Jump to content


Photo

Yamaha XJ750 Maxim '83


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#21 DKW

DKW

    Innocent Malevolent

  • Super Membru
  • PipPip
  • 967 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: X9 Amalfi, XJ750 Maxim, VX800, R1200 GS

Posted 12 December 2017 - 11:32 PM

A sapat rugina in cadru, din '93 motocicleta a stat doar afara si fara husa. Initial zona era acoperita de un strat de pamant cu ulei, dar cand am spalat cadrul s-au vazut toate zonele cu rugina. Fostul proprietar a incercat s-o "protejeze" vopsind cu spray direct pe fier.

O sa-i fac un capac sudat pe o portiune mai mare fara sa decupez in cadru, apoi pregatirea pentru tratament cu Fertan (inhibitor de rugina).


Cea mai distrugătoare explozie este explozia de entuziasm a unui prost.

 


#22 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,052 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 12 December 2017 - 11:51 PM

A sapat rugina in cadru, din '93 motocicleta a stat doar afara si fara husa. Initial zona era acoperita de un strat de pamant cu ulei, dar cand am spalat cadrul s-au vazut toate zonele cu rugina. Fostul proprietar a incercat s-o "protejeze" vopsind cu spray direct pe fier.

O sa-i fac un capac sudat pe o portiune mai mare fara sa decupez in cadru, apoi pregatirea pentru tratament cu Fertan (inhibitor de rugina).

 

 

Umple cu sudura zonele afectate, polizeaza si apoi capace de metal. Pentru simetrie poti face si pe cealalta parte a cadrului. Spor la munca!


“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#23 DKW

DKW

    Innocent Malevolent

  • Super Membru
  • PipPip
  • 967 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: X9 Amalfi, XJ750 Maxim, VX800, R1200 GS

Posted 17 December 2017 - 01:35 PM

Furca partial asamblata.

furca.jpg

 

Bascula curatata si data cu primer.

bascula 2.jpg

 

Saptamana viitoare duc cadrul la sudat, iar intre timp o sa montez simeringurile si rulmentii de la roata fata si bascula, + montarea grupului de la roata. Rulmenti de jug am gasit de la All Balls, pe bile, as fi pus conici dar nu gasesc pe dimensiunile rulmentului de jos. Dar cum nu o sa fie motocicleta de mers zilnic cu ea o sa fie ok.


» Post actualizat in 23 Dec 2017 08:54

N-a fost revopsit de 3 ori si nici lovit nu este, robinetul vacuumatic trebuie reconditionat.

 

rezervor1.jpg

rezervor2.jpg


Edited by DKW, 17 December 2017 - 01:36 PM.

Cea mai distrugătoare explozie este explozia de entuziasm a unui prost.

 


#24 DKW

DKW

    Innocent Malevolent

  • Super Membru
  • PipPip
  • 967 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: X9 Amalfi, XJ750 Maxim, VX800, R1200 GS

Posted 24 January 2018 - 12:30 AM

Cadrul a ajuns la @zdriki pentru suduri, iar acum testez diverse vopsele pe el.

suduri.jpg

Momentan am folosit primer si un fel de teroson, am de asteptat cateva zile sa vad cum se comporta, iar daca totul va fi bine o sa aplic si vopseaua finala.

primer.jpg teroson.jpg


Cea mai distrugătoare explozie este explozia de entuziasm a unui prost.

 


#25 GoodKat

GoodKat

    Modelator

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 7,052 posts
  • Gender:Male
  • Location:Downtown
  • Moto: N-am
  • Numar: Primu'
  • Club: Bellagio

Posted 25 January 2018 - 10:13 AM

Nu il vopsesti electrostatic?


“Yell, "Built not bought mother fucker!" in theire face and then spit on their bike and walk off.”

#26 DKW

DKW

    Innocent Malevolent

  • Super Membru
  • PipPip
  • 967 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: X9 Amalfi, XJ750 Maxim, VX800, R1200 GS

Posted 25 January 2018 - 10:13 PM

Am renuntat la vopsirea electrostatica deoarece nu gasesc negru cu o anumita textura pentru cadru, bascula, paharele de la furca si triple (juguri). Combinatia actuala plus vopseaua finala vor da rezultatul scontat.


» Post actualizat in 30 Jan 2018 19:06

Cam asta a iesit la final.

cadru1.jpg

 

Asa arata textura dorita.

cadru2.jpg


» Post actualizat in 11 Feb 2018 16:32

Update.

paint2.jpg

 

Intre timp am descoperit ca motorul a fost schimbat cu unul non-Maxim, automat nici seriile nu se potrivesc, asa ca am scotocit pe ebay si am gasit carterele cu seria potrivita, seria de pe motor trebuie sa inceapa cu 22R, conform seriei de pe cadru. Si ca sa fie treaba buna motorul actual nu este varianta cu 5 supape pe cilindru, ci cu 2, dar pana nu desfaci nu vezi... Asadar, refacerea motorului o sa fie cea mai costisitoare parte, si daca tot am intrat in cercul asta vicios, ma apuc de vanat ocazii pe ebay si poate reusesc sa o aduc la forma originala fara sa mai trec prin alte etape intermediare.

 


Cea mai distrugătoare explozie este explozia de entuziasm a unui prost.

 


#27 DKW

DKW

    Innocent Malevolent

  • Super Membru
  • PipPip
  • 967 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: X9 Amalfi, XJ750 Maxim, VX800, R1200 GS

Posted 01 March 2018 - 10:56 PM

Aripa pusa de proba.

mock-up.jpg


» Post actualizat in 17 Mar 2018 16:54

Intre timp i-am montat rotile, am pus de proba niste amortizoare vechi pe spate, 

cadru4.jpg

si m-am apucat sa desfac motorul.

motor1.jpg

motor2.jpg

Carterele cu seria potrivita sunt pe drum, intre timp o sa vopsesc restul de capace laterale,si sa comand set de garnituri + ce va mai fi nevoie.


Cea mai distrugătoare explozie este explozia de entuziasm a unui prost.

 


#28 DKW

DKW

    Innocent Malevolent

  • Super Membru
  • PipPip
  • 967 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: X9 Amalfi, XJ750 Maxim, VX800, R1200 GS

Posted 09 August 2018 - 12:30 AM

Din lipsa de piese Midnight-ul sta cu motorul desfacut, dar ca sa compensez am luat un Maxim X din '85, cu vreo 93000  km in bord (posibil 193000 km), in afara de ghidon si oglinzi nu am de gand sa-i aduc vreo modificare. I-am facut RAR-ul sii am avut surpriza sa trebuiasca sa platesc pentru omologare individuala, dupa inginerii de la RAR ar fi singurul Maxim X de 750 inmatriculat in Romania...

20180727_214034.jpg

20180727_214237.jpg

 

Motorul inca merge bine, are cateva defecte optice, chestii specifice varstei.

 


Cea mai distrugătoare explozie este explozia de entuziasm a unui prost.

 


#29 Trancanicicel

Trancanicicel

    Meh

  • Super Membru
  • PipPipPipPip
  • 8,133 posts
  • Gender:Male
  • Location:New World
  • Interests:Nu-s.
  • Numar: Nu-i.
  • Club: A.A.A.

Posted 09 August 2018 - 02:00 AM

dupa inginerii de la RAR ar fi singurul Maxim X de 750 inmatriculat in Romania...

Cu siguranta nu este, dar din motive de lene, in loc de XJ750, multe or fi trecute XF Sau XJ700 sau stiu eu ce. Asa am avut si eu un RC15 si ei trecusera in loc de VF750F, 750C. Cu tot cu caucioacele din baza de date. Deci pe 'sport' ar fi trebuit sa am caucioace de cioaper. :) 


Not available at this time. Please refresh page.


#30 DKW

DKW

    Innocent Malevolent

  • Super Membru
  • PipPip
  • 967 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Moto: X9 Amalfi, XJ750 Maxim, VX800, R1200 GS

Posted 09 August 2018 - 07:29 PM

M-as fi lipsit, banii aia as fi preferat sa-i bag in gaz.


Cea mai distrugătoare explozie este explozia de entuziasm a unui prost.

 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

DMCA.com Protection Status