Jump to content


Photo

stante toba


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 campers

campers

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 604 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Moto: none
  • Numar: BRAILA 2880 / BR 99 PAA /

Posted 12 April 2017 - 03:09 PM

Buna ziua ,

Am o toba micron , pe un 636 2004 , care e cam galagioasa si nu vreau sa imi deranjez vecinii . De schimbat nu o schimb , asa ca m-am gandit la un db-killer.

Nu am mai folosit pana acum asa ceva ,si am vazut ca sunt pe dimensiuni . Imi puteti spune , dupa inscrisurile de pe ea , ce dimensiune trebuie sa caut ?

 

are pe ea stantele urmatoare :

 

mmk56/0et

[e24] 92R-00002

 

 

o zi placuta ! :)

Attached Thumbnails

  • IMG_20170412_135901.jpg

Edited by campers, 12 April 2017 - 03:14 PM.


#2 raoulserban

raoulserban

    zis si CROCO

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,141 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:masini, moto, arme, caini de vanatoare
  • Moto: poop-machine
  • Numar: -
  • Club: LOBO

Posted 12 April 2017 - 03:45 PM

ori mergi la ei pe site si cauti ce si cum, ori te duci la un atelier sa iti faca un con cu gaurele ce il montezi la intrarea in toba sau la iesire. vezic are e mai la indemana


Legile lui Sanger:
-orice problema are mai mult de o singura rezolvare!
-de felul in care este pusa problema depinde rezolvarea ei!
-unde este vointa exista si putinta!

#3 campers

campers

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 604 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Moto: none
  • Numar: BRAILA 2880 / BR 99 PAA /

Posted 12 April 2017 - 03:49 PM

cel mai la indemana mi-ar fi sa cumpar de aici una , dar nu stiu ce dimensiune imi trebuie , ca nu am o ruleta sau ceva de masurat 

 

am sperat sa fie ceva informatii de genu in stante .

 

voi cumpara un subler , in cazul asta :)



#4 Speedy.K

Speedy.K

    Megamembru

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 9,332 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucale
  • Moto: KLE 500
  • Numar: SPD

Posted 12 April 2017 - 04:01 PM

Cu mobra si fara ceva de masurat e nasol...



#5 Klaus Cata

Klaus Cata

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 457 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Kawasak ER-6N
  • Numar: BV 27 TKA

Posted 12 April 2017 - 08:32 PM

Am o intrebare referitoare la db killer. In momentul care le pui ma gandesc ca devine mai greu sa elimine gazele. Oare afecteaza cu ceva ? Scade puterea mororului ?

#6 campers

campers

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 604 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Moto: none
  • Numar: BRAILA 2880 / BR 99 PAA /

Posted 18 April 2017 - 07:26 PM

E de 48mm gaura se pare ,la a mea . Am comandat o jucarie de genu.

 

@Klaus

Banuiesc ca da , scade . Nu stiu acum cat de tare . Voi scrie aici dupa o voi primi :)



#7 Klaus Cata

Klaus Cata

    Incepator

  • Membru
  • Pip
  • 457 posts
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Moto: Kawasak ER-6N
  • Numar: BV 27 TKA

Posted 18 April 2017 - 07:45 PM

@campers eu am tot incercat sa ma documentez f mult in legatura cu asta dar nu am gasit o sursa credibila. In mare parte pana acum am inteles ca daca ai db killer castigi ceva cuplu la ture mici-medii insa pierzi la turatii mari. Daca e straight pipe, castigi doar daca esti la maxim cu mana in gaz. Am mai dat de termenul de "back pressure"si ca e sanatos pt motor( sau asa ceva ),care cred ca au legatura cu cuplul la turatii medii . Subt sanse sa vorbesc prostii, am citit si mai multe dar prefer sa tac decat sa zic numai chestii gresite... eu sper sa inteleg cum functioneaza treaba asta pana ajung sa mi schimb si eu evacuarea

Edited by Klaus Cata, 18 April 2017 - 07:47 PM.


#8 campers

campers

    Avansat

  • Super Membru
  • PipPip
  • 604 posts
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Moto: none
  • Numar: BRAILA 2880 / BR 99 PAA /

Posted 08 May 2017 - 01:34 PM

@Klaus 

Am cumparat pana la urma asta

Toba mea este cam ca asta  (daca nu chiar exact ca asta ) si are gatul usor stramb . Motiv pentru care nu puteam baga tot carnatul ala pe toba . Imi ramanea cam un cm afara. Asa ca am taiat un rand de gaurele d-alea , din capat . Proba din nou => tot un cm ramanea afara  :rusinica:  .

Avand la dispozitie doar un fel de traforaj ( domnul care comenta ca n-am ruleta - poate e cazul sa imi atragi atentia si aici ) , si m-am chinuit cre'ca vreo 30-40 minute sa tai prima bucata ..m-am pus de luat masura cu o surubelnita , din toba , sa vad cam cat ar fi toba dreapta , si surpriza ..trebuia sa  tai aproape tot db-killer , am mai lasa decat 2 gaurele .

 

Schimbari in sensul acustic sunt , chiar f mari (sper sa ma ajute la itp ) , dar gatuie motorul foarte foarte tare . Ca nu mai are pe unde scoate gazele ! Daca inainte puteam pleca doar din ambreiaj cu atentie , acum nu mai am nici o sansa  , se opreste imediat . Sunt diferente si in mers , dar nu stiu sa iti zic ce si cum , l-am folosit doar cativa km sa vad daca chiar se aude sensibil mai incet (asta e principala mea grija ) .

Daca nu chinui db-killer-ul prea tare ,cum am facut eu ,  cred ca nu o sa experimentezi partile negative care le experimentez eu , si totusi ,in acelasi timp , sa linisteasca un pic toba :) 

numai bine .



#9 skvj

skvj

    Expert

  • Super Membru
  • PipPipPip
  • 2,104 posts
  • Gender:Male
  • Location:IS
  • Moto: fzR 600

Posted 20 July 2017 - 12:50 PM

Ca sa.ti faci o idee despre cum afecteaza un db killer sau o toba mai astupata poti face ceva simplu. Indesi in toba un tub de carton, da il indesi bine de tot. Ai sa observi imediat ca ai ceva mai mult cuplu in turatii joase si ca pierzi din suflu in turatii mari. Si daca patesti sa fii cu mana.n gaz si sare cartonul ai sa simti instant o pierdere de cuplu daca esti in ture mici sau un castig de putere daca esti in ture mari.

www.lucianmphoto.com





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status