se mai gaseste cineva capabil de treaba asta.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema clasica la DragStar 650 sau 400. Stiu încă doua care au acelasi defect.

Piesa respectiva are o parte brosata si una canelata. Ambele prelucrari sunt EXTREM de greu de realizat. Pe lângă realizare piesa trebuie calita, altfel nu rezista. Iar Extrem de greu de realizat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema clasica la DragStar 650 sau 400. Stiu încă doua care au acelasi defect.

Piesa respectiva are o parte brosata si una canelata. Ambele prelucrari sunt EXTREM de greu de realizat. Pe lângă realizare piesa trebuie calita, altfel nu rezista. Iar Extrem de greu de realizat...

Extrem de greu acum, inainte te "descurcai".Prin '82 am cumparat o motocicleta Pannonia, fiind entuziasmat si neavand A-ul pe vremnea aia nu am condus-o eu la proba, propietarul s-a descurcat sa-mi acopere faptul ca sarea dintr-o viteza, nu mai stiu care. Norocul meu a fost ca aveam un unchi maistru la Masini Unelte care pe baza pinionului dat de mine a facut unul identic (avand crabotii netociti :D).Teste brinell, alegere material, tratare nu erau o problema pe vremea aia.

Acum presupun ca daca faci o documentatie de executie mai degraba il faci in China.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...