Sari la conținut

Ducati Multistrada 950 - 2017


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe mine la drum lung, mai mult de 100 km, ma deranjeaza evacuarea zgomotoasa. Casca este Schubert SR1. Acum evident ca depinde si de respectiva evacuare si motoret dar eu cred ca pe termen lung auzul este afectat de evacuarea sport. Ti se pare ca n-o auzi ca e si vantul acolo si te obisnuiesti cu sunetul facut de evacuare, dar asta in niciun caz nu inseamna ca el dispare.

 

Personal nu vad utilitatea unei evacuari sport pe o mobra de touring gandita special sa fie confortabila din toate punctele de vedere. Adica, de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cand am probat 950-ul in iarna (pe paginile din urma), mie mi s-a parut ca se aude frumos stock avand un XSpirit pe cap. Nu stiu sa compar cu altceva ca am avut doar Shoei-uri si nici n-am simtit nevoia de doape.
Oricum, confirm ca Ducati V2 canta mai frumos decat alte V2-uri. Parca e mai dracos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am marit un pic atentia la esapament si pt un moto cu care iesi si la drum lung ,acest esapament chiar suna foarte bine. Am terminat si suportul de cutii laterale,am facut o combinatie touratech si sw-motec!!

post-10654-0-72694100-1506599999_thumb.jpg

post-10654-0-77874300-1506600015_thumb.jpg

post-10654-0-05268900-1506600044_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salutare,
Dupa ce am facut un test anul trecut cu 950 am zis da, ea e aleasa! Am fost super mega impresionat de cum se conduce! Anul asta am banii, a aparut si varianta S intre timp dar si o oferta tentanta pt 1260 cu 15.000km. Inclin spre 950 S mai mult. Review-uri am citit si vazut destule, cam tot as putea spune.  

 

Ma intereseaza pareri direct de la posesori, pozitive cat si negative, daca ati avut probleme, de toate felurile.

O sa o folosesc pt touring, cu pasagara + bagaje, iesiri de 2-3 zile de weekend si concedii mai lungi. Mai am un Monster de 600 pe care il pastrez si sper sa il folosesc in continuare, dar mai mult ca sigur o sa fac si naveta in Buc cu ea. Nu sunt convins 100%, parca as vrea varianta cu spite, ma tenteaza sa ies si in afara asflatului, dar destul de lejer as zice.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am 1260, ci 1200. Totuși, nu cred că e enormă diferența.

  • Mult plastic pe ea. Nu o scăpa pe jos.
  • Probleme mecanice nu sunt, motoarele astea au acum  mai bine de 10 ani de dezvoltare în spate.
  • Probleme electrice/electronice mărunte și enervante, da.
  • Păstrează Monster-ul pentru oraș.
  • Spițele și "versiunea Enduro" sunt fițe de fată mare la o motocicletă de asemenea gabarit. La fel ca și pentru 1200GSA. Spițele și scuturile motor nu fac nici pe departe diferența pe macadam față de niște gume adecvate. Și nu cred că ai să mergi la touring cu gume cramponate/semi-cramponate doar pentru o scurtă escapadă pe forestier. Multistrada este un sport touring.
  • Suspensia de pe S aproape că-și merită banii.
  • E cu vreo 2000 mai scump decât ar trebui să fie 1260-ul ăla. Iar dacă ai 18.000 de dat pe una SH, nu mai ai încă 2000 ca s-o iei nouă?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta voi pastra Monsterul, iar suspensia ma face sa inclin spre varianta S.

De cum o vezi iti dai seama ca handguardurile alea zboara daca ai scapat-o, chiar si cu crashbar. Dar exista protectii si pentru alea, mai urate sau mai putin urate.

1260 ar fi cu vreo 2000 mai putin decat 950 S. A devenit o varianta datorita pretului, deci 1260 probabil iese din ecuatie, o sa stiu mai multe cand o sa pot sa fac un test si cu ea, sper ca in curand. Este mai lung si mai greu putin, putere din plin, dar nu ma incanta chiar atat mult acei cai in plus.

Legat de spite cred ai dreptate, ar fi un moft. Cativa km ii pot face si fara daca ar fi nevoie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, iulianserban said:

1260 ar fi cu vreo 2000 mai putin decat 950 S

 

Vorbim despre aceeași motocicletă? Adică asta? Cu accesorii ajunge la aproape 18.000. Fără, e vreo 16.700 - cam cât e un 950S nou, cu Touring Pack. Asupra 950-ului nu mă pronunț. Nu am mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...