Sari la conținut

Accident zona Jiului


Disturber
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ba au treaba si cauciucurile. Ca daca era montata pe roata fata o anvelopa aderenta, avea poate sanse sa evite. Se gaseste un judecator care judeca ca mine si da culpa comuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu

Să mă bag și eu în seamă: mi se pare doar mie că guma față e montată invers? Sănătate omului. Of, of, mirajul bulevardelor cu două linii continue pe mijloc, of, of! :-L

Editat de Banditosul argintiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru cei care s-au mai intalnit cu situatia. Ce se intampla daca ai anvelopele in stare buna (indicatorul si dot-ul si profilul corespund) insa sunt alta dimensiune. Exemplu: in loc de 120/60/17 ai 120/70/17. Cade la mila legiuitorului si apoi o dai in procese pe parte civila cu experti si altele?

Articolul 100

(1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a II-a de sanctiuni urmatoarele fapte savarsite de persoane fizice:

 

6. conducerea unui autovehicul si tractor agricol sau forestier care are montate anvelope cu alte dimensiuni sau caracteristici decat cele prevazute in certificatul de inmatriculare sau de inregistrare ori sunt uzate peste limita admisa;

 

 

Militia banuiesc ca te poate amenda daca nu ai motorul (masina) incaltat cu unul cauciucul trecut in CIV. Problema nu este militianul (nu prea stie el ce gume trebuie sa ai) ci daca te opreste RAR-ul.

De asemena daca gradul de uzura al anvelopei este peste limita.

DOT-ul nu este problema militianului si nici a RAR-ului, asta este alegerea ta.

Daca ai o belea si in PV apare o dimesniune de cauciuc neconforma poti sa ai probleme cu asigurarea.

In cazul de fata uzura cauciucului va fi considerata factor favorizant al accidentului. Si pe baza probelor va stabilii partea de vina a fiecaruia in producerea accidentului.

Este clar ca suna tampit dar asta este judecata in RO.

Corect formulat este: faptele se judeca impreuna dar se amendeaza separat.

MIlitia ii ia taximetristului carnetul pentru ca a taiat linia continua, ii da o amenda si gata. I se deschide dosar penal pentru vatamare din culpa care se va inchide cu NUP pentru ca nu a murit nimeni iar de cand au trecut la penal doar la peste 90 de zile de ingrijiri medicale nu o sa mai raspunda nici draqu penal.

Colegul cu moto se poate alege si el cu amenda pentru anvelope , si bonus oasele faramate de taximetrist.

Cand se va duce flacaul nostru la asiguratorul taximetristului va incepe dansul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se va duce flacaul nostru la asiguratorul taximetristului va incepe dansul.

Exact; nici n-as paria vreun ban ca politia o sa il amendeze pe motociclist (e pedepsit destul in urma accidentului) pentru elasticele alea de chiloti infasurate pe roti, dar asiguratorul va folosi in propriul interes acest lucru (pina la urma, pentru ilegalitatea si greseala taxistului plateste asigurarea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand iesi cu motocicleta in trafic , iti asumi un risc . Ai sanse foarte mari sa nu te vada un destept si sa iti ofere o excursie pe la clinici , spitale si bai de namol . In cazul asta , de ce sa iti reduci singur sansele ruland pe sfoara sau tragand de gaz pana flutura blana pe turometru ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru cei care s-au mai intalnit cu situatia. Ce se intampla daca ai anvelopele in stare buna (indicatorul si dot-ul si profilul corespund) insa sunt alta dimensiune. Exemplu: in loc de 120/60/17 ai 120/70/17. Cade la mila legiuitorului si apoi o dai in procese pe parte civila cu experti si altele?

Pai cam are ...indicatorul de viteza o sa te cam insele cu vreo cativa km la ora ...in minus ...Eu mi-am pus un 80 in loc de 70 si nu am inteles de ce curbele care le luam lejer cu 100 inainte abia le mai luam dupa...tot timpul am dat vina pe cauciuc ...dar defapt viteza reala era undeva la 11o .Si am inteles ca e nasol cand te inseala un pic vitezometru ,mai ales atunci cand iti testezi limitele pe curbe sau pe franare ...!10 km in plus de care nu stii, pot insemna oase rupte !

Editat de avb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu e nasol deloc pentru ca nu la vitezometru trebuie sa te uiti cand intri in curbe.

» Post actualizat in 13 Apr 2017 19:57

Se practica acoperirea vitezometrului cu banda neagra pentru a scapa de acest obicei prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Lasa ma sa invete incepatorii ca trebuie sa se benocleze tot timpu la viteza si la turatii, ca sa stie cand sa schimbe si dupa o sa urle ca tot ii sar derbedei in fata si nu au mai avut timp de reactie.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Si cand te dai pe curbe nu folosesti aceleasi principii ca pe pista dar la viteze putin mai mici?

» Post actualizat in 13 Apr 2017 20:57

Si nu ,nu era vorba de amenzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ma surprinzi ca ai venit total nepregatit .O sa pun citat imediat.

» Post actualizat in 13 Apr 2017 21:11

 

Pai cam are ...indicatorul de viteza o sa te cam insele cu vreo cativa km la ora ...in minus ...Eu mi-am pus un 80 in loc de 70 si nu am inteles de ce curbele care le luam lejer cu 100 inainte abia le mai luam dupa...tot timpul am dat vina pe cauciuc ...dar defapt viteza reala era undeva la 11o .Si am inteles ca e nasol cand te inseala un pic vitezometru ,mai ales atunci cand iti testezi limitele pe curbe sau pe franare ...!10 km in plus de care nu stii, pot insemna oase rupte !

» Post actualizat in 13 Apr 2017 21:11

Ete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine-i pacaliciosu ca nu stiu? Superberbecu'?

Un user cu numele pacaliciosu si-a schimbat numele in taong mapagbiro. In mod nesurprinzator, cei care erau obisnuiti cu userul vechi se adreseaza tot cu acela.

Un fel de "the user formerly known as pacaliciosu"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As putea sa pariez ca daca se scoate linia continua de peste tot or sa fie mai putine accidente de genul...

Banii mei sint pe (cu) tine. In tot cazul, in capul unui motorist va disparea conceptul ca o line ( fie ea intrerupta, continua, doua linii) actioneaza ca un cimp de forta extraterestru. Eu am patit o intoarcere pe linie continua cu o masina de pol la 10m de mine ( pe celelalte 2 benzi), pe doua benzi, si eram cu echipajul in full..Nici n-a fost bafta, l-am mirosit cu cel putin 5 sec inainte s-o faca, dar tot am avut vinatiai prin combinezon :crack:. Culmea e ca-s mai putine accidente in locurile fara reguli, pt ca alcolo regula e clara, ai grija..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Articolul 100

(1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a II-a de sanctiuni urmatoarele fapte savarsite de persoane fizice:

 

6. conducerea unui autovehicul si tractor agricol sau forestier care are montate anvelope cu alte dimensiuni sau caracteristici decat cele prevazute in certificatul de inmatriculare sau de inregistrare ori sunt uzate peste limita admisa;

 

 

Militia banuiesc ca te poate amenda daca nu ai motorul (masina) incaltat cu unul cauciucul trecut in CIV. Problema nu este militianul (nu prea stie el ce gume trebuie sa ai) ci daca te opreste RAR-ul.

De asemena daca gradul de uzura al anvelopei este peste limita.

DOT-ul nu este problema militianului si nici a RAR-ului, asta este alegerea ta.

Daca ai o belea si in PV apare o dimesniune de cauciuc neconforma poti sa ai probleme cu asigurarea.

In cazul de fata uzura cauciucului va fi considerata factor favorizant al accidentului. Si pe baza probelor va stabilii partea de vina a fiecaruia in producerea accidentului.

Este clar ca suna tampit dar asta este judecata in RO.

Corect formulat este: faptele se judeca impreuna dar se amendeaza separat.

MIlitia ii ia taximetristului carnetul pentru ca a taiat linia continua, ii da o amenda si gata. I se deschide dosar penal pentru vatamare din culpa care se va inchide cu NUP pentru ca nu a murit nimeni iar de cand au trecut la penal doar la peste 90 de zile de ingrijiri medicale nu o sa mai raspunda nici draqu penal.

Colegul cu moto se poate alege si el cu amenda pentru anvelope , si bonus oasele faramate de taximetrist.

Cand se va duce flacaul nostru la asiguratorul taximetristului va incepe dansul.

Off-topic - militianul are cum sa afle ce roti ai in CIV, nu are nevoie de RAR. Eu am patit-o la troaca de off-road (masina), m-a oprit pt altceva, a dat prin statie si i-au zis aia ce aveam in CIV la dimensiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...